|
|
Aaaaight
|
|
|
freakie is toch voor ajax?? |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op donderdag 11 maart 2010 - 11:52 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:[..] Nee nee neee.Er lopen teveel matige spelers rond vooral die namen die jij allemaal noemt. Ajax heeft Van der wiel,Verthongen en Alderweireld achter en Blind komt er ook aan.Deze jongens zie ik ook in de toekomst voor een topclub spelen. Op het middenveld hebben we De zeeuw,De jong,Enoh,Eriksen,Gabri denk dat onze middenvelders beter zijn hoor! Ooijer kan beter stoppen met voetballen Engelaar is ook geen top Van der wiel is beter dan Manolev De zeeuw is beter dan Bakkal Eriksen is nu al beter dan Affalay(nog jong maar hij groeit steeds meer) De jong is beter dan Engelaar(scoort meer,en voetbalt beter) Stekelenburg is beter dan die Zweed. Suarez is beter dan Dudezak pantelic is slimmer dan Toivonen IK vergeet mischien nog een paar.maar ajax heeft ook een luxe probleem en we hebben ook een Brede selectie! Ben het ook niet echt met je eens 1 Eriksen is echt niet beter als appelvlaai ( ik weet het, hij is echt super irritant, maar wel beter als Eriksen ) en 2 hoe kan je zo makkelijk zeggen dat spelers beter als elkaar zijn?? Bakkal is in sommige dingen beter als De Zeeuw noem maar op ieder heeft zijn kwaliteiten... |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
ja maar dat zei je niet gozer... je zei dat hij al beter was... |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
Hey AjaxThebestevanNL lees eerst ff me post goed en ga dan zeiken oke?? verkeerde been uit bed gestapt?? |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
quote:Op donderdag 11 maart 2010 - 13:06 schreef Aaaaight het volgende:Hey AjaxThebestevanNL lees eerst ff me post goed en ga dan zeiken oke?? verkeerde been uit bed gestapt?? Ja dat is hij ook,en al op dat jonge leeftijd,Eriksen speelt straks voor Barca en die appelvlaai komt niet hoger dan Sevilla of valencia! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Zo,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 maart 2010 door FsideVak129 -- |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op woensdag 10 maart 2010 - 15:12 schreef moa het volgende:[..] Ik ben met je eens dat Ajax aan een hele sterke reeks bezig is, het probleem van Ajax is dat dat zomaar ineens om kan slaan, en daarom zie ik ze eerlijk gezegd niet zomaar het kampioenschap winnen dit jaar. Ach Moa dat slaat echt niet ineens meer om hoor Ajax blijft gewoon winnen maar of dat genoeg is voor het kampioenschap daar ben ik nog niet over uit. Ik hoop het wel. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op woensdag 10 maart 2010 - 17:40 schreef moa het volgende:[..] PSV leid natuurlijk wel een heleboel goede spelers op, en hebben op dit moment in de breedte gewoon veruit de beste selectie. Het laatste stuk wat je schijft slaat natuurlijk nergens op, Affelay is voor Nederlandse begrippen een klasse voetballer die elke club in Nederland beter maakt. Daarnaast heeft PSV voldoende andere sterke spelers waardoor het niet afhankelijk is van Affelay. Dat is iets wat je van Ajax en Suarez niet kan zeggen. Ajax en Suarez loop jij ook al mee met die vreselijke commentator die het er de hele wedstrijd over heeft als Suarez niet meedoet. Volgens mij hebben we Sparta ook verslagen zonder Suarez. En die Affely is een over de paard getild ventje. Capsone leier. Blij dat wij die niet hebben. Misselijk mannetje. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja dat ben ik aaaaaaight.. wat wil je daar dan mee zegge dan? Ik vind eriksen nog niet zo als affalay.. hij(eriksen) is wel goed maar nog niet zo goed als affalay dat kan ook niet gelijk zo zijn.. hij is verdomd jong.. en suarez en doedelzak vind ik kan je niet vergelijken.. hebben allemaal een hele andere rol.. Ik vindt ajax op de meeste punten sterker.. dat zie je ook wel op de ranglijst met scoren en tegendoelpunten.. maar denk dat het middeveld aardig zwak is en daar kan ajax het gaan verliezen denk ik.. de zeeuw is goed en dan vind ik heb je t wel een beetje gehad.. enoh is wel een goede middevelder en is fel(tegen psv miss wel belangrijk) maar erg goed in opbouwen enzo is hij niet en aanvallend op het middeveld komen we tekort.. dan denk ik ook dat engelaar en affalay op het middeveld wel sterk is.. Oo sorry aaaaight! ik zie net bericht op ajaxthebestevannl.. En dan pantelic ik denk dat tiovonen verreweg beter is dan pantelic.. |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
ja er zijn allemaal posts verwijdert maar AjaxthebestvanNL die deed een beetje raar... maar Toivonen is meer een echte spits van Pantelic, die denkt meer aan Assists geven afpassen terwijl barbie gelijk zou schieten, ik vind dat we beter Pantelic kunnen hebben dan barbie.. scorend vermogen hebben we namelijk al ( Suarez ) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja ik twijfel daaraan.. denk dat ajax iets heeft aan een beer iemand die er staat en ook kan koppen.. zoiets miste je bijvoorbeeld tegen juve.. |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
Suk?? heb niet heel veel van hem gezien maar hij is lang, fysiek sterk... misschien wat voor volgend jaar maar dit jaar nog zeker niet onervarenheid straalt ervan af maar hij wilt wel :P |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ja dat is het probleem suk is wel iemand in dat plaatje maar is niet een zekerheidje.. die moet je nog laten invallen ofzo.. ze moeten scouten naar wat remco ook al keer zei zoon speler die ook jong en talent vol is.. dan heb je 2 talenten die heel gedreven zijn en willen spelen! |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
quote:Op donderdag 11 maart 2010 - 16:20 schreef freakie het volgende:Ja dat ben ik aaaaaaight.. wat wil je daar dan mee zegge dan? Ik vind eriksen nog niet zo als affalay.. hij(eriksen) is wel goed maar nog niet zo goed als affalay dat kan ook niet gelijk zo zijn.. hij is verdomd jong.. en suarez en doedelzak vind ik kan je niet vergelijken.. hebben allemaal een hele andere rol.. Ik vindt ajax op de meeste punten sterker.. dat zie je ook wel op de ranglijst met scoren en tegendoelpunten.. maar denk dat het middeveld aardig zwak is en daar kan ajax het gaan verliezen denk ik.. de zeeuw is goed en dan vind ik heb je t wel een beetje gehad.. enoh is wel een goede middevelder en is fel(tegen psv miss wel belangrijk) maar erg goed in opbouwen enzo is hij niet en aanvallend op het middeveld komen we tekort.. dan denk ik ook dat engelaar en affalay op het middeveld wel sterk is.. Oo sorry aaaaight! ik zie net bericht op ajaxthebestevannl.. En dan pantelic ik denk dat tiovonen verreweg beter is dan pantelic.. Hoe oud ben jij?heb je verstand van voetbal?Hoe ken je nou zeggen dat bakkal beter is dan De zeeuw?Enoh onze stofzuiger is een hele goeie voetballer,dankzij hem komt psv niet aan het voetballen Zondag!
En onze middenveld is gevaarlijker dan die van psv.We hebben zelfs een luxe probleem op het middenveld,achterin staat het goed.en voorin hebben we ook niks te klagen! |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
barbie beter dan pantelic?? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ajathebestevannl ik denk dat je egt idioot doet want ik geef nergens aan dat de zeeuw slechter is dan bakal.. denk alleen dat de zeeuw alleen in europees voetbal tekort komt.. enoh die is goed maar tegen juve was hij fel maar liet wel veel foutjes zien.. Jij kan geloof ik in de toekomst kijken.. wat voor een gevoel had jij begin van t seizoen? dat ajax zou gaan winnen want sulejmani ging weer voetballen? vind je het niet iets te snel om te zegge dat we deze gemakkelijk gaan winnen.. ze staan niet voor niks boven ons.. zelfvertrouwen is goed maar je loopt beetje raar te kletsen.. Ik vergelijk de zeeuw nergens met bakal weet ook niet hoe jij daarbij komt.. dan johnqqqq barbie vind ik inderdaad beter dan pantelic ja.. |
|
|
|
|
bird
|
|
|
1.ajax 2.fc twente 3.psv 4.az 5.feyenoord |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 11 maart 2010 - 13:52 schreef Guyt het volgende:[..] Ajax en Suarez loop jij ook al mee met die vreselijke commentator die het er de hele wedstrijd over heeft als Suarez niet meedoet. Volgens mij hebben we Sparta ook verslagen zonder Suarez. En die Affely is een over de paard getild ventje. Capsone leier. Blij dat wij die niet hebben. Misselijk mannetje. Geen idee over welke commentator je het hebt, elke blinde mongool kan zien dat Ajax beter is MET Suarez dan ZONDER Suarez. Met Sparta noem je niet bepaald een top ploeg. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 11 maart 2010 - 11:52 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:[..] Nee nee neee.Er lopen teveel matige spelers rond vooral die namen die jij allemaal noemt. Ajax heeft Van der wiel,Verthongen en Alderweireld achter en Blind komt er ook aan.Deze jongens zie ik ook in de toekomst voor een topclub spelen. Op het middenveld hebben we De zeeuw,De jong,Enoh,Eriksen,Gabri denk dat onze middenvelders beter zijn hoor! Ooijer kan beter stoppen met voetballen Engelaar is ook geen top Van der wiel is beter dan Manolev De zeeuw is beter dan Bakkal Eriksen is nu al beter dan Affalay(nog jong maar hij groeit steeds meer) De jong is beter dan Engelaar(scoort meer,en voetbalt beter) Stekelenburg is beter dan die Zweed. Suarez is beter dan Dudezak pantelic is slimmer dan Toivonen IK vergeet mischien nog een paar.maar ajax heeft ook een luxe probleem en we hebben ook een Brede selectie! Ik snap dat je de wereld bekijkt door een ajax brilletje, maar deze vergelijkingen slaan natuurlijk helemaal nergens op.
Ooijer en Engelaar zijn volgens jou geen top? Beide spelen ze wel regelmatig voor Oranje, voor het niveau van de Nederlandse Eredivisie zijn dit gewoon sterke en zeer bruikbare spelers. Van der Wiel is idd. een completere voetballer dan Manolev, en zal op den duur een veel betere worden, op dit moment maakt vd Wiel wel nog te veel fouten. De Zeeuw kan je misschien beter vergelijken met Affelay, en die zijn beide even goed. Eriksen is een veelbelovend spelertje, maar moet alles nog bewijzen, niet veel beter of minder goed dan Bakkal. De Jong is natuurlijk niet beter dan Engelaar, Engelaar heeft veel meer body, ervaring, inzicht, etc.. Stekelenburg vind ik ook idd een betere (veel betere) keeper. Suarez kan je niet echt vergelijken met Dzuszack, Suarez is natuurlijk wel veel beter. Toivonen is een veel betere voetballer dan Pantelic, bovendien wordt Toivonen alleen nog maar beter.
Als je het mij vraagt is de basis elf van Ajax niet veel beter of slechter dan die van PSV, alleen de bank is wel veel beter gevuld bij PSV, daarom denk ik dat PSV uiteindelijk aan het langste end zal trekken. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 11 maart 2010 - 18:31 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:[..] Hoe oud ben jij?heb je verstand van voetbal?Hoe ken je nou zeggen dat bakkal beter is dan De zeeuw?Enoh onze stofzuiger is een hele goeie voetballer,dankzij hem komt psv niet aan het voetballen Zondag! En onze middenveld is gevaarlijker dan die van psv.We hebben zelfs een luxe probleem op het middenveld,achterin staat het goed.en voorin hebben we ook niks te klagen! Enoh heeft een goede inzet, maar komt voetbaltechnisch te kort voor Ajax, bovendien maakt hij veel te veel onnodige overtredingen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Moa inderdaad over enoh heb je gelijk gedeeltelijk.. enoh maakt miss wel onnodige overtredingen maar dat is zijn kwaliteit.. voetbal technisch zag ik tegen juve vooral komt hij te kort inderdaad wil niet zegge dat hij nog erg goed kan worden.. over de verdediging gesproken vorig jaar stond ooijer in de basis bij het nederlands elftal ja.. nou niet egt meer geloof ik he? Englaar vind ik wel top inderdaad dat is 1 van de spelers die psv helpt in moeilijke wedstrijden(door zijn lengte ect) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 - 08:08 schreef freakie het volgende:Moa inderdaad over enoh heb je gelijk gedeeltelijk.. enoh maakt miss wel onnodige overtredingen maar dat is zijn kwaliteit.. voetbal technisch zag ik tegen juve vooral komt hij te kort inderdaad wil niet zegge dat hij nog erg goed kan worden.. over de verdediging gesproken vorig jaar stond ooijer in de basis bij het nederlands elftal ja.. nou niet egt meer geloof ik he? Englaar vind ik wel top inderdaad dat is 1 van de spelers die psv helpt in moeilijke wedstrijden(door zijn lengte ect) Ik ben met je eens dat Ooijer een matig seizoen draait, maar voor Nederlandse begrippen is het een goede verdediger, na Mathijssen, Heitinga en Vlaar is hij toch wel 1 van de betere centrale verdedigers.
Aldeweireld Vertonghen en Oleguer zijn niet beter dan Ooijer en Salcido, ik denk dat het ERG voorbarig is om PSV zomaar af te schrijven als titel kandidaat. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Denk dat je daar niet helemaal gelijk in heb psv heeft er wel meer tegen dit seizoen.. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 - 08:32 schreef moa het volgende:[..] Ik ben met je eens dat Ooijer een matig seizoen draait, maar voor Nederlandse begrippen is het een goede verdediger, na Mathijssen, Heitinga en Vlaar is hij toch wel 1 van de betere centrale verdedigers. Aldeweireld Vertonghen en Oleguer zijn niet beter dan Ooijer en Salcido, ik denk dat het ERG voorbarig is om PSV zomaar af te schrijven als titel kandidaat. Ooijer was inderdaad een lange tijd een van de betere verdedigers, maar hij heeft zijn tijd toch wel gehad, dat is toch wel duidelijk te zien. Afschrijven doe ik psv ook niet, maar als ik de 2 teams langs elkaar af leg komt bij mij ajax er beter uit. Qua creativiteit, doelpunten, verdediging, breedte van de selectie(kwalitatief gezien). Over Enoh kan ik heel snel klaar zijn, lees hier een hoop kritiek over hem, maar hij is wel belangrijk geworden voor ajax, ook al is hij technisch niet zo sterk, maar zo'n speler zoals hij, miste ajax juist de laatste jaren. Ook verdedigend vind ik ze allemaal erg sterk gegroeid en gelukkig zie je de hand van Jol terug in het veld. Ik ga voor een 2-1 overwinning voor ajax.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 maart 2010 door Thomas -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 - 07:40 schreef moa het volgende:[..] Ik snap dat je de wereld bekijkt door een ajax brilletje, maar deze vergelijkingen slaan natuurlijk helemaal nergens op. Ooijer en Engelaar zijn volgens jou geen top? Beide spelen ze wel regelmatig voor Oranje, voor het niveau van de Nederlandse Eredivisie zijn dit gewoon sterke en zeer bruikbare spelers. Van der Wiel is idd. een completere voetballer dan Manolev, en zal op den duur een veel betere worden, op dit moment maakt vd Wiel wel nog te veel fouten. De Zeeuw kan je misschien beter vergelijken met Affelay, en die zijn beide even goed. Eriksen is een veelbelovend spelertje, maar moet alles nog bewijzen, niet veel beter of minder goed dan Bakkal. De Jong is natuurlijk niet beter dan Engelaar, Engelaar heeft veel meer body, ervaring, inzicht, etc.. Stekelenburg vind ik ook idd een betere (veel betere) keeper. Suarez kan je niet echt vergelijken met Dzuszack, Suarez is natuurlijk wel veel beter. Toivonen is een veel betere voetballer dan Pantelic, bovendien wordt Toivonen alleen nog maar beter. Als je het mij vraagt is de basis elf van Ajax niet veel beter of slechter dan die van PSV, alleen de bank is wel veel beter gevuld bij PSV, daarom denk ik dat PSV uiteindelijk aan het langste end zal trekken. de bank bij PSV beter??, Als je Sulejmani, Lodeiro, Olequer, Gabri, Rommedhaal, Lindgren. en nog 725 talentjes acher de hand hebt, dan ben ik wel heel benieuwd wie psv daar tegenover zet. |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 - 07:40 schreef moa het volgende:[..] Ik snap dat je de wereld bekijkt door een ajax brilletje, maar deze vergelijkingen slaan natuurlijk helemaal nergens op. Ooijer en Engelaar zijn volgens jou geen top? Beide spelen ze wel regelmatig voor Oranje, voor het niveau van de Nederlandse Eredivisie zijn dit gewoon sterke en zeer bruikbare spelers. Van der Wiel is idd. een completere voetballer dan Manolev, en zal op den duur een veel betere worden, op dit moment maakt vd Wiel wel nog te veel fouten. De Zeeuw kan je misschien beter vergelijken met Affelay, en die zijn beide even goed. Eriksen is een veelbelovend spelertje, maar moet alles nog bewijzen, niet veel beter of minder goed dan Bakkal. De Jong is natuurlijk niet beter dan Engelaar, Engelaar heeft veel meer body, ervaring, inzicht, etc.. Stekelenburg vind ik ook idd een betere (veel betere) keeper. Suarez kan je niet echt vergelijken met Dzuszack, Suarez is natuurlijk wel veel beter. Toivonen is een veel betere voetballer dan Pantelic, bovendien wordt Toivonen alleen nog maar beter. Als je het mij vraagt is de basis elf van Ajax niet veel beter of slechter dan die van PSV, alleen de bank is wel veel beter gevuld bij PSV, daarom denk ik dat PSV uiteindelijk aan het langste end zal trekken. Van der wiel is de beste rechtsback op de nederlandse velden,en wordt nu al vergeleken met Suurbier,Dani Alves!
Ooijer kan beter stoppen,want Heitinga is beter en zal ook een mooiere carriere krijgen!Ooijer heb ik nooit wat gevonden hij heeft ook nooit de top gehaalt,zelfs een engelse middelmatige clubje was te hoog gegrepen!
De jong is nog Jong en al beter dan Engelaar die jaren in de sub heeft gespeelt en nu pas de laatste 3 jaar iets laat zien niet echt iets specials, het duitse competitie was al te hoog gegrepen voor hem,en De jong heeft een grotere toekomst scoort altijd voor Jong-Oranje.
En ik bedoel er mee te zeggen dat Eriksen een grotere toekomst heeft dan Affalay!Ik zie hem niet voor barca spelen iig.
Enoh is heel belangerijk,ik ben zo blij met deze speler... hij doet me ook denken Essien van Chelsea.
En verder vind ik onze selectie veel sterker,en op de bank hebben we ook een hoop goeie spelers!
Je ziet dat Jol het aardig op de rails heeft gekregen en veel spelers zijn zelfs beter geworden!
Ik heb genoeg vertrouwen in de spelers en ik weet zeker dat we dik gaan winnen Zondag! |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 - 08:32 schreef moa het volgende:[..] Ik ben met je eens dat Ooijer een matig seizoen draait, maar voor Nederlandse begrippen is het een goede verdediger, na Mathijssen, Heitinga en Vlaar is hij toch wel 1 van de betere centrale verdedigers. Aldeweireld Vertonghen en Oleguer zijn niet beter dan Ooijer en Salcido, ik denk dat het ERG voorbarig is om PSV zomaar af te schrijven als titel kandidaat. Hahaha Alderweireld speelt alsof hij al jaren daar staat en heb jij zijn ballen naar voren gezien!Vertonghen is ook beter sorry hoor.maar die mexicaantjes zijn echt middelmatig hoor.Oleguer heeft meer ervaring en hij heeft jaren voor Barca gespeelt! |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
de verdedigign van ajax staat al weken op 0 dat valt bij psv nie tte zeggen dus het word zo'n 2-0 voor ajax zondag |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
ik heb er zin in !!!!!!!!!!!!!
THX Fsidevak129
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 maart 2010 door Aaaaight -- |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
Ajax knalt er op ik gok op een 5 -1 overwinning!! wij zijn sterk dat zullen ze allemaal zien Zondag! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 - 08:45 schreef dege het volgende:[..] Ooijer was inderdaad een lange tijd een van de betere verdedigers, maar hij heeft zijn tijd toch wel gehad, dat is toch wel duidelijk te zien. Afschrijven doe ik psv ook niet, maar als ik de 2 teams langs elkaar af leg komt bij mij ajax er beter uit. Qua creativiteit, doelpunten, verdediging, breedte van de selectie(kwalitatief gezien). Over Enoh kan ik heel snel klaar zijn, lees hier een hoop kritiek over hem, maar hij is wel belangrijk geworden voor ajax, ook al is hij technisch niet zo sterk, maar zo'n speler zoals hij, miste ajax juist de laatste jaren. Ook verdedigend vind ik ze allemaal erg sterk gegroeid en gelukkig zie je de hand van Jol terug in het veld. Ik ga voor een 2-1 overwinning voor ajax. Ik heb daar mijn twijfels over, ik denk dat de basis 11 van beide ongeveer even goed is, maar dat PSV in de breedte meer kwaliteit heeft. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 - 12:02 schreef remco k het volgende:[..] de bank bij PSV beter??, Als je Sulejmani, Lodeiro, Olequer, Gabri, Rommedhaal, Lindgren. en nog 725 talentjes acher de hand hebt, dan ben ik wel heel benieuwd wie psv daar tegenover zet. Sulejmani miskoop van de eeuw, Lodeiro heeft nog niks laten zien, Oleguer en Lindgren waren al afgeschreven. Rommedahl en Gabri zijn eigenlijk de enige goede reserves die je noemt, de bank van PSV is met spelers als Simons, Koevermans, Marcellis, Wuytens, Bakkal e.d. gewoon beter gevuld. Dat is geen aanval op Ajax, maar we kunnen gerust vast stellen dat PSV gewoon een bank heeft met meer kwaliteit en ervaring. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 - 19:33 schreef moa het volgende:[..] Sulejmani miskoop van de eeuw, Lodeiro heeft nog niks laten zien, Oleguer en Lindgren waren al afgeschreven. Rommedahl en Gabri zijn eigenlijk de enige goede reserves die je noemt, de bank van PSV is met spelers als Simons, Koevermans, Marcellis, Wuytens, Bakkal e.d. gewoon beter gevuld. Dat is geen aanval op Ajax, maar we kunnen gerust vast stellen dat PSV gewoon een bank heeft met meer kwaliteit en ervaring. Oleguer > Marcellis Wie is Wuytens? Die speelt toch bij Utrecht? Bakkal is basis. Elke Ajax-speler (zelfs Kennedy) > Simons & Koef
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 maart 2010 door Yordee1 -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 - 12:09 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:[..] Van der wiel is de beste rechtsback op de nederlandse velden,en wordt nu al vergeleken met Suurbier,Dani Alves! Ooijer kan beter stoppen,want Heitinga is beter en zal ook een mooiere carriere krijgen!Ooijer heb ik nooit wat gevonden hij heeft ook nooit de top gehaalt,zelfs een engelse middelmatige clubje was te hoog gegrepen! De jong is nog Jong en al beter dan Engelaar die jaren in de sub heeft gespeelt en nu pas de laatste 3 jaar iets laat zien niet echt iets specials, het duitse competitie was al te hoog gegrepen voor hem,en De jong heeft een grotere toekomst scoort altijd voor Jong-Oranje. En ik bedoel er mee te zeggen dat Eriksen een grotere toekomst heeft dan Affalay!Ik zie hem niet voor barca spelen iig. Enoh is heel belangerijk,ik ben zo blij met deze speler... hij doet me ook denken Essien van Chelsea. En verder vind ik onze selectie veel sterker,en op de bank hebben we ook een hoop goeie spelers! Je ziet dat Jol het aardig op de rails heeft gekregen en veel spelers zijn zelfs beter geworden! Ik heb genoeg vertrouwen in de spelers en ik weet zeker dat we dik gaan winnen Zondag! Tegen zoveel koppigheid valt niet de discussieren.
Vd Wiel ontwikkelt zich idd. leuk, maar valt absluut niet te vergelijken met Dani Alves. Ooijer moet stoppen omdat de centrale verdediger van Everton beter is.. ??? Dat de Jong beter is dan Engelaar is echt onzin, daarmee doe je international Engelaar veel te kort. Affelay is gewoon 2 klasses beter dan Eriksen OP DIT MOMENT, daar is niet eens een discussie over mogelijk. Enoh is nuttig, niet meer niet minder, in topwedstrijden zullen zijn overtredingen Ajax kunnen opbreken, een vergelijken met een technisch begaafde spelers als Essien is natuurlijk idioot.
Ik snap dat je graag in Ajax de beste ploeg van de wereld wilt zien, maar je sluit je ogen voor de kwaliteiten bij de andere teams.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 maart 2010 door moa -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 - 19:39 schreef Yordee1 het volgende:[..] Oleguer > Marcellis Wie is Wuytens? Die speelt toch bij Utrecht? Bakkal is basis. Elke Ajax-speler (zelfs Kennedy) > Simons & Koef Psst... www.korfbal.nl |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
moa nu ga je wel te ver.. de jong doet zeker niet onder voor engelaar.. alleen op die positie staat de jong niet.. hij moet het opnemen tegen sneijder of van der vaart enzo.. kan je dus wel vergeten.. enoh zijn overtredingen heb je het over? ik hoop dat ie ze maakt tegen posv.. zo houd hij zijn tegenstander in de tang.. dat is een kracht van hem! dat zag je ook tegen juve.. alleen tegen juve ging hij vooral in de fout omdat hij de bal van zijn voet liet springen ofzo.. |
|
|
|
|
Feyenoord-010
|
|
|
PSV wordt kampioen ik gun het iedereen behalve ajax |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 - 19:45 schreef freakie het volgende:moa nu ga je wel te ver.. de jong doet zeker niet onder voor engelaar.. alleen op die positie staat de jong niet.. hij moet het opnemen tegen sneijder of van der vaart enzo.. kan je dus wel vergeten.. enoh zijn overtredingen heb je het over? ik hoop dat ie ze maakt tegen posv.. zo houd hij zijn tegenstander in de tang.. dat is een kracht van hem! dat zag je ook tegen juve.. alleen tegen juve ging hij vooral in de fout omdat hij de bal van zijn voet liet springen ofzo.. Engelaar heeft veel meer ervaring, veel meer body, houdt makkelijker een wedstrijd vol op hoog niveau, de Jong is in potentie wel beter, maar Engelaar is op dit moment gewoon een betere speler naar mijn mening. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja ik weet het niet al de jong speeld op nivo dat hij laatste weken speeld doet hij niet onder voor engelkaar mar meer ervaring heeft engelaar wel ja.. En schat juve hoger in dan psv.. en in die wedstrijd had hij de pech er niet 2 te scoren.. maar hij deed het spr |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
hhahahahahaahahahahaha!! voorproefje voor later omniworld tegen feyenoord 3-1:P:P |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
hoop dat Ajax weer 4-4-2 gaat spelen... |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 - 19:40 schreef moa het volgende:[..] Tegen zoveel koppigheid valt niet de discussieren. Vd Wiel ontwikkelt zich idd. leuk, maar valt absluut niet te vergelijken met Dani Alves. Ooijer moet stoppen omdat de centrale verdediger van Everton beter is.. ??? Dat de Jong beter is dan Engelaar is echt onzin, daarmee doe je international Engelaar veel te kort. Affelay is gewoon 2 klasses beter dan Eriksen OP DIT MOMENT, daar is niet eens een discussie over mogelijk. Enoh is nuttig, niet meer niet minder, in topwedstrijden zullen zijn overtredingen Ajax kunnen opbreken, een vergelijken met een technisch begaafde spelers als Essien is natuurlijk idioot. [ filmpje ] Ik snap dat je graag in Ajax de beste ploeg van de wereld wilt zien, maar je sluit je ogen voor de kwaliteiten bij de andere teams. OGEN SLUITEN????REAL -LYON GEZIEN???WAHAHAHAHAHAHAHAHAHA |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
bahbah.. ff rustig twente heeft nog zoon 70 min.. 2 doelpunten(89 en 95 min) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
hahahahahahahaha!! dit is wel leuk.. twente fluit als ado het rustig aan doet haha:P |
|
|
|