|
|
Marco12345
|
|
|
Het kan eigenlijk niet meer mis, als Twente of 020 de beker wint dan geeft de 5e plaats ook direct toegang tot Europa,als Feyenoord de beker wint uiteraard ook en GA Eagles gaat hem niet winnen, dus wat hebben we nog te vrezen?? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
't gaat er op lijken, maar 1 zwaluw ........................................................ |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
zelfs als we het al hebben is dat geen rede om het compleet te verzaken ! ik vind de 4e stek toch mooier dan de 5e ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoeracles moet eerst tegen ons en daarna tegen die kaasjoden.. Lijkt me duidelijk |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op zondag 07 maart 2010 - 22:38 schreef Stylzz het volgende:Hoeracles moet eerst tegen ons en daarna tegen die kaasjoden.. Lijkt me duidelijk de concurrent is nu ook AZ hé |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja? maar ik heb t nu over de nummer 6.... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Misschien wel binnen , maar alsnog voor die 4e plek gaan! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
als twente psv en ajax alles verliezen kunnen we nog kampioen worden.... |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
die kaasjoden zijn de gevaarlijkste opponent Ajax halen we niet meer in, Az is nog gevaarlijk ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die kaasjoden ook niet joh.. die gaan geen 8 wedstrijden op rij winnen. en wij gaan er niet meer dan 3 verliezen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 08 maart 2010 - 10:02 schreef Stylzz het volgende:Die kaasjoden ook niet joh.. die gaan geen 8 wedstrijden op rij winnen. en wij gaan er niet meer dan 3 verliezen. precies! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op maandag 08 maart 2010 - 10:02 schreef Stylzz het volgende:Die kaasjoden ook niet joh.. die gaan geen 8 wedstrijden op rij winnen. en wij gaan er niet meer dan 3 verliezen. Misstappen moeten we natuurlijk niet te veel maken, we moeten nog naar PSV uit, en Twente uit, dat zijn waarschijnlijk geen 6 punten voor ons. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
nog 8 wedstrijden,is gewoon minimaal 20 punten |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Uit de volgende 8 wedstrijden moeten minimaal 16 punten worden gehaald en het zou dan handig zijn als AZ 1x gelijk speelt. |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Alles in eigenhand en dat is lang geleden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 08 maart 2010 - 12:56 schreef sportdwaas het volgende:Uit de volgende 8 wedstrijden moeten minimaal 16 punten worden gehaald en het zou dan handig zijn als AZ 1x gelijk speelt. lijkt me geen probleem...
3 mrt '10, 19:45 AZ RKC - Waalwijk 21 mrt '10, 14:30 Sparta - AZ 27 mrt '10, 19:45 AZ - Heracles Almelo 3 apr '10, 19:45 AZ - FC Utrecht 10 apr '10, 19:45 NEC - AZ 13 apr '10, 20:00 AZ - FC Twente 18 apr '10, 14:30 Willem II - AZ 2 mei '10, 14:30 AZ - PSV |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Feyenoord - Heracles is een hele belangrijke wedstrijd. Zo zetten we één concurent aan de kant. Leren van de fouten van zondag en aanvallend zo door gaan, behalve biseswar dan, hij had er wel 3 in moeten schoppen gisteren, verder wel goed gespeeld. |
|
|
|
|
Red
|
|
|
Ik hoop niet dat de spelers dezelfde beredeneringen erop na houden als sommige mensen hier, dan ben ik bang dat het niet goedkomt. Dat ze op het veld minder inzet tonen omdat de "buit" toch al binnen is, althans dat denken ze. |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
Niet te vroeg juichen he, Az komt in de buurt.
en we moeten nog NAAAR Twente en PSV.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 maart 2010 door dennis -- |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Bij de 5de plek hebben we nog geen Europees voetbal. De nummers 5 t/m 8 spelen plee offs
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 maart 2010 door FeyenoordRandwijk -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 08 maart 2010 - 17:09 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:Bij de 5de plek hebben we nog geen Europees voetbal. De nummers 5 t/m 8 spelen plee offs hangt van de beker af. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
In eigen hand houden dat voetbalt toch lekkerder. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op maandag 08 maart 2010 - 17:09 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:Bij de 5de plek hebben we nog geen Europees voetbal. De nummers 5 t/m 8 spelen plee offs Geen play offs ivm WK |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Was met EK ook niet zo. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Bij plek 5 heb je toch alleen voorrondes??? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Geen WK ivm play offs. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
De kampioen van Nederland kwalificeert zich ook vanaf het seizoen 2009-2010 rechtstreeks voor de Champions League. De nummer twee van de rangschikking moet in de toekomst echter niet één maar twee kwalificatieronden overleven. De bewuste Nederlandse club stuit in de derde en laatste kwalificatieronde bovendien op een tegenstander uit één van de vijf toplanden van Europa.
Nederland houdt ook na het seizoen 2009-2010 voorlopig vier clubs in de UEFA Cup. De nummer drie van de eredivisie en de bekerwinnaar stromen in bij de vierde kwalificatieronde. De nummer vier van de eredivisie moet al in de derde kwalificatieronde van de UEFA Cup in actie komen. Voor de nummer vijf van de eredivisie begint vanaf het seizoen 2009-2010 de lange weg richting de UEFA Cup met een optreden in de tweede kwalificatieronde. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
wat doen we moeilijk, we winnen de beker gewoon!!!!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: kenker windows
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 maart 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
johnno
|
|
|
zo 14 Feyenoord Heracles Almelo za 20 Feyenoord Vitesse zo 28 NEC Feyenoord
April 2010 zo 04 Feyenoord NAC Breda zo 11 PSV Feyenoord wo 14 Feyenoord Sparta Rotterdam zo 18 FC Twente Feyenoord
Mei 2010 zo 02 Feyenoord sc Heerenveen
hier moet minimaal 18 punten worden gehaald dacht ik en als dat zo is word feyenoord gewoon nog 4e hoor word er meer dan 18 punten gehad worden dan kunnen ze nog dicht bij de top 3 komen denk ik. wat denken jullie
feyenoord 4e?
dan ben ik tevreden na de laatste 3 jaar 6 7 ofzo |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
4e plaats stroomt later in dacht ik? |
|