|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote:Op woensdag 10 maart 2010 - 21:32 schreef obiku010 het volgende:als dudek wil komen lijkt het me dat hij te horen krijgt dat een topsalaris niet mogelijk is. maak me niet zo veel zorgen Op amateurbasis, lijkt me beter, heeft al jaren niets gepresteerd |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: als belle komt dan ga ik ook weer voetballen |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op donderdag 11 maart 2010 - 18:12 schreef RedWhiteBlack het volgende:[..] Op amateurbasis, lijkt me beter, evenals vlaar, heeft al jaren niets gepresteerd. beter verkopen nu het nog kan [/quote |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote: nou, samen met haar douchen, daar heb ik wel wat voor over |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
vlaar is juist onze topper man! |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote: Niet mijn quote aanpassen, zodat er iets staat wat ik niet geschreven heb bijdehand |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Lekker hoor!!! Die Hotjumper, nog smaak ook...... |
|
|
|
|
aadje2
|
|
|
Weer n bejaarde betalen naar een AOW uitkering |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
dudek 1.. darley3... mulder verhuren |
|
|
|
|
anoe in anoe 12e
|
|
|
Been zegt dat komst dudek onzin is, ik denk dat ook tenzij hij genoegen neemt met 5/7 ton per jaar
gelukkig is been duidelijk! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Ben blij dat die oude lul niet komt,
Geef Darley en Mulder eens de kans, 3e keeper Lamprou! ONZIN om nieuwe keepers te halen voor veel geld! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: vergeet ik timmer op 2 |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ik dacht al. dat vond ik niks voor jou. Maar gelukkig kon je het nog corrigeren. Heb je overigens het lijstje met transfervrij spelers gezien? Paauwe van Twente is ook transfervrij das ook geen te onderschatten goalie.
(even offtopic: zag dat Kolkka ook weer transfervrij was, wat denk jij daar van?) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
kolkka is wel oud. maar denk dat de meeste spelers qua inzet nog wat kunnen leren van onze rollator-sprintert. patrick pauwwe is ook transfervrij. denk dat ie het beter doet als onze vriend kevin hofland |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die Landzaat is dat niets? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
jammer dat Lurling niet transfervrij is |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
lurling hoeven we niet terug als speler knul. mischien later als assistent trainer, dat lijkt me wel een goed plan |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 - 09:31 schreef obiku010 het volgende:lurling hoeven we niet terug als speler knul. mischien later als assistent trainer, dat lijkt me wel een goed plan jij begrijpt mij niet,knulletje |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
das dan wel knullig van me |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: kreeg even het idee dat je hem op had willen stellen als je trainer van f1 was geweest. wel fijn om te horen dat antony nog niet vergeten is. eens een held altijd een held! |
|
|
|
|
MS-13
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
niet persee. maar babos terug is ook wel goed. of babos terug, en darley weg. of gewoon good old henkie in de goal |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Of gewoon Maikel Aerts, die hoef je niet te vragen om te wisselen.... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
geen kwaad woord over maikel. heefd het gewoon erg goed gedaan. zonder hem hadden we het echt minder gedaan |
|
|
|
|
MS-13
|
|
|
quote:Op maandag 15 maart 2010 - 19:31 schreef obiku010 het volgende:geen kwaad woord over maikel. heefd het gewoon erg goed gedaan. zonder hem hadden we het echt minder gedaan nog minder? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
die mag wat mij betreft ook gewoon terug. aerts in de goal is garantie voor de nul. maar niet meer als 1.000.000 salaris. dat lijkt me redelijk |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Doe maar een slotje, niveau is er niet beter op geworden hier.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
obiku010 oprotten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Estelle
|
|
|
Nou nou Milo, kan het een beetje vriendelijker tegen mijn broertje? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: godverdomme tief nou een x op man |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Estelle
|
|
|
Ik heb liever dat je me Estelle Cruijf noemt ;-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: deze Estelle heeft een leuter denk ik.... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
estelle cruijf. ik vind het een mooie naam. ik heb nog kaartjes voor dries roelvink. mischien leuk om samen te gaan?.... |
|
|
|
|
Estelle
|
|
|
wat zit je nou te leuteren...ben een meisje! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hier wordt je toch moe van............... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Toevallig dat obiku en Estelle ook precies na elkaar posten.. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
waar blijft de rest van 'de club'?? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Z'n pc loopt vast denk ik |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
ja idd, waar zijn kierewiet en kiprich? |
|
|
|
|
Estelle
|
|
|
maar niet op elkaar reageren... Hij zit in zijn huis en ik met m'n kleine kontje in mijn huis... Het is echt mijn broertje! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: of betrapt door mams......... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 - 20:30 schreef Estelle het volgende:maar niet op elkaar reageren... Hij zit in zijn huis en ik met m'n kleine kontje in mijn huis... Het is echt mijn broertje! Ga je vader eens pesten knul.. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 - 20:30 schreef Estelle het volgende:maar niet op elkaar reageren... Hij zit in zijn huis en ik met m'n kleine kontje in mijn huis... Het is echt mijn broertje! En waar wonen jullie? Jordaan? De Pijp? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
wat een mafkezen hier.... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 - 20:30 schreef Estelle het volgende:maar niet op elkaar reageren... Hij zit in zijn huis en ik met m'n kleine kontje in mijn huis... Het is echt mijn broertje! foto svp tonen, anders geloven we je niet |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
zoja, geloven we je nog niet |
|
|
|