BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoenskaarten 25% duurder?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
voetballer55
 voetballer55 - vrijdag 05 maart 2010 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 maart 2010 - 21:02 schreef antoniorijen het volgende:
De prijzen bij Feyenoord zijn al spotgoedkoop, dus een verhoging kan geen kwaad.
En dan zal blijken wie de 'echte' supporters zijn............ Ik in ieder geval tot eind 2015 niet! Ik volg het allemaal wel vanuit het warme Australië. Daarna hoop ik snel weer terug te komen om deze mooie cluppie aan te moedigen
wat zul jij veel heimwee hebben;-) en balen dat je er niet bij bentals we al die prijzen winnen.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 05 maart 2010 - 21:34   quote  deeplink  
australie wat is dat?
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 05 maart 2010 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 maart 2010 - 21:32 schreef voetballer55 het volgende:

[..]

wat zul jij veel heimwee hebben;-) en balen dat je er niet bij bentals we al die prijzen winnen.
grapjas , al die prijzen??? We moeten eerst maar eens van de schulden afkomen
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 05 maart 2010 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 maart 2010 - 21:34 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
australie wat is dat?
jij buitenlander zijn ? niet begrijpen!
voetballer55
 voetballer55 - vrijdag 05 maart 2010 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 maart 2010 - 22:11 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

grapjas , al die prijzen??? We moeten eerst maar eens van de schulden afkomen
als je geen hoop meer hebt heb je geen leven.
en als je feyenoordsupporter bent moet je hoop hebben,want anders wordt het wel heel zwaar;-)
kaleco
 kaleco - vrijdag 05 maart 2010 - 23:03   quote  deeplink  
ach ja voor de club neem ik er toch wel weer 2 zelfs de prijzen bij de hoeren zijn al jaren 50 euro kan dat beetje voor de club er wel bij . dan maar keertje minder naar kim
sevillana
 sevillana - zaterdag 06 maart 2010 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 maart 2010 - 23:03 schreef kaleco het volgende:
ach ja voor de club neem ik er toch wel weer 2 zelfs de prijzen bij de hoeren zijn al jaren 50 euro kan dat beetje voor de club er wel bij . dan maar keertje minder naar kim
dus een beetje minder kimco's, maakt niet uit joh, die worden toch volop gejat
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 06 maart 2010 - 08:29   quote  deeplink  
ok neem ik er dit jaar weer geen.
De Spot
 De Spot - zaterdag 06 maart 2010 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 maart 2010 - 10:33 schreef dobias het volgende:
Dat zat er natuurlijk dik in.
Het is voor een goed doel zullen we maar zeggen.

Als we daar feyenoord mee kunnen helpen dan is dat niet anders.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de seizoen kaarten al goedkoop vond.
Zit wel wat in.
Marciano
 Marciano - zaterdag 06 maart 2010 - 11:15   quote  deeplink  
Als je daar voetbal voor terug krijgt vindt ik het best!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 06 maart 2010 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 maart 2010 - 19:44 schreef Jappie_FEY het volgende:
verklaar je nader??
Wilders aan de macht!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 06 maart 2010 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 maart 2010 - 21:02 schreef antoniorijen het volgende:
De prijzen bij Feyenoord zijn al spotgoedkoop, dus een verhoging kan geen kwaad.
En dan zal blijken wie de 'echte' supporters zijn............ Ik in ieder geval tot eind 2015 niet! Ik volg het allemaal wel vanuit het warme Australië. Daarna hoop ik snel weer terug te komen om deze mooie cluppie aan te moedigen
Kan je niet daar blijven?????
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 06 maart 2010 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 maart 2010 - 12:00 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Wilders aan de macht!!!
doe maar niet........
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 06 maart 2010 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 maart 2010 - 12:21 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

doe maar niet........
hoofddoekjes verboden, peroxide kapsel verplicht.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 06 maart 2010 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 maart 2010 - 12:00 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Wilders aan de macht!!!
theorie-examen?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 07 maart 2010 - 09:46   quote  deeplink  
Wilders aan de macht! De nieuwe regering : PVV, VVD, CDA!!!!!
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 maart 2010 - 10:12   quote  deeplink  
flikker toch op man PVVenCDa

mafkees
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 07 maart 2010 - 10:40   quote  deeplink  
hahahaha laat wilders nou maar winnen,duurt hooguit een jaar dan kunnen we weer stemmen.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 07 maart 2010 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 maart 2010 - 10:40 schreef Leon FR1908 het volgende:
hahahaha laat wilders nou maar winnen,duurt hooguit een jaar dan kunnen we weer stemmen.
jij houd van stemmen of niet??
hotjumper
 hotjumper - zondag 07 maart 2010 - 10:44   quote  deeplink  
australie is top waar ga je heen daaro?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 07 maart 2010 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 maart 2010 - 10:42 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

jij houd van stemmen of niet??
Ja maar wat moeten we nou met Wilders??Oke hij haat de Islam en hij wil de ambtelijke functie`s met 30 % terug halen...Meer weten we niet van die clown..
hotjumper
 hotjumper - zondag 07 maart 2010 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 maart 2010 - 10:47 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja maar wat moeten we nou met Wilders??Oke hij haat de Islam en hij wil de ambtelijke functie`s met 30 % terug halen...Meer weten we niet van die clown..
wilders laat zich betalen door amerikaanse joden. logisch dat ie een hekel aan de islam heeft. als je dat hoerenjong een paar meier geeft wil ie ook best wel roepen dat de bejaarden het land uit moeten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 07 maart 2010 - 10:57   quote  deeplink  
hahahahahahahahaha
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 07 maart 2010 - 11:01   quote  deeplink  
hahahahahaha
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 07 maart 2010 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 maart 2010 - 09:46 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Wilders aan de macht! De nieuwe regering : PVV, VVD, CDA!!!!!
Wacht............................dit is serieus??
KKL
 KKL - maandag 08 maart 2010 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 maart 2010 - 10:54 schreef hotjumper het volgende:

[..]

wilders laat zich betalen door amerikaanse joden. logisch dat ie een hekel aan de islam heeft. als je dat hoerenjong een paar meier geeft wil ie ook best wel roepen dat de bejaarden het land uit moeten.
als dat zou kunnen!!!
MMM
 MMM - maandag 08 maart 2010 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 maart 2010 - 11:02 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Wacht............................dit is serieus??
Als hij het serieus meent.. Wat ga je dan doen?
KKL
 KKL - dinsdag 09 maart 2010 - 10:27   quote  deeplink  
Afgelopen weken werden de geruchten steeds hardnekkiger en vanuit verschillende bronnen nam deze stroom per dag toe een kort overzicht van hoe de zaken er (waarschijnlijk(!!!)) op dit moment voorstaan:

De seizoenskaarten voor het jaar 2010 - 2011 zullen 25% duurder worden ten opzichte van afgelopen jaar. Dit betekend dat een kaart voor de Noordzijde van € 205,- naar 250,- euro zal worden opgewaardeerd ( € 14,70 per wedstrijdkaartje ).

Alle seizoenkaarthouders worden door deze prijsverhoging wel automatisch lid van Het Legioen, hierdoor vervallen dus deze extra kosten (30 euro als je al lid was als seizoenkaarthouder).
Feyenoord heeft gekozen voor deze opzet omdat 85% van de seizoenkaarthouders geen Legioen lid bleek te zijn. Meer leden betekend automatisch dat advertenties in het magazine en rand-evenementen veel meer waard zullen worden.
Daarbij hoopt Feyenoord hierdoor uiteraard het ledenaantal en daarmee het aanzien van de huidige wassen neus te vergroten!

Naast een Legioen abbotje krijgen alle seizoenkaarthouders zoals vanouds ook de openingswedstrijd weer gratis!

Buiten de openingswedstrijd zijn er ook gratis kaarten voor de eerste bekerronde (mits deze thuis gespeeld zal worden), en voor de eerste Europacup wedstrijd.
Pikant detail bij deze laatste gratis kaart is het feit dat Feyenoord voor die wedstrijd nog een straf open heeft zijn bij de UEFA: De gehele Noordzijde, vak Z 1 t/m 4 en vak W1 + W2 zullen die wedstrijd leeg moeten blijven. (e.e.a. in verband met het gooien van Polen, schijnt niet te mogen, staat in de UEFA reglementen). De vraag is dus of dit wel een gift is naar ons toe of een maatregel om bezoekers uit bovenstaande vakken/hele tribune ( ) eruit te houden?

Als laatste zullen een aantal vakken waarschijnlijk mogen uitkijken naar stoel-nummering, net als het huidige seizoen toen onder andere vak P de pineut was.
LET OP!!!!! Alle bovenstaande informatie is op dit moment accuraat, echter is er bij Feyenoord intern veel vraagtekens over het al dan niet doorgaan van deze maatregelen / de haalbaarheid hiervan.

Vooral de FSV schijnt op dit moment zeer vooruitstrevend te zijn op het weerleggen van alle bovenstaande punten! In het kader van openheid en transparantie willen wij deze informatie echter niet weerhouden! MAAK JE OP DIT MOMENT DUS NERGENS ZORGEN OM! We gaan eerst even afwachten waar Feyenoord zelf officieel mee gaat komen (en dit is waarschijnlijk op zéér korte termijn)!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 maart 2010 door KKL --
Milo
 Milo - dinsdag 09 maart 2010 - 12:03   quote  deeplink  
voorlopig zit er voor mij toch geen seizoenskaart in! maar betaal graag als ik weer de mogelijkheid krijg.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 09 maart 2010 - 13:27   quote  deeplink  
het zal tijd worden voor genummerde stoelen op X
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 09 maart 2010 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 maart 2010 - 22:55 schreef MMM het volgende:

[..]

Als hij het serieus meent.. Wat ga je dan doen?
hem niet meer serieus nemen haha
KKL
 KKL - woensdag 10 maart 2010 - 16:39   quote  deeplink  
Binnenkort valt bij alle seizoenkaarthouders de nieuwe seizoenkaartmailing op de mat, met daarin alle informatie omtrent het verlengen van de seizoenkaart. Belangrijkste elementen zijn uitbreiding van de voordelen en een verhoging van de prijzen. Zo begint het bericht op de website van Feyenoord. Volgens mij een mooier verhaal dan het er in werkelijkheid uit ziet. Want op Lunatic News wordt gesproken dat er aan die voordelen een prijskaartje hangt van 25%, waarmee de seizoenkaart omhoog gaat. Op de goedkoopste seizoenkaart van 200 euro is dat maar liefst 50 euro.
Wat is dan het extra voordeel buiten de 17 competitiewedstrijden? Commercieel directeur Mark Koevermans spreekt over het volgende. De openingswedstrijd, de eerste thuiswedstrijd in de UEFA Europa League en de eerste thuiswedstrijd in het toernooi om de KNVB beker kunnen (gratis) bezocht worden. Aan de laatste twee hangen wel wat mitsen. Het zou dus kunnen dat je die mis loopt en blijft alleen de openingswedstrijd over. Terzijde: gratis lid worden bij het Legioen wil ik het niet over hebben. Dat is een keuze.

Laat ik geen zwartkijker zijn en ga ik ervan uit dat de drie aangeboden wedstrijden gespeeld gaan worden als verwacht. Maar, wil ik daar noodgedwongen wel naar toe. Hierin wordt mij in deze constructie geen keuze geboden. Voorheen bezocht ik deze wedstrijden niet. Mede omdat in die periodes waar deze wedstrijden worden gespeeld ik niet kan of omdat het tegenstanders zijn die mij niet aanspreken. Ik heb geen geldboom in de tuin en liever hou ik dat geld in mijn zak voor meer aansprekende wedstrijden die komen. Gezien de wedstrijden die worden aangeboden, waar het bezoekersaantal laag is, ben ik niet de enige die er zo over denkt.

Tevens spreekt Koevermans over de club financieel gezond maken. Mede door middel van het bezuinigen binnen de club. (Frappant is dat hij spreekt over het salarishuis van selectie, maar niet over het salarishuis van hem en zijn medecollegas in de top). Het financieel gezond maken moet ik mede aan helpen, door het verhogen van mijn seizoenkaart. Prachtig streven en als ik financieel goed zou boeren zou ik zeggen, Mark ga je gang. Maar beste Mark ga je niet voorbij aan het feit dat minimaal 50 euro voor mij en anderen veel geld is en dat het daar niet bij blijft om mijn club te bezoeken. Zoals gezegd, voorheen had ik een keuze om wel of niet te gaan naar wedstrijden, die je me nu zogezegd aanbiedt. Nu geef je me die keuze niet. Ik betaal voor iets wat ik niet wil. Dat accepteer ik niet van andere bedrijven en ook niet van Feyenoord, ook al zit de club in mijn hart.

Met deze maatregel jaag je me noodgedwongen uit De Kuip. Dat neem ik jou en je mede collegas hoogst kwalijk. Ik wil keuzes kunnen maken en hoop dan ook dat het grootste deel van supporters met mij er het hetzelfde over denken. De belachelijk gedwongen verhoging niet zullen accepteren. Het door middel van protest aan de directie zullen laten merken.

Eén protest heb je alvast. Namelijk die van mij.

Rien, al ruim 41 jaar trouw bezoeker van mijn club. Mijn, vergeet dat niet!

---------------
Ben het met Rien 1908% mee eens!!!!
bram
 bram - woensdag 10 maart 2010 - 16:45   quote  deeplink  
waar praten we over,50 euro meer,is nog geen euro per week,drukte om niets.
als je van je club houdt doe je dat gewoon
Milo
 Milo - woensdag 10 maart 2010 - 16:59   quote  deeplink  
punt
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 10 maart 2010 - 17:01   quote  deeplink  
yo yo yo Feyenoord!
Milo
 Milo - woensdag 10 maart 2010 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 17:01 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
yo yo yo Feyenoord!
een ban was toch prettiger.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 10 maart 2010 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 16:45 schreef bram het volgende:
waar praten we over,50 euro meer,is nog geen euro per week,drukte om niets.
als je van je club houdt doe je dat gewoon
en nu mensen met een gezinnetje en een enkel inkomen....
gevalletje familie doorsnee dan is het al gauw 200 euri extra per jaar.....(4 seizoenkaarten)
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 10 maart 2010 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 17:08 schreef Milo het volgende:

[..]

een ban was toch prettiger.
hahahahaha:) fijn dat je me waardeert, ik ben ook heel blij met jou!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 10 maart 2010 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 17:09 schreef hotjumper het volgende:

[..]

en nu mensen met een gezinnetje en een enkel inkomen....
gevalletje familie doorsnee dan is het al gauw 200 euri extra per jaar.....(4 seizoenkaarten)
eens
hotjumper
 hotjumper - woensdag 10 maart 2010 - 17:11   quote  deeplink  
ik vraag me alleen af hoe ze straks die 37500 legioenpashouders door dat 1e poortje met voorrang gaan wurmen
Milo
 Milo - woensdag 10 maart 2010 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 17:09 schreef hotjumper het volgende:

[..]

en nu mensen met een gezinnetje en een enkel inkomen....
gevalletje familie doorsnee dan is het al gauw 200 euri extra per jaar.....(4 seizoenkaarten)
daar zit wat in, maar 4 seizoenskaarten per gezin, dat is niet normaal!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 10 maart 2010 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 17:12 schreef Milo het volgende:

[..]

daar zit wat in, maar 4 seizoenskaarten per gezin, dat is niet normaal!
ja die vrouw en dochter zouden ook thuis moeten blijven maarja.....
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 10 maart 2010 - 17:18   quote  deeplink  
hahahahaha
bram
 bram - woensdag 10 maart 2010 - 17:20   quote  deeplink  
hoeveel complete gezinnen zie jij dan bij thuis wedstrijden,de echte fan is of gescheiden of heeft gewoon schijt eraan en gaat toch
Milo
 Milo - woensdag 10 maart 2010 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 17:13 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ja die vrouw en dochter zouden ook thuis moeten blijven maarja.....
hahahahahahaha.....alleen gaan zonder dat gezeik van je wijf! die let de gods ganze dag op je, niet te veel zuipen, schreeuw niet zo hard etc.... doodvermoeiend.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 10 maart 2010 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 17:20 schreef bram het volgende:
hoeveel complete gezinnen zie jij dan bij thuis wedstrijden,de echte fan is of gescheiden of heeft gewoon schijt eraan en gaat toch
ik nooit, maar het is de doelgroep waar Feyenoord naar streeft en waarom ze ons soort zo tegenwerken... (opdat Feyenoord een gezinsuitje wordt als de efteling)

trouwens ik wordt gestuurd door mn vrouw. Heeft niemand van jullie dat dan dat elke keer als je van Feyenoord terug komt, de achterdeur dichtslaat?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 10 maart 2010 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 17:22 schreef Milo het volgende:

[..]

hahahahahahaha.....alleen gaan zonder dat gezeik van je wijf! die let de gods ganze dag op je, niet te veel zuipen, schreeuw niet zo hard etc.... doodvermoeiend.
mijn vrouw is een uitzondering.... maar laat haar toch thuis.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 10 maart 2010 - 17:26   quote  deeplink  
dat gezeik over dagjesmensen. Als die in het gezinsvak zitten is er niks aan de hand (zoals ik hahahahaha)
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 10 maart 2010 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 17:24 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ik nooit, maar het is de doelgroep waar Feyenoord naar streeft en waarom ze ons soort zo tegenwerken... (opdat Feyenoord een gezinsuitje wordt als de efteling)

trouwens ik wordt gestuurd door mn vrouw. Heeft niemand van jullie dat dan dat elke keer als je van Feyenoord terug komt, de achterdeur dichtslaat?
Gebeurt ook als ik uit me werk kom,kijk er niet eens meer van op.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 10 maart 2010 - 19:24   quote  deeplink  
oh trouwens on topic (jaja, dat kan ik ook 1x per week)

seizoenkaarten bij feyenoord kosten geen drol, dus vind het niet zo gek dat het omhoog gaat

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5962
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoenskaarten 25% duurder?









0.0073900