|
|
kiprich9
|
|
|
Deze eeuwige Feyenoord held wil gaan stoppen. Ik zeg voor de rest van het seizoen rechtsback zetten...want Stefan de Vrij valt overduidelijk door de mand. |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
whaha jij valt door de mand als scout. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
koekoek, koekoek, koekoek, koekoek, de Vrij doet het goed en houd kevin leerdam uit de basis! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Dank je het feest kan beginnen! |
|
|
|
|
kiprich9
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 maart 2010 - 12:49 schreef Milo het volgende:koekoek, koekoek, koekoek, koekoek, de Vrij doet het goed en houd kevin leerdam uit de basis! Kelvin |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: bijdehand! Gaan we op tikfouten letten, pannenkoek! |
|
|
|
|
kiprich9
|
|
|
Tikfouten?? Grapje zeker knul. Jij noemt hem al tijden Kevin ipv Kelvin |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: pppffff als JIJ beter oplet! wat JIJ dus niet doet! Gebruik ik vaak achternamen van spelers! En noem me geen knul! Want ik ben geen familie van je sukkel.
Stuur me dan ff een pb, dan lossen wij het even op een andere manier op! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 maart 2010 - 13:13 schreef Milo het volgende:[..] pppffff als JIJ beter oplet! wat JIJ dus niet doet! Gebruik ik vaak achternamen van spelers! En noem me geen knul! Want ik ben geen familie van je sukkel. Stuur me dan ff een pb, dan lossen wij het even op een andere manier op! ja zo kom je natuurlijk nooit meer de kuip in he! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 maart 2010 - 12:38 schreef kiprich9 het volgende:Deze eeuwige Feyenoord held wil gaan stoppen. Ik zeg voor de rest van het seizoen rechtsback zetten...want Stefan de Vrij valt overduidelijk door de mand. jij moet serieus even stoppen met het gebruiken van drugs. |
|
|
|
|
kiprich9
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 maart 2010 - 13:13 schreef Milo het volgende:[..] pppffff als JIJ beter oplet! wat JIJ dus niet doet! Gebruik ik vaak achternamen van spelers! En noem me geen knul! Want ik ben geen familie van je sukkel. Stuur me dan ff een pb, dan lossen wij het even op een andere manier op! Prive bericht?? Lol! Van mij mag iedereen meelezen hoe jij de plank wederom volledig misslaat hoor knulletje... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Sorry man, maar ik word soms zo giftig van sommige, met hun domme topic's. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 maart 2010 - 13:31 schreef kiprich9 het volgende:[..] Prive bericht?? Lol! Van mij mag iedereen meelezen hoe jij de plank wederom volledig misslaat hoor knulletje... Dit is de laatste keer dat ik reageer op jou. je wordt bedankt voor alle waardeloze topic's op dit forum. |
|
|
|
|
Vieze furrrrr
|
|
|
Östlund speelt ook in een reclame van Gilette trouwens |
|
|
|
|
kierewiet
|
|
|
Het is een optie kiprich9... Hij zit momenteel zonder club. Maar kwa salaris niet teveel uitgeven. Echt maximaal 5 ton en geen cent meer. |
|
|
|
|
EEok
|
|
|
Östlund??Die tatoo-viking die transfervrij weg mocht terughalen??WTF? De Vrij was tegen Roda beter dan Vlaar of Bahia,dus waar hebben we het hier nou in godsnaam over?? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 maart 2010 - 12:38 schreef kiprich9 het volgende:Deze eeuwige Feyenoord held wil gaan stoppen. Ik zeg voor de rest van het seizoen rechtsback zetten...want Stefan de Vrij valt overduidelijk door de mand. Nou eeuwige Feyenoord held valt ook wel mee hoor , die 30 wedstrijdjes die hij voor ons heeft gespeeld?? Dan erbij die gast is 33 veel te oud , ik zie liever de Vrij. Levert tenminste nog geld op in de toekomst , en is een jonge speler die mag fouten maken. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 maart 2010 - 12:38 schreef kiprich9 het volgende:Deze eeuwige Feyenoord held wil gaan stoppen. Ik zeg voor de rest van het seizoen rechtsback zetten...want Stefan de Vrij valt overduidelijk door de mand. Zwakzinnige!!!! Eeuwige Feyenoordheld???? De Vrij door de mand??? Is beste verdediger sinds tijden uit onze eigen jeugd! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Alsjeblieft niet zeg, wat een vreselijke back was dat.. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
In verdedigend opzicht een goede back maar voetballen kon hij niet! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: goeie verdediger slechte opbouwer. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 maart 2010 - 12:38 schreef kiprich9 het volgende:Deze eeuwige Feyenoord held wil gaan stoppen. Ik zeg voor de rest van het seizoen rechtsback zetten...want Stefan de Vrij valt overduidelijk door de mand. Het is toch Östlund met stippies op de O...? Kippige Kiprich9 toch!!! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: hahahahahahahaha.............heel scherp |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: wie? Kelvin Kevin Ostlund Östlund Milo Leon of Kiprich9
Of iedereen? |
|
|
|
|
Marciano
|
|
|
Ostlund gestopt met voetballen Waarneer is hij begonnen dan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
doorhalen wat niet van toepassing is |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kiprich9 is wat overblijft? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 maart 2010 - 12:38 schreef kiprich9 het volgende:Deze eeuwige Feyenoord held wil gaan stoppen. Ik zeg voor de rest van het seizoen rechtsback zetten...want Stefan de Vrij valt overduidelijk door de mand. ik zeg phillipe leonard ook terughalen. deze eeuwige (en daarna ook nog) feyenoordheld heeft werkelijk nog nooit wat fout gedaan in ons shirt.
Supervoetballer, kwam lekker in zn ferrari naar de kuip scheuren om vervolgens twee/drie pilsjes te pakken en maar eens het trainingsveld op te stappen. LEONARD//HELD!!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
dat is toch normaal??? De afgelopen twee jaar in ieder geval wel!!! |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
Daarom zeg ik terughalen ;) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Nee, doe er dan maar een die gelijk aan de single malt gaat!! Brengt in ieder geval vuur in het veld!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Die was toch al op stage geweest vorig jaar?? Nooit meer wat van vernomen. Been zal Rinus wel niet meer vertrouwen hahahaha. |
|
|
|