|
|
ajaxboy2
|
|
|
ja zeggen jullie het maar persoonlijk vind ik spanje grroot favoriet |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
1. Brazil 2. Spain 3. Engeland |
|
|
|
|
piet
|
|
|
1.Spanje 2.brazilie 3.nederland |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
JohnnyH
|
|
|
1. Spanje 2. Duitsland 3. Portugal
Ik snap niet dat iedereen Brazilie zo hoog inschat. Met Lucio centraal achterin is het sowieso onmogelijk wereldkampioen te worden |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 maart 2010 - 12:21 schreef JohnnyH het volgende:1. Spanje 2. Duitsland 3. Portugal Ik snap niet dat iedereen Brazilie zo hoog inschat. Met Lucio centraal achterin is het sowieso onmogelijk wereldkampioen te worden pff, ik vraag me af wat je met portugal moet. Portugal heeft alleen maar individuele kwaliteiten totaal geen team. Brazilie speelt heel slim countervoetbal ik weet zeker dat ze de meeste kans maken op het kampioenschap. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
1. Spanje 2. Duitsland 3. Italïe |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
1. Spanje 2. Duitsland 3. Nederland |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Nederland zal nooit winnen met Bertje |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Dat dachten ze ook tijdens UEFA cup 2002. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Maar toen hadden we Pi-Air |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: En nog 10 anders spelers. NL elftal barst van de kwaliteiten , mag er na 22 jaar wel eens uitkomen! |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
1 Spanje 3 2 Brazilie 1
3 Argentinie 2 4 Nederland 1 |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Ik gok altijd Nederland als kampioen...
Ben niet voor andere landen... |
|
|
|
|
kriatkow
|
|
|
1.noord-korea 2.algerije 3.nieuw-zeeland |
|
|
|
|
StanPSV
|
|
|
1. Engeland 2. Spanje 3. Duitsland 4. Brazilie |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op woensdag 10 maart 2010 - 16:11 schreef R()b het volgende:[..] En nog 10 anders spelers. NL elftal barst van de kwaliteiten , mag er na 22 jaar wel eens uitkomen! te beginnen met een goede trainer. |
|
|
|
|
piet
|
|
|
quote: wie zou je dan wille zien?? denk dat je met van Marwijk gewoon een goede trainer hebt op dit moment. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op maandag 22 maart 2010 - 19:04 schreef piet het volgende:[..] wie zou je dan wille zien?? denk dat je met van Marwijk gewoon een goede trainer hebt op dit moment. ja klopt. Hij is zeker een goede trainer. Maar hij is zeg maar een subtopper. Ik bedoel een ECHTE toptrainer zoals hiddink of van Gaal. deze personen kunnen een (arrogant) team dat veel individuele kwaliteiten heeft smeden tot een collectief geheel. |
|
|
|
|
Kurdoow
|
|
|
1. Spanje 2. Nederland 3. Vul maar in...
wat van marwijk betreft, die man heeft zich goed bewezen met een ongeslagen kwalificatie reeks, het scorend vermogen mag alleen wat hoger, maar dat ligt aan de spelers zelf!
geef de man wat steun! hij wil namelijk net als jullie allen dat NL het bijna onmogelijke doet! het WK pakken!! |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
1. Nederland 2. Brazil 3. Spanje 4. portugal |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
1.Duitsland 2.Brazilie 3.Engeland 4.Spanje |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote: jodenkoekje....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 maart 2010 door Terminator -- |
|
|
|
|
Rene45
|
|
|
quote: Welnee. Spanje heeft het EK gewonnen omdat Nederland de Russen heeft onderschat. Dat is de enige reden. Anders hadden we ze weggetikt...
Ik gok op:
1. Nederland 2. Argentinië 3. Brazilië 4. Duitsland |
|
|
|