|
|
PieterBos
|
|
|
Hij heeft vanavond al weer gescoord. Loopt sinds de winterstop boven de 1 op 1 volgens mij. Samen met Luc strijden op spitspositie of gaat hij het op eredivisieniveau niet maken?
VI geeft 11e wedstrijd 9e doelpunt, maar daar zitten een paar inavlbeurten aan het begin bij volgens mij.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 maart 2010 door PieterBos -- |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
doet het veel beter dan schet |
|
|
|
|
Snoek
|
|
|
Pedro en Castagnois hebben beide torinstinct , iets wat we behoorlijk te kort komen in de selectie |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: gaat naar polen, straks..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
sowieso komt ie in december weer. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: nee hoor in november altijd al! ;) |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: oh, wist niet dat nieveld opeen spits, 1.60 en een volle bos met haren had.
(hint: een brug in rotterdam heeft dezelfde naam als de 2de doelpuntenmaker naast pedro) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
KERMIT HELD!
Ook terughalen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 maart 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Nuri Sahin ook terughalen !! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Nuri Sahin ruilen tegen Makaay,Hofland,De Cler,Landzaat
:D
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 maart 2010 door R()b -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Daar gaat dit mooie topic
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 maart 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Sorry :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 maart 2010 door R()b -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geeft niet, vond het toch al niet interessant. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 08 maart 2010 - 22:24 schreef Jappie_FEY het volgende:[..] oh, wist niet dat nieveld opeen spits, 1.60 en een volle bos met haren had. (hint: een brug in rotterdam heeft dezelfde naam als de 2de doelpuntenmaker naast pedro) Desiderius? leeft ie dan nog? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ow ik dacht dat van hanegem weer voetbalde
volle bos haar:
brug:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 maart 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Vieze furrrrr
|
|
|
Pedro terughalen lijkt me een goede optie, vraag me alleen af waarom hij maar 10 wedstrijden heeft gespeeld.. Kermit doet het ook netjes! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Pedro en Kermit zijn aardige voetballers maar fysiek erg zwak....ik weet niet of zij het gaan redden bij Feyenoord. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
zijn ze ziek dan,net zoals leon |
|
|
|
|
Vieze furrrrr
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 maart 2010 - 10:22 schreef KKL het volgende:Pedro en Kermit zijn aardige voetballers maar fysiek erg zwak....ik weet niet of zij het gaan redden bij Feyenoord. Tsjah wie niet waagt wie niet wint.. Volgens mij zijn het niet zulke meisjes als Bruins in ieder geval.. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Vieze furrrrr
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: was idd ook een optie |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
als we dan toch bezig zijn:BRAM///HELD |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 maart 2010 - 08:24 schreef Vieze furrrrr het volgende:Pedro terughalen lijkt me een goede optie, vraag me alleen af waarom hij maar 10 wedstrijden heeft gespeeld.. Kermit doet het ook netjes! omdat hij pas na de winterstop is verhuurt als vervanger van schet |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 maart 2010 - 08:24 schreef Vieze furrrrr het volgende:Pedro terughalen lijkt me een goede optie, vraag me alleen af waarom hij maar 10 wedstrijden heeft gespeeld.. Kermit doet het ook netjes! Omdat hij in de winterstop pas overgegaan is naar Excelsior sry staat hierboven ook al. Zag ik later pas.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 maart 2010 door PieterBos -- |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
heeft er nu weer een in liggen |
|
|
|
|
kierewiet
|
|
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
Martijn
|
|
|
Pedro scoort bijna elke week, dus lijkt me een goed plan om in ieder geval het seizoen te laten beginnen in Zuid. Hij oogt nog niet zo massief maar daar kan aan gewerkt worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 - 21:13 schreef Martijn het volgende:Pedro scoort bijna elke week, dus lijkt me een goed plan om in ieder geval het seizoen te laten beginnen in Zuid. Hij oogt nog niet zo massief maar daar kan aan gewerkt worden. Mee eens alleen is het wel een paar stapjes hoger (de eredivisie) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Excelsior in Feyenoord1!!!!!!!!!!! Is verdomme wel maar Excelsior!!! Mulder heeft ook menige topwedstrijd bij Excelsior gekeept maar dat is geen Feyenoord zoals nu al blijkt! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ehh.. wat bazel jij nou man? Die gasten moeten daar rijpen, anders komen ze uit jong Feyenoord. Dus? |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 - 09:27 schreef Feyenoord till i die het volgende:Excelsior in Feyenoord1!!!!!!!!!!! Is verdomme wel maar Excelsior!!! Mulder heeft ook menige topwedstrijd bij Excelsior gekeept maar dat is geen Feyenoord zoals nu al blijkt! zo goed keepte die daar nou ook niet |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
idd....genoeg blunders gezien |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 - 21:13 schreef Martijn het volgende:Pedro scoort bijna elke week, dus lijkt me een goed plan om in ieder geval het seizoen te laten beginnen in Zuid. Hij oogt nog niet zo massief maar daar kan aan gewerkt worden. we sturen hem een half jaar naar gert-jan, komt ie massief terug :) |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
pedro, erasmus en castaignos dat worden de nieuwe helden. |
|
|
|