|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
gvd straks word ie weer uitgelachen dat gun ik em niet |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Nederland-Amerika jij zit zeker niet te kijken... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
kansloos oranje. Zapte er net langs, tyfus carnaval publiek |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: inderdaad hier staat balkenende en de gevangene van azkaban aan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 maart 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Randwijk kijkt naar zn 410 vriendjes... |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Hoef geen teletoeters te zien, en van die ballen op de tribune |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Matige wedstrijd, Vlaar oogde erg nerveus. Bedankt jodenmedia! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Doe ik ook niet, heb al een sociale werkplaats in het dorp. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Bagger wedstrijd. Vlaar blockte wel paar keer goed , maar verder normaal spel. Ooijer had het niet beter gedaan hehehe. Ron \o/ |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
ja ron valt net in hij is gewoon een basisspeler die er vanaf minuut 1 in moet staan |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Vlaar was redelijk, wel beter dan het gemiddelde want het was het kijken niet waard, veel foute passes, langzaam spel en vrijwel geen kansen! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op donderdag 04 maart 2010 - 00:05 schreef Boudewijn het volgende:Vlaar was redelijk, wel beter dan het gemiddelde want het was het kijken niet waard, veel foute passes, langzaam spel en vrijwel geen kansen! speelde Feyenoord gisteravond dan? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ik wist het ook niet,wat is het geworden?? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: heb ik ook niet gedaan, ging ook helemaal nergens over daar in 020. voetbal hoort sowieso in een echt voetbalstadion op echt gras gespeeld te worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij heeft in iedergeval lies klachten over gehouden aan die wedstrijd van gisteren.. Gelukkig haald hij waarschijnlijk Roda wel... |
|
|
|
|
bram
|
|
|
stoppen met oranje,gewoon een dikke streep er onder zetten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
idd Bram,straks ben je hem weken kwijt vanwegen een blessure tegen lichtenstein ofzo. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
heeft een dubbele kant, hoe meer feyenoorders in oranje komen , hoe meer ze waard worden... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: is idd vaker beweerd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Staaf t eens met praktijk voorbeelden? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
een speler die naar het wk gaat en in het nederlands eftal speelt wordt zowiezo door meer meerdere mensen bekeken(groter publiek), want(of je het wilt of niet)wordt het nederlands eftal als een hoger podium gezien en speel je internationaal tegen(in sommige gevallen) gerenomeerde tegenstanders |
|
|
|
|
craven
|
|
|
De meeste internationals spelen buiten nederland of sommige staan in belangstelling van europese clubs(breder podium) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 04 maart 2010 - 20:35 schreef craven het volgende:een speler die naar het wk gaat en in het nederlands eftal speelt wordt zowiezo door meer meerdere mensen bekeken(groter publiek), want(of je het wilt of niet)wordt het nederlands eftal als een hoger podium gezien en speel je internationaal tegen(in sommige gevallen) gerenomeerde tegenstanders Ja daar heb je gelijk in Craven... Ik ben ook niet echt anti Oranje maar als ik dat carnaval weer ziet zoals gisteren wordt ik spontaan beroerd. Volgens mijn vrouw zijn dat de egte supporters ..?? Ze is blond he tegenwoordig,en ze loopt ook op UGS??? Ach het zal daar wel aan liggen...;) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
hahaha denk alleen met het oog op transfers, nederlands eftal niet echt boeiend... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Praktijkvoorbeelden... Recente feyenoorders die meer waard werden door oranje.. Roept u maar! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
welke feyenoorders hebben daar recent gespeeld? |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 04 maart 2010 - 21:32 schreef Stylzz het volgende:Praktijkvoorbeelden... Recente feyenoorders die meer waard werden door oranje.. Roept u maar! uuhhm momentje,ff wachten he.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
slory(omg die is ook opgeroepn, van basten had echt een neus voor z'n kop) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Emmerton v Hooijdonk Kalou Bosvelt... alleen kwam dit meer door de uefa winst maar toch.. Hoe meer men over europa onze spelers kan bekijken, hoe beter het is.. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 04 maart 2010 - 21:44 schreef Leon FR1908 het volgende:Emmerton v Hooijdonk Kalou Bosvelt... alleen kwam dit meer door de uefa winst maar toch.. Hoe meer men over europa onze spelers kan bekijken, hoe beter het is.. precies.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
weinig overtuigend allemaal |
|
|
|