BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Rode kaart Ruud Vormer (07-03-2010 Roda JC - Feyenoord)

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Sander
 Sander - maandag 08 maart 2010 - 12:36   quote  deeplink  
Ik heb natuurlijk niet alle berichten in de media gelezen (er wordt zoveel gezegd en geschreven) maar na de rode kaart voor Vormer gistermiddag, sprak iedereen maar over het was een doorgebroken speler.
Nou vond ik dat wel meevallen, maar de overtreding op zich (bewust de man raken, bijna op knie hoogte) vond ik een rode kaart !
Ben ik nu de enige die dat zo ziet vraag ik me af, ik denk namelijk dat op iedere andere plaats op het veld zo'n zelfde overtreding met rood bestraft had moeten worden.
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 maart 2010 - 12:59   quote  deeplink  
Overtreding an sich was goed voor geel. Fer had anders gewoon vrij baan naar de goal. Geen veldspeler meer tussen hem en de keeper.
is het ontnemen van een doelkans en dus een rode kaart.
Sander
 Sander - maandag 08 maart 2010 - 14:14   quote  deeplink  
Ik vond (zoals ik al schreef) een veels te harde overtreding wat (in mijn ogen althans) al een rode kaart was.
bram
 bram - maandag 08 maart 2010 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 maart 2010 - 14:14 schreef Sander het volgende:
Ik vond (zoals ik al schreef) een veels te harde overtreding wat (in mijn ogen althans) al een rode kaart was.
en de kaart van darley dan,was toch ook diep rood
Sander
 Sander - maandag 08 maart 2010 - 15:19   quote  deeplink  
Helemaal mee eens, alleen vind ik wel dat Darley onbesuisd en roekeloos uitkomt en niet de intentie heeft om de tegenstander moedwillig te raken. Vormer had maar een doel .. Fer neer trappen. Maar ... geen misverstand, beide rode kaarten waren terecht.
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 maart 2010 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 maart 2010 - 15:19 schreef Sander het volgende:
Helemaal mee eens, alleen vind ik wel dat Darley onbesuisd en roekeloos uitkomt en niet de intentie heeft om de tegenstander moedwillig te raken. Vormer had maar een doel .. Fer neer trappen. Maar ... geen misverstand, beide rode kaarten waren terecht.
pffff was terecht rood, maar verder haakt ie hem gewoon pootje, was nou niet echt de doodschop die jij er van maakt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Rode kaart Ruud Vormer (07-03-2010 Roda JC - Feyenoord)









0.0057699