|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Is dat jou of mijn fout?? Pannekoek!!! Ik zorg dat ik gewoon niet gepakt word!!! Jij hebt tenminste wel een goed excuus!!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Dank zij camara's in het stadion, worden raddraaiers zoals deze jongens hopelijk opgepakt! mijn dank is groot, meneer borst! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 11 maart 2010 - 12:03 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] 100% eens!!! De helft hier zijn van die teletekst of eredivisielive supporters!!! Dus? Wat is dit voor kansloze opmerking. Sommigen van ons gaan maar een paar keer per jaar ja. Geld speelt geen rol, werk, tijd en familie wel.
Maar ik mis nooit een wedstrijd zie altijd alles. Ben lid vanlegioen en sv. Doe mee voor feyenoord aan de sponsorloterij etc. En dan kom jij ff lekker bijdehand doen, flikker toch op man. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 11 maart 2010 - 21:55 schreef Stylzz het volgende:[..] Dus? Wat is dit voor kansloze opmerking. Sommigen van ons gaan maar een paar keer per jaar ja. Geld speelt geen rol, werk, tijd en familie wel. Maar ik mis nooit een wedstrijd zie altijd alles. Ben lid vanlegioen en sv. Doe mee voor feyenoord aan de sponsorloterij etc. En dan kom jij ff lekker bijdehand doen, flikker toch op man. Ach ik heb ook jaren geen seizoenkaart gehad.. Te druk met werk en een huis opnieuw bouwen.. In die tijd stond het op een laag pitje maar ik voelde mij niet een mindere Feyenoorder dan de rest.. En nu zijn mijn kinderen 7 en 10 en die beginnen langzaam ook te klagen dat ik weer de hele zondag weg ben... Uiteindelijk is je gezin net ff iets belangerijker.. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
dat woord vak PP of DD leon!!!! hahahahahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: nee gewoon Z,en ik hoef maar 1 kind mee te nemen he... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
Z met een kind, is dat uberhaupt mogelijk?? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tuurlijk zitten er zat,zelfs met snor. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahahahahahaha............en kale kop |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als ik ga zit ik altijd NN ... Neem altijd familie mee.. Die zitten liever wat rustig |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
is dat zo'n vak waar je €45,- neerlegt voor een kaartje?? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hoe weet je dat hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Op het voorplein is het ut rustigst tijdens de wedstrijd Styllz... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: kan alles goed overzien vanuit V |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: prijzig............waarom niet in de groene zone. is toch een stuk goedkoper dacht ik en ook vrij rustig?? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja maar om ze daar nu te parkeren |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee je moet doen wat je moet doen pik... |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op donderdag 11 maart 2010 - 12:02 schreef Feyenoord till i die het volgende:Kierewiet is echt kierewiet met de namen die hij noemt maar er zit wel en kern van waarheid in wat hij zegt. Alleen denk ik dat het met het moderne voetbal niet haalbaar is!! Denk ik ook. |
|
|
|