BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ijzervreters hebben we nodig!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Han
 FR-Han - woensdag 10 maart 2010 - 21:16   quote  deeplink  
je hebt spelers die het ene moment in "vorm" zijn, het het andere moment niet. als een vaste speler hopeloos uit vorm is, moeten we op gretige jeugd inzetten. maar vooral het willen spelen voor f1 is zo belangrijk. hierin snap ik been en beenhakkert helemaal. het moet vlammen! en ook al hebben we minder geld, en moet de hand op de knip, die gasten moeten gewoon met ziel en zaligheid voor ons feyenoord willen spelen. ze zijn er wel die spelers leon. maar ze zijn zeldzaam tegenwoordig. maar als we niet te veel eissen of verwachten, dan zijn er wel vechters te vinden
hotjumper
 hotjumper - woensdag 10 maart 2010 - 21:17   quote  deeplink  
komt nooit meer, echte voetbal is vermoord door de commercie
hotjumper
 hotjumper - woensdag 10 maart 2010 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 21:16 schreef obiku010 het volgende:
je hebt spelers die het ene moment in "vorm" zijn, het het andere moment niet. als een vaste speler hopeloos uit vorm is, moeten we op gretige jeugd inzetten. maar vooral het willen spelen voor f1 is zo belangrijk. hierin snap ik been en beenhakkert helemaal. het moet vlammen! en ook al hebben we minder geld, en moet de hand op de knip, die gasten moeten gewoon met ziel en zaligheid voor ons feyenoord willen spelen. ze zijn er wel die spelers leon. maar ze zijn zeldzaam tegenwoordig. maar als we niet te veel eissen of verwachten, dan zijn er wel vechters te vinden
Bosschaart en Buijs???
FR-Han
 FR-Han - woensdag 10 maart 2010 - 21:22   quote  deeplink  
hotjumper, je bent weinig serieus. jammer, probeerde een serieuze discussie te houden
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 10 maart 2010 - 21:24   quote  deeplink  
Idd, ik hoef geen kampioen te worden, dat kan gewoon niet, maar ik wil wel zien dat de jongens zich 100% voor Mijn Feyenoord en helaas heb ik 93 niet meegemaakt, maar als ik de verhalen hoor van jongens als de Wolf, Fräser, Heus, van Gobbel dan geniet ik!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 10 maart 2010 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 21:13 schreef hotjumper het volgende:

[..]

amper...
dat is een trieste constatering.....
ik weet alleen niet of ik constatering goed schrijft...
Ik ben Leon en was analfabeet ,ik ben 41 en glaszettert dankzij de lOI leer ik lezen en schrijven...
Dankzij de LOI kom ik uit mijn isolement kan ik op headlinerforum oefenen met wat ik uit de boekjes van de LOI leerd.Nu willen Thomas en Boudewijn een stokje steken voor mijn leerproces.Alles moet ontopic terwijl ik gebaat ben bij offtopic..
FR-Han
 FR-Han - woensdag 10 maart 2010 - 21:27   quote  deeplink  
ik kom uit 77. was 16. jeugd feest! was zo trots. de jaren ervoor werd ik zwaar genart omdat feyenoord geloof 14e stond ofzo. jozef blijft me held. dat shokken, maar hij stond er wel! en de wolf. elleboogjes waren toen dagelijkse kost. en dan heb ik het niet over macaronie
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 10 maart 2010 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 21:26 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

dat is een trieste constatering.....
ik weet alleen niet of ik constatering goed schrijft...
Ik ben Leon en was analfabeet ,ik ben 41 en glaszettert dankzij de lOI leer ik lezen en schrijven...
Dankzij de LOI kom ik uit mijn isolement kan ik op headlinerforum oefenen met wat ik uit de boekjes van de LOI leerd.Nu willen Thomas en Boudewijn een stokje steken voor mijn leerproces.Alles moet ontopic terwijl ik gebaat ben bij offtopic..
hahaha
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 10 maart 2010 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 21:27 schreef obiku010 het volgende:
ik kom uit 77. was 16. jeugd feest! was zo trots. de jaren ervoor werd ik zwaar genart omdat feyenoord geloof 14e stond ofzo. jozef blijft me held. dat shokken, maar hij stond er wel! en de wolf. elleboogjes waren toen dagelijkse kost. en dan heb ik het niet over macaronie
zucht...
FR-Han
 FR-Han - woensdag 10 maart 2010 - 21:29   quote  deeplink  
lol
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 10 maart 2010 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 21:28 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

zucht...
dat heb ik nou vaak bij de terminator...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 10 maart 2010 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 21:26 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

dat is een trieste constatering.....
ik weet alleen niet of ik constatering goed schrijft...
Ik ben Leon en was analfabeet ,ik ben 41 en glaszettert dankzij de lOI leer ik lezen en schrijven...
Dankzij de LOI kom ik uit mijn isolement kan ik op headlinerforum oefenen met wat ik uit de boekjes van de LOI leerd.Nu willen Thomas en Boudewijn een stokje steken voor mijn leerproces.Alles moet ontopic terwijl ik gebaat ben bij offtopic..
hahahahahahahahahahaha
Basta
 Basta - woensdag 10 maart 2010 - 21:41   quote  deeplink  
uit de jeugd: Rikkie van Haaren heeft t!! Mokotjo en Nieveld van ons nu bij Excelsior hebben t ook. Van buutenaf:Schaars, Brama, Tiote, Svec en Holla (Ja ik weet niet haalbaar). aub geen gregor van dijk
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 10 maart 2010 - 21:47   quote  deeplink  
Wat een kutzooi, alles gesloten.....moet deze niet op slot boudewijn of thomas?
PieterBos
 PieterBos - woensdag 10 maart 2010 - 21:52   quote  deeplink  
Noem de Wolf b.v. en in mindere mate Fraser.
Of recenter Bosvelt
R()b
 R()b - woensdag 10 maart 2010 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 11:04 schreef kierewiet het volgende:
Johan en Pierewiet

6dwqz6.jpg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 10 maart 2010 - 22:13   quote  deeplink  
hahahahahaha
Basta
 Basta - woensdag 10 maart 2010 - 22:21   quote  deeplink  
uit de jeugd: Rikkie van Haaren heeft t!! Mokotjo en Nieveld van ons nu bij Excelsior hebben t ook. Van buutenaf:Schaars, Brama, Tiote, Svec en Holla (Ja ik weet niet haalbaar). aub geen gregor van dijk

Iemand verstand van voetba en Feyenoord in het bijzonder hier of niet....laatste kans op een inhoudelijke reactie op bovenstaande voorbeelden..
hotjumper
 hotjumper - woensdag 10 maart 2010 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 21:22 schreef obiku010 het volgende:
hotjumper, je bent weinig serieus. jammer, probeerde een serieuze discussie te houden
de topic werd geopend met Gibbs en Bastos, Buijs en Bosschaart zijn vele keren meer Feijenoorder dan die 2. Ze gaven zich altijd 100% omdat ze trots waren om voor Feyenoord te spelen. Dat ze voetballend niet goed genoeg waren is een ander verhaal
Basta
 Basta - woensdag 10 maart 2010 - 22:33   quote  deeplink  
bedoelde niet het topiconderwerp gibbs en bastos hahaha aub... maar mijn reactie en spelers die ik noemde die vanuit de jeugd of otherway cheap het echte leeuwenhart hebben.....
R()b
 R()b - woensdag 10 maart 2010 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 22:27 schreef hotjumper het volgende:

[..]

de topic werd geopend met Gibbs en Bastos, Buijs en Bosschaart zijn vele keren meer Feijenoorder dan die 2. Ze gaven zich altijd 100% omdat ze trots waren om voor Feyenoord te spelen. Dat ze voetballend niet goed genoeg waren is een ander verhaal
Ja Precies en wat heeft Feyenoord met Gibbs en Bastos?
Ik was die gasten al lang vergeten totdat Obiku010 erover begon!!
Dus je kan zo moeilijk serieus mee discussiëren!
R()b
 R()b - woensdag 10 maart 2010 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 22:33 schreef Basta het volgende:
bedoelde niet het topiconderwerp gibbs en bastos hahaha aub... maar mijn reactie en spelers die ik noemde die vanuit de jeugd of otherway cheap het echte leeuwenhart hebben.....
Die hebben ze al Fer
hotjumper
 hotjumper - woensdag 10 maart 2010 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 22:21 schreef Basta het volgende:
uit de jeugd: Rikkie van Haaren heeft t!! Mokotjo en Nieveld van ons nu bij Excelsior hebben t ook. Van buutenaf:Schaars, Brama, Tiote, Svec en Holla (Ja ik weet niet haalbaar). aub geen gregor van dijk

Iemand verstand van voetba en Feyenoord in het bijzonder hier of niet....laatste kans op een inhoudelijke reactie op bovenstaande voorbeelden..
ik reageerde op obiku.

De Vrij Vlaar Bahia hebben het al.
Fer ook
Basta
 Basta - woensdag 10 maart 2010 - 22:38   quote  deeplink  
1 is genoeg wou je zeggen....pannekoek...jou hebt er dus duidelijk echt helemaal geen verstand van...hahaha
Basta
 Basta - woensdag 10 maart 2010 - 22:41   quote  deeplink  
vlaar bahia gio WIJNALDUM zeker ook....jah en toen?
Basta
 Basta - woensdag 10 maart 2010 - 22:45   quote  deeplink  
De kampioenselftallen hadden op elke positie een vechter een winnaar, ook flegmatieke buitenspelers, taument, blinker etc waren welechte Feyenoorders daardoor werden wij met een in principe kwalitatief minder elftal wel KAMPIOEN!! Door met Feyenoord gevoel te spelen!!
R()b
 R()b - woensdag 10 maart 2010 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 22:38 schreef Basta het volgende:
1 is genoeg wou je zeggen....pannekoek...jou hebt er dus duidelijk echt helemaal geen verstand van...hahaha
Over pannenkoeken niet nee sorry ,
Maar je vraagt om spelers met een echt leeuwenhart uit jeugd of gratis o.i.d.
En ik noem Fer , omdat hij dat naar mijn mening heeft.
Dus ik snap niet wat je bedoeling is met je comment naar mij toe.
Maar als je wilt flamen over en weer , dan doe ik graag mee maar niet huilen bij Boudewijn he.
Basta
 Basta - woensdag 10 maart 2010 - 22:51   quote  deeplink  
Laat maar jongen Fer heeft t idd helemaal goed ...nog meer tips? dingen die je echt heel scherp gezien hebt?
R()b
 R()b - woensdag 10 maart 2010 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 22:51 schreef Basta het volgende:
Laat maar jongen Fer heeft t idd helemaal goed ...nog meer tips? dingen die je echt heel scherp gezien hebt?
Dries Mertens dan ?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 10 maart 2010 - 23:04   quote  deeplink  
Gregor van Dijk?
Basta
 Basta - woensdag 10 maart 2010 - 23:05   quote  deeplink  
voor het zaalvoetbalteam?
Basta
 Basta - woensdag 10 maart 2010 - 23:06   quote  deeplink  
uit de jeugd: Rikkie van Haaren heeft t!! Mokotjo en Nieveld van ons nu bij Excelsior hebben t ook. Van buutenaf:Schaars, Brama, Tiote, Svec en Holla (Ja ik weet niet haalbaar). aub geen gregor van dijk
Basta
 Basta - woensdag 10 maart 2010 - 23:08   quote  deeplink  
kevin strootman? falkenburg? jah idd wel van s p e r m a maar wel beterdan die duplan waar we ook achteraanzitten
Basta
 Basta - woensdag 10 maart 2010 - 23:14   quote  deeplink  
nog een paar: Tim Krul, Hans Mulder (rkc), Bas Dost,Robbie Wielaert, Paulo Henrique
R()b
 R()b - woensdag 10 maart 2010 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 23:14 schreef Basta het volgende:
Robbie Wielaert
xD hahahahahaha
kaleco
 kaleco - donderdag 11 maart 2010 - 00:47   quote  deeplink  
buijs feyenoorder ???? als het hem uitkomt 2 weken geleden als een mongool juichen en hij vondt het leuk nee BOSVELT HEUS FRASER dat waren feyenoorders maar buijs??

sorry hotjumper maar nee
hotjumper
 hotjumper - donderdag 11 maart 2010 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 - 00:47 schreef kaleco het volgende:
buijs feyenoorder ???? als het hem uitkomt 2 weken geleden als een mongool juichen en hij vondt het leuk nee BOSVELT HEUS FRASER dat waren feyenoorders maar buijs??

sorry hotjumper maar nee
Kijk, nadat hij bij ons buiten de boot gevallen was, moest ie toch wat, dat er bij ons nou van die watjes lopen die niet juichen als ze tegen hun "oude" club spelen....
Denk dat Buijs vaker in de kuip zit dan de gemiddelde forum bezoeker hier.
bram
 bram - donderdag 11 maart 2010 - 10:51   quote  deeplink  
israel,laseroms,pietje romijn,hanegem,heus,hasil,wery,vd.korput,dat waren de echte en ik ben er vast nog een paar vergeten
Milo
 Milo - donderdag 11 maart 2010 - 11:00   quote  deeplink  
spelers die met hun hart spelen zijn er genoeg! alleen zijn dat vaak 2de rangs spelers. buijs, bosschaart, acuna, babovic die niks toevoegen aan Feyenoord.

Spelers als heus, fraser, de wolf, v gobbel, pablo sanchez en later bosvelt en kuijt
Vindt je niet zo snel.
Bahia, vlaar dat zijn op dit moment de bikkels van ons Feyenoord en daar moeten wij trots op zijn!
bram
 bram - donderdag 11 maart 2010 - 11:02   quote  deeplink  
BAAB///HELD mwahahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 11 maart 2010 - 12:02   quote  deeplink  
Kierewiet is echt kierewiet met de namen die hij noemt maar er zit wel en kern van waarheid in wat hij zegt. Alleen denk ik dat het met het moderne voetbal niet haalbaar is!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 11 maart 2010 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 - 09:32 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Kijk, nadat hij bij ons buiten de boot gevallen was, moest ie toch wat, dat er bij ons nou van die watjes lopen die niet juichen als ze tegen hun "oude" club spelen....
Denk dat Buijs vaker in de kuip zit dan de gemiddelde forum bezoeker hier.
100% eens!!! De helft hier zijn van die teletekst of eredivisielive supporters!!!
bram
 bram - donderdag 11 maart 2010 - 12:10   quote  deeplink  
818 bedoel je
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 11 maart 2010 - 12:10   quote  deeplink  
wat bedoel je???
Milo
 Milo - donderdag 11 maart 2010 - 12:14   quote  deeplink  
niet iedereen kan naar het stadion he! houd een beetje rekening mee! dank u!
BRAYY
 BRAYY - donderdag 11 maart 2010 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 20:47 schreef obiku010 het volgende:
als ze maar meer geven als 100%. dat bedoelde ik ermee man. zat er later ook nog van op me kruin te krabben. beter 110 % dan. exuus mede legion leden
even een update: 100 % betekend alles, de volle pond, de hele mikmak. snap je?
BRAYY
 BRAYY - donderdag 11 maart 2010 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 - 12:14 schreef Milo het volgende:
niet iedereen kan naar het stadion he! houd een beetje rekening mee! dank u!
zo is het er zijn bijvoorbeeld ook feyenoordfans in het hoge, hoge noorden van het land. en om nou elke twee weken naar rotterdam te rijden?
Milo
 Milo - donderdag 11 maart 2010 - 12:19   quote  deeplink  
of hebben een sv :(
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 11 maart 2010 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 - 12:14 schreef Milo het volgende:
niet iedereen kan naar het stadion he! houd een beetje rekening mee! dank u!
Hoezo niet??? Ik kan ook niet elke wedstrijd vanwege werk. Ik woon op een afstand van 200 kilometer. Ik moet ook elk jaar sparen voor mijn kaart maar heb er elk jaar ene!!! Dus wat is het excuus????? I am Feyenoord till i die!!!!!!!
Milo
 Milo - donderdag 11 maart 2010 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 - 12:20 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Hoezo niet??? Ik kan ook niet elke wedstrijd vanwege werk. Ik woon op een afstand van 200 kilometer. Ik moet ook elk jaar sparen voor mijn kaart maar heb er elk jaar ene!!! Dus wat is het excuus????? I am Feyenoord till i die!!!!!!!
pannekoek ik heb sv! ik kan niks, af en toe ga ik wel en met iemand mee, maar als ik gepakt word ben ik de lul voor de rest van mijn leven! en kan ik nooit meer naar de kuip toe!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ijzervreters hebben we nodig!









0.0108010