|
|
bahbah
|
|
|
quote: real zoveel meer kwaliteit.....kaka,ronaldo zijn al 120 miljoen...sterrenploeg.......ehm...
door de achterdeur.........weg.......lyon gewoon betere ploeg!!!!! |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
let op twente wint 3-2 of 2-1 :P
heb 100 euro net op twente gezet bij bwin :P
toen ze achter stonden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 maart 2010 door Johnqqqq -- |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
dan ben je 100 euries lichter john.......:)2-2 |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
hahahaha john SLIMMMM!:P echt ik meen het! want je krijgt dan meer uit gekeert:P |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
ja daarom heb ik het gedaan,
dus ik ben sowiso blij vanavond wat er ook gebeurt :P
of ik krijg 245 euri (145 winst)
of ajax loopt zondag 2 a 3 punten in :D |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
?? 2 a 3 punten in? ik ben daar egt niet zo zeker van.. ik hoop t wel natuurlijk maar zeker zijn van een winst doe ik niet! Pas als het 18.00 is geweest geloof ik iets.. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
ha das een mooie gedachte john....echte fan dat je dan dat verlies neemt....meen ik echt!ja,dan hoop ik toch dat je wat euries verliest vandaag...:) |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
om eerlijk te zijn hoop ik ook dat ik ook geld verlies :P kun nu wel makkelijk lullen, 100 euro is veel
maar ik kan het missen anders had ik het niet ingezet
en stel dat ik win zet ik het hele bedrag op ajax :P zondag |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
ik denk dat johnqqqq gelijk krijgt, ik ga de tweede helft eens lekker bekijken en hoop dat twente eens wat puntjes laat liggen. Helaas wordt het waarschijnlijk toch weer 2 - 1 of 3 - 2 of 4 - 3 (in ieder geval scoort ruiz na de 85ste minuut) |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 - 21:46 schreef freakie het volgende:?? 2 a 3 punten in? ik ben daar egt niet zo zeker van.. ik hoop t wel natuurlijk maar zeker zijn van een winst doe ik niet! Pas als het 18.00 is geweest geloof ik iets.. kom op ben je geen amsterdammer, de arrogantie moet terug a 1995
WIJ ZIJN AJAX remember? |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
ja..dat zou ik ook doen ja...ajax gaat echt winnen....hoeveel staat op gelijkspelletje? |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 - 19:33 schreef moa het volgende:[..] Sulejmani miskoop van de eeuw, Lodeiro heeft nog niks laten zien, Oleguer en Lindgren waren al afgeschreven. Rommedahl en Gabri zijn eigenlijk de enige goede reserves die je noemt, de bank van PSV is met spelers als Simons, Koevermans, Marcellis, Wuytens, Bakkal e.d. gewoon beter gevuld. Dat is geen aanval op Ajax, maar we kunnen gerust vast stellen dat PSV gewoon een bank heeft met meer kwaliteit en ervaring. Simons kan niet voetballen is nooit hoger gekomen dan psv!Koevermans is een balletjeswachter stelt ook niks voor,Marcellis kan beter bij Utrecht in de achterhoede staan want dat wordt niks.Wie is Wytens? die is blijkbaar mislukt en Bakkal komt ook niet verder dan psv,europees zie je hem niet en komt hij te kort! sorry hoor maar wij hebben echte talenten en die zijn echt wel beter dan die bankzitters van jullie!
Wij leiden betere spelers op die van psv zijn uiteindelijk goed voor de sub,wij hebben altijd supersterren kijk naar Sneijder,Van der vaart,Bergkamp,Heitinga ,Vermaelen ik kan zo wel even doorgaan hoor?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 maart 2010 door AjaxThebesteVanNL -- |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
maar ik ga weer kijken spreek jullie na de wedstrijd wel
hopen op dat haagse kwartiertje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 maart 2010 door Johnqqqq -- |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 - 19:40 schreef moa het volgende:[..] Tegen zoveel koppigheid valt niet de discussieren. Vd Wiel ontwikkelt zich idd. leuk, maar valt absluut niet te vergelijken met Dani Alves. Ooijer moet stoppen omdat de centrale verdediger van Everton beter is.. ??? Dat de Jong beter is dan Engelaar is echt onzin, daarmee doe je international Engelaar veel te kort. Affelay is gewoon 2 klasses beter dan Eriksen OP DIT MOMENT, daar is niet eens een discussie over mogelijk. Enoh is nuttig, niet meer niet minder, in topwedstrijden zullen zijn overtredingen Ajax kunnen opbreken, een vergelijken met een technisch begaafde spelers als Essien is natuurlijk idioot. [ filmpje ] Ik snap dat je graag in Ajax de beste ploeg van de wereld wilt zien, maar je sluit je ogen voor de kwaliteiten bij de andere teams. Patrick wat kom je hier steeds doen,en waar maak je je druk om?
Heitinga is nog jong en al beter dan Ooijer ik zie Johnny straks wel bij grote topclub spelen!
De jong is is ook beter dan Engelaar sterker,goeie kopper scoort zelfs meer en heeft een goude toekomst voor zich,Engelaar is al oud en heeft het niet zo ver geschopt!Als hij zo goed was waarom zit hij dan niet meer in de duitse competitie?
En ik zeg dat Eriksen een grotere speler gaat worden dan Affalay!
Ga lekker met je psv vriendjes chatten over voetballers van psv,ik geef niks om jou cluppie ben een brabander en een ajacied in hart en nieren! |
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 - 21:58 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:[..] Patrick wat kom je hier steeds doen,en waar maak je je druk om? Heitinga is nog jong en al beter dan Ooijer ik zie Johnny straks wel bij grote topclub spelen! De jong is is ook beter dan Engelaar sterker,goeie kopper scoort zelfs meer en heeft een goude toekomst voor zich,Engelaar is al oud en heeft het niet zo ver geschopt!Als hij zo goed was waarom zit hij dan niet meer in de duitse competitie? En ik zeg dat Eriksen een grotere speler gaat worden dan Affalay! Ga lekker met je psv vriendjes chatten over voetballers van psv,ik geef niks om jou cluppie ben een brabander en een ajacied in hart en nieren! eriksen word zeker(!!!)groter dan appelflayawayandnevercomeback.hoop alleen dat ie gaat bijtekenen... en de Jong gaat heel erg de kant op van basisspeler... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ajaxthebestevannl je LEEST niet hij zegt over eriksen het zelfde als jou en de jong is niet beter dan engelaar maar ook zeker niet slechter scoren is bij engelaar het minst belangerijkste.. dat weet jij ook.. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
verdorie, weer ruiz. wel een mooie actie klasse die man. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
gloeiende!!!!2-1...achja,was ook ijdele hoop dat den haag punten ging pakken daar....maar het verloop van de wedstrijd zegt genoeg.....weer moeilijk allemaal ....en de komende tegenstanders van twente bieden nog iets meer tegenstand.... |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
joh, is wel goed het die ruiz! ik denk dat ado gaat degraderen hahah wat een flut club is het ook :P
zowel de fans als de spelers |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
maar wel geld verdient jij!!!hehehe |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote: dat wel ik ga het sowiso op ajax zette zondag |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
ja doe maar...3-1......onvergetelijke middag word het!!! |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
HAHAHAHA DITTEWIG WAT EEN MONGOOL IS DAT ZEG JEZUS |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
er overkomt me een gevoel ineens....ajax-psv 4-1 |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
hahhaaaa:P niet best dus:P was ook gevoel 2-2 xD |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
haha ja maar mijn gevoel zeg ook al heel de week dat ajax gaat winnen,
en ik wist zeker dat twente ging winnen vanavond! |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote: freakie,ik hoop altijd dat wonderen gebeuren,al is het tegen beter weten in...dat kost me ook zoveel bij sportpooler.... |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
maar over ons ajax ben ik altijd serieus...... |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
Heb ook wel een goed gevoel over zondag, ik ga wel voor een ruime overwinning. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ooo johnqqqq nou dat geeft mij hoop!! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 - 21:52 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:[..] Simons kan niet voetballen is nooit hoger gekomen dan psv!Koevermans is een balletjeswachter stelt ook niks voor,Marcellis kan beter bij Utrecht in de achterhoede staan want dat wordt niks.Wie is Wytens? die is blijkbaar mislukt en Bakkal komt ook niet verder dan psv,europees zie je hem niet en komt hij te kort! sorry hoor maar wij hebben echte talenten en die zijn echt wel beter dan die bankzitters van jullie! Wij leiden betere spelers op die van psv zijn uiteindelijk goed voor de sub,wij hebben altijd supersterren kijk naar Sneijder,Van der vaart,Bergkamp,Heitinga ,Vermaelen ik kan zo wel even doorgaan hoor? Je snapt er ook echt geen kloot van he? Omdat Simons nooit in het buitenland heeft gespeeld is het een waardeloze voetballer? Het spreekt juist VOOR hem dat hij zo lang trouw is aan PSV. Hij is 5 jaar basis speler geweest bij Club Brrugge, en nu 5 jaar basis bij PSV. In de tussentijd heeft hij ruim 70 interlands gespeeld voor Belgie.. Simons is gewoon een erg sterke speler. Hoeveel spelers ken jij die na 70 interlands nog niet voor het geld kiezen?
Koevermans hoef ik niet te verdedigen die scoort altijd en overal. Iedereen kan zien dat Marcellis 1 van de oranje verdedigers van de toekomst is. Wuytens is een talentvol ventje uit de jeugd van PSV, maar gezien je gebrekkige voetbalkennis ken je die vast niet nee. Bakkel is tevens ook een topper in wording.
Het laatste stukje wat je tikt slaat helemaal nergens op, volgens mij heb ik al 3 x aangegeven geen psv supporter te zijn. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 - 21:58 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:[..] Patrick wat kom je hier steeds doen,en waar maak je je druk om? Heitinga is nog jong en al beter dan Ooijer ik zie Johnny straks wel bij grote topclub spelen! De jong is is ook beter dan Engelaar sterker,goeie kopper scoort zelfs meer en heeft een goude toekomst voor zich,Engelaar is al oud en heeft het niet zo ver geschopt!Als hij zo goed was waarom zit hij dan niet meer in de duitse competitie? En ik zeg dat Eriksen een grotere speler gaat worden dan Affalay! Ga lekker met je psv vriendjes chatten over voetballers van psv,ik geef niks om jou cluppie ben een brabander en een ajacied in hart en nieren! Je hebt ook echt een iq van 40 he ? :)
Zeg ik dat Ooijer beter is? Zeg ik dat de Jong minder potentie heeft dan Engelaar? Zeg ik dat Eriksen een flop is?
PSV vriendjes? zucht... |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 - 11:54 schreef moa het volgende:[..] Je snapt er ook echt geen kloot van he? Omdat Simons nooit in het buitenland heeft gespeeld is het een waardeloze voetballer? Het spreekt juist VOOR hem dat hij zo lang trouw is aan PSV. Hij is 5 jaar basis speler geweest bij Club Brrugge, en nu 5 jaar basis bij PSV. In de tussentijd heeft hij ruim 70 interlands gespeeld voor Belgie.. Simons is gewoon een erg sterke speler. Hoeveel spelers ken jij die na 70 interlands nog niet voor het geld kiezen? Koevermans hoef ik niet te verdedigen die scoort altijd en overal. Iedereen kan zien dat Marcellis 1 van de oranje verdedigers van de toekomst is. Wuytens is een talentvol ventje uit de jeugd van PSV, maar gezien je gebrekkige voetbalkennis ken je die vast niet nee. Bakkel is tevens ook een topper in wording. Het laatste stukje wat je tikt slaat helemaal nergens op, volgens mij heb ik al 3 x aangegeven geen psv supporter te zijn. Hahahaha nee Simons is niet zo goed als je alleen voor brugge en psv kan voetballen.Onze belgen wel kijk naar vermaelen die is pas goed die zit nu bij Arsenal!
Koeverman is gewoon een balletjeswachter een subtopspelertje!
Wuytens is gewoon mislukt wordt nooit wat!
Heitinga en Van der wiel zijn onze toekomstige verdedigers marcelis is door de mand gevallen!
Bakkal is goed voor psv en verder komt hij niet!Jullie enigste opgeleide speler affalay die zal mischien nog net Arsneal kunnen halen,maar die komt dan op de bank terecht verder komen die spelers niet ver wat jij opnoemt.
Wij hebben bij ajax sterren rondlopen die ik straks voor Barca,Arsenal etc gaan spelen! |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
5-1 voor ajax morgen,vorig jaar was het 4-1 maar dit jaar zijn we nog sterker en niet te kloppen in de arena het gaat een mooie show worden! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 - 21:33 schreef bahbah het volgende:[..] real zoveel meer kwaliteit.....kaka,ronaldo zijn al 120 miljoen...sterrenploeg.......ehm... door de achterdeur.........weg.......lyon gewoon betere ploeg!!!!! Ok, ?????
En wat had dat precies met Ajax - PSV te maken? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 - 12:18 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:[..] Hahahaha nee Simons is niet zo goed als je alleen voor brugge en psv kan voetballen.Onze belgen wel kijk naar vermaelen die is pas goed die zit nu bij Arsenal! Koeverman is gewoon een balletjeswachter een subtopspelertje! Wuytens is gewoon mislukt wordt nooit wat! Heitinga en Van der wiel zijn onze toekomstige verdedigers marcelis is door de mand gevallen! Bakkal is goed voor psv en verder komt hij niet!Jullie enigste opgeleide speler affalay die zal mischien nog net Arsneal kunnen halen,maar die komt dan op de bank terecht verder komen die spelers niet ver wat jij opnoemt. Wij hebben bij ajax sterren rondlopen die ik straks voor Barca,Arsenal etc gaan spelen! Plaat voor je kop? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 - 12:19 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:5-1 voor ajax morgen,vorig jaar was het 4-1 maar dit jaar zijn we nog sterker en niet te kloppen in de arena het gaat een mooie show worden! Ik voorspel 1-2 of 1-1 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 - 11:54 schreef moa het volgende:[..] Je snapt er ook echt geen kloot van he? Omdat Simons nooit in het buitenland heeft gespeeld is het een waardeloze voetballer? Het spreekt juist VOOR hem dat hij zo lang trouw is aan PSV. Hij is 5 jaar basis speler geweest bij Club Brrugge, en nu 5 jaar basis bij PSV. In de tussentijd heeft hij ruim 70 interlands gespeeld voor Belgie.. Simons is gewoon een erg sterke speler. Hoeveel spelers ken jij die na 70 interlands nog niet voor het geld kiezen? Koevermans hoef ik niet te verdedigen die scoort altijd en overal. Iedereen kan zien dat Marcellis 1 van de oranje verdedigers van de toekomst is. Wuytens is een talentvol ventje uit de jeugd van PSV, maar gezien je gebrekkige voetbalkennis ken je die vast niet nee. Bakkel is tevens ook een topper in wording. Het laatste stukje wat je tikt slaat helemaal nergens op, volgens mij heb ik al 3 x aangegeven geen psv supporter te zijn. wat je zegt over simmons is natuurlijk onzin, hij is gewoon niet goed genoeg geweest voor de top, daarom speelt hij nu 5/6 jaar bij psv, hij heeft op Turkeye na nooit geen goede aanbieding gehad, anders was ook hij wle weggeweest bij psv.
Koevermans scoort inderdaad altijd en overal (in de eredivisie, maar verder niet)
Marcellis zou heel goed kunnen worden, maar ik zie hem Heitinga niet uit de basis spelen, daarvoor mist de echt winnaars mentaliteit, echter is het wel een goede verdediger. Over Wuytens kun je niet meer zeggen dan dat het een talentje is, maar ook jij weet dat er daar wel meer van zijn, wuytens is dus gewoon afwachten.
Bakkal is een goede voetballer die in mijn ogen geremd wordt door Affelay, Bakkal zou misschien een stapje hoger kunnen dan de top in NL maar daar heb ik wel ernstige twijfels over.
Affelay wordt in mijn ogen zwaar overschat, voor de nederlandse competitie is het een heel goede voetballer, maar hij loopt veel te vaak met de bal en hij is niet het beste in 1 keer raken als hij onder druk wordt gezet, hierdoor red hij het met groot gemak in NL, alleen denk ik dat hij het nooit zal redden bij een topclub. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 - 13:56 schreef remco k het volgende:[..] wat je zegt over simmons is natuurlijk onzin, hij is gewoon niet goed genoeg geweest voor de top, daarom speelt hij nu 5/6 jaar bij psv, hij heeft op Turkeye na nooit geen goede aanbieding gehad, anders was ook hij wle weggeweest bij psv. Koevermans scoort inderdaad altijd en overal (in de eredivisie, maar verder niet) Marcellis zou heel goed kunnen worden, maar ik zie hem Heitinga niet uit de basis spelen, daarvoor mist de echt winnaars mentaliteit, echter is het wel een goede verdediger. Over Wuytens kun je niet meer zeggen dan dat het een talentje is, maar ook jij weet dat er daar wel meer van zijn, wuytens is dus gewoon afwachten. Bakkal is een goede voetballer die in mijn ogen geremd wordt door Affelay, Bakkal zou misschien een stapje hoger kunnen dan de top in NL maar daar heb ik wel ernstige twijfels over. Affelay wordt in mijn ogen zwaar overschat, voor de nederlandse competitie is het een heel goede voetballer, maar hij loopt veel te vaak met de bal en hij is niet het beste in 1 keer raken als hij onder druk wordt gezet, hierdoor red hij het met groot gemak in NL, alleen denk ik dat hij het nooit zal redden bij een topclub. Simons heeft meer dan 70 interlands gespeeld voor Belgie, dan ben je gewoon een goede speler, bovendien denk ik dat er wel regelmatig door andere sterke ploegen is gebeld voor hem. Zie bijvoorbeeld:
Schalke04 : http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=NFLQ06022003_006
Voor de rest bevestig je eigenlijk wat ik al zeg, Marcellis en Ooijer hoeven niet beter te zijn dan Heitinga om wel toppers te zijn in de eredivisie. Hetzelfde geld voor Affelay en Bakkal, ikzelf denk dat ze beide wel goed genoeg zijn voor de subtop van europa, Affelay zou zelfs in de absolute top mee kunnen als hij wat aan zn arrogantie zou doen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Simmons is een bruikbare voetballer (geweest), toch denk ik niet dat hij de top van Europa had aangekund, Schalke heeft inderdaad interessen getoond, maar dat zegt me niet zo veel, hij heeft er niet gevoetbald.
Affelay is inderdaad veel te arrogant, maar ook gewoon niet goed genoeg, als ik de trainingen van het NL elftal ook bekijk, dan komt hij gewoon te kort ten opzichte van jongens als van der Vaart Sneijder en van Persie, hij kan dat tempo ook gewoon niet aan. Maar dat zegt helemaal niks over hoe deze jongens renderen in de eredivisie.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 - 16:11 schreef remco k het volgende:Simmons is een bruikbare voetballer (geweest), toch denk ik niet dat hij de top van Europa had aangekund, Schalke heeft inderdaad interessen getoond, maar dat zegt me niet zo veel, hij heeft er niet gevoetbald. Affelay is inderdaad veel te arrogant, maar ook gewoon niet goed genoeg, als ik de trainingen van het NL elftal ook bekijk, dan komt hij gewoon te kort ten opzichte van jongens als van der Vaart Sneijder en van Persie, hij kan dat tempo ook gewoon niet aan. Maar dat zegt helemaal niks over hoe deze jongens renderen in de eredivisie.. Sneijder en Persie zijn ook van een zeldzaam niveau, bovendien spelen zij bij Arsenal en Inter dagelijks op top niveau. Van der Vaart vind ik op het moment niet veel beter dan Affelay, is zo'n beetje hetzelfde type speler.
Over Simons zijn we het wel eens, al denk ik dat hij nog wel een stapje hoger had gekunt. |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
moa ik vind je steeds ongeloofwaardiger vinden affelay zelfde type speler?? enige wat overeenkomt is dat het allebei middenvelders zijn maar verder ook niks... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 - 16:37 schreef moa het volgende:[..] Sneijder en Persie zijn ook van een zeldzaam niveau, bovendien spelen zij bij Arsenal en Inter dagelijks op top niveau. Van der Vaart vind ik op het moment niet veel beter dan Affelay, is zo'n beetje hetzelfde type speler. Over Simons zijn we het wel eens, al denk ik dat hij nog wel een stapje hoger had gekunt. Van Der Vaart niet veel beter?? Ga gouw je mond spoelen man!!, dat zal dan ook de reden zijn dat van der Vaart 2e aanvoerder van het nl elftal is. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Meningen verschillen, Vaart wordt hier zwaar overschat, Affelay ondanks dat het een tering ventje is wordt hier zwaar onderschat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 - 18:23 schreef moa het volgende:Meningen verschillen, Vaart wordt hier zwaar overschat, Affelay ondanks dat het een tering ventje is wordt hier zwaar onderschat. exact de reden waarom van der Vaart bij real speelt en steeds meer op een basisplaats afstevend, en Affelay bij een topclub als psv aanvoerder is en maar niet wegkomt voordat zijn contract afloopt. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 - 18:26 schreef remco k het volgende:[..] exact de reden waarom van der Vaart bij real speelt en steeds meer op een basisplaats afstevend, en Affelay bij een topclub als psv aanvoerder is en maar niet wegkomt voordat zijn contract afloopt. VD Vaart speelt dit seizoen een stuk minder dan het afgelopen seizoen, vond hem in zijn jaren bij HSV een veel betere speler, maar goed dat is mijn mening.
Affelay stond overigens ook al in de belangstelling van o.a. Arsenal, ManchesterC, Fiorentina, en zelfs Chealsea en Barcelona, hij krijgt zijn top transfer nog wel, De voetballende kwaliteiten heeft ie wel, of hij slaagt hangt van zn instelling af. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
haha moa.. je bent beetje dom bezig.. van der vaart speeld steeds vaker in real madrid.. Affelay die speeld bij psv is redelijke speler maar als ik heb in het nederlands elftal zie spelen in ook bij psv.. hij loopt overal met de bal.. Die interesses zijn leuk maar had je geoof ik eerder ook keer als reden gegeven.. er zijn 25 sites waar ze "GERUCHTEN" plaatsen zijn waarschijnlijk niet bepaald allemaal even betrouwbaar.. waarschijlijk zijn ze naar hem komen kijken.. |
|
|
|