|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
fotootje obiku010
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 - 20:32 schreef craven het volgende:wat een geweldige intelectueele mensen die estelle kierewiet obiku en kiprich. een verijking voor hier.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
fotootje estelle
|
|
|
|
|
Estelle
|
|
|
zeg aap, dat vraag je niet aan een dame. Okee, vooruit dan, met of zonder kleren aan? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hey hij stond op loveboat 1 tijdens Gaypride in de gaycapitol off the world... Dat zag ik op tv,de boot voor v Hooijdonk. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
krijg net uit betrouwbare bron dat kierewiet en kiprich geen dienst hebben vannaaf. exuus. morgen zullen zij komen met aan het denken zettende reacties en inzichten |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 - 20:36 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hey hij stond op loveboat 1 tijdens Gaypride in de gaycapitol off the world... Dat zag ik op tv,de boot voor v Hooijdonk. waar stond pantelic?? |
|
|
|
|
Estelle
|
|
|
zo bro, kreeg je het uit je strotje? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zuig jij ook onder de lakens? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik word helemaal emotioneel als ik er aan denk. nog een nachtje slapen. en dan weer nieuwe inzichten. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Bro??????? Ben je een zwarte Amerikaan???? Ach ja, we zijn allemaal brothers weet je!! Je weet toch!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Bro your sister is your ho |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ftid is ook swa man. respect! lol |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Estelle
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 - 20:40 schreef obiku010 het volgende:ik word helemaal emotioneel als ik er aan denk. nog een nachtje slapen. en dan weer nieuwe inzichten. Het lijkt erop dat pa en ma al hun kruit verschoten hebben bij mij. Ik hoef geen nachtje te slapen om weer tot nieuwe inzichten te komen...schud ze zo uit mijn broekspijpje! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 - 20:44 schreef Estelle het volgende:[..] Het lijkt erop dat pa en ma al hun kruit verschoten hebben bij mij. Ik hoef geen nachtje te slapen om weer tot nieuwe inzichten te komen...schud ze zo uit mijn broekspijpje! dat heb je met dat lepra he.... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
maar effe on topic. als greene scoort. moeten we een andere keeper? graag serieuze reacties |
|
|
|
|
Estelle
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 - 20:46 schreef obiku010 het volgende:maar effe on topic. als greene scoort. moeten we een andere keeper? graag serieuze reacties je moeder heeft je vaak laten vallen als baby? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
das de held die we te vroeg hebben laten gaan naar vitesse. de ploeg waar we zaterdag avond tegen spelen. ik zeg massaal een mooi lied voor hem. en we moeten hem het gunnen als hij zou scoren. das wel zo sportief jongens en dames |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik was eigenlijk wel in mn nopjes toen dat jodejong wegging. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zat met zijn schedeltje uren vast in de urinoir totdat de brandweer hem uit zijn benarden positie bevrijden.Sommige zeggen nu dat ze dat beter hadden kunnen laten achtraf gezien... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 - 20:51 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zat met zijn schedeltje uren vast in de urinoir totdat de brandweer hem uit zijn benarden positie bevrijden.Sommige zeggen nu dat ze dat beter hadden kunnen laten achtraf gezien... was vooral lullig dat zijn vader het urinoir gewoon bleef gebruiken |
|
|
|
|
Estelle
|
|
|
wat onaardig om te zeggen Leon. Dat wipneusje staat hem best schattig, hè Biek? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Helaas ook voor de grote boodschap... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dat is een leugen, dat bruine hoopje bleek zijn zusje |
|
|
|
|
Estelle
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
nou hotstumper zo kan ie wel weer he... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
laten we het lekker on topic houden |
|
|
|
|
Estelle
|
|
|
ach, ik kan wel tegen een stootje... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: oh dan was ik verkeerd geinformeerd... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja en dan wordt je al snel uitgemaakt voor hoer... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ow ik wist niet dat het familie geheimen waren sorry |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: 't moet niet veel gekker worden, jappie |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: om geinformeerd te kunnen worden moet je het vermogen hebben te onthouden. daar heb je hersens voor nodig leon. luister maar naar chari. dan komt het wel in orde met je |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 - 20:59 schreef obiku010 het volgende:[..] om geinformeerd te kunnen worden moet je het vermogen hebben te onthouden. daar heb je hersens voor nodig leon. luister maar naar chari. dan komt het wel in orde met je Vreemde informatie... Ga jij mij nou dingen vertellen diezelfs de terminator nog begrijpt? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 - 20:59 schreef obiku010 het volgende:[..] om geinformeerd te kunnen worden moet je het vermogen hebben te onthouden. daar heb je hersens voor nodig leon. luister maar naar chari. dan komt het wel in orde met je Als je niet geïnformeerd wordt kan je het geheugen van een olifant hebben, dan weet je even goed niets. Maar je heb gelijk, Leon lees ff hun biografie door:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 maart 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Roetboy>>BoyHavelaar
|
|
|
wat moeten we nou weer met Dudek, we hebben 3 fantastische keepers en dan kopen we zo`n ouwe lul erbij doe voor geld gaat, en hij is echt niet meer zo goed als vroeger... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
we moeten darley verkopen en mulder gewoon uitlenen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 - 21:05 schreef hotjumper het volgende:[..] Als je niet geïnformeerd wordt kan je het geheugen van een olifant hebben, dan weet je even goed niets. Maar je heb gelijk, Leon lees ff hun biografie door: [ afbeelding ] stom ik ,en ik maar denken dat dit hun biografie was..
|
|
|
|
|
Estelle
|
|
|
dan was je aardig in de war... jullie beiden trouwens |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
je doet me wel een plezier met die foto leon. maar het is geen keeper man |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 - 21:07 schreef Roetboy>>BoyHavelaar het volgende:wat moeten we nou weer met Dudek, we hebben 3 fantastische keepers en dan kopen we zo`n ouwe lul erbij doe voor geld gaat, en hij is echt niet meer zo goed als vroeger... Als je Dudek laat komen dan alleen als vervanger voor Van Dijk, hij heeft natuurlijk een onschatbare internationale ervaring waar die jonge gasten wat van kunnen leren. Denk overigens dat Dudek zelf wel begrijpt dat ie voor het geld niet in de Kuip hoeft te zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Estelle
|
|
|
wat is er met Leontine vanavond? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 - 21:11 schreef hotjumper het volgende:[..] Als je Dudek laat komen dan alleen als vervanger voor Van Dijk, hij heeft natuurlijk een onschatbare internationale ervaring waar die jonge gasten wat van kunnen leren. Denk overigens dat Dudek zelf wel begrijpt dat ie voor het geld niet in de Kuip hoeft te zijn. Nou dat betwijfel ik een beetje,dat van dat geld dan he.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: die legt te vingeren op de bank,3 huizen verder... |
|
|
|