|
|
demy44
|
|
|
hee ik zie net dat darley speelt weten jullie warom |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
quote: is van dijke geblessert |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee maar wel een fijne gedachte ....:) |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
De Braziliaan Darley staat vanmiddag onder de lat bij Feyenoord in het uitduel met Roda JC. Hij vervangt Rob van Dijk die op de training geblesseerd moest afhaken.
Routinier Rob van Dijk moest tijdens de laatste training voor het uitduel met Roda JC geblesseerd afhaken. Daardoor krijgt de jonge Braziliaan de kans in het doel bij de Rotterdammers. Darley begon het seizoen als eerste keus van trainer Mario Been, maar raakte geblesseerd. Van Dijk keepte vanaf dat moment voor Feyenoord en bleek een vaste en constante waarde voor Mario Been.
Darley krijgt tegen Roda JC de voorkeur boven Erwin Mulder, die op de bank plaatsneemt. |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
quote: lijkt me sterk, hij is een zekere factor in het team die ik nog niet op blunders heb kunne betrappen |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
tomasson en van dijk zullen erg gemist worden vandaan en daarom gaan we verliezen |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zondag 07 maart 2010 - 11:55 schreef Feijenoord1908 het volgende:[..] lijkt me sterk, hij is een zekere factor in het team die ik nog niet op blunders heb kunne betrappen niet op blunders, wel houdbare ballen
PS: Ik moet zeggen dat ik je hier heel vaak verguist heb, maar je meestal toch wel gelijk hebt gekregen:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 07 maart 2010 - 11:56 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:[..] niet op blunders, wel houdbare ballen PS: Ik moet zeggen dat ik je hier heel vaak verguist heb, maar je meestal toch wel gelijk hebt gekregen:) onthoudt dat goed pikkie,en de rest ook trouwens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zondag 07 maart 2010 - 11:56 schreef Feijenoord1908 het volgende:tomasson en van dijk zullen erg gemist worden vandaan en daarom gaan we verliezen zeg dat nou niet!!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zondag 07 maart 2010 - 11:56 schreef Feijenoord1908 het volgende:tomasson en van dijk zullen erg gemist worden vandaan en daarom gaan we verliezen ja maar jij bent een jood! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Was niet best, wat Darley liet zien. Hopelijk is Rob weer fit volgende week! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: op rode kaart na, oneens |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: dus jij vond hem wel aardig spelen cravie? |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Hij heeft gewoon pech. Allemaal verdedigings fouten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: mee eens alleen zijn spelhervatingen zijn onzeker,eigenlijk ook zijn reddingen.. Zo onzeker dat hij onnodig rood pakte toch? |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote: verdedeging is na de winterstop een stuk minder
al 12 tegengoals in de 2e seisoens helft
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 maart 2010 door bjorn -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
k vond Darley een verademing. Lekker snel hervatten cisse voor in blijven bij corners |
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
Heerlijk darley. beetje onnodige overtreding terwijl je zo ver voor staat. Maar rob van dijk laatste paar wedstrijden blunders en onzeker |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 07 maart 2010 - 15:22 schreef gekzat het volgende:Heerlijk darley. beetje onnodige overtreding terwijl je zo ver voor staat. Maar rob van dijk laatste paar wedstrijden blunders en onzeker Van Dijk heeft dit seizoen erg veel punten gepakt. |
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
ja maar na de winterstop ook veel punten weggeven |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Noem eens een paar wedstrijden waarin we punten verloren door Rob. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
darley is best sterk in de lucht, komt uit en schiet een bal over de middenlijn , nee ik vond em niet slecht. Oke rode kaart was stom, maar vond de verdediging zeker mede schuldig... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Verdediging was dramatisch vandaag |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 07 maart 2010 - 11:56 schreef Feijenoord1908 het volgende:tomasson en van dijk zullen erg gemist worden vandaan en daarom gaan we verliezen fout, niet dus, 2-4 is de einduitslag, dus gewoon weer gewonnen |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
quote:Op zondag 07 maart 2010 - 15:42 schreef craven het volgende:darley is best sterk in de lucht, komt uit en schiet een bal over de middenlijn , nee ik vond em niet slecht. Oke rode kaart was stom, maar vond de verdediging zeker mede schuldig... Klopt. In de lucht vind ik hem beter dan van Dijk, die vaak op de lijn blijft staan. Zijn uittrappen vanuit zijn hand zijn ook goed, maar vanaf de grond zijn zijn uittrappen (nog) matig. Van Dijk heeft een betere traptechniek. Daarnaast lijkt Darley nog een beetje een twijfelaar, maar dat gaat vanzelf over. Vandaag ging hij bij beide goals niet helemaal vrijuit, maar dat geldt ook voor de verdedigers. |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
Ik vind darley gewoon een goede keepert.En die rode kaart was een ongelukkige en ik vond het geen rood want ze gingen er allebei stevig tegen aan dus samenloop van omstandigheden vond ik.....maar dat mario daarna zei dat darley niet had uit hoeven komen omdat er nog 2 verdedigers waren dar was ik het wel mee eens maar al met al keepte hij gewoon goed!jammer van die rode kaart maar hij komt er wel als die zo doorgaat denk ik. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
maar nu de vraag, wie keept er volgende week?? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik hoop Rob, want die Mulder is helemaal niks. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Heb 'm veel wedstrijden zien keepen bij Excelsior en daar werd ik niet vrolijk van.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 07 maart 2010 - 20:44 schreef MMM het volgende:[..] Heb 'm veel wedstrijden zien keepen bij Excelsior en daar werd ik niet vrolijk van.. wie, Rob? |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Darley had vandaag de pech dat die drama van een speler genaamd Bahia weer mee speelde |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 07 maart 2010 - 22:07 schreef antoniorijen het volgende:Darley had vandaag de pech dat die drama van een speler genaamd Bahia weer mee speelde doet ie al een poosje volgens mij hoor |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op zondag 07 maart 2010 - 22:07 schreef antoniorijen het volgende:Darley had vandaag de pech dat die drama van een speler genaamd Bahia weer mee speelde spoor je wel? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Hmm... ik vindt Bahia goed , vul zelf maar in :) |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
was 1 van de mindere acties van bahia, kan gebeuren. Was verder een beetje lompe actie van Darley en terecht rood. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
BIJ TWEEDE GOAL HAD DARLEY UIT MOETEN KOMEN |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: uit de kleedkamer? toen stond hij namelijk al onder de douche na zijn rode kaart. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
sorry de eerste,he het is nog vroeg he |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Goede talentvolle keeper.
Pas 20 jaren jong. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We zijn m sowieso 2 weken kwijt denk ik. Zal wel 3 wedstrijden 1 voorwaardelijk worden. |
|
|
|