BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waarom zo veel tegen doelpunten?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
qwerto
 qwerto - zondag 07 maart 2010 - 17:54   quote  deeplink  
waar we vorig jaar menig maal de o hielden krijgen we nu wel heel veel tegen doelpunten om zo maar eens een paar wedstrijden aan te halen :
Feyenoord AZ 1-2
Feyenoord ado 2-2
Groningen Fyenoord 2-3
Roda - Feyenoord 2-4

zijn toch 8 tegendoelpunten in 4 luttele wedstrijden,
Wat zou het probleem zijn ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 maart 2010 door Boudewijn --
moa
 moa - zondag 07 maart 2010 - 18:00   quote  deeplink  
AZ is een sterke ploeg met goede aanvallers en een sterke coach, op het moment dat wij tegen AZ speelden waren ze net de weg ophoog aan het vinden. Groningen uit is altijd een lastige wedstrijd, bovendien zijn ze een ploeg in vorm sinds de winterstop.

De goals tegen Ado en Roda waren idd niet echt nodig.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 07 maart 2010 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 maart 2010 - 18:00 schreef moa het volgende:
AZ is een sterke ploeg met goede aanvallers en een sterke coach, op het moment dat wij tegen AZ speelden waren ze net de weg ophoog aan het vinden. Groningen uit is altijd een lastige wedstrijd, bovendien zijn ze een ploeg in vorm sinds de winterstop.

De goals tegen Ado en Roda waren idd niet echt nodig.
Mee eens...
sevillana
 sevillana - zondag 07 maart 2010 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 maart 2010 - 18:09 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Mee eens...
niets aan toe te voegen, hoewel ...... maar we hebben wel gewoon weer gewonnen. zolang je er maar 1 meer maakt ..............................................................

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 maart 2010 door sevillana --
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 08 maart 2010 - 12:58   quote  deeplink  
Feyenoord is nog niet in vorm
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 maart 2010 - 13:12   quote  deeplink  
vorm is relatief.
bram
 bram - maandag 08 maart 2010 - 13:44   quote  deeplink  
vorm is ook een matige keeoer
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - maandag 08 maart 2010 - 13:59   quote  deeplink  
Vorm is het mooie aan vrouwen..
bram
 bram - maandag 08 maart 2010 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 maart 2010 - 13:59 schreef Vieze furrrrr het volgende:
Vorm is het mooie aan vrouwen..
mooie ronde vormen
fredje
 fredje - maandag 08 maart 2010 - 14:16   quote  deeplink  
Gemakzucht sluipt erin bij Vlaar en Bahia
Ik mis de scherpte.
Het killers mentaliteit
Ronneke
 Ronneke - maandag 08 maart 2010 - 16:32   quote  deeplink  
Denk dat de fouten van gisteren wel te wijten zijn aan het lamlendige verdedigen van Bahia. Was effe minder gisteren met hem, maar komt wel goed, hij kan veel beter zoals wij allen weten. Als ze tegen heracles de pot maar dicht houden.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 08 maart 2010 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 maart 2010 - 13:59 schreef Vieze furrrrr het volgende:
Vorm is het mooie aan vrouwen..
soms dan hé
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 08 maart 2010 - 22:36   quote  deeplink  
Bahia , daar ligt het aan. Mario blijft helaas in dit drama geloven. Ongelooflijk gewoon hoeveel 'kleine' overtredingen hij elke wedstrijd weer nodig heeft!!
En tegen Roda JC was hij weer de zwakste schakel, koste een tegendoelpunt en Darley een rode kaart.
En wie dat NIET ziet is gewoon een blinde vink...................
MMM
 MMM - maandag 08 maart 2010 - 22:38   quote  deeplink  
Allemaal de schuld van Timmer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 maart 2010 door MMM --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 08 maart 2010 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 maart 2010 - 17:54 schreef qwerto het volgende:
waar we vorig jaar menig maal de o hielden krijgen we nu wel heel veel tegen doelpunten om zo maar eens een paar wedstrijden aan te halen :
Feyenoord AZ 1-2
Feyenoord ado 2-2
Groningen Fyenoord 2-3
Roda - Feyenoord 2-4

zijn toch 8 tegendoelpunten in 4 luttele wedstrijden,
Wat zou het probleem zijn ?
Er is geen probleem. Verstandig van been dat hij feyenoord nu aanvallend laat voetballen, en niet meer steeds dat defensieve geluksvoetbal en gokken op de 1 - 0 zoals vaker werd gedaan voor de winterstop. Is toch veel leuker om lekker met 4 - 2 te winnen dan met 1 - 0 van rkc en de laatste 20 minuten in moordende spanning te zitten?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 09 maart 2010 - 07:35   quote  deeplink  
doelpunt was inderdaad een fout van Bahia, vroeger maakte hij wel vaker dit soort fouten, maar tegenwoordig steeds minder. Hij is in ieder geval stukken beter dan hofland.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 maart 2010 - 07:40   quote  deeplink  
why-so-serious-cat.jpg
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 09 maart 2010 - 16:07   quote  deeplink  
Veel tegendoelpunten??? Heb je het al vergeleken met vorige jaren?
R()b
 R()b - dinsdag 09 maart 2010 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2010 - 16:07 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Veel tegendoelpunten??? Heb je het al vergeleken met vorige jaren?
.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 09 maart 2010 - 16:14   quote  deeplink  
Lul nou allemaal eens niet zo dom. Is iedereen vergeten van waar we komen????
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 09 maart 2010 - 16:16   quote  deeplink  
Ja, van de eerste plek in de winterstop!! Dit jaar hebben we gewoon een heel erg goed elftal dat sowieso mee moet doen met de eerste 3, dit jaar verliezen de toppers jammer genoeg niet veel punten maar het voetbal bij ons is te wisselvallig en meestal slecht!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 09 maart 2010 - 16:27   quote  deeplink  
O ja, kampioen word je in de winterstop. Bijna dezelfde selectie wat al twee jaar achter mekaar niet bij top 5 zit. Dus al een paar jaar wisselvallig. Maar nu is het wel een geweldige selectie!!! We zitten weer bij top 5. Is denk ik al een flinke prestatie. Zeker als je ziet hoever we al in de beker zijn en tegen welke clubs. Volgend jaar mag je blij zijn met een top 5 met onze financieeen. Iedereen denkt geloof ik dat we bakken met geld hebben zodat we wel even een team neer zetten waar we kampioen mee worden. Je mag blij zijn als we de komende jaren top vijf blijven mee draaien. Alles wat je hoger dan plaats 3 eindigt is mooi mee genomen. Als je weer kampioen wil worden moeten een aantal jeugdspelers wel een hele stormachtige ontwikkeling mee maken komende jaren. Voorlopig moeten we eerst maar eens zorgen dat we komende jaren Europees voetbal halen en zodat onze club langzaam maar zeker weer gezond word. En ja natuurlijk droom ik ook van dat wonder dat we snel kampioen worden maar dat is niet reeel!!! Maar ja, dromen mag!!
Alleen zie ik ook de realiteit voor ogen en die realiteit zijn hoop mensen hier uit het oog verloren!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 maart 2010 door Feyenoord till i die --
MMM
 MMM - dinsdag 09 maart 2010 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2010 - 16:14 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Lul nou allemaal eens niet zo dom. Is iedereen vergeten van waar we komen????
Rotterdam, ken je dat niet horen dan?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 09 maart 2010 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2010 - 16:27 schreef MMM het volgende:

[..]

Rotterdam, ken je dat niet horen dan?
Ik hoor niets!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 09 maart 2010 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2010 - 16:30 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Ik hoor niets!
dove!!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 09 maart 2010 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2010 - 16:27 schreef Feyenoord till i die het volgende:
O ja, kampioen word je in de winterstop. Bijna dezelfde selectie wat al twee jaar achter mekaar niet bij top 5 zit. Dus al een paar jaar wisselvallig. Maar nu is het wel een geweldige selectie!!! We zitten weer bij top 5. Is denk ik al een flinke prestatie. Zeker als je ziet hoever we al in de beker zijn en tegen welke clubs. Volgend jaar mag je blij zijn met een top 5 met onze financieeen. Iedereen denkt geloof ik dat we bakken met geld hebben zodat we wel even een team neer zetten waar we kampioen mee worden. Je mag blij zijn als we de komende jaren top vijf blijven mee draaien. Alles wat je hoger dan plaats 3 eindigt is mooi mee genomen. Als je weer kampioen wil worden moeten een aantal jeugdspelers wel een hele stormachtige ontwikkeling mee maken komende jaren. Voorlopig moeten we eerst maar eens zorgen dat we komende jaren Europees voetbal halen en zodat onze club langzaam maar zeker weer gezond word. En ja natuurlijk droom ik ook van dat wonder dat we snel kampioen worden maar dat is niet reeel!!! Maar ja, dromen mag!!
Alleen zie ik ook de realiteit voor ogen en die realiteit zijn hoop mensen hier uit het oog verloren!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 09 maart 2010 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2010 - 16:27 schreef Feyenoord till i die het volgende:
O ja, kampioen word je in de winterstop. Bijna dezelfde selectie wat al twee jaar achter mekaar niet bij top 5 zit. Dus al een paar jaar wisselvallig. Maar nu is het wel een geweldige selectie!!! We zitten weer bij top 5. Is denk ik al een flinke prestatie. Zeker als je ziet hoever we al in de beker zijn en tegen welke clubs. Volgend jaar mag je blij zijn met een top 5 met onze financieeen. Iedereen denkt geloof ik dat we bakken met geld hebben zodat we wel even een team neer zetten waar we kampioen mee worden. Je mag blij zijn als we de komende jaren top vijf blijven mee draaien. Alles wat je hoger dan plaats 3 eindigt is mooi mee genomen. Als je weer kampioen wil worden moeten een aantal jeugdspelers wel een hele stormachtige ontwikkeling mee maken komende jaren. Voorlopig moeten we eerst maar eens zorgen dat we komende jaren Europees voetbal halen en zodat onze club langzaam maar zeker weer gezond word. En ja natuurlijk droom ik ook van dat wonder dat we snel kampioen worden maar dat is niet reeel!!! Maar ja, dromen mag!!
Alleen zie ik ook de realiteit voor ogen en die realiteit zijn hoop mensen hier uit het oog verloren!
Ik heb het ook over dit seizoen. Volgend seizoen zijn we redelijk kansloos, maar 2 jaar geleden was het ook ongelooflijk dat we 6de werden........... vorig seizoen heeft gert-jan verkloot
R()b
 R()b - dinsdag 09 maart 2010 - 19:15   quote  deeplink  
Volgend seizoen gewoon weer Top 5 hoor Randwijk :D
sevillana
 sevillana - dinsdag 09 maart 2010 - 22:28   quote  deeplink  
onzin topic dit, waar gaat het over, zo veel doelpunten tegen?

eindstand competitie seizoen 2008 -2009
plaats 7, doelpunten voor: 54 - tegen: 46
huidige competitie na 26 wedstrijden
plaats 4, doelpunten voor: 42 - tegen: 25

de komende 8 wedstrijden moeten wel heel vreemd verlopen als het eindresulaat minder gaat worden dan vorig seizoen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 09 maart 2010 - 22:41   quote  deeplink  
idd Sevi....
R()b
 R()b - dinsdag 09 maart 2010 - 23:20   quote  deeplink  
Precies Sevillana kleine helft minder dan vorig jaar.
Echt niet slecht hoor dit.
Als we 4e plaats eindigen dan is dat opzich al een goede prestatie.
sevillana
 sevillana - dinsdag 09 maart 2010 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2010 - 23:20 schreef R()b het volgende:
Precies Sevillana kleine helft minder dan vorig jaar.
Echt niet slecht hoor dit.
Als we 4e plaats eindigen dan is dat opzich al een goede prestatie.
dat bedoel ik maar ...................................
kiprich9
 kiprich9 - donderdag 11 maart 2010 - 12:30   quote  deeplink  
Wat een domme topic! Eerst Green,theo,leonard enz. laten vertrekken voor niets en dan zuur op je neus kijken wat betreft het aantal tegendoelpunten?? Ik zag dit bij het verterk van onder andere deze jongens al aankomen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 11 maart 2010 - 12:31   quote  deeplink  
Whahahaahahhahaahahahahaha!!!
BRAYY
 BRAYY - donderdag 11 maart 2010 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 - 12:30 schreef kiprich9 het volgende:
Wat een domme topic! Eerst Green,theo,leonard enz. laten vertrekken voor niets en dan zuur op je neus kijken wat betreft het aantal tegendoelpunten?? Ik zag dit bij het verterk van onder andere deze jongens al aankomen.
whaha jij bent echt ziek hahahah
het leuke is dat ie zo serieus probeert over te komen :p

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 maart 2010 door BRAYY --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 11 maart 2010 - 12:33   quote  deeplink  
zoals een Feyenoorder moet zijn!!! Ziek in zijn kop!! Whahahahahaha!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 11 maart 2010 - 20:55   quote  deeplink  
hahahahahahaha.........wat een idioot
MS-13
 MS-13 - zondag 14 maart 2010 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 maart 2010 - 17:54 schreef qwerto het volgende:
waar we vorig jaar menig maal de o hielden krijgen we nu wel heel veel tegen doelpunten om zo maar eens een paar wedstrijden aan te halen :
Feyenoord AZ 1-2
Feyenoord ado 2-2
Groningen Fyenoord 2-3
Roda - Feyenoord 2-4

zijn toch 8 tegendoelpunten in 4 luttele wedstrijden,
Wat zou het probleem zijn ?
het doel is te groot
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zondag 14 maart 2010 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 maart 2010 - 16:56 schreef MS-13 het volgende:

[..]

het doel is te groot
overlopen worden op het middenveld, geen een die er ff inkleunt
hotjumper
 hotjumper - maandag 15 maart 2010 - 08:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 maart 2010 - 16:58 schreef RedWhiteBlack het volgende:

[..]

overlopen worden op het middenveld, geen een die er ff inkleunt
een middenveld dat geen aanspeelpunten heeft voorin, positie spel is echt dramatisch
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 15 maart 2010 - 15:39   quote  deeplink  
Werken voor je geld moeten ze weer een nieuwe dimensie aan geven. Snappen sommigen nog steeds niet!!! alhoewel we na afgelopen seizoenen niet mogen klagen. Moet ik wel bij zeggen dat ik AZ angstvallig dichtbij ziet komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 maart 2010 door Feyenoord till i die --
FR-Han
 FR-Han - maandag 15 maart 2010 - 15:47   quote  deeplink  
ik denk dat we het een beetje aan onzelf te danken hebben. we laten theo gaan, hofland niet in de basis, greene weg, (die pakt zaterdag sportieve wraak) we laten teveel helden gaan. dus ik vind het niet zo gek allemaal
bjorn
 bjorn - maandag 15 maart 2010 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 15:47 schreef obiku010 het volgende:
ik denk dat we het een beetje aan onzelf te danken hebben. we laten theo gaan, hofland niet in de basis, greene weg, (die pakt zaterdag sportieve wraak) we laten teveel helden gaan. dus ik vind het niet zo gek allemaal
haha grapjas

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waarom zo veel tegen doelpunten?









0.0071399