|
|
Emile
|
|
|
ik snap er geen flikker van eerst die auausar of hoe je zn naam ook schrijft toen gelul over schaken en nu zijn ze ook nog is bezig met dudek terwijl volgens mij een spits op prioriteit 1 staat want middevelders hebben we genoeg en in keepers zitten we ook niet echt arm
dus wie kan het me uitleggen |
|
|
|
|
Jeroen.
|
|
|
Je snapt niet veel zo te zien.
Spelers als Auausar en Schaken hebben een aflopend contract bij hun club. Deze spelers goedgekeurt door het scoutsysteem van Feyenoord, blijken van waarde te zijn nu, of in de toekomst.
Beetje vertrouwen in Feyenoord.
Als ze zeggen dat er een spits komt, komt er een spits. Zijn we nou Feyenoord of wat?!?! |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
hoe bedoel je ik snap niet veel
schaken is 27 dus daar valt al niet veel van te scouten en ze zeggen wel vaker dat ze met een spits komen nou ik heb nog niks gezien en dat heeft niks met vertrouwen in feyenoord te maken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 maart 2010 door Emile -- |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Volgens mij stond Wanderson nog voor de deur toen het nog sneeuwde... Das paar weken geleden, dus probeer helder te blijven denken. Aankomend seizoen zullen er spelers vertrekken, dan ben je te laat om zonder financieen nog spelers te willen aantrekken. Tevens wordt dit door Been en Beenhakker ook steeds aangegeven. Een spits zal heus wel komen. Betreft het scouten, waarom kun je op 27 jarige leeftijd niet meer gescout worden? Scouten betekend het in kaart brengen van kwaliteiten en/of tekortkomingen van een speler... dit kan dus ook bij een 14 en 40 jarige. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
de dost topic zou idd hieronder kunnen vallen. las net dat feyenoord twente en heerenveen hun pijlen richten op bas dost. dan zouden we de hoognodige spits hebben. denk wel dat die dost kan uitgroeien tot een goede voor feyenoord |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
Pi-air terughalen,knalt er net zoveel in als Dost |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Het verhaal Dudek, daar ben ik nou weleens klaar mee! het verhaal over een spits idem. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: eens,we hebben genoeg spelers,ff een jaartje in de luwte,wel zorgen dat we bij de eerste vijf eindigen,daarna op weg naar de coolsingel. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
idd, ik geef misschien wel nu een heel fout voorbeeld maar goed, kijk even naar onze concurrenten gooien ook de spitsen in het diepe met vaak een goed einde.
gooi luc erin volgend jaar! met spelers als cisse en tomasson die ook op die positie kunnen spelen. en het spitsen probleem is opgelost. mocht dit niet goed gaan kan Feyenoord altijd nog opzoek gaan naar een spits. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op donderdag 11 maart 2010 - 00:13 schreef Jeroen. het volgende:Je snapt niet veel zo te zien. Spelers als Auausar en Schaken hebben een aflopend contract bij hun club. Deze spelers goedgekeurt door het scoutsysteem van Feyenoord, blijken van waarde te zijn nu, of in de toekomst. Beetje vertrouwen in Feyenoord. Als ze zeggen dat er een spits komt, komt er een spits. Zijn we nou Feyenoord of wat?!?! Wat ben jij wijs zeg!! O nee, je bent gewoon een mafkees!!! Als Feyenoord zegt dat er een spits komt dan komt ie????? VAN WELK GELD??? We hebben toch een van de beste jeugdopleidingen van Nederland?? Transfervrij haal je geen enkele goede spits. Gratis, ja!!! Goed denk ik niet!!! Anders doen ze hem niet gratis weg. Het scoutsysteem is ook al jaren zo geweldig bij Feyenoord dat ik je reactie meteen begrijp. MAFKEES!!!! Zet verdomme je oogkleppen nou eens af. Je moet hopen dat Castaignos volgend jaar de sterren van de hemel speelt. Andere goede opties hebben we echt niet. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
denk aan je hart jongen,hij is niet wijzer |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Mijn hart klopt alleen maar Feyenoord!! Zolang Feyenoord bestaat klopt mijn hart ook nog of ik moet boven de 70 komen!! (hoop ik) |
|
|
|
|
bram
|
|
|
als je zo veel blijft zuipen haal je het niet,proost kerel |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Wat nou?? geloof je me niet of ken je me??? Vind het nogal een aanvallende opmerking! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
denk dat je ook wel wat lust,ik ook en daar is niets mis mee en nee,ik val je niet aan |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
Schaken WhooOOoooow! Schaken WhooOOOoow!
serieus haal gewoon perdo, erasmus en castaignos bij de selectie en laat Schaken maar in venlo. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Dat klopt wel dat ik wat lust maar kwam nogal over als of ik nu ook gedronken heb. Heb je wel gezien hoe laat het is?? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op donderdag 11 maart 2010 - 12:13 schreef BRAYY het volgende:Schaken WhooOOoooow! Schaken WhooOOOoow! serieus haal gewoon perdo, erasmus en castaignos bij de selectie en laat Schaken maar in venlo. Eens!!!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 11 maart 2010 - 12:15 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Dat klopt wel dat ik wat lust maar kwam nogal over als of ik nu ook gedronken heb. Heb je wel gezien hoe laat het is?? dat maakt voor bram niks uit, hahahahaha |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Milo