|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Afgelasting zou Suárez en Ajax niet goed uit uitkomen (Ajax1.nl)
|
|
|
MUFC
|
|
|
Bij Ajax wordt de weersverwachting angstvallig in de gaten gehouden. De prognose is dat er vandaag en morgen tien tot vijftien centimeter sneeuw valt. Mocht Sparta-Ajax worden afgelast, dan is Luis Suarez er volgende week niet bij tijdens de topper in de eredivisie tussen Ajax en PSV.
De topschutter ontbreekt in principe morgen echter tegen de Spartanen door een schorsing. De aanvaller van Ajax was eerder in de KNVB-beker en Europa League niet van de partij en is nu dus ook in de competitie geschorst.
Bron: Telegraaf |
|
|
|
|
bird
|
|
|
hopen dat het doorgaat luis moet erbij tegen psv |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Serieus, als dat zo is... Is het over. Geen tweede plek, geen CL. Hopen maar dat de weergoden ons gunstig gezind zijn. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
O jongens. Vrees maar niet. Het gaat helemaal niet sneeuwen. Nergens is een melding over sneeuw te vinden! Niet op teletekst, niet op RTV Rijnmond, niet op buienradar, niet bij KNMI. Het gaat morgen gewoon door! |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Morgen verandert er niet veel aan het weerbeeld. Na een heldere en koude nacht met lichte tot matige vorst krijgen we overdag vrij veel zon. Het blijft koud met maxima van ongeveer 3 graden en de noordoostelijke wind is matig. |
|
|
|
|
MUFC
|
|
|
Gelukkig hahaha! Hebben jullie dit trouwens al gelezen?
Danny de Munck en Peter Beense treden op bij Ajax-psv 05-03-10
Op zondag 14 maart speelt ons aller Ajax de belangrijke thuiswedstrijd tegen psv. Voor de race om het kampioenschap is het van groot belang dat Ajax de drie punten in eigen huis zal houden. Voor aanvang en in de rust van deze wedstrijd hebben wij de volgende extra's te melden: AjaxF-side.NL - een volle ArenA 49.227 toeschouwers. - het stadion is vanaf 15:00 uur open voor het publiek. - Wij hopen dat iedereen in het rood/wit komt, zodat we een onvergetelijke sfeer creëren. - voor iedereen in de ArenA is er een Ajax Kick Off beschikbaar. - live optreden van Danny de Munck voor de wedstrijd en in de rust.(Speciaal voor Andy...........('Krijg toch lekker de kolere'). - opkomst spelers onder het nummer "Dit is mijn club". - clublied van Ajax wordt live gezongen door Peter Beense op het moment dat de spelers in de line-up staan op het veld. - spectaculaire sfeeractie in het gehele stadion. - AEGON camera spel - Ajax Kids Club Fun Games - Lucky is natuurlijk ook aanwezig.
- Laten we ons aller Ajax op een positieve manier steunen en naar de overwinning juichen! - i.v.m. de te verwachte drukte raden wij u aan om vroeg naar het stadion te komen.
Bron: afcasupportersclub
Kan niet wachten tot Ajax - PSV!!!! |
|
|
|
|
hamster
|
|
|
Weer Verwachting zaterdag 06 en zondag 07 maart 2010 Perioden met zon. Komende nacht lichte tot matige vorst In vrijwel het gehele land is het zonnig. In het zuiden komt eerst nog bewolking voor. De temperatuur loopt op naar een graad of 2 a 3. De noordoostelijke wind is boven land matig, aan de kust vrij krachtig, 5 Bft. Morgen verandert er niet veel aan het weerbeeld. Na een heldere en koude nacht met lichte tot matige vorst krijgen we overdag vrij veel zon. Het blijft koud met maxima van ongeveer 3 graden en de noordoostelijke wind is matig. In de avond wordt de bewolking in het noorden dikker. zaterdag 06 maart 2010 10.34 uur
niks aan het handje dus!!! sperma morgen oprollen en dan pisvee!!!! wij worden kampioen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
Wat een onzin,morgen schijnt de zon volop wedstrijd gaat gewoon door hoor! |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
Hopen dat voor ons ook de zon schijnt ... |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
er komt geen sneeuw 100% zeker van niet |
|
|
|
|
JoopieAFCA
|
|
|
wat een dom gelul. Er is nooit spraken van noodweer geweest. Die gasten die dit nieuwtje hebben uitgebracht zijn een stel onrustzaaiers. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Ook al zou het morgen sneeuwen...kunnen ze het toch gewoon dinsdag of woensdag spelen. |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Volkomen bullshitverhaal, het is prachtig weer in Rotterdam en er wordt geen neerslag verwacht. Veld ligt er prachtig bij, ook morgen omm 12.30 uur
0-3 |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
ik ben zenuwachtig.. als die wedstrijd morgen niet door gaat=( dan is het voorbij
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 maart 2010 door Johnnyafca -- |
|
|
|
|
yngwie
|
|
|
De wedstrijd wordt morgen gewoon gespeeld. Alleen het veld daar is erbarmelig slecht. Ajax zal niet zijn favoriete spelletje kunnen spelen. Maar geen excuses, gewoon bikkelen en die 3 punten meenemen naar Amsterdam. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: waar maak jij je in godsnaam druk over, eris geen enkel weerstation dat sneeuw voorspelt, er wordt niks anders dan zon en mooi weer voorspeld. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
remco, toen ik dat stuurde was ik nog niet op de hoogte van de weervoorspellingen, kwam net van het voetballen af en daar hadden ze het er al over. zodoende
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 maart 2010 door Johnnyafca -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 maart 2010 - 18:48 schreef Johnnyafca het volgende:remco, toen ik dat stuurde was ik toch niet op de hoogte van de weervoorspellingen, kwam net van het voetballen af en daar hadden ze het er al over. zodoende En??? Gewonnen???? |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
ja zeker! Ik heb trouwens een best goed gevoel bij de wedstrijd van morgen.. qua spel en zo |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Ajax heeft trouwens al 5 competitiewedstrijden op rij gewonnen :P Laatste keer dat dat gebeurde was ik nog niet eens geboren :P Nee, grapje. Maar volgens mij is het een flinke tijd geleden dat er voor het laatst zo vaak op rij werd gewonnen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
nee leon.. voor ajax zou dat wel moeten alleen het is meer een gewoonte dan tegen psv winnen zonder egte dreiging,, en dat snap jij ook.. feyenoord heeft het tegen iedereen lastig maar daar kijken de meeste al niet van op.. behalve feyenoorders die willen vanalles halen en dan ook nog eens volgend jaar weer om t kampioenschap strijden..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 maart 2010 door freakie -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 maart 2010 - 21:57 schreef freakie het volgende:nee leon.. voor ajax zou dat wel moeten alleen het is meer een gewoonte dan tegen psv winnen zonder egte dreiging,, en dat snap jij ook.. feyenoord heeft het tegen iedereen lastig maar daar kijken de meeste al niet van op.. behalve feyenoorders die willen vanalles halen en dan ook nog eens volgend jaar weer om t kampioenschap strijden.. ja hoor hahahahahaha |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
nee oke ik reageer dan ff normaal.. leon stel he.. jullie missen biseswar tegen roda maar roda gaat niet door en je moet daarna tegen twente of psv(ajax ff weggelaten omdat je dan flauwe reactie maakt..) en je dan daar biseswar mist.. wat is erger? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 maart 2010 - 22:41 schreef freakie het volgende:nee oke ik reageer dan ff normaal.. leon stel he.. jullie missen biseswar tegen roda maar roda gaat niet door en je moet daarna tegen twente of psv(ajax ff weggelaten omdat je dan flauwe reactie maakt..) en je dan daar biseswar mist.. wat is erger? Ja dat klopt wel idd.. Alleen ik krijg altijd de neiging om te gaan hopen dat we kunnen winnen van Sparta? Ons lukt het niet en jullie ook niet de laatste jaren.. Dus daarom bedoel ik eigenlijk dat je eerst 3 punten in Spangen moet ophalen??? Om vervolgens wat aan die 3 punten te hebben tegen PSV volgende week. Dus ik denk niet dat het wat uitgemaakt zou hebben welke wedstrijd Luis zou spelen.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja denk t wel.. zonder suarez tegen sparta of tegen psv maakt wel degelijk uit.. je zou kunnen zegge winnen van sparta op inzet of tegen psv op inzet.. Ik geloof heilig dat vandaag voor de spelers een goed moment is zonder suarez.. want met suarez hadden we moeten winnen met een met 3-0 ofzo.. maar zonder suarez verwacht niemand die uitslag en moet ajax alleen winnen tegen psv is dat eral(rivalen) en met suarez erbij is dat heel goed.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
de bal is rond freakie.. vorig jaar met luis ook geen punten meegenomen uit Spangen... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Vorig jaar is wel iets heel anders dan dit jaar ;) |
|
|
|
|
dege
|
|
|
het word een lastige pot voetbal, dat is zeker. AJAX zal 150% moeten geven om de 3 punten mee te nemen naar Amsterdam. Laten we het hopen en volgende week PSV, dan hebben ze de lastigste wedstrijden voor dit seizoen gehad. Forza AJAX!!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
gast wil je me begrijpen of zullen we gewoon afwachten.. je geeft vorig jaar als voorbeeld.. we hebben nu al heel ander spel als vorig jaar.. ik zou ook niet durven om jullie prestaties met vorig jaar te gaan vergelijken.. en dan ga je telkens op dor dat we met luis ook geen punten hebben gewonnen uit spangen.. weetje nee zou best maar tsja psv is sterker dus dan zonder suarez spelen is erger dan tegen sparta.. Je bent zeker balkenende? Die draait ook altijd overal omheen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 07 maart 2010 - 11:42 schreef freakie het volgende:gast wil je me begrijpen of zullen we gewoon afwachten.. je geeft vorig jaar als voorbeeld.. we hebben nu al heel ander spel als vorig jaar.. ik zou ook niet durven om jullie prestaties met vorig jaar te gaan vergelijken.. en dan ga je telkens op dor dat we met luis ook geen punten hebben gewonnen uit spangen.. weetje nee zou best maar tsja psv is sterker dus dan zonder suarez spelen is erger dan tegen sparta.. Je bent zeker balkenende? Die draait ook altijd overal omheen.. Jij zegt dat PSV sterker is!!!Ik blijf zeggen dat je het verschil niet zal merken :) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ja:P sjongejonge iedere drol kan zien dat sparta minder is (kwalitatief) dan psv.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 07 maart 2010 - 12:15 schreef freakie het volgende:ja:P sjongejonge iedere drol kan zien dat sparta minder is (kwalitatief) dan psv.. 1 voordeel is dat PSV gisteren punten heeft laten liggen.. Als ze nu niet winnen van SPARTA???? Ik zie al een taart van de PSV selectie naar POEPON gaan... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
als ajax niet wint maar gelijk speeld dan loopt ajax 1 punt in.. en als ajax verliest loopt psv er 0 uit dan hebben we volgende week weer een kans.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 07 maart 2010 - 12:22 schreef freakie het volgende:als ajax niet wint maar gelijk speeld dan loopt ajax 1 punt in.. en als ajax verliest loopt psv er 0 uit dan hebben we volgende week weer een kans.. Dus volgens jou is er vandaag ook een mogelijkheid op punt verlies?? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ne punten verlies geen sprake egt gast je bent dom.. ag feyenoorders.......... drollen zijn nog slimmer.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
pffff lastiggggg leonnn!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 07 maart 2010 - 12:33 schreef freakie het volgende:ne punten verlies geen sprake egt gast je bent dom.. ag feyenoorders.......... drollen zijn nog slimmer.. als ajax niet wint maar gelijk speeld dan loopt ajax 1 punt in.. en als ajax verliest loopt psv er 0 uit dan hebben we volgende week weer een kans..
Dit zijn toch mijn woorden niet??? Je hoord mij niet zeggen dat je dom ben maar je begint op de door jou genoemde drol te lijken hehehe |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
dus wel lees nog eens goed., jij zegt als ajax niet wint.. nou als ajax niet wint is het altijd voordelig voor ajax.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 07 maart 2010 - 13:51 schreef freakie het volgende:dus wel lees nog eens goed., jij zegt als ajax niet wint.. nou als ajax niet wint is het altijd voordelig voor ajax.. koekoek hahaha |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
maar uiteindelijk is t een hele makkelijke wedstrijd gebleken dus tsja moeilijk voor mij om te zegge.. Ik had dus gelijk.. offf zou jij gelijk hebben en wint ajax ook gewoon met 3-0?:O |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 07 maart 2010 - 14:10 schreef freakie het volgende:maar uiteindelijk is t een hele makkelijke wedstrijd gebleken dus tsja moeilijk voor mij om te zegge.. Ik had dus gelijk.. offf zou jij gelijk hebben en wint ajax ook gewoon met 3-0?:O De eerste keer sinds jaren!!! Ajax heeft al zat puntjes laten liggen tegen laagvliegers.. Je kan er dan toch ook niet zomaar vanuit gaan dat je fftjes van Sparta wint? Gelijk of ongelijk,ik denk dat jij nooit mijn punt heb begrepen.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Jij ook niet die van mij ik zeg dat je tegen sparta makkelijker kan winnen dan tegen psv.. dat je makkelijk wint van sparta heb ik nooooit gezegt... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 07 maart 2010 - 14:37 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] De eerste keer sinds jaren!!! Ajax heeft al zat puntjes laten liggen tegen laagvliegers.. Je kan er dan toch ook niet zomaar vanuit gaan dat je fftjes van Sparta wint? Gelijk of ongelijk,ik denk dat jij nooit mijn punt heb begrepen.. feit is inderdaad dat Ajax het altijd moeilijk heeft gehad in Spangen, gelukkig was dat vandaag absoluut het geval niet, Ajax was heer en meester tegen Sparta.
En gelukkig is Suarez er volgende week weer bij.
PS: jullie spelen vandaag ook een lekker pot voetbal, Cisse eindelijk eens goed, gefeliciteerd.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 07 maart 2010 - 14:42 schreef remco k het volgende:[..] feit is inderdaad dat Ajax het altijd moeilijk heeft gehad in Spangen, gelukkig was dat vandaag absoluut het geval niet, Ajax was heer en meester tegen Sparta. En gelukkig is Suarez er volgende week weer bij. PS: jullie spelen vandaag ook een lekker pot voetbal, Cisse eindelijk eens goed, gefeliciteerd.. Nou het was nog niet erop en erover maar idd Cissè was sterk... Ik weet nog niet precies hoe Ajax heeft gespeeld,alleen dat ze dik hebben gewonnen.. gefeliciteerd... |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
sneeuw wahahah,
ik denk dat ze hoorden dat sno op de tribune zou zitten bij de telegraaf :P |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 07 maart 2010 - 14:37 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] De eerste keer sinds jaren!!! Ajax heeft al zat puntjes laten liggen tegen laagvliegers.. Je kan er dan toch ook niet zomaar vanuit gaan dat je fftjes van Sparta wint? Gelijk of ongelijk,ik denk dat jij nooit mijn punt heb begrepen.. je vergeet dat er dit seisoen bij ajax veel in verandert. en dat moeilijke wedstrijden ook tegen de kleintjes tot nu toe ook in tweede seisoenshelft worden gewonnen. dat was andere jaren wel anders dus denk dat deze vergelijking er niet meer toe doet. het is natuurlijk nog steeds afwachten omdat niemand vorm en geluk en scheidsrechterlijke beslissingen kan voorspellen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 maart 2010 door bully -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 07 maart 2010 - 15:15 schreef bully het volgende:[..] het is natuurlijk nog steeds afwachten omdat niemand vorm en geluk en scheidsrechterlijke beslissingen kan voorspellen. Kijk jij begrijpt mij wel... Iedereen ziet dat Ajax het beter doet dan vorig seizoen.. Maar je moet eerst spelen om een wedstrijd eventueel winnend af te sluiten. |
|
|
|