|
|
remco k
|
|
|
quote: hij zit niet bij twente hoor, Vink is onpartijdig, jij hebt het over Nijhuis die regelmatig bij twente op de tribune zit. En Nijhuis is juist 1 van de betere scheidsrechters van NL. Zie Roda AJAX in de week voor ajax twente, dat floot hij erg goed.. |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 - 12:40 schreef Brandje het volgende:Van der Heijden en Blind terughalen. Cvitanich even afwachten wat het met Pantelic gaat worden en rest mag lekker wegblijven blind echt niet die is destijds met vriendjespolitiek in de 1e gekomen van der heijden mischien |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 - 16:35 schreef sjakiepakie het volgende:[..] blind echt niet die is destijds met vriendjespolitiek in de 1e gekomen van der heijden mischien Blind niet???, momenteel 1 van de betere verdedigers in NL, speelt iedere week weer de sterren van de hemel in Groningen, kijk jij wel voetbal?? |
|
|
|
|
Sajayden
|
|
|
nopez, hun komen echt te kort sorry.
donald heel misschien, maar vind hem meer een jonge engelaar; een echte laatbloeier dus blind gaat zijn papa achter na..word vaste ajax waarde cvita ik vind hem echt drama drama dramaaaaaa hij heeft nix wat ik ajax waardig vind... de enige die ik echt heel graag zie terug komen *ik ben waarschijnlijk 1 van de enige* is evander sno...Die jongen kan echt wel voetballen, en iedereen klaagt altijd over een type boulah, maar sno is dat zeker... alleen is hij nog wat rauw.. maar hij is vel, maakt fouten en over tredingen, maar hij gaat er voor niet bang voor nix ...en hij is een echt beest |
|
|
|
|
Sajayden
|
|
|
*fel bedoelde ik natuurlijk* |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 - 21:35 schreef Sajayden het volgende:nopez, hun komen echt te kort sorry. donald heel misschien, maar vind hem meer een jonge engelaar; een echte laatbloeier dus blind gaat zijn papa achter na..word vaste ajax waarde cvita ik vind hem echt drama drama dramaaaaaa hij heeft nix wat ik ajax waardig vind... de enige die ik echt heel graag zie terug komen *ik ben waarschijnlijk 1 van de enige* is evander sno...Die jongen kan echt wel voetballen, en iedereen klaagt altijd over een type boulah, maar sno is dat zeker... alleen is hij nog wat rauw.. maar hij is vel, maakt fouten en over tredingen, maar hij gaat er voor niet bang voor nix ...en hij is een echt beest Donald, een type Engelaar?? een laatbloeier?? die gast is 20, hoe kun jij nou denken dat het een laatbloeier wordt/is. Is meer een type Rijkaard, die gast gaat echt heel goed worden. En Sno is niet eens een verdediger, en zwaar waardeloos aan de bal, voegt absoluut niks toe aan dit ajax. Sarpong en Blind moeten natuurlijk terug komen want die gaan het soiezo wel maken.. |
|
|
|
|
Sajayden
|
|
|
neee donald is geen type rijkaard....... sarpong kan dat worden... donald is echt type engelaar...kijk naar hoe hij paast schiet zijn acties zeker aan alles te zien. sno is een voorstopper en dat is geen aanvaller of middenvelder.. je moet hem niet terug nemen om hem het spel te laten maken, maar om hem te laten beesten, te intimideren
en waarom ik denk en dat donald laat bloeier word.. hij is misschien 20 en ik zal ook zeker nooit zeggen dat ie niet goed is, zie hem graag spelen bij willem 2..maar hoe hij nu speelt bij willem 2 denk je nou eerlijk dat ie dat waar kan maken bij ajax... nee.. hij gaat geen kans krijgen met eriksen en siem en lodeiro en zelfs aisatti.. en daardoor krijgt ie weinig kans om zo groter te worden.. en denk je nou echt realistisch gesproken dat ie tot een *om jouw te verwoorden* een " rijkaard" te worden? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 - 22:28 schreef Sajayden het volgende:neee donald is geen type rijkaard....... sarpong kan dat worden... donald is echt type engelaar...kijk naar hoe hij paast schiet zijn acties zeker aan alles te zien. sno is een voorstopper en dat is geen aanvaller of middenvelder.. je moet hem niet terug nemen om hem het spel te laten maken, maar om hem te laten beesten, te intimideren en waarom ik denk en dat donald laat bloeier word.. hij is misschien 20 en ik zal ook zeker nooit zeggen dat ie niet goed is, zie hem graag spelen bij willem 2..maar hoe hij nu speelt bij willem 2 denk je nou eerlijk dat ie dat waar kan maken bij ajax... nee.. hij gaat geen kans krijgen met eriksen en siem en lodeiro en zelfs aisatti.. en daardoor krijgt ie weinig kans om zo groter te worden.. en denk je nou echt realistisch gesproken dat ie tot een *om jouw te verwoorden* een " rijkaard" te worden? Sno in de basis??? Sarpong een type Rijkaard?? en Donald een type Engelaar??. Lees dit nog eens een keer goed door, en vraag jezelf dan eens af of je deze geschreven onzin zelf echt gelooft, ik wil best een beetje discussieren, maar dan wel over realistische dingen. Succes verder dan maar. |
|
|
|
|
Sajayden
|
|
|
nee nooit beweert dat sno in de basis moet...maar hem achter de hand hebben is zkr handig als er een wedstrijd gebikkelt moet worden...
maar ben jij serieus? donald type rijkaard? waarop baseer jij dat dan op? wat is echt een kenmerk dat donald heeft dat rijkaard ook had??en sarpong vind ik dichterbij speelstijl komen van rijkaard, zijn pass en overzicht.. donald kan een bepalende speler zijn net als engelaar.. engelaar is best belangrijk voor psv.. net als donald voor willem 2 ..
maar lees goed wat ik zei..hij is misschien 20 en ik zal ook zeker nooit zeggen dat ie niet goed is, zie hem graag spelen bij willem 2..maar hoe hij nu speelt bij willem 2 denk je nou eerlijk dat ie dat waar kan maken bij ajax... nee.. hij gaat geen kans krijgen met eriksen en siem en lodeiro en zelfs aisatti.. en daardoor krijgt ie weinig kans om zo groter te worden.. en denk je nou echt realistisch gesproken dat ie tot een *om jouw te verwoorden* een " rijkaard" te worden?
denk je dat hij kans gaat krijgen bij ajax.. om zich te ontwikkelen tot een namens jouw rijkaard? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
LEES GOED!!!
Donald speelt meestal als controlerende middenvelder, in de jeugd speelde hij vaak op 10 maar is daar later weggehaald en als verdedigende middenvelder neergezet.
Donald is niet extreem explosief, dat was Rijkaard ook niet. Donald is een lange speler, met toch veel techniek, dat was Rijkaard ook. Donald is zeer sterk aan de bal en er bijna niet af te krijgen, Rijkaard was dat ook. Donald is tactisch zeer sterk en loopt vaak heel goed gaten dicht en open waar dat nodig is en weet precies wanneer mee op te komen. Rijkard precies hetzelfde.
En het meest belangrijkste misschien wel, hij straalt een winnaarsmentaliteit uit die maar weinig voetballers op die manier hadden, Rijkaard had dit ook.
Sarpong is 3 koppen kleiner, geen leider, moet het van zijn actie, voorzet, techniek en voetbalinzicht hebben en lijkt dus echt totaal in niks op Rijkaard.
EN ja, ik zie hem over 2/3 jaar zeker een leider zijn bij Ajax op het middenveld.
@sayaden sno is een voorstopper en dat is geen aanvaller of middenvelder.. je moet hem niet terug nemen om hem het spel te laten maken, maar om hem te laten beesten, te intimideren
Hier laat je toch blijken dat hij moet spelen anders kan hij dit niet doen.. Die jongen past ook gewoon totaal niet bij AJAX. Ik zie hem regelmatig spelen in Engeland, en ook daar verbaas ik mij over z'n klunzigheid. |
|
|
|
|
Sajayden
|
|
|
hahaha okay daar geef ik je volkomen gelijk in, hij is echt een kluns.. maar hij kan zeker wel handig zijn in sommige wedstrijden...
en okay ik geef je wel een punt voor de punten hoe je hem vergeleek met rijkaard.. kan ik nix tegen in brengen..
ik kan alleen hopen dat hij die kans kan krijgen bij ajax.. om een leider te worden en dat is mijn grootste punt.. ik ben bang dat hij die kans niet kan krijgen met al die andere spelers nu voor hem. want eriksen zie ik ook wel een grote worden... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Nee sno zal een kans krijgen XD die zal dan terugkomen en dan nooit bij de wedstrijdselectie zitten XD...
Ik denk dat over 1/2 jaar er alweer wat belangrijke spelers ook weer weg zijn hoor;) Dus donald gaat z'n kans wel krijgen! Sarpong moet terug,want die doet het ook goed en is klaar voor ajax!..
v/d heijden ken ik niet goed, maar hoor van veel mensen dat hij nog niet echt klaar is voor ajax en miss is het dan beter als je hem volgend jaar nog een lkeer verhuurd?
Blind is toppie! terughalen.. gaat zeker uitblinken!;) |
|
|
|
|
MUFC
|
|
|
quote: Bodul: denk dat het verstandig is om hem nog een jaartje bij Sparta Rotterdam te laten en dan verder kijken. Donald: Doet het goed bij Willem||, bij Ajax zelf heeft hij het ook goed gedaan. Sarpong: Doet het erg goed bij NEC. Gewoon weer trug naar Ajax. Blind: Als er een verdediger gaat bij Ajax, hebben we de opvolger al: Daley Blind Manucharian: Ik zou het niet weten hahaah ?? Sno: Ik zou het niet weten. jullie? Cvitanich: Graag! Erg effectief in scoren en prima jongen. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Manu kan ajax niet aan.. Is te hoog voor die knul..! Gaat elkker in de jupiler l. Moet daar gewoon verder gaan. Eventueel daar uitblinken en bij een vv venlo uiteindelijk spelen, maar ajax..NEE! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Erg effectief zeg je.. ja in wedstrijden waar hij 10 kansen krijgt is cvitanisch prima.. en dan scoort hij er een paar en dan is hij wedstrijd doelpunt gemiddeld een prima speler.. maar stel je voor we gaan spelen tegen juve.. die verdedigers komen we weer tegen.. we hebben ema aan de zijkant staan die geeft een GOEDE voorzet wie kan die bal koppen? Je moet toch dat BUITENKANSJE kunnen benutten.. willen we een sterke en goede ploeg worden hebben we een sterke grote jongen nodig.. donald als je het mij vraagt.. Of voor later suk.. Zonde om cvitanisch te houden.. Speelt ook niet voor niets 4 wedstrijden bij cf pachuca... |
|
|
|
|
ass
|
|
|
Schilder voor linksback volgend jaar hoop ik. |
|
|
|
|
ass
|
|
|
cvitanich heeft idd hoog rendement, nu nog vetrouwen krijgen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 - 18:25 schreef joey het volgende:Nee sno zal een kans krijgen XD die zal dan terugkomen en dan nooit bij de wedstrijdselectie zitten XD... Ik denk dat over 1/2 jaar er alweer wat belangrijke spelers ook weer weg zijn hoor;) Dus donald gaat z'n kans wel krijgen! Sarpong moet terug,want die doet het ook goed en is klaar voor ajax!.. v/d heijden ken ik niet goed, maar hoor van veel mensen dat hij nog niet echt klaar is voor ajax en miss is het dan beter als je hem volgend jaar nog een lkeer verhuurd? Blind is toppie! terughalen.. gaat zeker uitblinken!;) Toch doet van der Heyden het echt heel goed.
Hij speelt bij Willem 2 en zit regelmatig in het elftal van de week, dan doe je het gewoon goed.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Schilder is niet meer van ajax, die is verkocht, niet verhuurd.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 21 maart 2010 - 00:23 schreef freakie het volgende:Erg effectief zeg je.. ja in wedstrijden waar hij 10 kansen krijgt is cvitanisch prima.. en dan scoort hij er een paar en dan is hij wedstrijd doelpunt gemiddeld een prima speler.. maar stel je voor we gaan spelen tegen juve.. die verdedigers komen we weer tegen.. we hebben ema aan de zijkant staan die geeft een GOEDE voorzet wie kan die bal koppen? Je moet toch dat BUITENKANSJE kunnen benutten.. willen we een sterke en goede ploeg worden hebben we een sterke grote jongen nodig.. donald als je het mij vraagt.. Of voor later suk.. Zonde om cvitanisch te houden.. Speelt ook niet voor niets 4 wedstrijden bij cf pachuca... Cvitanisch is effectiever dan Suarez, hij heeft veel minder doelpogingen nodig om te scoren, ik zeg niet dat hij terug moet komen, maar jij hebt nu je info volledig verkeerd En Donald is geen spits maar een Controlerende middenvelder. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
hahah remco! waar heb je dat dan van? t is niet zo als hij in 12 wedstrijden er 6 scoort dat hij niet veel kansen nodig heeft.. Hebben we het wel eens eerder over gehad.. hij heeft bij ajax.. ongv in 12 wedstrijden 60 kansen om te scoren gehad.. daar scoort hij er 6 van.. dat gemiddelde haalt suarez ook.. alleen die zorgt voor actie's enzo.. cvitanisch komt zowiezo te kort.. daarbij moet cvitanisch wel heel sterk en slim zijn om tegen de grote beren in europees verband.. weg met hem heeft geen zin om hem te houden en hij is 24 als hij terug komt.. niet jong meer dus.. |
|
|
|
|
Mastercoen
|
|
|
wat mij betreft in iedergeval Blind terug halen.Afhankelijk wat er eind van het seizoen vertrekt ff wachten met terughalen:
Bodul nog niets van gezien bij sparta zit meer op de bank, nog een jaar verhuren Donald eventueel een jaar extra verhuren Sarpong hetzelfde v/d Heijden hetzelfde Manucaryan verkopen Dario verkopen Sno verkopen en de rest van eventuele verhuurde spelers ook verkopen verder mag, Kennedy, Lindgren, Wielaart en de rest die elke week op de tribune zitten verkopen of contract ontbinden. Heb je in ieder geval de salarissen van rond de 1 miljoen niet meer.is toch minimaal 6 miljoen bezuinigd |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Is geen ajax speler meer hoor;) |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 21 maart 2010 - 01:21 schreef remco k het volgende:[..] Toch doet van der Heyden het echt heel goed. Hij speelt bij Willem 2 en zit regelmatig in het elftal van de week, dan doe je het gewoon goed.. Ik hoor het van mensen..;) Zelf ken ik hem niet zo supergoed.. Margoed we zullen wel zien volgend seizoen! |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Groningen wil Blind langer huren... Dacht het ff niet he, volgend seizoen kan ie mooi bij Ajax in de basis! |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 21 maart 2010 - 13:31 schreef freakie het volgende:hahah remco! waar heb je dat dan van? t is niet zo als hij in 12 wedstrijden er 6 scoort dat hij niet veel kansen nodig heeft.. Hebben we het wel eens eerder over gehad.. hij heeft bij ajax.. ongv in 12 wedstrijden 60 kansen om te scoren gehad.. daar scoort hij er 6 van.. dat gemiddelde haalt suarez ook.. alleen die zorgt voor actie's enzo.. cvitanisch komt zowiezo te kort.. daarbij moet cvitanisch wel heel sterk en slim zijn om tegen de grote beren in europees verband.. weg met hem heeft geen zin om hem te houden en hij is 24 als hij terug komt.. niet jong meer dus.. http://ajax.blog.nl/de-uitspraak-van-de-week/2009/09/27/cvitanich-effectiever-dan-suarez
gebasseerd op statistieken |
|
|
|