|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Cissé in de spits tegen Roda JC (FR-Fanatic)
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
dat maakt hem gretig tegen zijn oude club |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Castaignos?? Wanneer gooit hij hem nou eens in het diepe? Andere kant mogen we niet klagen! Als we kijken waar we vandaan komen vind ik dat Mario de verwachtingen aardig ingewilligd hebben. Als we eventueel de beker zouden winnen hebben we elke grote club van dit moment uitgeschakeld en vast op plaats 4!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 maart 2010 - 12:49 schreef Feyenoord till i die het volgende:Castaignos?? Wanneer gooit hij hem nou eens in het diepe? Andere kant mogen we niet klagen! Als we kijken waar we vandaan komen vind ik dat Mario de verwachtingen aardig ingewilligd hebben. Als we eventueel de beker zouden winnen hebben we elke grote club van dit moment uitgeschakeld en vast op plaats 4!! jij hebt een hoop gemist op dit forum |
|
|
|
|
bram
|
|
|
ik bedoel ook ,,,bruins,,,, |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: lees ff het topic mario van bram ;) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Gedaan!! Stelletje mafkezen!! Zie reactie! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 maart 2010 - 12:49 schreef Feyenoord till i die het volgende:Castaignos?? Wanneer gooit hij hem nou eens in het diepe? Andere kant mogen we niet klagen! Als we kijken waar we vandaan komen vind ik dat Mario de verwachtingen aardig ingewilligd hebben. Als we eventueel de beker zouden winnen hebben we elke grote club van dit moment uitgeschakeld en vast op plaats 4!! Eerst 2-0 voorstaan, daarna Castaignos brengen 15mins voor tijd.
Rustig aan met die knakker, volgend jaar mag ie vlammen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: lekker een uurtje op het forum hahahahaha |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Hoe zou de opstelling voor a.s. zondag er uit zien? ik denk aan;
-----van Dijk----- Vrij-Vlaar-Bahia-Gio El Ahmadi - Fer ---- Tomasson ---- Gini--Cissé--Biseswar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 maart 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Goed he!! Had jullie al gewaarschuwd!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Achja, wat moet je er van zeggen.. Zonnetje schijnt zondag dus misschien word het nog wat.. |
|
|
|