|
|
luis_suarez 16
|
|
|
zeg het maar ik vind minimaal 6 miljoen of meer? |
|
|
|
|
John2
|
|
|
Voor een nulletje minder zullen er wel clubs zijn die hem willen. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
5 miljoen denk ik. Maar als Lazovic al 5 miljoen kost, en Ajax het slim speelt, kan je meer vangen :P |
|
|
|
|
Sicko
|
|
|
1 miljoen is genoeg en doe er een paar andere spelers cadeau bij Kennedy, Wielaert Atouba enz |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
wat zijn contract loopt toch af?? |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
hij is wel geliefd bij engelse clubs, eurotje of 4 miljoen denk ik.. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
laten we gewoon hopen dat ie blijft ! |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
hij hoeft van mij niet echt te blijven, Eriksen of Lodeiro dat zijn goede vervangers toch? alleen jammer dat het allemaal zo loopt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
3/4 miljoen moet haalbaar zijn om te krijgen, voor deze speler wiens contract in 2011 afloopt. Sevilla heeft al eens eerder interesse getoond, ik verwacht ook wel dat hij weg gaat, dit aangezien ajax zijn contract niet wil verlengen onder de voorwaarden van Urby. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
lodeiro moet zijn eigen nog echt gaan bewijzen hoor. ik vind het wel jammer maar we hoeven het gelukkig niet altijd eens te zijn. eriksen is zeker een goede vervanger hopen dat hij zich blijft doorontwikkelen |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ajacied.. heb jij lodeiro gezien dan? |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
4 Miljoen, strik eromheen en meegeven. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote:Op woensdag 03 maart 2010 - 17:59 schreef Aaaaight het volgende:hij hoeft van mij niet echt te blijven, Eriksen of Lodeiro dat zijn goede vervangers toch? alleen jammer dat het allemaal zo loopt.. ik wist niet dat zij ook nog verdedigende kwaliteiten hadden? Cruyff's totaalvoetbal? |
|
|
|
|
MarcoH
|
|
|
quote: Laten we dat vooral niet doen! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
marcoh k snap je frustratie!! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
De kans is aanwezig dat Urby Emanuelson na dit seizoen niet meer in de Amsterdam ArenA speelt. De linksbenige speler van de Amsterdammers komt er niet uit wat betreft zijn contract. AjaxF-side.NL Er zijn enkele ploegen die belangstelling hebben voor Emanuelson, zoals het Engelse Tottenham Hotspur. Dat meldt News of The World vandaag. De ploeg uit Londen is erg gescharmeerd van Emanuelson.
Naast Tottenham Hotspur heeft ook het Spaanse Sevilla interesse in Emanuelson, die bij Ajax de laatste weken op de bank zit. |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote: Speelde Urby veel verdedigend dan?? dan kijk ik toch naar een andere urby dan jij vrees ik |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Urby speelde wel veel verdedigend, maar verdedigde nooit:) |
|
|
|
|
bully
|
|
|
denk dat xapter niet urby bedoelde maar de verdedigende kwaliteiten van eriksen en lodeiro. maar hij vergeet dat als je tegenstander onder druk zet je ook verdedigt. want dan komt jou tegenstander niet aan aanvallen toe. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
quote: nee daarom die paar minuten verteld nog niet veel toch ?? het zal ongetwijfelt een goede voetballer zijn maar dat is micky ook |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
nee verteld niet veel nee maar wel dat hij geen slechte voetballer is!.. |
|
|
|