BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Grote uitverkoop

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Ronnie9000
 Ronnie9000 - donderdag 04 maart 2010 - 14:16   quote  deeplink  
been is nogal bang dat aankomende transfer periode belangrijke spelers vertrekken. Verkoop betekend hiernaast geen inkoop gezien de grote schulden waar feyenoord tegenover staat. is het verstandig om spelers te laten gaan of is het verstandig om er zoveel mogelijk te houden en verder werken met hetgeen wat er nu is?

bron: http://www.ad.nl/ad/nl/1429/Feyenoord/article/detail/467646/2010/03/04/Been-angst-voor-vertrek-dragende-spelers.dhtml
moa
 moa - donderdag 04 maart 2010 - 14:23   quote  deeplink  
Een speler als wijnaldum kunnen we wel vervangen, maar het huidige team steunt erg op spelers als Vlaar en Fer. Feyenoord moet er alles aan doen om Fer en Vlaar te behouden, als er een goed bod komt op Wijnaldum mag die van mij vertrekken.
Ronnie9000
 Ronnie9000 - donderdag 04 maart 2010 - 14:23   quote  deeplink  
zelf denk ik dat het verstandig is om zoveel mogelijk spelers te verkopen, hiernaast lijkt het me ook verstandig om alle grote kosten zoals spelers als gio en de rest van de oude garde te laten gaan. de meeste contracten lopen komende zomer af en zo'n grote meerwaarde genereren deze spelers ook weer niet. ik zie persoonlijk het liefst een compleet frisse start voor de club, waarbij financiën voorop staan. maak gebruik van de jeugd, haal spelers van excelsior terug en wees creatief met het talent wat al in huis is. op de manier zoals het nu gaat komen we ook niet op de coolsingel te staan dus neem drastische maatregelen.

met alle tallenten die we momenteel hebben aangezien hiervan misschien een aantal vertrekken is het echt wel mogelijk om op het hoogste niveau te blijven spelen komende jaren. ja we zullen niet meer bij de eerste 5 horen maar dit is een weg wat behoord tot verbetering. geef de jeugd eindelijk eens een kans en ga niet zitten janken als bepalende spelers er niet meer bij zijn. zorg ervoor dat je het de komende twee jaar overleefd en werk aan de toekomst. de jeugd zal hier bepalend in zijn.

uch ik heb gesproken!
moa
 moa - donderdag 04 maart 2010 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 maart 2010 - 14:23 schreef Ronnie9000 het volgende:
zelf denk ik dat het verstandig is om zoveel mogelijk spelers te verkopen, hiernaast lijkt het me ook verstandig om alle grote kosten zoals spelers als gio en de rest van de oude garde te laten gaan. de meeste contracten lopen komende zomer af en zo'n grote meerwaarde genereren deze spelers ook weer niet. ik zie persoonlijk het liefst een compleet frisse start voor de club, waarbij financiën voorop staan. maak gebruik van de jeugd, haal spelers van excelsior terug en wees creatief met het talent wat al in huis is. op de manier zoals het nu gaat komen we ook niet op de coolsingel te staan dus neem drastische maatregelen.

met alle tallenten die we momenteel hebben aangezien hiervan misschien een aantal vertrekken is het echt wel mogelijk om op het hoogste niveau te blijven spelen komende jaren. ja we zullen niet meer bij de eerste 5 horen maar dit is een weg wat behoord tot verbetering. geef de jeugd eindelijk eens een kans en ga niet zitten janken als bepalende spelers er niet meer bij zijn. zorg ervoor dat je het de komende twee jaar overleefd en werk aan de toekomst. de jeugd zal hier bepalend in zijn.

uch ik heb gesproken!
Maar we moeten wel europees voetbal blijven halen, voor de inkomsten, maar ook voor de ontwikkeling van onze talenten. Ik denk dat het dan ook niet handig is om een Vlaar, Bahia of Fer te vervangen. Aanvallend ingestelde spelers zijn makkelijker te vervangen.
Ronnie9000
 Ronnie9000 - donderdag 04 maart 2010 - 14:37   quote  deeplink  
ik denk niet dat je zulke verkopen moet uitsluiten, nec kwam met been ook al aardig ver in de uefa cup. natuurlijk is europees belangrijk voor de inkomsten maar als er vast wordt gehouden aan het beleid wat er nu wordt gevoerd gaat dit financiële probleem zich eeuwig voortduren. wees maar de komende jaren een team van de middenmoot probeer europees voetbal te halen en zoveel mogelijk spelers te verkopen. dit zal uiteindelijk sneller een gezond feyenoord creëren dan voortborduren op de huidige praktijken.
Milo
 Milo - donderdag 04 maart 2010 - 14:43   quote  deeplink  
vlaar een mega aanbieding doen en behouden hij is in mijn ogen mister feyenoord op dit moment
bram
 bram - donderdag 04 maart 2010 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 maart 2010 - 14:43 schreef Milo het volgende:
vlaar een mega aanbieding doen en behouden hij is in mijn ogen mister feyenoord op dit moment
eens,er is ook gezegd dat voor bijzonder goede spelers er een hoger salaris is dan die luizige 5ton
Stylzz
 Stylzz - donderdag 04 maart 2010 - 14:50   quote  deeplink  
Ik kan met verkopen wel leven.. Ooit gaan ze toch weg.
Des te eerder ben je weer gezond.
Dan de lijn doortrekken en etc.
Milo
 Milo - donderdag 04 maart 2010 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 maart 2010 - 14:50 schreef Stylzz het volgende:
Ik kan met verkopen wel leven.. Ooit gaan ze toch weg.
Des te eerder ben je weer gezond.
Dan de lijn doortrekken en etc.
nee je hebt in deze tijd een steunpilaar nodig en dat is vlaartje geen probleem als de rest verkocht wordt.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 04 maart 2010 - 14:55   quote  deeplink  
Ik denk dat Schenkeveld samen met Bahia ook wel zou kunnen.
KKL
 KKL - donderdag 04 maart 2010 - 15:11   quote  deeplink  
De Vrij moet de opvolger van Vlaar worden.

Moet alleen fysiek veel sterker worden.
moa
 moa - donderdag 04 maart 2010 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 maart 2010 - 14:37 schreef Ronnie9000 het volgende:
ik denk niet dat je zulke verkopen moet uitsluiten, nec kwam met been ook al aardig ver in de uefa cup. natuurlijk is europees belangrijk voor de inkomsten maar als er vast wordt gehouden aan het beleid wat er nu wordt gevoerd gaat dit financiële probleem zich eeuwig voortduren. wees maar de komende jaren een team van de middenmoot probeer europees voetbal te halen en zoveel mogelijk spelers te verkopen. dit zal uiteindelijk sneller een gezond feyenoord creëren dan voortborduren op de huidige praktijken.
Ik ben het wel met je eens dat we niets moeten uitsluiten, maar het moet niet zo zijn dat we bijv. Bahia EN Vlaar EN Fer verkopen, dan verliezen we veel te veel power en kwaliteit op de as van het veld.

Denk dat wanneer bijv. een flink bod op Vlaar komt, bijv. 15 miljoen, dat we daar serieus naar moeten gaan kijken, maar dat dan ook direct een verkoop van de Vrij, Schenkeveld en Bahia uitgesloten moet worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 maart 2010 door moa --
R()b
 R()b - donderdag 04 maart 2010 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 maart 2010 - 14:23 schreef moa het volgende:
Een speler als wijnaldum kunnen we wel vervangen, maar het huidige team steunt erg op spelers als Vlaar en Fer. Feyenoord moet er alles aan doen om Fer en Vlaar te behouden, als er een goed bod komt op Wijnaldum mag die van mij vertrekken.
Helemaal mee eens!!!!!!!!!
finsend
 finsend - donderdag 04 maart 2010 - 15:47   quote  deeplink  
schaken voor wijnaldum?? is dat een eventuele optie?
en Vlaar en Fer zijn idd onmisbaar.
Verkoop van deze spelers levert dan wel veel geld op, maar daarentegen is het veel moeilijker om europees voetbal te halen denk ik
sevillana
 sevillana - donderdag 04 maart 2010 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 maart 2010 - 15:11 schreef KKL het volgende:
De Vrij moet de opvolger van Vlaar worden.

Moet alleen fysiek veel sterker worden.
wat wil je? die jongen is pas 18 geworden, moet nog een beetje volgroeien, komt wel goed.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 04 maart 2010 - 16:26   quote  deeplink  
Als het economische klimaat zo aanhoudt denk ik dat het nog wel eens mee kan vallen. Je ziet dat in Engeland de ene na de andere club in de problemen komt, de afgelopen transfer periode gebeurde er niet veel en ik verwacht aan het eind van het seizoen hetzelfde. Clubs azen op transfervrije spelers, of spelers met kort lopende contracten. De overgebleven grote clubs doen hun bal om de gunsten van de echte toppers. Fer en Wijnaldum zijn denk ik nog niet echt klaar voor een buitenlandse top club, ik denk dat je je alleen zorgen hoeft te maken over Vlaar, zou jammer zijn als die weg gaat.
bram
 bram - donderdag 04 maart 2010 - 16:40   quote  deeplink  
leo heeft gebeld met cruz,tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Grote uitverkoop









0.0054090