BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Beenhakker

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
BRAYY
 BRAYY - dinsdag 02 maart 2010 - 13:16   quote  deeplink  
Om eerlijk te zijn stoor ik me mateloos aan Leo Beenhakker. Waar hij een jaar geleden nog riep dat hij 'thuis kwam' bij Feyenoord en ervan was overtuigt 'zonder rollator de Coolsingel te halen', lijkt hij er nu een hele andere mening op na te houden. Nadat hij, geheel terecht, werd overruled door de directie in de 'zaak Wanderson' lijkt hij alleen nog geintereseerd in negatieve publicaties. 'Feyenoord is geen topclub meer', '36 miljoen schuld zou een meevallertje zijn' en 'ik blijf alleen nog voor Mario' zijn een handjevol van de twijfelachtige uitspraken die Leo de laatste dagen heeft gedaan.
Hij wist een jaar geleden toch ook dat hij moest 'shoppen met een lege portemonee'? We zijn een paar miskopen van Leo verder en hij vind het gek dat hij niet nog een braziliaan mag halen en nu komt dus 'de stoom uit zn oren'.

Hoe lang duurt het nog voordat Leo er mee op houdt of zet hij de schouders eronder en gaat hij laten zien echt een feyenoord hart te hebben?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 maart 2010 - 13:20   quote  deeplink  
bollocks.
rocutus
 rocutus - dinsdag 02 maart 2010 - 13:23   quote  deeplink  
Totaal onzin bericht van Brayy. Beenhakker spreek gewoon de oprechte waarheid. Klaar uit. Hij draait er niet omheen en geeft gewoon de moeilijke situatie van Feyenoord weer. En het spreekt juist voor hem dat hij ondanks alle moeilijkheen gewoon voor Feyenoord blijft knokken!

Dus wie is hier nu negatief? Jij of Beenhakker.
BRAYY
 BRAYY - dinsdag 02 maart 2010 - 13:25   quote  deeplink  
ik zie hem anders niet knokken jij wel ?

door dit soort uitspraken komt hij lijnrecht tegenover gudde etc. te staan en creert hij dus alleen maar onrust in de club.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 maart 2010 door BRAYY --
bram
 bram - dinsdag 02 maart 2010 - 13:28   quote  deeplink  
@Bravy ik ben het helemaal eens met je.
BRAYY
 BRAYY - dinsdag 02 maart 2010 - 13:30   quote  deeplink  
neemt niet weg dat ik oprecht hoop dat leo ons er bovenop helpt, maar ik wil alleen zeggen dat we niet raar moeten opkijken als leo straks zn biezen pakt en weg is.

ik heb gewoon het idee dat hij zich aan het indekken is voor een eventuele tegenvaller (voortijdig vertrek). Eerst roepen we gaan kampioen worden binnen 5 jaar en nu op zo'n manier terugkrabbelen op alles.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 maart 2010 door BRAYY --
Milo
 Milo - dinsdag 02 maart 2010 - 17:22   quote  deeplink  
leo tot ziens
Red
 Red - dinsdag 02 maart 2010 - 17:35   quote  deeplink  
@Brayy, helemaal mee eens. Ik kan die vent ook even niet meer volgen. Mischien doet hij dit bewust om de omgeving op verkeerde "been" te zetten. Wie nu voor Feyenoord wil spelen komt niet voor de succesen of het salaris. (door de dingen die Beenhakker naar buiten brengt weet je dat het minder gaat maar als een speler dan toch voor Feyenoord kiest is dat een teken van clubliefde.)
Trouwe hond
 Trouwe hond - dinsdag 02 maart 2010 - 17:52   quote  deeplink  
Bravy je hebt groot gelijk, weg met die man
finsend
 finsend - dinsdag 02 maart 2010 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 13:16 schreef BRAYY het volgende:
Om eerlijk te zijn stoor ik me mateloos aan Leo Beenhakker. Waar hij een jaar geleden nog riep dat hij 'thuis kwam' bij Feyenoord en ervan was overtuigt 'zonder rollator de Coolsingel te halen', lijkt hij er nu een hele andere mening op na te houden. Nadat hij, geheel terecht, werd overruled door de directie in de 'zaak Wanderson' lijkt hij alleen nog geintereseerd in negatieve publicaties. 'Feyenoord is geen topclub meer', '36 miljoen schuld zou een meevallertje zijn' en 'ik blijf alleen nog voor Mario' zijn een handjevol van de twijfelachtige uitspraken die Leo de laatste dagen heeft gedaan.
Hij wist een jaar geleden toch ook dat hij moest 'shoppen met een lege portemonee'? We zijn een paar miskopen van Leo verder en hij vind het gek dat hij niet nog een braziliaan mag halen en nu komt dus 'de stoom uit zn oren'.

Hoe lang duurt het nog voordat Leo er mee op houdt of zet hij de schouders eronder en gaat hij laten zien echt een feyenoord hart te hebben?
Om eerlijk te zijn stoor ik me mateloos aan supporters die zulke houdingen hebben.
Waar ze een jaar geleden nog blij waren met de komst van Don Leo, lijken ze alleen nog maar geinteresseerd in negatieve publicaties. 'Ik erger me aan Beenhakker en 'Wanneer laat hij z´n feyenoordhart zien' zijn hier voorbeelden van.
Deze supporters zouden toch moeten weten dat Feyenoord in zeer zwaar weer verkeerd en dat we geduld moeten hebben? Nog een paar supporters met zo´n houding en dan is het einde zeer zeker nog niet in zicht.

Hoe lang duurt het nog voordat zulke supporters hun mond dicht houden en gewoon naar de kuip gaan en uit volle borst hun club aanmoedigen?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 maart 2010 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 18:17 schreef finsend het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn stoor ik me mateloos aan supporters die zulke houdingen hebben.
Waar ze een jaar geleden nog blij waren met de komst van Don Leo, lijken ze alleen nog maar geinteresseerd in negatieve publicaties. 'Ik erger me aan Beenhakker en 'Wanneer laat hij z´n feyenoordhart zien' zijn hier voorbeelden van.
Deze supporters zouden toch moeten weten dat Feyenoord in zeer zwaar weer verkeerd en dat we geduld moeten hebben? Nog een paar supporters met zo´n houding en dan is het einde zeer zeker nog niet in zicht.

Hoe lang duurt het nog voordat zulke supporters hun mond dicht houden en gewoon naar de kuip gaan en uit volle borst hun club aanmoedigen?
wat lul jij nou dom, als je goed had gelezen dan weet je dat ik die judas nooit meer in de kuip hoef te zien. Het is dat Mario hem er graag bij heeft, maar dat is voor mij het enige positieve aan zijn aanwezigheid. Ik hoop van harte dat hij er wat van maakt, maar voorlopig irriteert ie mij alleen maar.

En de club aanmoedigen doe ik wel in de kuip, hier kunnen we onze zorgen uitten...
bram
 bram - dinsdag 02 maart 2010 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 18:17 schreef finsend het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn stoor ik me mateloos aan supporters die zulke houdingen hebben.
Waar ze een jaar geleden nog blij waren met de komst van Don Leo, lijken ze alleen nog maar geinteresseerd in negatieve publicaties. 'Ik erger me aan Beenhakker en 'Wanneer laat hij z´n feyenoordhart zien' zijn hier voorbeelden van.
Deze supporters zouden toch moeten weten dat Feyenoord in zeer zwaar weer verkeerd en dat we geduld moeten hebben? Nog een paar supporters met zo´n houding en dan is het einde zeer zeker nog niet in zicht.

Hoe lang duurt het nog voordat zulke supporters hun mond dicht houden en gewoon naar de kuip gaan en uit volle borst hun club aanmoedigen?
jochie, zie reactie hotjumper
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 02 maart 2010 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 18:17 schreef finsend het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn stoor ik me mateloos aan supporters die zulke houdingen hebben.
Waar ze een jaar geleden nog blij waren met de komst van Don Leo, lijken ze alleen nog maar geinteresseerd in negatieve publicaties. 'Ik erger me aan Beenhakker en 'Wanneer laat hij z´n feyenoordhart zien' zijn hier voorbeelden van.
Deze supporters zouden toch moeten weten dat Feyenoord in zeer zwaar weer verkeerd en dat we geduld moeten hebben? Nog een paar supporters met zo´n houding en dan is het einde zeer zeker nog niet in zicht.

Hoe lang duurt het nog voordat zulke supporters hun mond dicht houden en gewoon naar de kuip gaan en uit volle borst hun club aanmoedigen?
jij praat echt poep
R()b
 R()b - dinsdag 02 maart 2010 - 18:42   quote  deeplink  
Sja idd... neemt Beenhakker kwalijk negatief te zijn , maar is zelf ook niet erg positief.

En BRAYY ik heb andere teksten van jou gezien , nog niet zo lang geleden!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 maart 2010 door R()b --
Dubble O ms
 Dubble O ms - dinsdag 02 maart 2010 - 18:53   quote  deeplink  
Don Leo komt alleen een emmer geld ophalen. Zijn laatste kunstje. Waarschijnlijk is dat de extra schuld die boven die 36 miljoen erbij komt. Met pensioen dadelijk?
R()b
 R()b - dinsdag 02 maart 2010 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 18:53 schreef Dubble O ms het volgende:
Don Leo komt alleen een emmer geld ophalen. Zijn laatste kunstje. Waarschijnlijk is dat de extra schuld die boven die 36 miljoen erbij komt. Met pensioen dadelijk?
Leuk dat je ook weer eens wat komt posten :)
Maare... was jou statement niet , Supporten = steunen?
BRAYY
 BRAYY - dinsdag 02 maart 2010 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 18:42 schreef R()b het volgende:
Sja idd... neemt Beenhakker kwalijk negatief te zijn , maar is zelf ook niet erg positief.

En BRAYY ik heb andere teksten van jou gezien , nog niet zo lang geleden!
ik neem het beenhakker niet kwalijk dat hij negatief is, maar in 2009 inspecteerde hij de coolsingel nog om te kijken of die nog goed genoeg is voor de huldiging omdat we binnen vijf jaar kampioen zouden worden. En dan nu na 1 meningsverschilletje heel kinderachtig en theathraal roepen ik blijf alleen nog voor mario, dat is ook niet erg respectvol richting de fans en de club vind ik.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 02 maart 2010 - 19:13   quote  deeplink  
jezus toen had ie ff een verkeerd moment, bedenk dat hij maanden er mee bezig is geweest om hem te halen en 3 uur voor de deadline krijg je een lullig - terecht - telefoontje dat het niet doorgaat
Dubble O ms
 Dubble O ms - dinsdag 02 maart 2010 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 19:03 schreef R()b het volgende:

[..]

Leuk dat je ook weer eens wat komt posten :)
Maare... was jou statement niet , Supporten = steunen?
Dat blijf ik ten alle tijden ook doen! Maar wat is de steun die Leo levert?
R()b
 R()b - dinsdag 02 maart 2010 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 19:12 schreef BRAYY het volgende:

[..]

ik neem het beenhakker niet kwalijk dat hij negatief is, maar in 2009 inspecteerde hij de coolsingel nog om te kijken of die nog goed genoeg is voor de huldiging omdat we binnen vijf jaar kampioen zouden worden. En dan nu na 1 meningsverschilletje heel kinderachtig en theathraal roepen ik blijf alleen nog voor mario, dat is ook niet erg respectvol richting de fans en de club vind ik.
Dat was alweer oud nieuws!
Dat is zo Januari.

quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 19:23 schreef Dubble O ms het volgende:

[..]

Dat blijf ik ten alle tijden ook doen! Maar wat is de steun die Leo levert?
Net als jij ken ik ook niet alle ins en outs van Feyenoord.
Maar als Leo weggaat dan komt er weer een ander , en dan functioneert die weer niet.
En dan de volgende die doet dat weer niet goed , en dan de volgende heeft geen Feyenoord hart..
Ach jah... zo blijf je dweilen , en ook dat helpt niet mee met het financiele beleid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 maart 2010 door R()b --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 maart 2010 - 20:02   quote  deeplink  
hulde voor jullie beleving en betrokkenheid
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 02 maart 2010 - 20:04   quote  deeplink  
Snap alle kanten wel. Natuurlijk merk ik ook dat hij er het liefst mee zou kappen, maar dan komt ie nooit meer De Kuip in. Toch is hij de enige die nog wat geld los kan peuteren van bepaalde mensen, plus het feit dat hij wereldwijd een enorm netwerk heeft.
ontspannen
 ontspannen - dinsdag 02 maart 2010 - 20:04   quote  deeplink  
don lullo
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 02 maart 2010 - 20:05   quote  deeplink  
ontspan ff man
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 maart 2010 - 20:06   quote  deeplink  
no span!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 02 maart 2010 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 20:06 schreef Stylzz het volgende:
no spam, sportdwaas!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 maart 2010 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 20:10 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

beste zin ooit!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 02 maart 2010 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 17:52 schreef Trouwe hond het volgende:
Bravy je hebt groot gelijk, weg met die man
Kom op trouwe hond geef Leo nog even de kans..
Laat hem nou nog maar even gaan.
Ik heb namelijk niet het idee dat ook al zijn
ze transfervrij ze toch gelijk zijn aan de vertrekkende
spelers .Bovendien gaan die nieuwe spelers 1 derde verdienen
dan bv een Landzaat.
Meer als afwachten kunnen we toch niet doen.
Of wil je een V.Geel of een Gerbrands of een Wotte ?
sevillana
 sevillana - dinsdag 02 maart 2010 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 20:29 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Kom op trouwe hond geef Leo nog even de kans..
Laat hem nou nog maar even gaan.
Ik heb namelijk niet het idee dat ook al zijn
ze transfervrij ze toch gelijk zijn aan de vertrekkende
spelers .Bovendien gaan die nieuwe spelers 1 derde verdienen
dan bv een Landzaat.
Meer als afwachten kunnen we toch niet doen.
Of wil je een V.Geel of een Gerbrands of een Wotte ?
Eens
dennie
 dennie - woensdag 03 maart 2010 - 01:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 13:16 schreef BRAYY het volgende:
Om eerlijk te zijn stoor ik me mateloos aan Leo Beenhakker. Waar hij een jaar geleden nog riep dat hij 'thuis kwam' bij Feyenoord en ervan was overtuigt 'zonder rollator de Coolsingel te halen', lijkt hij er nu een hele andere mening op na te houden. Nadat hij, geheel terecht, werd overruled door de directie in de 'zaak Wanderson' lijkt hij alleen nog geintereseerd in negatieve publicaties. 'Feyenoord is geen topclub meer', '36 miljoen schuld zou een meevallertje zijn' en 'ik blijf alleen nog voor Mario' zijn een handjevol van de twijfelachtige uitspraken die Leo de laatste dagen heeft gedaan.
Hij wist een jaar geleden toch ook dat hij moest 'shoppen met een lege portemonee'? We zijn een paar miskopen van Leo verder en hij vind het gek dat hij niet nog een braziliaan mag halen en nu komt dus 'de stoom uit zn oren'.

Hoe lang duurt het nog voordat Leo er mee op houdt of zet hij de schouders eronder en gaat hij laten zien echt een feyenoord hart te hebben?
Ik begrijp waar je het over hebt, maar ik denk dat de gedachtes van leo ook wel logisch en verklaarbaar zijn, hij zegt zelf ook dat toen hij binnen kwam en zei dat binnen 5 jaar Feyenoord weer kampioen zou worden hij nog niet wist wat de financiele situatie precies was, hij kan daar moeilijk over gaan liegen, daarbij sloot hij ook niet uit dat het kan gebeuren maar als het klopt dat Feyenoord mischien wel binnen 3 jaar een paar stappen terug moet maken, en hij zegt dat die mogelijkheid bestaat, ga je natuurlijk niet te hard over het kampioenschap praten toch..

Je hebt het ook over miskopen van Beenhakker, maar je zegt zelf tegelijkertijd ook dat Feyenoord een lege portemonnee heeft, dan weet je toch dat hij weinig vrijheid in zijn keuzes heeft, dan kan je moeilijk verwachten dat, zoals Leo al zegt, je met Kaka of Ronaldo komt, Feyenoord kon dan met behulp van wat investeerders 1 miljoenenaankoop doen, dat was misschien geen gelukkige keuze maar wie kan je halen voor 3,5 miljoen? In ieder geval een aankoop die vooraf werd bestempeld als een speler die door veel clubs was gewild..

En als hij dan Wanderson kan halen voor helemaal niets zoals Beenhakker zegt, is ook de gedachte verklaarbaar dat hij daar daar boos over is aangezien Feyenoord alleen op goals achter loopt op de top 3, en ze daar in ieder geval een risicoloze gok voor hadden om dat op te lossen. Heb je Beenhakker trouwens ook niet vaak horen zeggen dat hij een Feyenoordman is en er alles aan wil doen om de club erbovenop te helpen, dat had ik er niet tussen gelezen? Dat hij zijn schouders eronder zet en een Feyenoord hart heeft daar twijfel ik echt neit over.
Maar oke over de zin Feyenoord is geen topclub meer stoor ik me wel want dat is naturlijk grote onzin.

Al met al vind ik het allemaal wel mee vallen met zijn houding en irriteer ik mij een beetje aan Feyenoord supporters die nu ineens Beenhakker gaan afzeiken, omdat ze zich aan hem "irriteren" omdat hij zegt dat het niet lekker gaat, maar misschien iriteer je je niet aan hem, maar aan de waarheid..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 maart 2010 door dennie --
G-child
 G-child - woensdag 03 maart 2010 - 01:47   quote  deeplink  
Leo is een baas, noem een betere in die functie dan, negatievelingen! gaan jullie lekker haten op het spel van een paar spelers in het elftal...
Die moeten presteren, daar verdienen we geld mee... leo gaat feyenoord redden!
sorry slaap lekker, peace
hotjumper
 hotjumper - woensdag 03 maart 2010 - 07:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 maart 2010 - 01:47 schreef G-child het volgende:
Leo is een baas, noem een betere in die functie dan, negatievelingen! gaan jullie lekker haten op het spel van een paar spelers in het elftal...
Die moeten presteren, daar verdienen we geld mee... leo gaat feyenoord redden!
sorry slaap lekker, peace
leroy ben jij dat?
KKL
 KKL - woensdag 03 maart 2010 - 08:47   quote  deeplink  
daar reageert hij niet op hé

Lerra ben jij dat???
Trouwe hond
 Trouwe hond - woensdag 03 maart 2010 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 20:29 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Kom op trouwe hond geef Leo nog even de kans..
Laat hem nou nog maar even gaan.
Ik heb namelijk niet het idee dat ook al zijn
ze transfervrij ze toch gelijk zijn aan de vertrekkende
spelers .Bovendien gaan die nieuwe spelers 1 derde verdienen
dan bv een Landzaat.
Meer als afwachten kunnen we toch niet doen.
Of wil je een V.Geel of een Gerbrands of een Wotte ?
Hij heeft zijn kansen gehad. Heeft 3 miskopen gedaan. Zijn visie is niet te volgen door met van Nistelrooij te flirten. Op die manier trek je weer een oude dure speler aan, zonder een team voor de toekomst te creeeren. Ook al had van Nistelrooij er ff 15 ingelegd in de 2e seizoenshelft, wat ik al betwijfel, dan nog ben je niet met de langetermijn bezig. Alleen met een degelijke langetermijn visie kan mijn inziens onze geweldig mooie club er weer bovenop komen!!!
Ook zijn teleurstelling uiten aan de pers bij het afketsen van Wanderson is niet sjiek. Teleurstellingen verwerk je binnenskamers en niet met de Nederlandse pers.
Dat hij aan zijn klus begon wist hij dondersgoed dat er geen geld was, dus loop daar dan niet steeds over te zeuren, op die manier breng je de club steeds in discrediet, terwijl wij meer met rust zijn gediend.
Rust en vertrouwen brengen sponsors binnen en niet gezeur en gezever.

Voor de rest heb ik groot respect wat Don Leo uit zijn carriere heeft gehaald, maar ik denk dat zijn tijd gekomen is. Op een gegeven moment is het op over en uit en werken de kunstjes niet meer.

En wat betreft Wotte, van Geel daar ben ik ook geen fan van. Gooi maar eens een van Bronckhorst in het diepe als technisch directeur. Een man met een groot Feijenoord hart, een groot netwerk lijkt mij, heeft bij grote clubs gespeeld. Kent vele trainers en spelers en kent onze club als geen ander. Alleen hij moet wel willen en durven.
Milo
 Milo - woensdag 03 maart 2010 - 09:23   quote  deeplink  
leo verdient bij Feyenoord een salaris van 650.000 euro dat is boven het maximum van 500.000 euro die is vast gesteld voor de aankomende jaren. gaat leo ook inleveren?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 maart 2010 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 maart 2010 - 08:47 schreef KKL het volgende:
daar reageert hij niet op hé

Lerra ben jij dat???
nee man..

eYo Lerra, Fawaka?!?

laterzz
KKL
 KKL - woensdag 03 maart 2010 - 11:07   quote  deeplink  
aaah boem!
moa
 moa - woensdag 03 maart 2010 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 maart 2010 - 09:23 schreef Trouwe hond het volgende:

[..]

Alleen met een degelijke langetermijn visie kan mijn inziens onze geweldig mooie club er weer bovenop komen!!!
quote:
Op woensdag 03 maart 2010 - 09:23 schreef Trouwe hond het volgende:

[..]

Gooi maar eens een van Bronckhorst in het diepe als technisch directeur.
Dus...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 maart 2010 door moa --
craven
 craven - woensdag 03 maart 2010 - 13:46   quote  deeplink  
Wie willen jullie dan zien op zijn positie?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 maart 2010 - 13:59   quote  deeplink  
Van mij mag ie blijven zitten.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 03 maart 2010 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 maart 2010 - 13:46 schreef craven het volgende:
Wie willen jullie dan zien op zijn positie?
Guus Hiddink, maarja...
craven
 craven - woensdag 03 maart 2010 - 14:13   quote  deeplink  
hahaha achie
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 03 maart 2010 - 14:18   quote  deeplink  
wat ist stefan?
sevillana
 sevillana - woensdag 03 maart 2010 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 maart 2010 - 14:18 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
wat ist stefan?
Babbelaar?
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 03 maart 2010 - 14:26   quote  deeplink  
hahahahaha
bram
 bram - woensdag 03 maart 2010 - 14:27   quote  deeplink  
foppe de haan of aad de mos
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 maart 2010 - 14:32   quote  deeplink  
wtf man.
bram
 bram - woensdag 03 maart 2010 - 14:41   quote  deeplink  
of kraay sr
bram
 bram - woensdag 03 maart 2010 - 14:44   quote  deeplink  
frits korbach
sevillana
 sevillana - woensdag 03 maart 2010 - 14:47   quote  deeplink  
of na Leo misschien Willem maar eens polsen?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Beenhakker









0.0079410