|
|
dennis
|
|
|
Wat word het bij Roda? Roda draait na de winterstop best aardig.
wat doen we daar?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 februari 2010 door dennis -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
t boeit me ff geen fuck als t maar 3 punten zijn.
Aankomende weken zijn cruciaal |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Haha ja, tuurlijk.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
FR12-1908
|
|
|
v dijk leerdam vlaar bahia gio fer landzaat babo wijnaldum tomasson bises |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waarom Leerdam? De Vrij heeft het weer goed gedaan.
En hoezo geen El Ahmadi? Deed het de laatste tijd steeds beter, vandaag wat minder. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Ik ga voor: Van Dijk De Vrij-Vlaar-Bahia-De Clèr Landzaat-Fer-El Ahmadi-Babovich Castoignes-Tomasson
Die twee dartelende mannetjes er maar s buiten laten!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 februari 2010 door Maximus -- |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2010 - 18:45 schreef Maximus het volgende:Ik ga voor: Van Dijk De Vrij-Vlaar-Bahia-Gio Landzaat-Fer-El Ahmadi-Babovich Castoignes-Tomasson Die twee dartelende mannetjes er maar s buiten laten!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ieder die babbelfiets in zn basis zet is niet goed wijs... Hoe kan je die nu beoordelen? Gebaseerd op wat? |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2010 - 18:45 schreef Maximus het volgende:Ik ga voor: Van Dijk De Vrij-Vlaar-Bahia-De Clèr Landzaat-Fer-El Ahmadi-Babovich Castoignes-Tomasson Die twee dartelende mannetjes er maar s buiten laten!!! WAT!!!, Wijnaldum straffen voor zijn goede prestaties laatste tijd... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
wijnaldum was kut vandaag, heeft de bal aan zijn voet geplakt, vond gio ook erg goed |
|
|
|
|
Jens
|
|
|
1-3
1-0 1-1 Tommason 1-2 Bahia 1-3 Eigen doelpunt |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2010 - 20:08 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:wijnaldum was kut vandaag, heeft de bal aan zijn voet geplakt, vond gio ook erg goed Wel een assist. Verder vrij weinig gezien inderdaad. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Babovis heeft praatjes maar kan Been niet overtuigen van zijn kwaliteit, dat zegt genoeg lijkt me
----- Dijk--------- Vrij-Vlaar-Bahia-Gio El ahmdai - Fer ---- De Guzman ----- Gini--Tomasson--Cissé
ik denk dat Mario het zo neer zet |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
biseswar was wel aardig vandaag, zeker opstellen ten koste van cisse |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Feyenoord-010
|
|
|
0-1 tomasson 0-2 biseswar 0-3 cisse |
|
|
|
|
Feyenoord-010
|
|
|
quote: Moet Cisse wel de goeie schoene meenemen en niet die te klein zijn |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2010 - 18:50 schreef Stylzz het volgende:ieder die babbelfiets in zn basis zet is niet goed wijs... Hoe kan je die nu beoordelen? Gebaseerd op wat? hij was gisteren wel ff in beeld |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 28 februari 2010 - 18:50 schreef Stylzz het volgende:ieder die babbelfiets in zn basis zet is niet goed wijs... Hoe kan je die nu beoordelen? Gebaseerd op wat? misschien wil ie hem daarom juist in de basis om hem eens te kunnen beoordelen. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
zo heel af en toe ga ik bij de training kijken,ook daar laat babbelaar niets zien,veel lopen en voor de rest?sommige teamgenoten negeren hem zelfs,dat zegt genoeg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De grote Roelof Luinge Show, haalt ongetwijfeld weer geen niveau... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Even paaien tijdens zijn warmingup en hij is van ons |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
denk aan 1-2, of misschien wel 1-3 iig moeten we daar kunnen winnen |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
winnen altijd met ruime cijfers in kerkrade hoe kut het seizoen ook is: 0-4 net als vorig jaar |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
nee, ik ga niet vragen hoelaat de bus vertrekt.
hoop dat feyenoord nou een ruim wint en niet met de hakken over de sloot.
ik hoop 0-5 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 maart 2010 - 18:25 schreef jarjar78 het volgende:nee, ik ga niet vragen hoelaat de bus vertrekt. hoop dat feyenoord nou een ruim wint en niet met de hakken over de sloot. ik hoop 0-5 Hopen kan altijd |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 maart 2010 - 18:22 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:winnen altijd met ruime cijfers in kerkrade hoe kut het seizoen ook is: 0-4 net als vorig jaar let's hope so! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
de wraak zal zoet zijn,ik denk 1-6 |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
spelen we toch weer een keer europees, daaro bij Sporting Limburg |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: idd, je waant je al in het buitenland, daar in 't zuiden des lands |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
hahahaha idd maar die gasten hebben best wel een gezellig stadion. |
|
|
|
|
jowie FEYENOORD
|
|
|
0-1 thomasson [ruststand] 0-2 castoignes[valt tweedehelft in] 0-3 castoignes[1 om in te lijsten] en de 3 punten zijn binnen |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
spel eens een Feyenoordspeler bij z'n echte naam!! Je lijkt wel een 15 jarige irakees |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
nee dit is waarschijnlijk een 15jarige mafkees. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 03 maart 2010 - 13:51 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:spel eens een Feyenoordspeler bij z'n echte naam!! Je lijkt wel een 15 jarige irakees of zo iets dergelijks, ja |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Feyenoord gaat winnen, 1-3, en ik denk met deze spelers in de basis;
-----van Dijk----- Vrij-Vlaar-Bahia-Gio El Ahmadi - Fer ---- Tomasson ---- Gini--Cissé--Biseswar
overigens met de aantekening dat het a.s. zondag 07-03-2010 is. maar dit even terzijde.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 maart 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
bram
|
|
|
ik denk 0-4,luc scoort er twee als invaller voor cisse |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik zit die wedstrijd tussen de harde kern van Roda en ik zeg ook 0-4. Zal wel gezellig worden!! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bruins in de basis als Tomasson niet fit is..
Die Been is helemaal gestoord geworden, begin me erg te irriteren aan 'm.. |
|
|
|