|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
dit slaat nergens op luinge. |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
nee dat was geen rood dat was gewoon een botsing nu ben je wel zielig bezig hoor luinge!come on feyenoord! |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
kut we kunnen dus nog verliezen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
kut voor babo die zou erin komen |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: BAAB//HELD whahahaha en weer speelt ie een fantastische pot:P |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
ook altijd wat met darley |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
was het trouwens geen hands van yulu matondo bij die botsing? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
jean claude van damme erin |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hoevaak zie je geen terugval van spelers die 1 x zijn geselecteerd voor Oranje? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
|
|
|
fredje
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
als van basten trainer was... |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
7 rode kaarten al dit seizoen ?? das is tog van de gekken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Basta
|
|
|
En weer drie punten...kunnen we nog kampioen....? |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
gio gebleseerd, manwijf barend kneep te hard in zn hand. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Was echt rood hoor. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: ze doet t tog met vrouwen? |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
en effe wat anders psv is genaaid gisteren tegen nac door de scheids!!en tegen sperma zijn ze ook beetje genaaid dus de KNJB is weer iets van plan????
kom op twente en psv laat jullie niet kisten!!!hoop nu zeker dat twente wint van rkc!!en volgende week wint psv van dat corrupte ajaksknjb!!
FEYENOORD FOREVER!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 maart 2010 door Terminator -- |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tevreden met de overwinning, alleen erg jammer van de 2 tegengoals. Totaal onnodig!
Wat je verder de ploeg nog kan verwijten is dat het bij rust maar 0-1 stond, met een iets hoger tempo had je er zo 2 á 3 bij kunnen prikken. Dat gebeurd na rust!
Voel me totaal niet te groot om toe te geven dat Bruins best een aardige partij speelde, maar we moeten niet overdrijven en zeggen dat hij 'terug' is. Cissé eindelijk eens belangrijk met 2 goals.
Wijnaldum erg gevaarlijk, Fer vond ik ook weer aardig spelen. De Vrij, Vlaar en Gio weer betrouwbaar achterin.
Vond alleen Biseswar, Bahia en Darley wat tegenvallen. Diego heeft vrij weinig laten zien terwijl hij nu z'n kans eens moet pakken. Bahia stond te slapen bij 't eerste tegendoelpunt en Darley liet soms de bal los en kwam als een idioot in.
3 punten, nu 3 thuiswedstrijden op rij (Heracles, Vitesse & FC Twente voor de beker)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 maart 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 07 maart 2010 - 14:45 schreef MMM het volgende:Tevreden met de overwinning, alleen erg jammer van de 2 tegengoals. Totaal onnodig! Wat je verder de ploeg nog kan verwijten is dat het bij rust maar 0-1 stond, met een iets hoger tempo had je er zo 2 á 3 bij kunnen prikken. Dat gebeurd na rust! Voel me totaal niet te groot om toe te geven dat Bruins best een aardige partij speelde, maar we moeten niet overdrijven en zeggen dat hij 'terug' is. Cissé eindelijk eens belangrijk met 2 goals. Wijnaldum erg gevaarlijk, Fer vond ik ook weer aardig spelen. De Vrij, Vlaar en Gio weer betrouwbaar achterin. Vond alleen Biseswar, Bahia en Darley wat tegenvallen. Diego heeft vrij weinig laten zien terwijl hij nu z'n kans eens moet pakken. Bahia stond te slapen bij 't eerste tegendoelpunt en Darley liet soms de bal los en kwam als een idioot in. 3 punten, nu 3 thuiswedstrijden op rij (Heracles, Vitesse & FC Twente voor de beker) Nog een klein puntje van mij op Vlaar,hij reageerde vandaag trager dan ik gewend ben van hem.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ohja ik vergeet El Ahmadi, vond ik ook weer redelijk spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 maart 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 07 maart 2010 - 14:51 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nog een klein puntje van mij op Vlaar,hij reageerde vandaag trager dan ik gewend ben van hem.. Eens, ook bij de rode kaart van Darley liep hij er wat suf achteraan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja en daarvoor ook al een paar keer.. Maar van hem is het niet gek een keer een wat mindere wedstrijd.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 07 maart 2010 - 15:00 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja en daarvoor ook al een paar keer.. Maar van hem is het niet gek een keer een wat mindere wedstrijd.. Idd, kan gebeuren. Komt wel weer geod |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz