|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Afgelasting zou Suárez en Ajax niet goed uit uitkomen (Ajax1.nl)
|
|
|
freakie
|
|
|
leon jij begrijpt mij niet je wilt niet eens lezen... ik zei voor jou om de duidelijkheid niet dat ik dacht dat ajax makkelijk zo gaan winnen HELEMAAL niet maar er is een verschil zonder suarez of met suarez.. tegen psv hebben we suarez meer nodig dan tegen sparta.. dat wil niet zegge dat sparta slecht is maar dat psv beter is.. als ik dan jou benadering dan bij kan pakken dat ajax het verschil niet merkt tussen sparta en psv ik zou zegge ik hoop het leon, ik hoop het... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 07 maart 2010 - 16:32 schreef freakie het volgende:leon jij begrijpt mij niet je wilt niet eens lezen... ik zei voor jou om de duidelijkheid niet dat ik dacht dat ajax makkelijk zo gaan winnen HELEMAAL niet maar er is een verschil zonder suarez of met suarez.. tegen psv hebben we suarez meer nodig dan tegen sparta.. dat wil niet zegge dat sparta slecht is maar dat psv beter is.. als ik dan jou benadering dan bij kan pakken dat ajax het verschil niet merkt tussen sparta en psv ik zou zegge ik hoop het leon, ik hoop het... Ik ben een beetje moe.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ja snap ik.. feyenoorder zijn is vermoeiend.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
feijenoord won dit weekend een wedstrijd met goed voetbal, dat is iets waar ze aan moeten wennen daar en daarom is ie zo moe:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 07 maart 2010 - 17:21 schreef remco k het volgende:feijenoord won dit weekend een wedstrijd met goed voetbal, dat is iets waar ze aan moeten wennen daar en daarom is ie zo moe:) Nee een Feyenoordsupporter is juist snel tevreden... Kijk stel dat Feyenoord had verloren he? Dan had ik mooi Freakie de hele dag bezig gehouden terwijl hij vanaf reactie 1 al gelijk had hahahaha Daar kan ik dan ook wel weer van genieten .. hahahahaha Freakie ouwe pik ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 07 maart 2010 - 18:08 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee een Feyenoordsupporter is juist snel tevreden... Kijk stel dat Feyenoord had verloren he? Dan had ik mooi Freakie de hele dag bezig gehouden terwijl hij vanaf reactie 1 al gelijk had hahahaha Daar kan ik dan ook wel weer van genieten .. hahahahaha Freakie ouwe pik ;) das dan wel weer hunor ja, hahaha. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
jij hou mij niet de hele dag bezig.. zou ik je vertelle wat ik de hele dag doe?.. maar gelukkig geef je toe.. je kan genieten van iets wat je zelf doet.. NIET LEZEN en ga je nu grappig over doen.. vind het wel lief dat je zegt dat sparta en psv niet veel verschillen.. ik hoop dat je gelijk heb.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: De dag is voorbij he Freakie hahaha ;) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
haha ja nu wel.. jammer zeg:P morge weer werke :S |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Voel jij je niet een beetje raar nu, ik bedoel, mag je dit soort uitstapjes wel maken van je mede soortgenoten:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 07 maart 2010 - 21:02 schreef remco k het volgende:[..] Voel jij je niet een beetje raar nu, ik bedoel, mag je dit soort uitstapjes wel maken van je mede soortgenoten:) Ach ik kom vanaf het begin zo af en toe buurten.. Uiteindelijk kan je met gemak zien met wie je eventueel normaal kan lullen.. Neemt niet weg dat Ajax altijd vijand nummer 1 blijft hahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 07 maart 2010 - 21:11 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ach ik kom vanaf het begin zo af en toe buurten.. Uiteindelijk kan je met gemak zien met wie je eventueel normaal kan lullen.. Neemt niet weg dat Ajax altijd vijand nummer 1 blijft hahaha zo denk een echte supporter er altijd over toch, wij kunnen niet zonder elkaar, wij hebben met elkaar de competetitie op de kaart gezet in NL. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 07 maart 2010 - 21:24 schreef remco k het volgende:[..] zo denk een echte supporter er altijd over toch, wij kunnen niet zonder elkaar, wij hebben met elkaar de competetitie op de kaart gezet in NL. Daar kan niemand omheen idd.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
PSV,AZ,TWENTE, ze mogen vinden en denk wat ze willen, maar in het buitenland wordt enkel over ajax en feijenoord gesproken |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 07 maart 2010 - 21:45 schreef remco k het volgende:PSV,AZ,TWENTE, ze mogen vinden en denk wat ze willen, maar in het buitenland wordt enkel over ajax en feijenoord gesproken Over 010 of.eehh 10-0 wordt wereldwijd gesproken ja! Er is in japan zelfs een comedyshow die de beelden van feyenoord gebruikt om mensen aan het lachen te krijgen!
Zo ook de beelden dat er gisteravond in de kuip de champions leuague werdt gewonnen....oh nee..het was de 2-0 tegen VVV O.M.G. haha! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 - 19:29 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Over 010 of.eehh 10-0 wordt wereldwijd gesproken ja! Er is in japan zelfs een comedyshow die de beelden van feyenoord gebruikt om mensen aan het lachen te krijgen! Zo ook de beelden dat er gisteravond in de kuip de champions leuague werdt gewonnen....oh nee..het was de 2-0 tegen VVV O.M.G. haha! [ afbeelding ] hahaha,ja ,ik kreeg voor het eerst in mijn leven een beetje medelijden met die gasten..... zooooo triest....... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 - 19:32 schreef joduh het volgende:[..] hahaha,ja ,ik kreeg voor het eerst in mijn leven een beetje medelijden met die gasten..... zooooo triest....... hahahahahahaha had ik ook ja!!!
Ik lig gewoon slap hiero!! Hahahahahahahaha!!
Het hele, naja, halve stadion juichen alsof hitler werd vermoord....oh nee!
Maar goed, het is echt om je kapot te schamen! En dan stoer gaan doen dat ze de beste supporters hebben.....Hahahahahaha nou lig ik weer van m'n stoel!!! |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Hahaha ik zapte inderdaad toevallig langs eredivisielive en toen dacht ik dat feyenoord de europa cup 1 had gewonnen. Maar na wat research bleek dat ze met moeite van de nummer 17 hadden gewonnen! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
whahahahahahaah VVV !!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Muhahahaha kappen nou hoor! straks breek ik mn heup als ik nog een x van mn stoel rot!!
Hahahahahahahahahahahaha! |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
hahahahahah, zag je hoe die kakkerlak opgetild werd door z'n mede speler(op de reclame borden) hahah |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
AWWAHWAHWAHAWHAHHAWHAW HIHIHIH GRINNIK was idd lachwekkend om te zien. Maar we vergeten bijna dat het een wereldprestatie is. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA--------> een dag later en wat denk je???----------> Ik lig nog steeds dubbel!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.....ff ademen....WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!
Zet 'm op feyenoord----------------> bijna weer europees.........HAHAHAHA-----> NOT!! |
|
|
|