|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 10 maart 2010 - 19:24 schreef Jappie_FEY het volgende:oh trouwens on topic (jaja, dat kan ik ook 1x per week) seizoenkaarten bij feyenoord kosten geen drol, dus vind het niet zo gek dat het omhoog gaat was een keuze van ze om hun naam als "volksclub" in stand te houden. |
|
|
|
|
kaleco
|
|
|
geen wijf nemen 1 x per week naar hoeren variatie geen gezeik altijd waneer jij wil
mot ik ff doorgaan jongens oooooo ja en 1x per week kost 50 een vrouw iets meer |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 11 maart 2010 - 00:52 schreef kaleco het volgende:geen wijf nemen 1 x per week naar hoeren variatie geen gezeik altijd waneer jij wil mot ik ff doorgaan jongens oooooo ja en 1x per week kost 50 een vrouw iets meer jij bent gek, dat betekend dat je zelf de afwas doet..... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
En strijken,ramen lappen enz... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
en de pot moet schoonmaken... |
|
|
|
|
bram
|
|
|
wat een gezeik over 50euro,betekent 1euro per week apart leggen,nou dat kan iedereen |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 maart 2010 - 21:02 schreef antoniorijen het volgende:De prijzen bij Feyenoord zijn al spotgoedkoop, dus een verhoging kan geen kwaad. En dan zal blijken wie de 'echte' supporters zijn............ Ik in ieder geval tot eind 2015 niet! Ik volg het allemaal wel vanuit het warme Australië. Daarna hoop ik snel weer terug te komen om deze mooie cluppie aan te moedigen Je hoeft niet te komen, je kan ook gewoon een seizoenskaart kopen en niet gaan. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
of aan je neefje uit maastricht geven |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote: Jij gaat er maar vanuit dat iedereen dezelfde situatie als jou hebt. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
kom op zeg,een euro per week |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
idd je hebt gelijk al kan je een seizoenskaart betalen kan je ook die ene euro missen per week |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Seizoenkaartinformatie 255 euro
Jawel hij is binnen! De brieven van Feyenoord zijn nog onderweg, en ook via Feyenoord.nl kan je hem nog niet vinden maarrrr al is de webmaster nog zo snel: via Google vind je het toch wel! Speciaal uitgelekte pagina met daarop alles wat je niet wil weten! Mensen op de Noordzijde (Gerard Meijer Tribune) gaan volgend jaar tweehonderdenvijfenvijftig euro incl. BTW betalen voor een seizoenkaart. Goedkopere kaarten vindt je op de vakken Z en W die zijn namelijk maar € 249 euro, opvallend aldaar dit voor het eerst is dat er meer geld betaald wordt op de Noordzijde dan soortgelijke vakken elders in het stadion!
Maargoed we houden je niet langer in spanning. klikkerdeklik! Oh let wel op, de website werkt - zoals een goede website betaamd - alleen in InternetExploder!
Maar we krijgen van Feyenoord in ruil daarvoor wel dit aangeboden;
Het eerste Europese thuisduel van Feyenoord in De Kuip. Hé wacht, laatste wedstrijd; Lech Poznan! Daar staat nog een straf van open. Geen gele zijde en vak Z bij de eerste thuiswedstrijd van Feyenoord in Europees verband. Waar laat je al die supporters van die vakken?
heerlijk we gaan een kleine 60 euro extra betalen.... als je als supporter wil dat de club vooruit gaat dan heb je hier gewoon vrede mee.. ik schud het geld ook niet zo uit mijn mouw maar me clubbie wordt hier sterker van... 60 x 40.000 hahahahaha |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
helemaal eens,zoek een plaatsje in de zon,kijk ze komen op het veld een gejuich uit 40000 kelen,kippenvel |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ben het er ook mee eens, die paar tientjes intereseren me geen reet!!!
dat is een druppel op een hete plaat voor mij........... |
|
|
|
|
RuudN
|
|
|
en wat als we nou geen europees voetbal halen!? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
dat halen we wel......... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Brief net binnen gehad, 255 euro'tjes.. |
|
|
|
|
Feyenoord-010
|
|
|
Ik heb die brief binnen voor Z4 250 euro |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
z2 2 x 249 euro maar wel bij gelijk gestemde en in de kuip. Ik ben echt bevoorrecht. |
|
|
|
|
willian
|
|
|
het is dan toch eigenlijk goedkoper? seizoenkaart RR 205 nu 255,-,- als ik het goed heb, legioen 30,- openings wedstrijd 10,- 1 wedstrijd uefa 10,-? en beker 10,-? als ik het goed uit reken 10,- goedkoper? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mensen moeten zelf beslissen of ze naar de openingswedstrijd, Europa League en beker willen en geïnteresseerd zijn in 'Het Legioen' |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Ere divisie live voor uit en losse kaartjes bij leuke thuis wedstrijden. Enige keer dat ik geflist ben is in mijn gang richting woonkamer na het missen van een doelpunt.Maar dan heb je nog altijd de herhaling. ik bezoek zo een 80% van de thuiswedstrijden.Kost me misschien wat meer maar het geld gaat naar mijn club. |
|
|
|
|
Feyenoord-010
|
|
|
Hoezo is eigenlijk alles duurder :P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 maart 2010 door Feyenoord-010 -- |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote:Op woensdag 10 maart 2010 - 17:24 schreef hotjumper het volgende:[..] ik nooit, maar het is de doelgroep waar Feyenoord naar streeft en waarom ze ons soort zo tegenwerken... (opdat Feyenoord een gezinsuitje wordt als de efteling) trouwens ik wordt gestuurd door mn vrouw. Heeft niemand van jullie dat dan dat elke keer als je van Feyenoord terug komt, de achterdeur dichtslaat? is niet erg wat zij mag,mag ik ook;-) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
eerste europees thuis zijn volgens mij de parterre vakken en de gele zijde leeg ivm eufa (iets met laag vliegende polen enzo) hoe zit dat dan? |
|
|
|
|
Ruud1958
|
|
|
Feyenoord heeft een wanbeleid gevoerd, supporters hebben geld verzameld en uiteindelijk betaal je nog een keer voor dit wanbeleid. Het gaat dus weer eens over de ruggen van de vaste supporters. En wat te denken van de supporters die alles opzij zetten om naar Feyenoord te kunnen gaan, die kunnen het nu wel vergeten. Is dit nog een club van het volk? |
|
|
|
|
Roetboy>>BoyHavelaar
|
|
|
kheb net de post gelezen, bij mij gaat het van 205 naar 255.... flink neertellen dus... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 - 20:12 schreef hotjumper het volgende:eerste europees thuis zijn volgens mij de parterre vakken en de gele zijde leeg ivm eufa (iets met laag vliegende polen enzo) hoe zit dat dan? hahahahahahaha................geldt dat nog steeds?? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
MS-13
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 maart 2010 - 10:14 schreef KKL het volgende:Ik heb gehoord dat de seizoenskaarten op in ieder geval de Gele Zone naar €255,00 gaan dat houdt een verhoging in van 25%. Je krijgt er dan wel wat dingen bij als het goed is, zoals een Feyenoord beker, Lidmaatschap Legioen (dat mag je toch zeker zelf bepalen of je daar lid van wordt), een kaartje voor Europees Voetbal. ik heb net gehoord dat ze 25% goedkoper worden anders blijft iedereen thuis. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: als het zo door gaat is die kans niet denkbeeldig. |
|
|
|