BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 36 miljoen schuld, magere kant?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  En nu!
craven
 craven - maandag 01 maart 2010 - 22:53   quote  deeplink  
Beenhakker: 36 miljoen schuld? Dat is nog aan de magere kant
Maandag, 1 maart 2010 om 22:35 |
Inmiddels is het wel bekend: Feyenoord verkeert al een tijd in financieel zwaar weer. De Rotterdamse formatie kampt met een flinke schuld en ziet hierdoor tevens ook de sportieve prestaties slinken. En ook al gaat het dit seizoen weer een stuk beter, is het volgens Leo Beenhakker aanpoten om ook maar te denken aan de top van Nederland.

De technisch directeur van Feyenoord denkt dat de club definitief moet rekenen op een nieuwe status binnen de Nederlandse voetballerij. De kans is inderdaad heel groot dat we de komende jaren noodgedwongen in de marge zullen moeten spelen, aldus Beenhakker maandagavond in het televisieprogramma Holland Sport.

En ook al zou Beenhakker het graag anders willen zien, toch is het moeilijk om weer helemaal aan te haken bij de Nederlandse top. We kloppen weliswaar aan bij de top drie, maar we willen verder. En dat lukt nu maar niet, omdat we onder strenge curatele staan bij de KNVB. Hoe groot onze schuld is? Nou ja, laat ik het er maar bij houden dat 36 miljoen euro dan nog aan de magere kant is.

Zonder geld maar met grote plannen probeert Beenhakker een flinke kwaliteitsinjectie aan Feyenoord toe te dienen. Zo werd Ruud van Nistelrooy al, zonder resultaat, ge-smst door de technisch directeur en werd een akkoord met aanvaller Wanderson bruut ongedaan gemaakt door het bestuur van de Rotterdammers wegens het grote gebrek aan geld.

Beenhakker zegt de situatie wel te begrijpen, maar vindt het wel moeilijk om onder de huidige omstandigheden goed aan de slag te gaan. Het is heel frustrerend. Ik begrijp best dat er gesaneerd moet worden binnen de club, maar het is wel een heel zorgwekkende situatie momenteel.

bron: voetbalzone.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 maart 2010 door craven --
MMM
 MMM - maandag 01 maart 2010 - 22:54   quote  deeplink  
We zullen ermee moeten leven dat het de komende jaren alleen nog maar minder zal worden, willen we ooit weer aan de top komen. Doet pijn, maar een andere mogelijkheid zie ik niet.
R()b
 R()b - maandag 01 maart 2010 - 23:02   quote  deeplink  
Bekend verhaal en zonder extra inkomsten wordt die schuld idd meer.
Maar goed er zijn ook een aantal lichtpunten.
In de zomer wordt de salarispost al FLINK minder.
Doordat duurdere spelers vertrekken scheelt dat voor Feyenoord al 8 Miljoen ofzo , hadden we laatst nog uitgerekend hier.
Dan kan je heus wel een paar transfervrije spelers halen , die zijn allemaal bij elkaar nog niet eens 2 miljoen.

Als we zo doorgaan halen we gewoon Europees voetbal.
En met heel erg veel mazzel overwinteren we ook nog!
Dus dat zijn ook al pegeltjes die je nu niet hebt.
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 01 maart 2010 - 23:04   quote  deeplink  
Het hoeft helemaal niet minder te worden als men de jeugd maar de kans geeft!!
En natuurlijk zullen we dan wel eens tegen een stootje aan lopen, maar als ik zie hoe volwassen Stefan de Vrij tegen Fc Groningen speelde dan heb ik het idee dat zijn leeftijdgenoten dit ook wel kunnen! Wie niet waagt die niet win zeggen ze......
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst. Kijk als Feyenoord een aanwinst kan halen moet men dat vooral doen als dit binnen de financiele mogelijkheden kan. Feyenoord moet de komende zomer van zoveel mogelijk oudjes gewoon afscheid nemen en ik zou graag Pierre van Hooijdonk als spitsen trainer in de kuip willen zien.
piet
 piet - maandag 01 maart 2010 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 maart 2010 - 23:04 schreef antoniorijen het volgende:
Het hoeft helemaal niet minder te worden als men de jeugd maar de kans geeft!!
En natuurlijk zullen we dan wel eens tegen een stootje aan lopen, maar als ik zie hoe volwassen Stefan de Vrij tegen Fc Groningen speelde dan heb ik het idee dat zijn leeftijdgenoten dit ook wel kunnen! Wie niet waagt die niet win zeggen ze......
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst. Kijk als Feyenoord een aanwinst kan halen moet men dat vooral doen als dit binnen de financiele mogelijkheden kan. Feyenoord moet de komende zomer van zoveel mogelijk oudjes gewoon afscheid nemen en ik zou graag Pierre van Hooijdonk als spitsen trainer in de kuip willen zien.
hellemaal mee eens... denk idd dat we de jeugd meer kans moeten geven.
R()b
 R()b - maandag 01 maart 2010 - 23:12   quote  deeplink  
Precies je kan jonge spelers als: Erasmus,Pedro,Castaignos,Isoufi,van Haaren een kans geven hoor.
Niets mis mee en ze krijgen nog een hogere waarde ook , als ze "hot" zijn verkopen en dan heerlijk cashen.
Zo kom je ook het snelste van je schulden af.
En toch proberen met een jonge selectie Europees voetbal af te dwingen.
Het is mogelijk kijk naar AZ bijvoorbeeld.
sevillana
 sevillana - maandag 01 maart 2010 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 maart 2010 - 23:02 schreef R()b het volgende:
Bekend verhaal en zonder extra inkomsten wordt die schuld idd meer.
Maar goed er zijn ook een aantal lichtpunten.
In de zomer wordt de salarispost al FLINK minder.
Doordat duurdere spelers vertrekken scheelt dat voor Feyenoord al 8 Miljoen ofzo , hadden we laatst nog uitgerekend hier.
Dan kan je heus wel een paar transfervrije spelers halen , die zijn allemaal bij elkaar nog niet eens 2 miljoen.

Als we zo doorgaan halen we gewoon Europees voetbal.
En met heel erg veel mazzel overwinteren we ook nog!
Dus dat zijn ook al pegeltjes die je nu niet hebt.
Eens, het zou dus best wel eens sneller kunnen verbeteren dan veel mensen nu nog voor mogelijk houden. Heb vertrouwen in B&B.
kaleco
 kaleco - maandag 01 maart 2010 - 23:57   quote  deeplink  
ik weet niet jongens maar ik slaap er toch slecht door
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 maart 2010 - 03:11   quote  deeplink  
is beenhakker nu alweer bezig om zijn koffers te pakken? waarom houdt ie z'n muil niet een keer
Milo
 Milo - dinsdag 02 maart 2010 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 03:11 schreef hotjumper het volgende:
is beenhakker nu alweer bezig om zijn koffers te pakken? waarom houdt ie z'n muil niet een keer
dat is op en top beenhakker! hij moet met positieve punten komen! ipv alleen maar zeiken! beenhakker rot op!
johnno
 johnno - dinsdag 02 maart 2010 - 09:16   quote  deeplink  
kerel hou jij gewoon beter je bek wtf
beenhakker die doet zijn best als het toch niet beter word kan hij er niks aan doen en niemand anders die het wel beter kan.
dus anders ga jij er even zitten en dan staan we binnen kort in de krant met feyenoord is er niet meer dus hou jij gewoon je bek man. lijkt mij beter

komt goed met feyenoord
kaleco
 kaleco - dinsdag 02 maart 2010 - 09:24   quote  deeplink  
Beenhakker de schuld geven lekker makkelijk! dan snap je het niet geloof ik. maar de schuld is bijna 50 miljoen euro dus ja als ie dit soort dingen niet doet sta je inderdaad dalijk in de krant FEYENOORD IS NAAR DE KLOTE!
johnno
 johnno - dinsdag 02 maart 2010 - 09:28   quote  deeplink  
we zullen zien.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 maart 2010 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 09:16 schreef johnno het volgende:
kerel hou jij gewoon beter je bek wtf
beenhakker die doet zijn best als het toch niet beter word kan hij er niks aan doen en niemand anders die het wel beter kan.
dus anders ga jij er even zitten en dan staan we binnen kort in de krant met feyenoord is er niet meer dus hou jij gewoon je bek man. lijkt mij beter

komt goed met feyenoord
ik snap best dat ie zijn best doet, ik vind het alleen jammer dat ie steeds zo negatief naar buiten komt, daar lok je ook geen talenten mee.

ach voor leo is er altijd nog wel een stoeltje in de arena....
moa
 moa - dinsdag 02 maart 2010 - 10:15   quote  deeplink  
Komt wel goed met ons clubje, zolang Mario het maximale uit de spelers haalt en Beenhakker af en toe een leuke (en goedkope) speler kan halen, hoeven de schulden niet verder op te lopen. Over het komende seizoen zal Feyenoord waarschijlijk al weer winst maken zonder daarvoor spelers te hoeven verkopen. Met 1 of 2 goede transfers van bijv. Vlaar, Bahia, Fer, Wijnaldum, Ahmadi of 1 van onze andere jonge spelers naar een Engelse/Spaanse topper en we zijn al een heel eind uit de schulden.

De 36 miljoen euro die we rood staan is misschien wel een hele hoop geld, maar we moeten niet vergeten dat er voor spelers als Fer of Wijnaldum snel transfersommen zullen worden betaald van 10-20 miljoen euro, zodra zij klaar zijn voor het grote werk in het buitenland.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 maart 2010 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 10:15 schreef moa het volgende:
Komt wel goed met ons clubje, zolang Mario het maximale uit de spelers haalt en Beenhakker af en toe een leuke (en goedkope) speler kan halen, hoeven de schulden niet verder op te lopen. Over het komende seizoen zal Feyenoord waarschijlijk al weer winst maken zonder daarvoor spelers te hoeven verkopen. Met 1 of 2 goede transfers van bijv. Vlaar, Bahia, Fer, Wijnaldum, Ahmadi of 1 van onze andere jonge spelers naar een Engelse/Spaanse topper en we zijn al een heel eind uit de schulden.

De 36 miljoen euro die we rood staan is misschien wel een hele hoop geld, maar we moeten niet vergeten dat er voor spelers als Fer of Wijnaldum snel transfersommen zullen worden betaald van 10-20 miljoen euro, zodra zij klaar zijn voor het grote werk in het buitenland.
ik geloof ook wel dat het goed komt met onze club, ik verwacht echter geen reuze transfers meer. Ik denk dat de tijd van grote klappers door de verkoop van spelers geweest is. Ik denk dat als je bedragen vangt tussen de 5 en 10 miljoen je tegenwoordig al spekkoper bent. Daar gaat in een aantal gevallen nog een investeerders deel af, dus je moet maar afwachten wat dat gaat opleveren. Je kan slechts hopen dat ze uit een europees avontuur nog wat geld kunnen halen.
Milo
 Milo - dinsdag 02 maart 2010 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 09:16 schreef johnno het volgende:
kerel hou jij gewoon beter je bek wtf
beenhakker die doet zijn best als het toch niet beter word kan hij er niks aan doen en niemand anders die het wel beter kan.
dus anders ga jij er even zitten en dan staan we binnen kort in de krant met feyenoord is er niet meer dus hou jij gewoon je bek man. lijkt mij beter

komt goed met feyenoord
houd zelf je bek! beenhakker is tot nu toe alleen maar met negatieve info naar buiten gekomen!
hij wist van te voren hoe feyenoord er voor stond! dan had hij niet aan de klus moeten beginnen! ik ben geen fan van dhr beenhakker! ik kom thuis, laat me niet lachen, de judas!
moa
 moa - dinsdag 02 maart 2010 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 10:29 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ik geloof ook wel dat het goed komt met onze club, ik verwacht echter geen reuze transfers meer. Ik denk dat de tijd van grote klappers door de verkoop van spelers geweest is. Ik denk dat als je bedragen vangt tussen de 5 en 10 miljoen je tegenwoordig al spekkoper bent. Daar gaat in een aantal gevallen nog een investeerders deel af, dus je moet maar afwachten wat dat gaat opleveren. Je kan slechts hopen dat ze uit een europees avontuur nog wat geld kunnen halen.
Och, de economie trekt al weer snel aan, de huizenprijzen dalen nog maar nauwelijks, bedrijven maken mooie cijfers bekend, banken strooien al weer met bonussen, het is een kwestie van tijd tot het circus aan transfers weer los barst. Wellicht dat Ronaldo en Kaka achtige transfers niet meer zomaar zullen worden geevenaard, maar gezien er een heel aantal clubs zijn met begrotingen van 200-500 miljoen euro, zullen de transfers van ca. 10-20 miljoen euro denk ik vrij normaal blijven.
moa
 moa - dinsdag 02 maart 2010 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 10:30 schreef Milo het volgende:

[..]

houd zelf je bek! beenhakker is tot nu toe alleen maar met negatieve info naar buiten gekomen!
hij wist van te voren hoe feyenoord er voor stond! dan had hij niet aan de klus moeten beginnen! ik ben geen fan van dhr beenhakker! ik kom thuis, laat me niet lachen, de judas!
Stel je aan, Leo wordt uitgenodigt voor een gesprekje bij Holland Sport, daar verteld hij zijn verhaal over Feyenoord, over het financiele plaatje van onze club valt helaas niet zo bijzonder veel positiefs te melden. Had je liever gehad dat hij een leuk verhaaltje uit zn duim zoog?
bram
 bram - dinsdag 02 maart 2010 - 11:13   quote  deeplink  
leo is aangesteld als technisch directeur,hij wist van de situatie,moet nu zijn grote muil houden en nu eens echt aan de slag gaan.die kansloze telefoontje,s en sms,jes naar zijn contacten helpen ook geen barst,van nistelrooy vragen,te gek voor woorden.gewoon onderaan beginnen en je niet schamen om met de geweldige eigen jeugd iets te gaan opbouwen.maar ja leo is gewend om overal in een gespreid bedje te komen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 maart 2010 - 11:16   quote  deeplink  
27 milj.
35milj
150milj

boeit t. feit is dat t weggewerkt moet worden, dus ik wens ze veel succes, sterkte en wijsheid de aankomende 5 jaar.
moa
 moa - dinsdag 02 maart 2010 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 11:13 schreef bram het volgende:
leo is aangesteld als technisch directeur,hij wist van de situatie,moet nu zijn grote muil houden en nu eens echt aan de slag gaan.die kansloze telefoontje,s en sms,jes naar zijn contacten helpen ook geen barst,van nistelrooy vragen,te gek voor woorden.gewoon onderaan beginnen en je niet schamen om met de geweldige eigen jeugd iets te gaan opbouwen.maar ja leo is gewend om overal in een gespreid bedje te komen.
Hij werkt zich een slag in de rondte, dat er weinig positief financieel nieuws is, is niet zijn schuld.
bram
 bram - dinsdag 02 maart 2010 - 11:25   quote  deeplink  
leo schept verwachtingen die hij niet kan nakomen
R()b
 R()b - dinsdag 02 maart 2010 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 10:30 schreef Milo het volgende:

[..]

houd zelf je bek! beenhakker is tot nu toe alleen maar met negatieve info naar buiten gekomen!
hij wist van te voren hoe feyenoord er voor stond! dan had hij niet aan de klus moeten beginnen! ik ben geen fan van dhr beenhakker! ik kom thuis, laat me niet lachen, de judas!
Dat je geen fan bent van Beenhakker ok.
Maar als ik het dus goed begrijp....
Je weet dat Feyenoord een schuld had van 36 miljoen toch?
En je snapt neem ik aan ook , dat het alleen maar meer wordt zonder extra inkomsten??
Dus jij wist ook van te voren hoe Feyenoord ervoor stond??
Hoe kan je dan stellen dat Beenhakker alleen met negatief nieuws komt??
Hij beaamt dingen die we allemaal al weten!
Of was je liever voorgelogen door bijvoorbeeld een Wotte?
Ik denk dat Beenhakker echt een smerige taak vervuld , de rotzooi van een ander oplossen.
En ik ben blij dat hij dat wilt doen , ik zou niet weten wie het anders moet doen.
moa
 moa - dinsdag 02 maart 2010 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 11:25 schreef bram het volgende:
leo schept verwachtingen die hij niet kan nakomen
Wat voor verwachtingen?

Hij spreekt steeds uit dat hij graag Feyenoord naar de top wil brengen, maar dat dat met de huidige financiele situatie een verschrikkelijk lastig karwei wordt, wat neem je hem nou precies kwalijk?
bram
 bram - dinsdag 02 maart 2010 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 12:16 schreef moa het volgende:

[..]

Wat voor verwachtingen?

Hij spreekt steeds uit dat hij graag Feyenoord naar de top wil brengen, maar dat dat met de huidige financiele situatie een verschrikkelijk lastig karwei wordt, wat neem je hem nou precies kwalijk?
ik neem hem kwalijk dat hij verwachtingen schept door dingen te roepen als:binnen 3jaar op de coolsingel,ik gebruik mijn contacten,het wereldkundig maken van we hebben een spits zonder vooraf te overleggen met de directie en nu zijn houding van,ik weet het ook niet meer,de mond vol hebben over inleveren salaris door spelers,hij zou ook een voorbeeld kunnen stellen door zelf ook in te leveren.
Milo
 Milo - dinsdag 02 maart 2010 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 11:48 schreef R()b het volgende:

[..]

Dat je geen fan bent van Beenhakker ok.
Maar als ik het dus goed begrijp....
Je weet dat Feyenoord een schuld had van 36 miljoen toch?
En je snapt neem ik aan ook , dat het alleen maar meer wordt zonder extra inkomsten??
Dus jij wist ook van te voren hoe Feyenoord ervoor stond??
Hoe kan je dan stellen dat Beenhakker alleen met negatief nieuws komt??
Hij beaamt dingen die we allemaal al weten!
Of was je liever voorgelogen door bijvoorbeeld een Wotte?
Ik denk dat Beenhakker echt een smerige taak vervuld , de rotzooi van een ander oplossen.
En ik ben blij dat hij dat wilt doen , ik zou niet weten wie het anders moet doen.
jullie begrepen mij verkeerd!

Het kan ook zo! Beenhakker legt uit, dat Feyenoord nul heeft, om precies te zijn 41 miljoen euro te kort.

Maar we werken er binnen Feyenoord hard aan om de schulden zo snel mogelijk weg te werken,
we hopen binnen 5 jaar schulden vrij te zijn.

doordat de contracten van een hoop spelers niet wordt verlengd, bespaard feyenoord het aankomende seizoen bijna 10 miljoen euro. waardoor het te kort drastisch naar beneden gaat.

hopelijk stroomt er veel jeugd door die de potentie heeft om in het eerste elftal te spelen.
Waar Feyenoord weer geld aan kan verdienen.

Voor Feyenoord is het van zeer groot belang dat we de 4de plaats vasthouden wat recht geeft op europeesvoetbal.

Waardoor je meer inkomsten kunt genereren en zeker als we kunnen overwinteren, dit zou het droomscenario zijn, legt Beenhakker uit.

De aansluiting met de nederlandse top MOETEN we niet verliezen, dit in het belang van Feyenoord en zijn fans.

Beenhakker neemt een slokwater en zegt:
Feyenoord is en zal altijd een topclub blijven, kijk naar de aanhang en prachtige historie
van de club.
Dit mag nooit verloren gaan.

Zo kan het ook! maar nee, negativiteit voert hier de toon zeer jammer.
bram
 bram - dinsdag 02 maart 2010 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 12:38 schreef Milo het volgende:

[..]

jullie begrepen mij verkeerd!

Het kan ook zo! Beenhakker legt uit, dat Feyenoord nul heeft, om precies te zijn 41 miljoen euro te kort.

Maar we werken er binnen Feyenoord hard aan om de schulden zo snel mogelijk weg te werken,
we hopen binnen 5 jaar schulden vrij te zijn.

doordat de contracten van een hoop spelers niet wordt verlengd, bespaard feyenoord het aankomende seizoen bijna 10 miljoen euro. waardoor het te kort drastisch naar beneden gaat.

hopelijk stroomt er veel jeugd door die de potentie heeft om in het eerste elftal te spelen.
Waar Feyenoord weer geld aan kan verdienen.

Voor Feyenoord is het van zeer groot belang dat we de 4de plaats vasthouden wat recht geeft op europeesvoetbal.

Waardoor je meer inkomsten kunt genereren en zeker als we kunnen overwinteren, dit zou het droomscenario zijn, legt Beenhakker uit.

De aansluiting met de nederlandse top MOETEN we niet verliezen, dit in het belang van Feyenoord en zijn fans.

Beenhakker neemt een slokwater en zegt:
Feyenoord is en zal altijd een topclub blijven, kijk naar de aanhang en prachtige historie
van de club.
Dit mag nooit verloren gaan.

Zo kan het ook! maar nee, negativiteit voert hier de toon zeer jammer.
ben het eens met je
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 02 maart 2010 - 13:15   quote  deeplink  
ik ook
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 maart 2010 - 13:24   quote  deeplink  
mwah.

Laat leo lekker.
Ik reken m wel af eind dit jaar. Kijken hoe we er dan voorstaan.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 maart 2010 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 12:38 schreef Milo het volgende:

[..]

jullie begrepen mij verkeerd!

Het kan ook zo! Beenhakker legt uit, dat Feyenoord nul heeft, om precies te zijn 41 miljoen euro te kort.

Maar we werken er binnen Feyenoord hard aan om de schulden zo snel mogelijk weg te werken,
we hopen binnen 5 jaar schulden vrij te zijn.

doordat de contracten van een hoop spelers niet wordt verlengd, bespaard feyenoord het aankomende seizoen bijna 10 miljoen euro. waardoor het te kort drastisch naar beneden gaat.

hopelijk stroomt er veel jeugd door die de potentie heeft om in het eerste elftal te spelen.
Waar Feyenoord weer geld aan kan verdienen.

Voor Feyenoord is het van zeer groot belang dat we de 4de plaats vasthouden wat recht geeft op europeesvoetbal.

Waardoor je meer inkomsten kunt genereren en zeker als we kunnen overwinteren, dit zou het droomscenario zijn, legt Beenhakker uit.

De aansluiting met de nederlandse top MOETEN we niet verliezen, dit in het belang van Feyenoord en zijn fans.

Beenhakker neemt een slokwater en zegt:
Feyenoord is en zal altijd een topclub blijven, kijk naar de aanhang en prachtige historie
van de club.
Dit mag nooit verloren gaan.

Zo kan het ook! maar nee, negativiteit voert hier de toon zeer jammer.
bijvoorbeeld ja...
moa
 moa - dinsdag 02 maart 2010 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 12:38 schreef Milo het volgende:

[..]

jullie begrepen mij verkeerd!

Het kan ook zo! Beenhakker legt uit, dat Feyenoord nul heeft, om precies te zijn 41 miljoen euro te kort.

Maar we werken er binnen Feyenoord hard aan om de schulden zo snel mogelijk weg te werken,
we hopen binnen 5 jaar schulden vrij te zijn.

doordat de contracten van een hoop spelers niet wordt verlengd, bespaard feyenoord het aankomende seizoen bijna 10 miljoen euro. waardoor het te kort drastisch naar beneden gaat.

hopelijk stroomt er veel jeugd door die de potentie heeft om in het eerste elftal te spelen.
Waar Feyenoord weer geld aan kan verdienen.

Voor Feyenoord is het van zeer groot belang dat we de 4de plaats vasthouden wat recht geeft op europeesvoetbal.

Waardoor je meer inkomsten kunt genereren en zeker als we kunnen overwinteren, dit zou het droomscenario zijn, legt Beenhakker uit.

De aansluiting met de nederlandse top MOETEN we niet verliezen, dit in het belang van Feyenoord en zijn fans.

Beenhakker neemt een slokwater en zegt:
Feyenoord is en zal altijd een topclub blijven, kijk naar de aanhang en prachtige historie
van de club.
Dit mag nooit verloren gaan.

Zo kan het ook! maar nee, negativiteit voert hier de toon zeer jammer.
Je moet het niet zien als negativiteit, hij probeert waarschijnlijk hoge verwachtingen te voorkomen.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 02 maart 2010 - 13:39   quote  deeplink  
kun je toch ook op de manier doen zoals hierboven beschreven?
bram
 bram - dinsdag 02 maart 2010 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 13:39 schreef Jappie_FEY het volgende:
kun je toch ook op de manier doen zoals hierboven beschreven?
juist
bram
 bram - dinsdag 02 maart 2010 - 14:27   quote  deeplink  
@moa zet die roze bril eens af
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 maart 2010 - 14:39   quote  deeplink  
Geef mij maar ff een tijdje een roze bril hoor.. ik kijk nu al heel lang door een zwarte.
bram
 bram - dinsdag 02 maart 2010 - 14:44   quote  deeplink  
mijn bril zie ik bijna nooit,ik ga er meestal opzitten
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 02 maart 2010 - 14:49   quote  deeplink  
hahahahahahha
De Spot
 De Spot - dinsdag 02 maart 2010 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 maart 2010 - 23:04 schreef antoniorijen het volgende:
Het hoeft helemaal niet minder te worden als men de jeugd maar de kans geeft!!
En natuurlijk zullen we dan wel eens tegen een stootje aan lopen, maar als ik zie hoe volwassen Stefan de Vrij tegen Fc Groningen speelde dan heb ik het idee dat zijn leeftijdgenoten dit ook wel kunnen! Wie niet waagt die niet win zeggen ze......
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst. Kijk als Feyenoord een aanwinst kan halen moet men dat vooral doen als dit binnen de financiele mogelijkheden kan. Feyenoord moet de komende zomer van zoveel mogelijk oudjes gewoon afscheid nemen en ik zou graag Pierre van Hooijdonk als spitsen trainer in de kuip willen zien.
Mooi gesproken!
De Spot
 De Spot - dinsdag 02 maart 2010 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 03:11 schreef hotjumper het volgende:
is beenhakker nu alweer bezig om zijn koffers te pakken? waarom houdt ie z'n muil niet een keer
Hij zegt eerst het is meer en daarna weet het ook niet precies,geloof dat die denkt dat we achterlijk zijn,hij weet precies van de hoed en de rand.

Hij is gewoom ze eigen straatje aan het schoonvegen.
Milo
 Milo - dinsdag 02 maart 2010 - 17:16   quote  deeplink  
idd
Red
 Red - dinsdag 02 maart 2010 - 17:39   quote  deeplink  
Ik kan die vent ook even niet meer volgen.
Mischien doet hij dit bewust om de omgeving op verkeerde "been" te zetten.
Wie nu voor Feyenoord wil spelen komt niet voor de succesen of het salaris. (door de dingen die Beenhakker naar buiten brengt weet je dat het minder gaat maar als een speler dan toch voor Feyenoord kiest is dat een teken van clubliefde.)
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 02 maart 2010 - 18:18   quote  deeplink  
bedankt bosz! eerst dure oudjes kopen waardoor we tot aan het topje in de rode cijfers zitten en ook nog de talentpools opgericht waardoor alle spelers in de toekomst niks meer waard zijn
sevillana
 sevillana - dinsdag 02 maart 2010 - 18:25   quote  deeplink  
volgend seizoen worden er meer bezuinigingen doorgevoerd, lees: spelerssalarissen, met een beetje goede wil halen ze dan toch weer wat extra euro's binnen dmv europees voetbal spelen. met wat goedkopere nieuwe spelers en verder nog wat aanvulling vanuit de jeugd. dat is dan een begin van betere tijden. we moeten gewoon wat jaren geduld hebben en afwachten wat Mario er verder van weet te maken.
HET KOMT GOED !!!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 02 maart 2010 - 18:30   quote  deeplink  
gister zag ik hem weer kreunen beenhakker, die pakt zo zijn biezen
bram
 bram - dinsdag 02 maart 2010 - 18:38   quote  deeplink  
laten wij,de echte mensen nu maar achter de club blijven staan,wil niet zeggen dat ik het eens ben met het beleid van.................
aadje2
 aadje2 - dinsdag 02 maart 2010 - 18:43   quote  deeplink  
wacht maar tot ik de spaanse loterij win
R()b
 R()b - dinsdag 02 maart 2010 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 18:43 schreef aadje2 het volgende:
wacht maar tot ik de spaanse loterij win
Hahahahaha
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 02 maart 2010 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 18:43 schreef aadje2 het volgende:
wacht maar tot ik de spaanse loterij win
ik tel tot 100000000000000000000000000000000000000000
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 02 maart 2010 - 18:49   quote  deeplink  
hoever ben je al??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5132
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 36 miljoen schuld, magere kant?









0.0062549