BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax laat Emanuelson lopen?!?!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - woensdag 03 maart 2010 - 15:22   quote  deeplink  
dus dan moet je maar een meeloper zijn met de rest? Je kan de topics er hier op na slaan, ik ben inderdaad negatief over Urby, maar als het goed is geweest bij hem dan zeg ik dat ook, en de vergelijking met de aantal meters lopen van jou slaat natuurlijk nergens op, ik gaf dat enkel aan omdat jij aangeeft dat hij veel vuil werk opknapt, wat altijd innerent is aan de werklust van een speler en dus ook de afgelegde meters, dat jij een uitspraak (die overigens volledig waar is) daarbij betrekt is raar, het heeft namelijk geen betrekking tot dat wat ik zei,
Spelers als Bergkamp, Litmanen,Zidane, van Basten, Kluivert, en Cruiyf zelf, dat waren spelers die niet veel extra meters hoefden te lopendoordat ze wisten waar de bal ging vallen. Als jij Urby in dat Illuster rijtje wil plaatsen, kijk dan nog even naar de namen hier boven vermeld voordat je weer onzin gaat uitslaan.

Over Urby, hij speelde veel doordat we niet beter hadden, datzelfde geldt voor Stekelenburg, daar worden we geen wereldkampioen mee, Stekelenburg levert geen punten op maar kost eerder punten, maar inderdaad het is wel de beste keus, niet de beste keeper.

Maar Steek dat is een hele andere discussie:)
yngwie
 yngwie - woensdag 03 maart 2010 - 15:44   quote  deeplink  
Omdat mijn mening niet de jouwe is betekent dat onzin uitslaan. Over respect gesproken.
bully
 bully - woensdag 03 maart 2010 - 17:42   quote  deeplink  
denk dat je zelf maar eens moet kijken aankomende wedstrijden hoeveel voorzetten of corners van urby aankomen yngwie.
dan hoef je geeneens de rest van zijn nadelen tezien.
dat urby ajacied is onken ik niet maar,zeg ik wel dat hij gewoon niet de mentaliteit heefd dat laatste stapje van talent naar top tezetten.
de uitleg van remco over stekelenburg kan ik me ook niet vinden.
stekelenburg is nu eenmaal geen van der sar zal hij ook nooit worden.
maar is momenteel gewoon de beste keeper van nederland op van der sar na.
word ook door wat yngwie al zei door bijna alle oud keepers en voetbalkenners trainers erkent.
remco k
 remco k - woensdag 03 maart 2010 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 maart 2010 - 15:44 schreef yngwie het volgende:
Omdat mijn mening niet de jouwe is betekent dat onzin uitslaan. Over respect gesproken.
dus jij plaatst Urby in dat rijtje dat ik in mijn eerder genoemde post heb aangegeven..

En jij legt mij nu weer woorden in de mond, dat moet je niet doen, ik heb nergens gezegd dat je onzin uitslaat omdat one mening verschillen. Ik heb alleen gezegd dat de vergelijking die jij post over de opmerking van Cruiyf onzin is, en volgens mij en ik denk heel de wereld past Urby niet bepaald in het rijtje met bergkamp en van Basten.
remco k
 remco k - woensdag 03 maart 2010 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 maart 2010 - 17:42 schreef bully het volgende:
denk dat je zelf maar eens moet kijken aankomende wedstrijden hoeveel voorzetten of corners van urby aankomen yngwie.
dan hoef je geeneens de rest van zijn nadelen tezien.
dat urby ajacied is onken ik niet maar,zeg ik wel dat hij gewoon niet de mentaliteit heefd dat laatste stapje van talent naar top tezetten.
de uitleg van remco over stekelenburg kan ik me ook niet vinden.
stekelenburg is nu eenmaal geen van der sar zal hij ook nooit worden.
maar is momenteel gewoon de beste keeper van nederland op van der sar na.
word ook door wat yngwie al zei door bijna alle oud keepers en voetbalkenners trainers erkent.
dat zeg ik toch ook over Steek, het is de beste keuze momenteel, alleen niet de beste keeper. we hebben niet beter en moeten het er dus maar mee doen. dat is wat ik zei, en dat is wat jij zei.
bully
 bully - woensdag 03 maart 2010 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 maart 2010 - 18:14 schreef remco k het volgende:

[..]

dat zeg ik toch ook over Steek, het is de beste keuze momenteel, alleen niet de beste keeper. we hebben niet beter en moeten het er dus maar mee doen. dat is wat ik zei, en dat is wat jij zei.
wat verwacht jij dan van een keeper?
steek is gewoon een keeper die ajax waardig is.
en ook zijn punten voor ajax pakt al vind jij van niet.
maar wat ik al zei je moet hem niet vergelijken met van der sar.
want dat was er een van de buiten catogorie die je eens in de zoveel tijd krijgt.
en wat ik al meer zie dat keepers vaak worden beoordeeld op hun reddingen.
hoe mooier de duik hoe beter de keeper.
maar ze zien dan niet dat je met simpele opstelling in het doel die redding kon voorkomen.
voorbeeld de keeper van psv of onze eigen vermeer.
wat in mijn ogen beide gewoon lijnkeepers zijn.
yngwie
 yngwie - woensdag 03 maart 2010 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 maart 2010 - 18:13 schreef remco k het volgende:

[..]

dus jij plaatst Urby in dat rijtje dat ik in mijn eerder genoemde post heb aangegeven..

En jij legt mij nu weer woorden in de mond, dat moet je niet doen, ik heb nergens gezegd dat je onzin uitslaat omdat one mening verschillen. Ik heb alleen gezegd dat de vergelijking die jij post over de opmerking van Cruiyf onzin is, en volgens mij en ik denk heel de wereld past Urby niet bepaald in het rijtje met bergkamp en van Basten.
Heb ik dat dan geschreven? Eerst goed lezen en dan pas reageren.
remco k
 remco k - woensdag 03 maart 2010 - 18:47   quote  deeplink  
dat sugereer je door de vergelijking aan te halen en Cruiyff te Quoten, daar reageer ik op want dat is gewoon onzin, niks meer en niks minder.
yngwie
 yngwie - woensdag 03 maart 2010 - 19:14   quote  deeplink  
Dan begrijp je de opmerking van Cruyff niet. Dat neem ik je niet kwalijk hoor. Cruyff merkte op dat middenvelders! en verdedigers! teveel afstanden afleggen en op het einde van de wedstrijd moe zijn en daardoor fouten maken. Dus ik plaats Urby niet in het rijtje namen die jij noemt. Alleen Urby is ook zo'n speler die vaak goed staat opgesteld. Maar waar maak je je druk over. Urby gaat aan het einde van het seizoen weg. Dus je wens wordt vervult. Wel jammer want dan ga ik deze discussies missen:)
yngwie
 yngwie - woensdag 03 maart 2010 - 19:19   quote  deeplink  
maar daarvoor hebben we Stekelenburg gelukkig nog.
bahbah
 bahbah - woensdag 03 maart 2010 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 19:27 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Heel leuk dat iedereen precies weet of Ema wel of niet goed is, maar we kunnen ook gewoon zeggen: Urby, bedankt voor de jaren, je bent een echte ajacied en we zullen je altijd respecteren. Nu is het tijd dat je doorgroeit bij een buitenlandse club en we wensen je heel veel geluk en succes daar! Bedankt voor de ajax-jaren!

Dit vind ikzelf meer op z'n plaats dan meteen te zeggen dat ie weg moet want hij is te slecht! Dat is zonder respect over een echte ajacied praten en dus je eigen club/spelers neerhalen!

Ben je het niet met me eens? I don't give a fuck, Urby is gewoon een echte AJACIED en dat mag iedereen weten.

Neemt niet weg dat ik hem de laatste tijd niet op z'n best vind, maar goed....eens een echte ajacied......Hou van alle echte ajacieden!!

Ciao zeurpietjes!
amen.....100 procent eens met dit stukje!!!!gelukkig maar dat dit geschreven is....
remco k
 remco k - woensdag 03 maart 2010 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 maart 2010 - 19:14 schreef yngwie het volgende:
Dan begrijp je de opmerking van Cruyff niet. Dat neem ik je niet kwalijk hoor. Cruyff merkte op dat middenvelders! en verdedigers! teveel afstanden afleggen en op het einde van de wedstrijd moe zijn en daardoor fouten maken. Dus ik plaats Urby niet in het rijtje namen die jij noemt. Alleen Urby is ook zo'n speler die vaak goed staat opgesteld. Maar waar maak je je druk over. Urby gaat aan het einde van het seizoen weg. Dus je wens wordt vervult. Wel jammer want dan ga ik deze discussies missen:)
Even een stukje geschiedenis, Cruiyff werd door Mart Smeets in 1992 gevraagd waarom hele grote voetballers zoals Cruiyff zelf, Romario, van Basten en Platini, gemiddeld veel minder lopen in een wedstrijd, waarop Cruiyf antwoordde dat iedere andere speler in een elftal met dit soort jongens enkel in dienst van deze GROTE voetballers speelde, hierdoor werd de GROTE voetballer ontlast van verdedigende taken en kon hij zich dus op voetballen concentreren, hierdoor loopt een GROTE voetballer dus een stuk minder, en staat inderdaad vaker op de goede plek. Smeets stelde deze vraag aangezien Smeets vond dat Bergkamp als een luie voetballer overkwam.

Nu is Urby geen GROTE speler, behoort hij in dienst van het elftal te spelen (ook een uitspraak van Cruiyff).
Gezien de tegengoals die voortkomen uit het feit dat Urby heel erg vaak zijn man laat lopen, kun je dus ook niet zeggen dat Urby vaak goed staat opgesteld.

En ik maak me helemaal niet zo druk als jij denkt, ik hou wel van een stevige discussie.
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 04 maart 2010 - 10:54   quote  deeplink  
De kans is aanwezig dat Urby Emanuelson na dit seizoen niet meer in de Amsterdam ArenA speelt. De linksbenige speler van de Amsterdammers komt er niet uit wat betreft zijn contract.
AjaxF-side.NL
Er zijn enkele ploegen die belangstelling hebben voor Emanuelson, zoals het Engelse Tottenham Hotspur. Dat meldt News of The World vandaag. De ploeg uit Londen is erg gescharmeerd van Emanuelson.

Naast Tottenham Hotspur heeft ook het Spaanse Sevilla interesse in Emanuelson, die bij Ajax de laatste weken op de bank zit.

bron: http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=11556
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 04 maart 2010 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 maart 2010 - 19:22 schreef bahbah het volgende:

[..]

amen.....100 procent eens met dit stukje!!!!gelukkig maar dat dit geschreven is....
Dank je wel!

Dacht al dat niemand het met me eens was??.....maargoed, ieder zn eigen mening!

Zondag 3 punten is nu even het belangrijkste.

Gegroet!
MUFC
 MUFC - donderdag 04 maart 2010 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 maart 2010 - 21:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Leg eens uit waarom hij zo goed is dan??

Deze gast is de meest waardeloze speler in onze selectie, hij heeft totaal geen instelling laat altijd zijn man lopen en toont weinig inzet, veel tegengoals via de linkerzijde komen echt doordat hij z'n man laat lopen, en de manier waarop hij invalt de laatste 2 wedstrijden kan mij ook echt niet bekoren.

Aan de bal doet hij best leuke dingen en het ziet er wel leuk uit maar hij heeft echt totaal geen rendement, hij scoort vrijwel nooit en geeft heel weinig assists.
Deze jongen is het talent zijn nooit ontgroeid en dat zal ook niet gebeuren, ik ben heel erg blij als deze jonegn naar jaren ajax eindelijk een weggaat.
Ik heb het gevoel dat jij nooit Ajax kijkt, of totaal GÉÉN verstand van voetbal hebt. Het is niet voor niks dat meerdere Engelse clubs interesse in hem hebben of niet?
freakie
 freakie - donderdag 04 maart 2010 - 17:45   quote  deeplink  
Heb je gekeken welke clubs dat zijn MUFC? en is er wel interesse MUFC.. Ik weet van suarez dat er al 3 jaar iteresse is van diverse topclubs.. en voor van der wiel ook al.. maar helemaal niks van waar.. emanuelson wordt niet voor niks vaak ook UIT de selectoie gehouden.. alleen ajax had en heeft op dit moment niet de speler op die positie..
remco k
 remco k - donderdag 04 maart 2010 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 maart 2010 - 16:41 schreef MUFC het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat jij nooit Ajax kijkt, of totaal GÉÉN verstand van voetbal hebt. Het is niet voor niks dat meerdere Engelse clubs interesse in hem hebben of niet?
Als jij alle wedstrijden nog op tv moet gaan kijken die ik live gezien heb, dan mag je nog wel even.

Sevilla heeft vorig seizoen interesse getoond, en er staat in een onbeduidende Engelse krant dat Tottenham Hotspur inetresse zou hebben.

Het is ook niet voor niks, dat hij niet meer in het NL elftal speelt en nu ook door Jol een aantal keer gepasseerd is!!

Ik heb het idee, dat jij een beetje een rare opmerking post, en niet ouder dan een jaar of 16 bent.
remco k
 remco k - donderdag 04 maart 2010 - 20:34   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik moet trouwens zeggen dat jij wel heel goed uitlegd waarom hij zo goed is dan...
freakie
 freakie - donderdag 04 maart 2010 - 20:37   quote  deeplink  
remco probeer t is anders te brengen.. je heb gelijk maar dat je meer live heb gezien voegt niks toe.. hij is waarschijnlijk ook niet ouder dan 16 en reageert 1 keer op dit topic.. dus miss niet zoveel reageren..
freakie
 freakie - donderdag 04 maart 2010 - 20:39   quote  deeplink  
hahah lol remco:P
remco k
 remco k - donderdag 04 maart 2010 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 maart 2010 - 20:37 schreef freakie het volgende:
remco probeer t is anders te brengen.. je heb gelijk maar dat je meer live heb gezien voegt niks toe.. hij is waarschijnlijk ook niet ouder dan 16 en reageert 1 keer op dit topic.. dus miss niet zoveel reageren..
ik heb lol in het reageren op dit soort types, en hij geeft aan dat ik waarschijnlijk nooit ajax kijk, dat weerlef ik alleen door aante geven dat ik heel veel live heb gezien, tuurlijk heeft dat geen meerwaarde over de discussie.
freakie
 freakie - donderdag 04 maart 2010 - 20:44   quote  deeplink  
nee oke mooi dat je me begrijpt:P haha voor de rest is t een rare reactie op jou inderdaad! wat heb je toch met nieuwelingen hier xD
remco k
 remco k - donderdag 04 maart 2010 - 20:47   quote  deeplink  
ik heb zijn naam hier weleens eerder gezien volgens mij.
freakie
 freakie - donderdag 04 maart 2010 - 20:48   quote  deeplink  
waaaaaar??:O
freakie
 freakie - donderdag 04 maart 2010 - 20:48   quote  deeplink  
haha:P
freakie
 freakie - donderdag 04 maart 2010 - 20:49   quote  deeplink  
Al gevonden een topic over suk xD
bully
 bully - donderdag 04 maart 2010 - 22:07   quote  deeplink  
quote:

[..]

gelukkig eindelijk iemand op dit forum die verstand van voetbal heefd.
ps volgens mij stond er ook zo`n bericht dat dembele in gesprek met ajax was.
maar dat later niet waar bleek te zijn.
en als ik al de verhalen moet geloven welke speler er bij ajax zou komen of welke er weg gaan dan zou er nu een heel ander elftal bij ajax op het veld staan.
dus als jij jezelf de echte voetbal kenner vind omdat je elk gerucht geloofd dan zal dat dan wel zo zijn.
yngwie
 yngwie - vrijdag 05 maart 2010 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 maart 2010 - 20:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Even een stukje geschiedenis, Cruiyff werd door Mart Smeets in 1992 gevraagd waarom hele grote voetballers zoals Cruiyff zelf, Romario, van Basten en Platini, gemiddeld veel minder lopen in een wedstrijd, waarop Cruiyf antwoordde dat iedere andere speler in een elftal met dit soort jongens enkel in dienst van deze GROTE voetballers speelde, hierdoor werd de GROTE voetballer ontlast van verdedigende taken en kon hij zich dus op voetballen concentreren, hierdoor loopt een GROTE voetballer dus een stuk minder, en staat inderdaad vaker op de goede plek. Smeets stelde deze vraag aangezien Smeets vond dat Bergkamp als een luie voetballer overkwam.

Nu is Urby geen GROTE speler, behoort hij in dienst van het elftal te spelen (ook een uitspraak van Cruiyff).
Gezien de tegengoals die voortkomen uit het feit dat Urby heel erg vaak zijn man laat lopen, kun je dus ook niet zeggen dat Urby vaak goed staat opgesteld.

En ik maak me helemaal niet zo druk als jij denkt, ik hou wel van een stevige discussie.
Dat heeft hij inderdaad gezegd, maar dat is niet de uitspraak waar ik op doelde. Waar ik op doelde is een uitspraak van een aantal jaren geleden toen het NL elftal weer vroegtijdig van een toernooi naar huis kon. Cruyff had het over dat veel voetballers te veel lopen. Verdedigers, middenvelders maar ook spitsen. Hun probleem is dan dat op het einde van de wedstrijd er weinig krachten meer over zijn. Ze komen dan net te kort om bv. dat beslissende doelpunt te maken of zijn net te laat om een doelpunt te voorkomen. Hij vond dus dat die afstanden die er afgelegd worden door voetballers(en wat jij schijnbaar heel belangrijk vind) niet nodig is. Dus ik plaats Urby niet bij de allergrootste.
Ik hou ook van een stevige discussie. Alleen het verschil tussen jou en mij is dat ik geen gelijk hoeft te hebben. Ik vind het trouwens wel leuk voor je dat je fans op deze forums hebt. Alleen jammer dat deze personen geen eigen mening hebben:)
remco k
 remco k - vrijdag 05 maart 2010 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 maart 2010 - 10:00 schreef yngwie het volgende:

[..]

Dat heeft hij inderdaad gezegd, maar dat is niet de uitspraak waar ik op doelde. Waar ik op doelde is een uitspraak van een aantal jaren geleden toen het NL elftal weer vroegtijdig van een toernooi naar huis kon. Cruyff had het over dat veel voetballers te veel lopen. Verdedigers, middenvelders maar ook spitsen. Hun probleem is dan dat op het einde van de wedstrijd er weinig krachten meer over zijn. Ze komen dan net te kort om bv. dat beslissende doelpunt te maken of zijn net te laat om een doelpunt te voorkomen. Hij vond dus dat die afstanden die er afgelegd worden door voetballers(en wat jij schijnbaar heel belangrijk vind) niet nodig is. Dus ik plaats Urby niet bij de allergrootste.
Ik hou ook van een stevige discussie. Alleen het verschil tussen jou en mij is dat ik geen gelijk hoeft te hebben. Ik vind het trouwens wel leuk voor je dat je fans op deze forums hebt. Alleen jammer dat deze personen geen eigen mening hebben:)
Ik vind de afstanden helemaal niet belangrijk, maar feit is wel dat je aangaf dat hij veel vuil werk opknapt voor anderen, en dat is inherent aan werklust en loopwerk, dat is bij Urby gewoon niet zo, zelfs het tegenovergestelde vind ik juist waar, hij laat heel vaak gaten vallen waardoor tegenstanders makkelijk aan de bal kunnen komen..
Maar goed, wij kunnen hier wel maanden over door discussieren, maar dat heeft weinig zin, jij hebt joun mening en ik die van mij. Jij zegt trouwens dat ik perse gelijk moet hebben, dat is niet helemaal waar, alleen moeten mensen wel met hele goede redenenen komen om mij op andere gedachten te brengen.

Misschien hoort dat ook wel een beetje bij een echte Ajacied toch? zwaar arogant en eigenwijs:)
remco k
 remco k - vrijdag 05 maart 2010 - 14:44   quote  deeplink  
Die andere mensen boeien me eigenlijk niet zo heel erg veel, ik heb mijn eigen mening en ik hoop dat ieder persoon zijn eigen mening vormt, en ja sommige mensen zullen het dan met mij eens zijn, maar als het goed is, zullen ze het met andere discussies niet meer met me eens zijn.
Het zijn trouwens ook geen echte fans hoor, ik heb namelijk nog geen spandoek gezien:)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax laat Emanuelson lopen?!?!

0.0057129