|
|
willian
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Daar hebben we William weer met z'n shirts uit de prehistorie hahahaa
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 maart 2010 door FeyenoordRandwijk -- |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
hahaha ps de beloftes staan met 2-0 voor tegen helmond sport yeahhh
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 maart 2010 door Terminator -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Is dat wel een officiƫle shirt?? Zit geen eens een label in :s |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
We hebben Fortis sinds 04-05 en daarvan weet ik alle shirts wel, dus ik denk niet dat dit een echte is |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MOTHERFUCKERS!!!! WIE ARE THE BOYS?? WE ARE!!! |
|
|
|
|
niet van toepassing
|
|
|
Dit is wel een officieel shirt. Wanneer feyenoord in europa speelde veranderde het kappa logo in gewoon de letters "Kappa" volgens mij van het laatste jaar dat Kuijt en Kalou in de kuip te bewonderen waren. |
|
|
|
|
willian
|
|
|
quote: hahaha je vergeet me nooit haha:D, maar iemand info erover, want kan er niks over vinden, ik las op een site dat dit een afgekeurt shirt is? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 maart 2010 - 20:00 schreef niet van toepassing het volgende:Dit is wel een officieel shirt. Wanneer feyenoord in europa speelde veranderde het kappa logo in gewoon de letters "Kappa" volgens mij van het laatste jaar dat Kuijt en Kalou in de kuip te bewonderen waren. nope was een andere |
|
|
|
|
EEok
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
willian
|
|
|
hoezo fake? het shirt lijkt gewoon orgineel? zoals ik al zei misschien is het een afgekeurt shirt? iemand info over dit shirt? bruikbare info? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Wat is dit eigenlijk?? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Een blauw-wit shirt,Randwijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
royk ee
|
|
|
is dat niet het uitshirt van 2004/2005 ? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Kan hem echt nergens vinden... Nooit door een speler gedragen iig |
|
|
|
|
royk ee
|
|
|
miss is er een slechte lichtval.. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Rotterdams logo en het Kappa logo... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Denk dat het knaapje wel origineel is. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Denk dat het knaapje wel origineel is. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
royk ee
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Is de Turkse versie uit Bodrum voor 15 euro en een koppie appel thee.. |
|
|
|
|
willian
|
|
|
quote: dat shirt was afgekeurt zover ik weet, zelfde als het shirt waar ik info over vraag. alleen ik kan het nergens terug vinden en dacht dus misschien dat mensen hier er meer over wisten |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Waar dat shirt aan hangt,Randwijk |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
haha,scherp blijven,Randje |
|
|
|
|
willian
|
|
|
|
|
|
willian
|
|
|
Hallo Willian dit shirt is als eerste ontwerp voor ik dacht seizoen 2005-2006 gebruikt maar later door Feyenoord toch niet gebruikt, het shirt is voor europees of competitie ontworpen 1 van de 2 en ik denk persoonlijk europees want op de borst staat er kappa ipv een kappa logo alleen europees was dit het geval met kappa. Groeten Ruud
dus het topic kan gesloten worden, toch bedankt iedereen |
|
|
|