BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - psv - of twente realistisch gesproken..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Waar gaat Twente punten verspelen?
Sajayden
 Sajayden - woensdag 10 maart 2010 - 00:54   quote  deeplink  
ik geef ajax een goede kans, als ze alles blijven winnen,

psv - twente gelijk spel word, en hun ook nog wat punten laten liggen..

en ook al word twente kampioen en ajax tweede..

dan hebben we nog altijd voor ronde CL, en dit jaar komen we er wel door met onze goede trainer en goedonderling amicaal team..
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 10 maart 2010 - 07:47   quote  deeplink  
0,1020,352824,00.jpg
yngwie
 yngwie - woensdag 10 maart 2010 - 08:45   quote  deeplink  
Ajax is bezig aan een geweldige inhaalrace. Echter op dit moment hebben ze nog niets. Ajax mag niets laten liggen en de concurentie moet ook nog eens punten laten liggen. Komende zondag kunnen ze goede zaken doen. Van PSV ben je dan af. En dan maar hopen dat de druk voor Twente te hoog wordt waardoor ze punten laten liggen. Ik heb er wel een positief gevoel over.
dege
 dege - woensdag 10 maart 2010 - 09:53   quote  deeplink  
gezien het spelbeeld van de afgelopen weken van de 3 clubs, geef ik ajax ook de meeste kans, maar aanstaande zondag is zo belangrijk, ajax MOET winnen, dan halen ze het. Gelijkspel of verlies, dan word het heel moeilijk.
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 10 maart 2010 - 11:04   quote  deeplink  
Ajax moet alles winnen punt.
Johnqqqq
 Johnqqqq - woensdag 10 maart 2010 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 11:04 schreef Aaaaight het volgende:
Ajax moet alles winnen punt.
inderdaad,

alles winnen = kampioen zijn
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 10 maart 2010 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 11:14 schreef Johnqqqq het volgende:

[..]

inderdaad,

alles winnen = kampioen zijn
= is een groot woord maar wanneer we alles winnen hebben we er in ieder geval alles aan gedaan.

Twente gaat echt niet alles winnen en lampekapjes ook niet

p.s.: had een tekst in het lampekapjes topic geplaatst die naar mijn inzien zeer netjes was maar die is verwijderd.
Typisch lampekappengedrag dus we weten weer waar we zijn qua realistisch gesproken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 maart 2010 door FsideVak129 --
Yordee1
 Yordee1 - woensdag 10 maart 2010 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 08:45 schreef yngwie het volgende:
Ajax is bezig aan een geweldige inhaalrace. Echter op dit moment hebben ze nog niets. Ajax mag niets laten liggen en de concurentie moet ook nog eens punten laten liggen. Komende zondag kunnen ze goede zaken doen. Van PSV ben je dan af. En dan maar hopen dat de druk voor Twente te hoog wordt waardoor ze punten laten liggen. Ik heb er wel een positief gevoel over.
ALS we winnen van PSV, staan ze altijd nog 1 punt voor... Maar goed, ik denk niet dat PSV daarna alles wint, dus PSV gaat, als ze van Ajax verliezen, heus nog wel meer punten verspelen. Ik ben meer bang voor Twente... Maar goed, we moeten zondag gewoon vol erop, en winnen! Wij voelen dat het kan, de spelers voelen dat het kan en Jol voelt dat het kan! Derde ster, here we come :D
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 10 maart 2010 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 08:45 schreef yngwie het volgende:
van PSV af? psv staat dan nog steeds 1 punt voor ajax en als psv de rest van het seizoen alles wint net zoals ajax dan eindigt psv iig boven ajax, en hopelijk ook boven twente.
yngwie
 yngwie - woensdag 10 maart 2010 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 11:40 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

van PSV af? psv staat dan nog steeds 1 punt voor ajax en als psv de rest van het seizoen alles wint net zoals ajax dan eindigt psv iig boven ajax, en hopelijk ook boven twente.
Ja, het is dan nog 1 punt. Mooi dat je in je cluppie blijft geloven, maar als je van 9 punten naar 1 punt gaat, dan doet dat wel wat met je. En gezien jullie programma gaat het heel moeilijk worden. Ik hoop wel dat jullie tegen Twente wel je sportieve plicht doen:)
moa
 moa - woensdag 10 maart 2010 - 13:10   quote  deeplink  
Het is toch wel duidelijk dat PSV de absolute favoriet is, iedereen hier lijkt te denken dat de wedstrijd van zondag al gewonnen is voor ajax, maar een ploeg die dit hele seizoen pas 1 keer verloren heeft raakt echt niet uit balans door 1 misstap.
Johnqqqq
 Johnqqqq - woensdag 10 maart 2010 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 13:10 schreef moa het volgende:
Het is toch wel duidelijk dat PSV de absolute favoriet is, iedereen hier lijkt te denken dat de wedstrijd van zondag al gewonnen is voor ajax, maar een ploeg die dit hele seizoen pas 1 keer verloren heeft raakt echt niet uit balans door 1 misstap.
wel een gevoellige periode hoor...
HSV verliezen (op een lullige manier)
Lazovic verkopen
en dan nac uit (wat altijd lastig is)
Brandje
 Brandje - woensdag 10 maart 2010 - 13:35   quote  deeplink  
Het zwakke spel van PSV begon al bij Heracles uit. Ze winnen daar met 0-1 maar als het daar 3-1 voor Heracles wordt mogen ze nog niet eens klagen. Daarna het gelijke spel tegen Sparta. Het spel van PSV(net als Twente) is niet om aan te gluren maar ze kwamen er vaak mee weg maar de tijd van PSV om achterover te leunen is ook voorbij want zij mogen ook geen punten meer verliezen want dan loopt Twente weg.
Het programma van PSV is loodzwaar en ook Twente krijgt het lastig. Ze moeten beide nog naar AZ toe wat ook steeds beter begint te draaien.
Ik zeg niet dat Ajax even kampioen wordt maar ze worden minimaal tweede.
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 10 maart 2010 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 13:35 schreef Brandje het volgende:
Het zwakke spel van PSV begon al bij Heracles uit. Ze winnen daar met 0-1 maar als het daar 3-1 voor Heracles wordt mogen ze nog niet eens klagen. Daarna het gelijke spel tegen Sparta. Het spel van PSV(net als Twente) is niet om aan te gluren maar ze kwamen er vaak mee weg maar de tijd van PSV om achterover te leunen is ook voorbij want zij mogen ook geen punten meer verliezen want dan loopt Twente weg.
Het programma van PSV is loodzwaar en ook Twente krijgt het lastig. Ze moeten beide nog naar AZ toe wat ook steeds beter begint te draaien.
Yep. Bijna geheel eens met bovenstaande alleen worden wij Kampioen der Nederlanden

hahahahahaha
moa
 moa - woensdag 10 maart 2010 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 13:35 schreef Brandje het volgende:
Ik sluit een kampioenschap van ajax ook niet uit, ik vind het alleen een beetje voorbarig om ajax direct maar als favoriet te bestempelen, daarmee doen we PSV te kort. Als het zondag nou eens een 0-0 of 1-1 wordt, dan staat PSV nog steeds 4 punten los van ajax, en hebben ze na PSV-Twente alles nog in eigen hand.

Ik verwacht overigens dit als de top4:
PSV
Ajax
Twente
Feyenoord
Brandje
 Brandje - woensdag 10 maart 2010 - 13:49   quote  deeplink  
Hoe kom je daar nu bij? Als het gelijk wordt en Twente wint is het gat vier punten dus heb je helemaal niks meer in eigen hand en moet je gaan hopen op een misstap van Twente. Ook al win je thuis van Twente dan nog is het verschil een punt.
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 10 maart 2010 - 13:52   quote  deeplink  
Gewoon winnen en het weekend erop de brilstand bij twente en p$v.
Dan AZ en feyenoonie hun werk laten doen en voila...
moa
 moa - woensdag 10 maart 2010 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 13:49 schreef Brandje het volgende:
Hoe kom je daar nu bij? Als het gelijk wordt en Twente wint is het gat vier punten dus heb je helemaal niks meer in eigen hand en moet je gaan hopen op een misstap van Twente. Ook al win je thuis van Twente dan nog is het verschil een punt.
En jij ziet Twente alle wedstrijden winnen na de dramatische reeks die ze aan het neerzetten zijn?
Brandje
 Brandje - woensdag 10 maart 2010 - 14:11   quote  deeplink  
De reeks van twente is beter dan die van PSV en ze staan al boven jullie dus op dit moment is twente de favoriet qua puntenaantal. Het spel is niet geweldig maar dat is het van PSV ook niet dus als je zo gaat kijken dan is Ajax de favoriet want die voetballen veruit het makkelijkste. Scoren makkelijk en hebben zal zes comp. wedstrijden de nul gehouden
moa
 moa - woensdag 10 maart 2010 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 14:11 schreef Brandje het volgende:
De reeks van twente is beter dan die van PSV en ze staan al boven jullie dus op dit moment is twente de favoriet qua puntenaantal. Het spel is niet geweldig maar dat is het van PSV ook niet dus als je zo gaat kijken dan is Ajax de favoriet want die voetballen veruit het makkelijkste. Scoren makkelijk en hebben zal zes comp. wedstrijden de nul gehouden
Het probleem van ajax is dat ze de ene week 5-0 kunnen winnen van PSV of Feyenoord, en de volgende week 3-1 op de billen kunnen krijgen van Willem 2 of Ado. De hoogte en dieptepunten wisselen elkaar erg snel af.

PSV draait het hele seizoen al stabiel, het voetbal is inderdaad niet om aan te zien, maar dat is het al 10 jaar lang niet. Daarentegen is het al wel 10 jaar oer en oer degelijk. Dat heeft er de laatste 10 jaar voor gezorgt dat PSV altijd stabiel presteert, en dat zal het ook dit jaar doen. 1 Nederlaag zegt niks bij PSV, ze kunnen ze de resterende 8 wedstrijden gewoon weer met 1-0 of 2-1 allemaal winnen.

Twente heb ik al lang afgeschreven voor de titel, die ploeg moet het net zoals ajax hebben van goed voetbal, en dat laat Twente gewoon te weinig zien.
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 10 maart 2010 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 14:17 schreef moa het volgende:

[..]

Het probleem van ajax is dat ze de ene week 5-0 kunnen winnen van PSV of Feyenoord, en de volgende week 3-1 op de billen kunnen krijgen van Willem 2 of Ado. De hoogte en dieptepunten wisselen elkaar erg snel af.

PSV draait het hele seizoen al stabiel, het voetbal is inderdaad niet om aan te zien, maar dat is het al 10 jaar lang niet. Daarentegen is het al wel 10 jaar oer en oer degelijk. Dat heeft er de laatste 10 jaar voor gezorgt dat PSV altijd stabiel presteert, en dat zal het ook dit jaar doen. 1 Nederlaag zegt niks bij PSV, ze kunnen ze de resterende 8 wedstrijden gewoon weer met 1-0 of 2-1 allemaal winnen.

Twente heb ik al lang afgeschreven voor de titel, die ploeg moet het net zoals ajax hebben van goed voetbal, en dat laat Twente gewoon te weinig zien.
Klopt bijna helemaal wat je zegt. Alleen is het bij AJAX nu eindelijk op de rails.
Het team maakt bij lange na niet zo'n onsamenhangende indruk als vorige seizoenen en sinds de winterstop eigenlijk in een schitterende flow.
Alleen het gelijkspel bij feyenooinie is het verlies van 2 punten sinds de inhaalwedstrijd in Breda,

07/03/10 Sparta - Ajax 0-3

28/02/10 Ajax - FC Utrecht 4-0

21/02/10 Ajax - Vitesse 4-0

13/02/10 sc Heerenveen - Ajax 0-2

07/02/10 Ajax - FC Twente 3-0

03/02/10 Ajax - Roda JC 4-0

31/01/10 Feyenoord - Ajax 1-1

24/01/10 Ajax - AZ 1-0

17/01/10 NAC - Ajax 1-1

Als je dan ziet welke wedstrijden nog op onze concurrenten wachten dan moeten ze het nog maar bewijzen of ze van AZ en Heerenveen en NAC en Feyenoord en Twente winnen...

Zelfs het verlies van Juventus, wat iedereen deed denken dat het nu rijp was voor het slachten van AJAX, gingen ze door wat ze deden... DIK WINNEN

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 maart 2010 door FsideVak129 --
410
 410 - woensdag 10 maart 2010 - 14:37   quote  deeplink  
Er word maar 1 club kanpioen ik voel het dit jaar krijgen we dan eindelijk die 3e ster!!!
Ajax Amsterdam!!!!!!
nummer10
 nummer10 - woensdag 10 maart 2010 - 14:51   quote  deeplink  
quote:

[..]

hallo marco v Basten is geen trainer meer hoor en zitten in 2010 ipc 2009 .... Ajax is gewoon aan een erg sterke reeks bezig.. wil je ff kijken naar de voor/tegen doelpunten ? die zijn vele malen beter dan die van PSV en Twente.. en dat jullie zoveel titels hebben gepakt was ook te danken aan jullie oude keeper.. en zo degelijk is PSV niet meer hoor.. en voor mij is er altijd nog een verschil tussen degelijk en antivoetbal..
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - woensdag 10 maart 2010 - 15:02   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ajax is sterker geworden vooral na de winterstop dus ik denk niet dat ajax bij de kleintjes gaat verliezen.psv speelt vaak 1-0 en vaak slecht nu komen de moeilijkste wedstrijden en dat gaan ze niet redden.Ajax wint vaak ruim en heeft weinig tegengoals ik vind dat ajax het beter doet dan psv en Twente.
moa
 moa - woensdag 10 maart 2010 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 14:33 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Klopt bijna helemaal wat je zegt. Alleen is het bij AJAX nu eindelijk op de rails.
Het team maakt bij lange na niet zo'n onsamenhangende indruk als vorige seizoenen en sinds de winterstop eigenlijk in een schitterende flow.
Alleen het gelijkspel bij feyenooinie is het verlies van 2 punten sinds de inhaalwedstrijd in Breda,

07/03/10 Sparta - Ajax 0-3

28/02/10 Ajax - FC Utrecht 4-0

21/02/10 Ajax - Vitesse 4-0

13/02/10 sc Heerenveen - Ajax 0-2

07/02/10 Ajax - FC Twente 3-0

03/02/10 Ajax - Roda JC 4-0

31/01/10 Feyenoord - Ajax 1-1

24/01/10 Ajax - AZ 1-0

17/01/10 NAC - Ajax 1-1

Als je dan ziet welke wedstrijden nog op onze concurrenten wachten dan moeten ze het nog maar bewijzen of ze van AZ en Heerenveen en NAC en Feyenoord en Twente winnen...

Zelfs het verlies van Juventus, wat iedereen deed denken dat het nu rijp was voor het slachten van AJAX, gingen ze door wat ze deden... DIK WINNEN
Ik ben met je eens dat Ajax aan een hele sterke reeks bezig is, het probleem van Ajax is dat dat zomaar ineens om kan slaan, en daarom zie ik ze eerlijk gezegd niet zomaar het kampioenschap winnen dit jaar.
moa
 moa - woensdag 10 maart 2010 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 14:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hallo marco v Basten is geen trainer meer hoor en zitten in 2010 ipc 2009 .... Ajax is gewoon aan een erg sterke reeks bezig.. wil je ff kijken naar de voor/tegen doelpunten ? die zijn vele malen beter dan die van PSV en Twente.. en dat jullie zoveel titels hebben gepakt was ook te danken aan jullie oude keeper.. en zo degelijk is PSV niet meer hoor.. en voor mij is er altijd nog een verschil tussen degelijk en antivoetbal..
Ik zeg ook niet dat ajax slecht bezig is, of dat PSV beter spel laat zien, het is een feit dat ajax beter voetbalt en dat ajax veel meer scoort. Maar PSV heeft een veel stabieler niveau, en dat zullen ze de komende jaren gewoon blijven behalen.

Overigens ben ik geen PSV supporter.
Johnqqqq
 Johnqqqq - woensdag 10 maart 2010 - 15:17   quote  deeplink  
psv stabiel??

psv draaide vorig seizoen anders niet zo stabiel,

dus waar berust jij deze mening op van dat niveau zullen ze wel blijven houden.

Eigen jeugd is er niet, alles moet aangekocht worden.
En ook psv heeft het financieel niet zo best, getuige het artikel vorige week bij sportweek.
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 10 maart 2010 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 15:12 schreef moa het volgende:

[..]

Ik ben met je eens dat Ajax aan een hele sterke reeks bezig is, het probleem van Ajax is dat dat zomaar ineens om kan slaan, en daarom zie ik ze eerlijk gezegd niet zomaar het kampioenschap winnen dit jaar.
Voor ons geen verrassing meer... wij zien gewoon de tegenstanders struikelen door stress en gehaastheid.
Als je Twente tegen RKC zag... en p$v uit bij NAC... was echt geen goed voetbal.

Maar zondag is de dag der dagen en als a.s. vrijdag ADO nu eens voor een stunt zorgt door dat angstvoetbal van die Tukkers op een gelijkspel te houden zijn wij bij winst genaderd op 4 punten.
Week erna een brilstand tussen hun 2-en en wij winnen dan staan we nog maar 2 punten achter twente en 1 punt voor p$v

Uiteindelijke prognose van mijns persoons is de volgende eindstand

AJAX: 85 punten
TWENTE: 84 punten
P$V: 77 punten

AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - woensdag 10 maart 2010 - 15:32   quote  deeplink  
quote:

[..]

psv zakt nooit ver weg? Dit komt omdat haar bovengrens niet ver bij de ondergrens vandaan zit. Ajax heeft de ambitie om wereldtop te zijn. psv is al heeel blij met een landskampioenschap met oerlelijk voetbal. Ik zie het als dat Ajax voetbal met een hogere moeilijkheidsgraag nastreeft / speelt. Je kunt dieper vallen maar de toppen zijn zo mooi. De Ajax toppen zal PSV door het ontbreken van deze filosofie nooit bereiken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 maart 2010 door AjaxThebesteVanNL --
dege
 dege - woensdag 10 maart 2010 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 15:31 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Voor ons geen verrassing meer... wij zien gewoon de tegenstanders struikelen door stress en gehaastheid.
Als je Twente tegen RKC zag... en p$v uit bij NAC... was echt geen goed voetbal.

Maar zondag is de dag der dagen en als a.s. vrijdag ADO nu eens voor een stunt zorgt door dat angstvoetbal van die Tukkers op een gelijkspel te houden zijn wij bij winst genaderd op 4 punten.
Week erna een brilstand tussen hun 2-en en wij winnen dan staan we nog maar 2 punten achter twente en 1 punt voor p$v

Uiteindelijke prognose van mijns persoons is de volgende eindstand

AJAX: 85 punten
TWENTE: 84 punten
P$V: 77 punten
Ik hoop dat je gelijk gaat krijgen!!!!
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 10 maart 2010 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 15:47 schreef dege het volgende:

[..]

Ik hoop dat je gelijk gaat krijgen!!!!
gebaseerd op volgend verloop...
NU
67 70 71 74 77 80 80 81 84 TWENTE
65 65 66 67 70 71 74 77 77 P$V
61 64 67 70 73 76 79 82 85 AJAX
moa
 moa - woensdag 10 maart 2010 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 15:17 schreef Johnqqqq het volgende:
psv stabiel??

psv draaide vorig seizoen anders niet zo stabiel,

dus waar berust jij deze mening op van dat niveau zullen ze wel blijven houden.

Eigen jeugd is er niet, alles moet aangekocht worden.
En ook psv heeft het financieel niet zo best, getuige het artikel vorige week bij sportweek.
PSV heeft voldoende aanwas vanuit de jeugd opleiding, bijv. Affelay, Marcellis en Bakkal.
Ook hebben ze voldoende jonge spelers met veel potentie zoals Dzuzak, Toivonen etc..

PSV heeft al jaren een beleid wat jaar op jaar zijn vruchten afwerpt, goede scouting, af en toe een jeugdspeler, en de boel goed bij elkaar houden. Ik snap wel dat jullie graag een kampioenschap willen en dat er druk gezocht wordt naar roestende plekjes in het PSV bolwerk, maar ik denk dat PSV uiteindelijk gewoon weer aan het langste end zal trekken.
moa
 moa - woensdag 10 maart 2010 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 15:32 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:

[..]

psv zakt nooit ver weg? Dit komt omdat haar bovengrens niet ver bij de ondergrens vandaan zit. Ajax heeft de ambitie om wereldtop te zijn. psv is al heeel blij met een landskampioenschap met oerlelijk voetbal. Ik zie het als dat Ajax voetbal met een hogere moeilijkheidsgraag nastreeft / speelt. Je kunt dieper vallen maar de toppen zijn zo mooi. De Ajax toppen zal PSV door het ontbreken van deze filosofie nooit bereiken.
Ik sta ook helemaal niet achter het anti voetbal van PSV, 1 op de 5 wedstrijden is maar het aankijken waard. Het enige wat ik zeg is dat dat anti voetbal en de stabiele structuur bij PSV hun wel favoriet maakt voor de titel.
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - woensdag 10 maart 2010 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 16:05 schreef moa het volgende:

[..]

PSV heeft voldoende aanwas vanuit de jeugd opleiding, bijv. Affelay, Marcellis en Bakkal.
Ook hebben ze voldoende jonge spelers met veel potentie zoals Dzuzak, Toivonen etc..

PSV heeft al jaren een beleid wat jaar op jaar zijn vruchten afwerpt, goede scouting, af en toe een jeugdspeler, en de boel goed bij elkaar houden. Ik snap wel dat jullie graag een kampioenschap willen en dat er druk gezocht wordt naar roestende plekjes in het PSV bolwerk, maar ik denk dat PSV uiteindelijk gewoon weer aan het langste end zal trekken.
Ajax heeft al jaren voldoende spelers uit de eigen jeugd en elke jaar gaan er wel spelers naar een grote topclub!dat zie je bij psv nooit gebeuren.Verder hebben we een hoop talenten ik zie een mooie toekomst tegemoet voor ajax.Martin jol zit goed op zn plek,ben tevreden met ajax.

Ik zie dit psv niet kampioen worden,er lopen veel matige spelers rond in mijn ogen.als affalay wegvalt is het al helemaal niks.En affalay kan beter naar het buitenland gaan Hsv is wel goed cluppie voor hem.Is het niet goed geweest met hem hier nederland?Maar barca ofzo zal hij nooit aankunnen ik vind het een overschatte spelertje,ik vind het ook niet gek dat hij geen basisplaats heeft bij het nederlands elftal!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 maart 2010 door AjaxThebesteVanNL --
moa
 moa - woensdag 10 maart 2010 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 17:18 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:

[..]

Ajax heeft al jaren voldoende spelers uit de eigen jeugd en elke jaar gaan er wel spelers naar een grote topclub!dat zie je bij psv nooit gebeuren.Verder hebben we een hoop talenten ik zie een mooie toekomst tegemoet voor ajax.Martin jol zit goed op zn plek,ben tevreden met ajax.

Ik zie dit psv niet kampioen worden,er lopen veel matige spelers rond in mijn ogen.als affalay wegvalt is het al helemaal niks.En affalay kan beter naar het buitenland gaan Hsv is wel goed cluppie voor hem.Is het niet goed geweest met hem hier nederland?Maar barca ofzo zal hij nooit aankunnen ik vind het een overschatte spelertje,ik vind het ook niet gek dat hij geen basisplaats heeft bij het nederlands elftal!
PSV leid natuurlijk wel een heleboel goede spelers op, en hebben op dit moment in de breedte gewoon veruit de beste selectie. Het laatste stuk wat je schijft slaat natuurlijk nergens op, Affelay is voor Nederlandse begrippen een klasse voetballer die elke club in Nederland beter maakt. Daarnaast heeft PSV voldoende andere sterke spelers waardoor het niet afhankelijk is van Affelay. Dat is iets wat je van Ajax en Suarez niet kan zeggen.
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 10 maart 2010 - 17:46   quote  deeplink  
uit wat kan jij de laatste wedstrijden opmaken dat Ajax nog afhankelijk is van Suarez?? ik vind dat zo vervelend van die mensen die dat altijd zeggen...
moa
 moa - woensdag 10 maart 2010 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 17:46 schreef Aaaaight het volgende:
uit wat kan jij de laatste wedstrijden opmaken dat Ajax nog afhankelijk is van Suarez?? ik vind dat zo vervelend van die mensen die dat altijd zeggen...
De statistieken bewijzen dat Ajax dat voor een groot deel is, veel meer dan dat PSV dat zou zijn van Affelay. Ik maak alleen maar een vergelijking.
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 10 maart 2010 - 17:57   quote  deeplink  
wel raar een middenvelder met een spits vergelijken, ik snap waar je heen wilt maar ik vind en zeker de laatste weken dat Ajax echt een team is geworden, verdediging staat als een huis en het middenveld met name met Enoh is zeer sterk.. Ajax is sinds de winterstop zeker een stapje hoger als psv...
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 10 maart 2010 - 18:00   quote  deeplink  
Realistisch gezien heeft Ajax het kampioenschap niet meer in eigen hand...ook niet als er zondag van PSV gewonnen wordt. Want dan zijn jullie nog steeds afhankelijk van resultaten van PSV en Twente. Het worden spannende weken voor alle titelkandidaten. Het enige waar jullie je aan vast moeten houden is een relatief makkelijk programma. Voor de rest is het hopen op puntverlies bij de concurrenten.
moa
 moa - woensdag 10 maart 2010 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 17:57 schreef Aaaaight het volgende:
wel raar een middenvelder met een spits vergelijken, ik snap waar je heen wilt maar ik vind en zeker de laatste weken dat Ajax echt een team is geworden, verdediging staat als een huis en het middenveld met name met Enoh is zeer sterk.. Ajax is sinds de winterstop zeker een stapje hoger als psv...
Ik haak slechts in op de bewering dat PSV afhankelijk zou zijn van Affelay, Suarez is in dit geval de meest relevante ajax speler om een vergelijking mee te trekken. Niet vanwege zijn positie, maar omdat hij de beste speler bij Ajax is.

Ajax presteerd na de winterstop inderdaad beter dan PSV, maar PSV is gewoon nog favoriet, ik zie Ajax thuis niet zomaar winnen van PSV, en PSV weet precies hoe ze met de druk van een kampioenschap binnen halen om moeten gaan. 7 Titels in 10 jaar is geen toeval.
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 10 maart 2010 - 18:05   quote  deeplink  
mee eens
dege
 dege - woensdag 10 maart 2010 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 17:40 schreef moa het volgende:

[..]

PSV leid natuurlijk wel een heleboel goede spelers op, en hebben op dit moment in de breedte gewoon veruit de beste selectie. Het laatste stuk wat je schijft slaat natuurlijk nergens op, Affelay is voor Nederlandse begrippen een klasse voetballer die elke club in Nederland beter maakt. Daarnaast heeft PSV voldoende andere sterke spelers waardoor het niet afhankelijk is van Affelay. Dat is iets wat je van Ajax en Suarez niet kan zeggen.
dat psv de beste selectie zou hebben, ben ik het niet mee eens. Waar baseer je dat op, als ik alleen al naar de voorhoede van psv kijk, is zeker na het vertrek van lazovic de variatie een stuk minder. Ook verdedigend vind ik ze niet sterk, keeper is wel weer goed, want ook hij heeft weer menig puntje gewonnen dit seizoen voor psv, hoewel het er in het begin anders uit zag, heeft die isakson zich sterk hersteld.
Als ik bij ajax kijk, is het middenveld sterk bezet, met goede spelers achter de hand, zoals een gabri, lindgren. Ooki verdedigend zit het wel goed en ajax heeft afgelopen weekend wederom bewezen dat ze ook zonder suarez kunnen winnen, dus aanvallend ook genoeg opties. Als ik dan ook nog eens kijk naar een Donald die weer terug komt volgend jaar, wat ik persoonlijk een sterke voetballer vind, zit het voor komend seizoen ook wel goed.
Dus jouw kritiek over ajax en suarez kan meteen de prullenbak in, klarie.
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - woensdag 10 maart 2010 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 17:40 schreef moa het volgende:

[..]

Psv leidt middelmatige spelers op kijk naar Bakkal bv.die komt echt niet hoger dan waar die nu speelt en ik ben niet zo kapot van hem(vind zelfs De jong beter).Affalay heeft het alleen bewezen in de micky mouse copmetitie.Eerst zien dan geloven ik denk dat hij de top in het buitenland niet kan zelfs,en bij Oranje kan hij de bank warm houden.

Ik vind dat ajax bijna op elke plek betere spelers heeft dan psv!

En volgens mij zijn wij de club met de meeste jeugdspelers of wist je dat nog niet?Onze hele achterhoede is zelfs opgeleid!

Eriksen gaat nog groter en beter dan affalay worden.En Van der vaart en Sneijder daar komt hij niet eens in de buurt...

moa
 moa - donderdag 11 maart 2010 - 07:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 18:30 schreef dege het volgende:

[..]

dat psv de beste selectie zou hebben, ben ik het niet mee eens. Waar baseer je dat op, als ik alleen al naar de voorhoede van psv kijk, is zeker na het vertrek van lazovic de variatie een stuk minder. Ook verdedigend vind ik ze niet sterk, keeper is wel weer goed, want ook hij heeft weer menig puntje gewonnen dit seizoen voor psv, hoewel het er in het begin anders uit zag, heeft die isakson zich sterk hersteld.
Als ik bij ajax kijk, is het middenveld sterk bezet, met goede spelers achter de hand, zoals een gabri, lindgren. Ooki verdedigend zit het wel goed en ajax heeft afgelopen weekend wederom bewezen dat ze ook zonder suarez kunnen winnen, dus aanvallend ook genoeg opties. Als ik dan ook nog eens kijk naar een Donald die weer terug komt volgend jaar, wat ik persoonlijk een sterke voetballer vind, zit het voor komend seizoen ook wel goed.
Dus jouw kritiek over ajax en suarez kan meteen de prullenbak in, klarie.
Ik heb helemaal geen kritiek, ik weerkaats slechts een vergelijking.
Wat betreft PSV sla je de plank wel compleet mis, PSV heeft onder andere Dzsudzsák, Toivonen, Nijland, Koevermans en Amrabat rondlopen in de voorhoede, dat is echt niet mager voor een topploeg in de Eredivisie.
Verdediging bestaat uit, Salcido, Rodriguez, Marcellis, Ooijer, Peeters, Manolev en Kromkamp. Allemaal gevestigde namen en internationals.
Op het middenveld kunnen ze nog beschikken over Engelaar, Affelay, Simons, Wuytens en Bakkal, stuk voor stuk spelers die tegen het niveau van het nederlands elftal aanzitten.

Valt er een speler weg, dan is er altijd een speler die even goed is, dat is 1 van de krachten van PSV. En met alle respect hoor, maar Ajax heeft gewoon een minder brede selectie aan echt goede spelers.
moa
 moa - donderdag 11 maart 2010 - 07:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 23:55 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:

[..]

Psv leidt middelmatige spelers op kijk naar Bakkal bv.die komt echt niet hoger dan waar die nu speelt en ik ben niet zo kapot van hem(vind zelfs De jong beter).Affalay heeft het alleen bewezen in de micky mouse copmetitie.Eerst zien dan geloven ik denk dat hij de top in het buitenland niet kan zelfs,en bij Oranje kan hij de bank warm houden.

Ik vind dat ajax bijna op elke plek betere spelers heeft dan psv!

En volgens mij zijn wij de club met de meeste jeugdspelers of wist je dat nog niet?Onze hele achterhoede is zelfs opgeleid!

Eriksen gaat nog groter en beter dan affalay worden.En Van der vaart en Sneijder daar komt hij niet eens in de buurt...
Ik zou zeggen, zet je ajax brilletje af, je praat over PSV alsof het een hekkensluiter in de eredivisie is. Al je mickey mouse competitie argumenten e.d. zijn natuurlijk net zo goed van toepassing op Eriksen en de Jong.
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - donderdag 11 maart 2010 - 07:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 13:10 schreef moa het volgende:
ik denk het zelfde Ajax heeft nog lang niet gewonnen van Psv sterker nog als je gelijk speelt sta je nog steeds 4p acher en als je verliest 7 p de ik zeg als we van psv winnen dan mogen we ons favorit noemen ik heb er veel vertrouwen in maar het moet nog wel even gebeuren!
nummer10
 nummer10 - donderdag 11 maart 2010 - 08:12   quote  deeplink  
ajacieden worden te overmoedig... eerst zondag winnen en dan kunnen we pas verder kijken... daarbij ook al worden we geen kampioen.. we draaien het beste in de afgelopen 6 jaar.. dat PSV en Twente zoveel geluk hebben kan jol weinig aan veranderen...

http://www.ajaxf-side.nl/nieuwsvdweek.asp

wel iets om trots op te zijn vind ik...
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 11 maart 2010 - 08:54   quote  deeplink  
?

Hier ook al weg...

Was toch niet te groot voor de website?
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - donderdag 11 maart 2010 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 - 07:03 schreef moa het volgende:

[..]

Ik heb helemaal geen kritiek, ik weerkaats slechts een vergelijking.
Wat betreft PSV sla je de plank wel compleet mis, PSV heeft onder andere Dzsudzsák, Toivonen, Nijland, Koevermans en Amrabat rondlopen in de voorhoede, dat is echt niet mager voor een topploeg in de Eredivisie.
Verdediging bestaat uit, Salcido, Rodriguez, Marcellis, Ooijer, Peeters, Manolev en Kromkamp. Allemaal gevestigde namen en internationals.
Op het middenveld kunnen ze nog beschikken over Engelaar, Affelay, Simons, Wuytens en Bakkal, stuk voor stuk spelers die tegen het niveau van het nederlands elftal aanzitten.

Valt er een speler weg, dan is er altijd een speler die even goed is, dat is 1 van de krachten van PSV. En met alle respect hoor, maar Ajax heeft gewoon een minder brede selectie aan echt goede spelers.
Nee nee neee.Er lopen teveel matige spelers rond vooral die namen die jij allemaal noemt.

Ajax heeft Van der wiel,Verthongen en Alderweireld achter en Blind komt er ook aan.Deze jongens zie ik ook in de toekomst voor een topclub spelen.

Op het middenveld hebben we De zeeuw,De jong,Enoh,Eriksen,Gabri denk dat onze middenvelders beter zijn hoor!

Ooijer kan beter stoppen met voetballen
Engelaar is ook geen top
Van der wiel is beter dan Manolev
De zeeuw is beter dan Bakkal
Eriksen is nu al beter dan Affalay(nog jong maar hij groeit steeds meer)
De jong is beter dan Engelaar(scoort meer,en voetbalt beter)
Stekelenburg is beter dan die Zweed.
Suarez is beter dan Dudezak
pantelic is slimmer dan Toivonen

IK vergeet mischien nog een paar.maar ajax heeft ook een luxe probleem en we hebben ook een Brede selectie!
freakie
 freakie - donderdag 11 maart 2010 - 12:00   quote  deeplink  
ajaxthebeste je kan natuurlijk alles wegstrepen maar pantelic is slechter dan tiovonen.. en suarez en dzsudzak vergelijken?? eriksen is niet beter dan affelay.. maar als ik de verdedigers zie die moa zegt dan kan je je billen maar beter goed op elkaar houden.. die spelers zijn schijt vooral ooijer als die gaat spelen bij het nederlands elftal kunnen we het vergeten.. maar terug op ajaxthebeste klopt natuurlijk niet dat ajax een luxe probleem heeft he! veel spelers zitte op net wel/net niet grens..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - psv - of twente realistisch gesproken..

0.0057358