BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Haar positie is helemaal naar de t*ring"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 18 januari 2008 - 21:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Haar positie is helemaal naar de t*ring"

"Kun jij me helpen met het druppelen van mijn ogen?", vraagt Jaap aan zijn goede kleine vriend. En natuurlijk wil Huub dat doen voor zijn kompaan. "Wat denk jij ervan, gaat Lieke echt weg?", is de volgende vraag aan de Oldenzaler. "Lieke is niet meer te houden", concludeert Huub. "Nee, haar positie is helemaal naar de t*ring", is Jaap het met hem eens. "Haar beslissingen zijn vreemd en vooral de manier waarop", vervolgt Huub. Betekent dit dat ook Jaap gelooft dat Lieke vertrekt?

Wat een liefhebbend duo!

bron: tien.tv
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 18 januari 2008 - 21:42   quote  deeplink  
Ik hoop dat er morgen 2 gastspelers voor Lieke in komen en dat ze alsnog blijft...

maargoed, dat zal hem niet worden!
ilse
 ilse - vrijdag 18 januari 2008 - 23:32   quote  deeplink  
nee ze mag lekker naar huis hahaha.
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 18 januari 2008 - 23:39   quote  deeplink  
Danseres Margriet als lange termijn gastspeelster is een goed begin, zeker als ze goed met Lieke kan opschieten! Ze heeft al een hekel aan Selene dus TOP!
ilse
 ilse - zaterdag 19 januari 2008 - 00:25   quote  deeplink  
wordt alleen een beetje moe van die mike,hij snapt het allemaal niet...komt erg dom uit de hoek hahaha.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 19 januari 2008 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 - 00:25 schreef ilse het volgende:
wordt alleen een beetje moe van die mike,hij snapt het allemaal niet...komt erg dom uit de hoek hahaha.
Maar hij vertelt wel de waarheid, Claire is gewoon doro Huub opgezet en ze is in deze discussie niet oprecht.

Wel raar is dat Mike net daarvoor telefoon kreeg, en nu niet wordt terug gefloten wordt door 'achter' dus blijkbaar moet Claire getest worden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Haar positie is helemaal naar de t*ring"

0.0052201