BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - psv - of twente realistisch gesproken..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
moa
 moa - zondag 14 maart 2010 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 - 20:50 schreef freakie het volgende:
haha moa.. je bent beetje dom bezig.. van der vaart speeld steeds vaker in real madrid.. Affelay die speeld bij psv is redelijke speler maar als ik heb in het nederlands elftal zie spelen in ook bij psv.. hij loopt overal met de bal.. Die interesses zijn leuk maar had je geoof ik eerder ook keer als reden gegeven.. er zijn 25 sites waar ze "GERUCHTEN" plaatsen zijn waarschijnlijk niet bepaald allemaal even betrouwbaar.. waarschijlijk zijn ze naar hem komen kijken..
Ik heb het niet over geruchten, waar gebruik ik dat woord? Door Arsenal is zelfs een bod uitgebracht op Affelay. Anyway, bekijk de statistieken, ik weet dat vdVaart de laatste weken heeft gespeeld, maar in totaal staat hij pas op 15 wedstrijden dit seizoen? Vorig jaar speelde hij bijna het dubbele.
freakie
 freakie - zondag 14 maart 2010 - 14:09   quote  deeplink  
Wie heeft gezegt dat er een bod op affelay is uitgebracht dan?.. even voor de duidelijkheid.. hij speeld 2 seizoenen voor real.. de club met kaka, ronaldo en van allerlei hele goede spelers .. hij speeld bij real dat zegt ook wel wat 16 wedstrijden en scoort er 3 nou als je daar t dubbele van neemt is dat? 6 en vorig jaar waren dat er ? precies 5.. van der vaart is ver verwijdert van het nivo van affelay.. als affelay zo goed was had hij bij t nederlands elftal wel voor van der vaart in de plaats gestaan... Die transfers zijn geruchten en niet meer.. als je met de officiele psv site komt waar staat dat een bod op affelay is afgewezen kom dan maar eens daar over praten..
remco k
 remco k - zondag 14 maart 2010 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 maart 2010 - 14:09 schreef freakie het volgende:
Wie heeft gezegt dat er een bod op affelay is uitgebracht dan?.. even voor de duidelijkheid.. hij speeld 2 seizoenen voor real.. de club met kaka, ronaldo en van allerlei hele goede spelers .. hij speeld bij real dat zegt ook wel wat 16 wedstrijden en scoort er 3 nou als je daar t dubbele van neemt is dat? 6 en vorig jaar waren dat er ? precies 5.. van der vaart is ver verwijdert van het nivo van affelay.. als affelay zo goed was had hij bij t nederlands elftal wel voor van der vaart in de plaats gestaan... Die transfers zijn geruchten en niet meer.. als je met de officiele psv site komt waar staat dat een bod op affelay is afgewezen kom dan maar eens daar over praten..
Arsenal heeft vorig seizoen wel degelijk een bod uitgebracht op Affelay, enkel was dit bod nog minder dan waar ze Vermaelen voor gehaald hebben, namelijk een bod van 7 miljoen Euro, dat ze niet verder zijn gegaan zegt genoeg over de kwaliteiten van Affelay aangezien Wenger toch wel enig verstand heeft van wat wel en geen talenten zijn...

Maar er is dus wel een officieel bod geplaatst, dat is vorig seizoen door Arsenal ook toegegeven..
moa
 moa - maandag 15 maart 2010 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 maart 2010 - 15:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Arsenal heeft vorig seizoen wel degelijk een bod uitgebracht op Affelay, enkel was dit bod nog minder dan waar ze Vermaelen voor gehaald hebben, namelijk een bod van 7 miljoen Euro, dat ze niet verder zijn gegaan zegt genoeg over de kwaliteiten van Affelay aangezien Wenger toch wel enig verstand heeft van wat wel en geen talenten zijn...

Maar er is dus wel een officieel bod geplaatst, dat is vorig seizoen door Arsenal ook toegegeven..
Dat ze niet verder zijn gegaan dan die 7 miljoen euro zegt vooral veel over het transferbeleid bij Arsenal, Arsenal haalt vrijwel altijd relatief goedkope spelers.

Overigens hier weer een recent "gerucht":
http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2009/03/10/1147555/report-psv-ace-ibrahim-afellay-on-inters-radar

Gezien Inter al eens eerder interesse heeft getoond, begint dit wel een hardnekkig gericht te worden. Afellay schijnt een gelimiteerde transfer som van 11 miljoen euro in zn contract te hebben staan, dat verklaart direct weer het bod van Arsenal.
moa
 moa - maandag 15 maart 2010 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 maart 2010 - 14:09 schreef freakie het volgende:
Veel woorden weinig feiten.
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 15 maart 2010 - 08:53   quote  deeplink  
Lalalalallalal....

AJAX AMSTERDAM....

Lalalalallalal....

AJAX AMSTERDAM....

Lalalalallalal....

AJAX AMSTERDAM....

Lalalalallalal....

AJAX AMSTERDAM....

Lalalalallalal....

AJAX AMSTERDAM....
moa
 moa - maandag 15 maart 2010 - 08:57   quote  deeplink  
??
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 15 maart 2010 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 08:57 schreef moa het volgende:
??
Nog een keer dan...

Realistisch gesproken is het a.s. zaterdag do or die voor p=v en moet tukkerland 3 punten inleveren.
Daarna komt AZ en Feyenoord nog en daar halen p=v en tukkers nooit 6 punten tegen.
En omdat AJAX alle wedstrijden gaat winnen is het...

Lalalalalaa...

AJAX AMSTERDAM..
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 15 maart 2010 - 09:48   quote  deeplink  
ja dat is een mooi scenario Fside!
dege
 dege - maandag 15 maart 2010 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 09:48 schreef Johnnyafca het volgende:
ja dat is een mooi scenario Fside!
sluit ik me helemaal bij aan!!!
moa
 moa - maandag 15 maart 2010 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 09:37 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Nog een keer dan...

Realistisch gesproken is het a.s. zaterdag do or die voor p=v en moet tukkerland 3 punten inleveren.
Daarna komt AZ en Feyenoord nog en daar halen p=v en tukkers nooit 6 punten tegen.
En omdat AJAX alle wedstrijden gaat winnen is het...

Lalalalalaa...

AJAX AMSTERDAM..
Je staat nog steeds 3e?
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 15 maart 2010 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 10:18 schreef moa het volgende:

[..]

Je staat nog steeds 3e?
Tuurlijk... we hebben toch geen 12 punten gisteren gehaald, panneflap
moa
 moa - maandag 15 maart 2010 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 10:31 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Tuurlijk... we hebben toch geen 12 punten gisteren gehaald, panneflap
Tja, je kan het ook niet helpen dat je niet slimmer bent dan dit.
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 15 maart 2010 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 10:34 schreef moa het volgende:

[..]

Tsja,

jij merkt op dat we nog steeds 3e staan wat uiteraard geheel logisch is gezien het aantal punten.
Dus de slimmerd uithangen heeft dan weinig nut...

Gelukkig hebben we jou nog, kunnen we tenminste lachen...
moa
 moa - maandag 15 maart 2010 - 10:59   quote  deeplink  
Zie mijn vorige reactie
ztje
 ztje - maandag 15 maart 2010 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 10:34 schreef moa het volgende:

[..]

Klopt helemaal, maar het waren 9 punten en nu nog 1 punt.
3 nederlagen in 2 weken, geen beker en over 1 week ook geen kans meer op de schaal en geen Champion League.
dege
 dege - maandag 15 maart 2010 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 11:02 schreef ztje het volgende:

[..]

3 nederlagen in 2 weken, geen beker en over 1 week ook geen kans meer op de schaal en geen Champion League.
geen enkele psvér kan ontkennen dat het een drama was gisteren.
Maar begrijp het wel, want als ik de reacties lees van engelaar en appelflap dat ze ajax weg speelden, kan ik wel begrijpen dat het 1 grote comedie is in eindhoven. Goed, ajax is een paar keer goed weg gekomen gisteren, zal ik niet ontkennen, maar die 4-1 staat en daar is niks meer aan te doen.
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 15 maart 2010 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 10:59 schreef moa het volgende:
Zie mijn vorige reactie
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 11:02 schreef ztje het volgende:

[..]

Zie hier de juiste reactie...
freakie
 freakie - maandag 15 maart 2010 - 14:00   quote  deeplink  
moa.. Ik zei zou graag echte dingen zien.. Geruchten zijn er per club per seizoen honderde.. Ik vraag om een bericht van officiele site.. Of iets wat erkent is door de trainer of speler!
bully
 bully - maandag 15 maart 2010 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 08:32 schreef moa het volgende:

[..]

Dat ze niet verder zijn gegaan dan die 7 miljoen euro zegt vooral veel over het transferbeleid bij Arsenal, Arsenal haalt vrijwel altijd relatief goedkope spelers.

Overigens hier weer een recent "gerucht":
http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2009/03/10/1147555/report-psv-ace-ibrahim-afellay-on-inters-radar

Gezien Inter al eens eerder interesse heeft getoond, begint dit wel een hardnekkig gericht te worden. Afellay schijnt een gelimiteerde transfer som van 11 miljoen euro in zn contract te hebben staan, dat verklaart direct weer het bod van Arsenal.
arsenal betaalde voor vermaelen 10 miljoen zo als ik me herinner.
en volgens mij is middenvelder nog altijd duurder dan verdediger.
dus als arsenal hem echt wil kijken ze niet naar die 11 miljoen.
over elke speler zie je wel geruchten maar vind het vreemd dat hij nog steeds bij psv loopt als hij nu echt zo goed is zoals jij beweerd.
affelay is leuke speler voor onze competitie maar komt denk ik internationaal tekort.
hij loopt teveel met de bal wat hier kan maar in bijvoorbeeld spanje wel word afgestraft.
de elleboog tegen enoh toont ook wel zijn volwassenheid om het zo zichtbaar tedoen.
daarom denk ik niet dat hij naar de echte europese top vertrekt.
moa
 moa - maandag 15 maart 2010 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 11:29 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

[..]

Zie hier de juiste reactie...
Wat ben je ook een hersenloze, waar doe ik afbraak aan die prestatie?
moa
 moa - maandag 15 maart 2010 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 14:20 schreef bully het volgende:

[..]

arsenal betaalde voor vermaelen 10 miljoen zo als ik me herinner.
en volgens mij is middenvelder nog altijd duurder dan verdediger.
dus als arsenal hem echt wil kijken ze niet naar die 11 miljoen.
over elke speler zie je wel geruchten maar vind het vreemd dat hij nog steeds bij psv loopt als hij nu echt zo goed is zoals jij beweerd.
affelay is leuke speler voor onze competitie maar komt denk ik internationaal tekort.
hij loopt teveel met de bal wat hier kan maar in bijvoorbeeld spanje wel word afgestraft.
de elleboog tegen enoh toont ook wel zijn volwassenheid om het zo zichtbaar tedoen.
daarom denk ik niet dat hij naar de echte europese top vertrekt.
Elke middenvelder is duurder dan elke verdediger ??
Sorry maar dit is gewoon te idioot, de vraagprijs hangt compleet af van de kwaliteit van de speler, lengte van zijn contract, kopende club, verkopende club etc... 100en factoren die invloed hebben.
moa
 moa - maandag 15 maart 2010 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 14:00 schreef freakie het volgende:
moa.. Ik zei zou graag echte dingen zien.. Geruchten zijn er per club per seizoen honderde.. Ik vraag om een bericht van officiele site.. Of iets wat erkent is door de trainer of speler!
Doe niet zo irritant, dat heeft in alle kranten gestaan.

http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=arsenal+afellay&meta=&aq=f&aqi=&aql=&oq=&fp=bb0769f9673df0c5
bully
 bully - maandag 15 maart 2010 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 14:28 schreef moa het volgende:

[..]

Elke middenvelder is duurder dan elke verdediger ??
Sorry maar dit is gewoon te idioot, de vraagprijs hangt compleet af van de kwaliteit van de speler, lengte van zijn contract, kopende club, verkopende club etc... 100en factoren die invloed hebben.
dus de kwaliteit van vermaelen is beter dan die van affelay zoals jij zegt.
en bekijk de geschiedenis dan maar eens over de prijzen van verdedigers of middenvelders.
er zijn niet veel extreem dure verdedigers geweest.
dus er zit wel degelijk verschil de rest wat jij opnoemt komt daarna pas.
remco k
 remco k - maandag 15 maart 2010 - 14:37   quote  deeplink  
Affelay heeft een gelimiteerde transfersom van 11 miljoen euro, dat zegt alles over zijn kwaliteiten, dit bedrag is een peulenschilletje voor iedere europese (sub) topper, dus zegt dat alles waarom hij dan nog niet bij een topclub speelt...

Vermaelen werd trouwens voor 12,7 miljoen verkocht aan Arsenal.
moa
 moa - maandag 15 maart 2010 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 14:32 schreef bully het volgende:

[..]

dus de kwaliteit van vermaelen is beter dan die van affelay zoals jij zegt.
en bekijk de geschiedenis dan maar eens over de prijzen van verdedigers of middenvelders.
er zijn niet veel extreem dure verdedigers geweest.
dus er zit wel degelijk verschil de rest wat jij opnoemt komt daarna pas.
www.lerenlezen.nl

Je snapt er blijkbaar nog geen drol van, hoe oud ben je 14?
Het hangt er vooral sterk van af hoe hard Arsenal een verdediger nodig heeft, hebben ze perse direct een verdediger nodig, dan kunnen ze ook wel 20/30 miljoen uit de mouw schudden. Op de positie van Afellay kunnen bij Arsenal ook een Fabregas en een van Persie spelen. Afellay halen ze dus alleen voor de breedte, en dus alleen als hij goedkoop is.

Bovendien is de markt erg verandert de laatste jaren, veel clubs geven niet meer zomaar enorme bedragen uit aan mogelijke aanwinsten. Dat is dan ook direct de reden dat spelers als Afellay, Suarez, Zeeuw, Wijnaldum, Dembele, Hamdoui e.d. voor de NL competitie langer dan voorheen bewaard kunnen blijven.

Wat ik wil zeggen is dat je niet op basis van 1 simpel gegeven (transfer bedrag) kunt bepalen of de ene speler beter is dan de andere, zo zou bijv. Royston Drenthe (15 miljoen) beter zijn dan Suarez ( 9 miljoen )... En volgens mij zijn we het allemaal met elkaar eens dat dat niet juist is.
moa
 moa - maandag 15 maart 2010 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 14:37 schreef remco k het volgende:
Affelay heeft een gelimiteerde transfersom van 11 miljoen euro, dat zegt alles over zijn kwaliteiten, dit bedrag is een peulenschilletje voor iedere europese (sub) topper, dus zegt dat alles waarom hij dan nog niet bij een topclub speelt...

Vermaelen werd trouwens voor 12,7 miljoen verkocht aan Arsenal.
11 miljoen euro is natuurlijk nog steeds een hele hoop geld.
Voor PSV is het misschien niet de hoofdprijs, maar door zo'n regeling in zijn contract op te nemen hebben ze Afellay wel een paar jaar langer voor de club kunnen behouden. Zonder die regel in zn contract had hij helemaal niet getekend en was hij gratis naar een andere ploeg gegaan.
bully
 bully - maandag 15 maart 2010 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 14:42 schreef moa het volgende:

[..]

www.lerenlezen.nl

Je snapt er blijkbaar nog geen drol van, hoe oud ben je 14?
Het hangt er vooral sterk van af hoe hard Arsenal een verdediger nodig heeft, hebben ze perse direct een verdediger nodig, dan kunnen ze ook wel 20/30 miljoen uit de mouw schudden. Op de positie van Afellay kunnen bij Arsenal ook een Fabregas en een van Persie spelen. Afellay halen ze dus alleen voor de breedte, en dus alleen als hij goedkoop is.

Bovendien is de markt erg verandert de laatste jaren, veel clubs geven niet meer zomaar enorme bedragen uit aan mogelijke aanwinsten. Dat is dan ook direct de reden dat spelers als Afellay, Suarez, Zeeuw, Wijnaldum, Dembele, Hamdoui e.d. voor de NL competitie langer dan voorheen bewaard kunnen blijven.

Wat ik wil zeggen is dat je niet op basis van 1 simpel gegeven (transfer bedrag) kunt bepalen of de ene speler beter is dan de andere, zo zou bijv. Royston Drenthe (15 miljoen) beter zijn dan Suarez ( 9 miljoen )... En volgens mij zijn we het allemaal met elkaar eens dat dat niet juist is.
de reactie zegt wel genoeg over jou niveau.
dus wie is er nu 14?
ik geloof dat ik zeker wel wat jaartjes ouder dan jij bent.
en ook vermaelen werd in de tijd verkocht dat het al anders was.
suares werd van groningen gekocht.
en noem nu eens een speler op die duurder van een subtopper in nederland naar buitenland ging.
is nu eenmaal een feit dat spelers van ajax feyenoord of psv op de europese markt duurder zijn.
en wat ik alzei als een speler als affelay nu echt zo goed is als jij beweert had hij allang weg geweest.
ook in deze tijd dat bewijst vermaelen wel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 maart 2010 door bully --
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 15 maart 2010 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 14:22 schreef moa het volgende:

[..]

Wat ben je ook een hersenloze, waar doe ik afbraak aan die prestatie?
Mot dat? Je begint wartaal te praten..

Knul...
bully
 bully - maandag 15 maart 2010 - 15:05   quote  deeplink  
ach hetgeen dat hij over leeftijd begint en over hersenloze zegt wel genoeg over zijn niveau.
woordgebrek heet dat.
moa
 moa - maandag 15 maart 2010 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 14:57 schreef bully het volgende:

[..]

de reactie zegt wel genoeg over jou niveau.
dus wie is er nu 14?
ik geloof dat ik zeker wel wat jaartjes ouder dan jij bent.
en ook vermaelen werd in de tijd verkocht dat het al anders was.
suares werd van groningen gekocht.
en noem nu eens een speler op die duurder van een subtopper in nederland naar buitenland ging.
is nu eenmaal een feit dat spelers van ajax feyenoord of psv op de europese markt duurder zijn.
en wat ik alzei als een speler als affelay nu echt zo goed is als jij beweert had hij allang weg geweest.
ook in deze tijd dat bewijst vermaelen wel.
Lees maar constructief om het punt dat ik maak heen, dan wordt dit nog een erg lange en zaaie discussie.
bully
 bully - maandag 15 maart 2010 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 15:10 schreef moa het volgende:

[..]

Lees maar constructief om het punt dat ik maak heen, dan wordt dit nog een erg lange en zaaie discussie.
ach als je blijft kijken met die psv bril word deze discussie zekers zaai.
maar je zou voor de verandering eens de feiten onder ogen durven zien.
en niet je tot het niveau verlagen door het over hersenloze of over leeftijd tehebben.
want dat zegt wel genoeg over jou gelijk wat je niet kan bewijzen dus maar begint met dit soort dingen.
moa
 moa - maandag 15 maart 2010 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 15:19 schreef bully het volgende:

[..]

ach als je blijft kijken met die psv bril word deze discussie zekers zaai.
maar je zou voor de verandering eens de feiten onder ogen durven zien.
en niet je tot het niveau verlagen door het over hersenloze of over leeftijd tehebben.
want dat zegt wel genoeg over jou gelijk wat je niet kan bewijzen dus maar begint met dit soort dingen.
Zoals ik al zei www.lerenlezen.nl
Ik heb al 3 keer aangegeven dat ik geen psver ben, dus hoe moet ik aan een psv brilletje komen?
bully
 bully - maandag 15 maart 2010 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 15:34 schreef moa het volgende:

[..]

Ik heb al 3 keer aangegeven dat ik geen psver ben, dus hoe moet ik aan een psv brilletje komen?
ach ik kan ook zeggen dat ik geen ajax supporter ben maar jou reacties zeggen wel wat anders.
dus ook die van mij.
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 15 maart 2010 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 15:34 schreef moa het volgende:

[..]

Omdat je aardig denigrerend doet tegenover de forumleden van dit topic misschien.

En leren lezen is ook op jou van toepassing...
bully
 bully - maandag 15 maart 2010 - 15:41   quote  deeplink  
de anti ajax argumenten van moa zeggen al genoeg.
freakie
 freakie - maandag 15 maart 2010 - 16:45   quote  deeplink  
Ach feyenoord is ook leuke ploeg om af te zeiken....
moa
 moa - maandag 15 maart 2010 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 15:41 schreef bully het volgende:
de anti ajax argumenten van moa zeggen al genoeg.
Je bent echt te grappig.
Omdat ik Afellay een goede speler vind ben ik voor PSV en anti ajax?
freakie
 freakie - maandag 15 maart 2010 - 16:55   quote  deeplink  
Je bent egt te grappig.. onze enoh af lopen kraken op de overtredingen die hij ook maakte tegen psv.. dat zou in het nadeel zijn van ajax.. Wat een perfecte wedstrijd speelde hij!
moa
 moa - maandag 15 maart 2010 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 16:55 schreef freakie het volgende:
Je bent egt te grappig.. onze enoh af lopen kraken op de overtredingen die hij ook maakte tegen psv.. dat zou in het nadeel zijn van ajax.. Wat een perfecte wedstrijd speelde hij!
Is het besmettelijk?

Ik kraak Enoh niet af, ik heb enkel dit gezegd:

quote:
Enoh heeft een goede inzet, maar komt voetbaltechnisch te kort voor Ajax, bovendien maakt hij veel te veel onnodige overtredingen.
Daarop zei jij:

quote:
Moa inderdaad over enoh heb je gelijk gedeeltelijk.. enoh maakt miss wel onnodige overtredingen maar dat is zijn kwaliteit.. voetbal technisch zag ik tegen juve vooral komt hij te kort inderdaad wil niet zegge dat hij nog erg goed kan worden.. over de verdediging gesproken vorig jaar stond ooijer in de basis bij het nederlands elftal ja.. nou niet egt meer geloof ik he? Englaar vind ik wel top inderdaad dat is 1 van de spelers die psv helpt in moeilijke wedstrijden(door zijn lengte ect)
En nu zou ik hem ineens afkraken?
bully
 bully - maandag 15 maart 2010 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 16:50 schreef moa het volgende:

[..]

Je bent echt te grappig.
geloof dat jij je eigen berichten hier maar eens moet terug gaan lezen.
moa
 moa - maandag 15 maart 2010 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 17:07 schreef bully het volgende:

[..]

geloof dat jij je eigen berichten hier maar eens moet terug gaan lezen.
Ik zou zeggen noem eens een paar van mijn zgn. anti ajax argumenten.
freakie
 freakie - maandag 15 maart 2010 - 17:11   quote  deeplink  
Nee jij zegt hij maakt onnodige overtredingen daar ben ik het niet mee eens.. hij maakt goede overtredingen op het goede moment en is een jonge speler en kan je veel van verwachten.. waar ik het mee eens was is het technische gedeelte dat had hij tegen psv ook.. maar hij ruimt zoveel op.. Dus ik zei toen dat enoh juist goed is door de overtredinge.. lezen is inderdaad nog erg lastig..
moa
 moa - maandag 15 maart 2010 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 17:11 schreef freakie het volgende:
Nee jij zegt hij maakt onnodige overtredingen daar ben ik het niet mee eens.. hij maakt goede overtredingen op het goede moment en is een jonge speler en kan je veel van verwachten.. waar ik het mee eens was is het technische gedeelte dat had hij tegen psv ook.. maar hij ruimt zoveel op.. Dus ik zei toen dat enoh juist goed is door de overtredinge.. lezen is inderdaad nog erg lastig..
Ik zeg toch niet dat hij alleen maar blinde schoppen uit deelt?

Even schoon schip maken wat betreft Enoh dan:

Ik vind Enoh een leuk en nuttig spelertje, alleen denk ik dat hij technisch af en toe nog wat te kort komt.
Natuurlijk zijn een groot deel van de harde ingrepen die hij maakt bijzonder nuttig, echter heb ik hem ook al een aantal keren gele kaarten zien pakken met harde onnodige overtredingen. Ik denk dat dat in bepaalde wedstrijden wel in zijn nadeel kan werken, bijvoorbeeld bij een Feyenoord-Ajax een Ajax-PSV of een europa league wedstrijd. Ik zeg niet dat hij die fouten elke wedstrijd maakt, maar ik ben bang dat hij wel vroeg of laat weer de fout in gaat op een cruciaal moment.

In de wedstrijd van gisteren vond ik hem idd ook gewoon goed, zoals ik dat in de meeste wedstrijden vind.

Edit: In cijfers 12 gele kaarten in 57 wedstrijden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 maart 2010 door moa --
remco k
 remco k - maandag 15 maart 2010 - 17:35   quote  deeplink  
Das in op 5 en dus twee schorsingen per seizoen, dat val reuze mee voor een speler zoals hij, ik moet ook zeggen dat het al stukken beter gaat met nutteloze overtredingen.

Een speler als hij heb je altijd nodig in een goed elftal, hij kijkt absoluut niet naar zichzelf en doet alles om te winnen. Jij zegt dat hij technisch niet heel goed is, ik betwijfel dat, hij gebruikt zijn techniek alleen anders, zie die bal gister op Suarez, hij legt die bal in de loop neer vanuit een heel moeilijke positie, veel andere spelers zouden deze bal in de voeten aanspelen. Enoh is belangrijker dan menig ajacieden denken. Hij heeft veel voetbal inzicht en snapt steeds beter wanneer in te stappen.
sjakiepakie
 sjakiepakie - maandag 15 maart 2010 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 - 19:48 schreef Feyenoord-010 het volgende:
PSV wordt kampioen
ik gun het iedereen behalve ajax
het valt 010 niet eens te gunnen ze zullen de komende 10 jaar niet meer om de titel spelen hoogstens om de EL
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 18 maart 2010 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 18:29 schreef sjakiepakie het volgende:

[..]

het valt 010 niet eens te gunnen ze zullen de komende 10 jaar niet meer om de titel spelen hoogstens om de EL
Als ze maar wel gelijkspelen of winnen tegen psv en twente...

Resterend programma PSV:

PSV - FC Twente
VVV Venlo - PSV
Willem II - PSV
PSV - Feyenoord
SC Heerenveen - PSV
PSV - FC Groningen
AZ - PSV

Resterend programma FC Twente:

PSV - FC Twente
FC Twente - Sparta Rotterdam
VVV Venlo - FC Twente
FC Twente - SC Heerenveen
AZ - FC Twente
FC Twente - Feyenoord
NAC Breda - FC Twente

Resterend programma Ajax:

RKC Waalwijk - Ajax
Ajax - FC Groningen
ADO Den Haag - Ajax
Ajax - VVV Venlo
Willem II - Ajax
Ajax - Heracles Almelo
NEC - Ajax
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - donderdag 18 maart 2010 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 16:50 schreef moa het volgende:

[..]

Je bent echt te grappig.
Affaly is een goeie speler voor psv,maar de absolute top no way dat zul jij eens zien.Bij het nederlands elftal zal hij ook altijd op de bank plaats nemen.
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - donderdag 18 maart 2010 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 - 14:00 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Als ze maar wel gelijkspelen of winnen tegen psv en twente...

Resterend programma PSV:

PSV - FC Twente
VVV Venlo - PSV
Willem II - PSV
PSV - Feyenoord
SC Heerenveen - PSV
PSV - FC Groningen
AZ - PSV

Resterend programma FC Twente:

PSV - FC Twente
FC Twente - Sparta Rotterdam
VVV Venlo - FC Twente
FC Twente - SC Heerenveen
AZ - FC Twente
FC Twente - Feyenoord
NAC Breda - FC Twente

Resterend programma Ajax:

RKC Waalwijk - Ajax
Ajax - FC Groningen
ADO Den Haag - Ajax
Ajax - VVV Venlo
Willem II - Ajax
Ajax - Heracles Almelo
NEC - Ajax
Elke wedstrijd van Twente is lastig, behalve tegen Sparta thuis.Ik zie Twente echt geen kampioen worden.

Psv heeft ook een hele lastige programma alleen Grunn thuis is wel een makkie.

Ajax heeft het echt makkelijk als ze met passie en strijd spelen en veel scoren,dan zie ik ajax makkelijk kampioen worden!
Ride
 Ride - zaterdag 20 maart 2010 - 21:57   quote  deeplink  
En nu morgen winnen dan staan we al 2e... Wie had dat durven dromen...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5171
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - psv - of twente realistisch gesproken..

0.0076060