BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Investeert Feyenoord tevergeefs in De Guzman?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 11 maart 2010 - 11:37
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Investeert Feyenoord tevergeefs in De Guzman? (Feyenoord.blog.nl)

bram
 bram - donderdag 11 maart 2010 - 11:48   quote  deeplink  
goed stuk
Darryl1997
 Darryl1997 - donderdag 11 maart 2010 - 11:51   quote  deeplink  
quote:

Column: The Vogelaar has Flown
wo, 10/03/2010 17:32

Ella Vogelaar, de vrouw die gillend gek werd en met haar krachtwijken en andere krachttermen het ingeslapen zootje uit Den Haag weer wat te lullen gaf tijdens de borrel. De vrouw die de renovatie van de SS Rotterdam er doorheen drukte. Met geld dat er niet was. Lekker belangrijk,want hebben er een mooie herinnering voor teruggekregen.

Sinds deze kleine misrekening was het snel gedaan met mevrouw Vogelaar, ze vormde met haar man een schrijversduo waarin de inmiddels fameuze bukakefeesten tijdens krachtwijkbezoeken uitgebreid werden doorgelicht, hierna hebben we weinig meer van haar gehoord. Of toch wel? Ik heb namelijk het sterke vermoeden dat ze tegenwoordig als adviseur is verbonden aan Gudde & Co. Want aangaande part-time voetballer en Full-time DJ GuzzFuzz kan ik niets anders bedenken dan dat ze haar bevindingen in rapport SS Rotterdam zo geweldig vond dat ze deze maar heeft toegespeeld aan de denktank in het Maasgebouw.

Nu woont guzzie niet in een krachtwijk, wellicht dat hij hier nog wel een woning aanhoud in West Side Vancouver. Maar anders dan dat, is het toch echt een project dat in het straatje past van oppasvaders en herintegratiewedherintreders. Een bodemloze put die, als hij maar genoeg gevuld wordt net zo bodemloos blijft, maar wel voor een warme sensatie tussen de in Christine LeDuc gehulde dijen van Meesteres Vogelaar zorgt.

Anders kan je het niet aan mij uitleggen. Een tot wrakhout verworden bodemloze investeringsput die na renovatie het zelfde oplevert als een ijsblok van de Erasmusbrug. Guzzfuzz had aanvankelijk een mooie toekomst voor zich, werd bij het Nederlands elftal onder barely-legal gehaald en was op jonge leeftijd zowaar een van de dragende spelers van Feyenoord geworden. Op een gegeven moment kwam er een blessure kijken en was meneer uitgeschakeld, zo het nu lijkt definitief.

Feyenoord dat door de kaartenhuisconstructie op financiën inmiddels zover was om Coen Moulijn onder te brengen in een investeringspoule, betaalde de renovatiewerkzaamheden in de hoop dat de investeerders iets van het geld terug zouden zien, nee dat is een leugen. Ze betaalde die operatie omdat ze een talentvolle, vriendelijke jongen alle geluk in de wereld gunden. Dat verwoede pogingen om De Guzman te verkopen aan een witwasser uit de Oeral voor een paar kolenroebels al niet meer bleek te lukken, bleek geen teken aan de wand.

Inmiddels zijn we een poosje verder en wordt meneer Guzza bijgestaan door een kundige marge-voetballer in ruste. Deze heeft Orignal Guzman middels een aantal zeer kleurrijke spreadsheets uitgetekend hoe diens toekomst eruitziet volgens twee scenarios. Scenario I bijtekenen: een paar nieuwe pattas van Nike en een jodenfooi van € 800k en in het geheel niets voor zijn trouwe vriend en beschermheer. Ja leuk die honderduizenden mensen die de grond kussen waar je loopt, maar daar betaal je geen Bentley van. Scenario II niet bijtekenen: Kans op een fikse premie een horloge met drie misschien wel 4 wijzerplaten en er 75% van de tijd geen reet voor hoeven uitvoeren. Voor iemand die naar Herenkapsalon Stevie Wonder gaat is dit geen keuze.

De toekomst is dus uitgestippeld, meneer vertrekt aan het eind van het seizoen voor nop, trouwens niet voor het geld maar omdat hij bij Feyenoord uitgeleerd is. Dit kan ik me heel goed voorstellen daar de verkoeverkamers van het Erasmus MC inmiddels gesneden koek zijn en een beetje profvoetballer liever wordt geholpen in een Dr. Mengele-kliniek in Zwitserland met ongeboren vogelbekdierpasta. En daar heeft Feyenoord de middelen niet voor, nou goed de weet niet van.

Dus een speler die aan het eind van het huidige (nog heel korte) seizoen gratis en voor niets met opgeheven middelvinger door de achterdeur vertrekt, daar moet je eigenlijk afstand van nemen. Werknemers die al een jaar voordat er überhaupt sprake is van een vast contract roepen dat ze liever bij een beter burgers kunnen flippen bij Bram, die worden ook direct op straat gepleurd, zeker als ze makkelijk vervangbaar zijn. Je investeerders kunnen fluiten naar het geld en de kosten blijken na een korte analyse vele malen hoger dan de verwachte opbrengsten.

Dan blesseert deze speler zich. Mooi, afzinken verlies pakken en wegwezen. In plaats van deze logische stap heeft iemand het rapport Vogelaar gepakt en dit toegepast want wat gebeurt er? Juist, de medische staf van Feyenoord gaat over tot opereren. Dus geld, dat er niet is, wordt geïnvesteerd in de renovatie van een project waar nauwelijks iets uit te halen valt. Geld dat ergens vandaan moet komen, seizoenskaarten bijvoorbeeld. Ik mag er niet van uitgaan dat hij over onze rug wordt opgelapt omdat hij ingeschreven staat bij een of het andere poep&plas strombaanshow van SBS 6 of dat er een oliesjeik met te veel tijd graag een gezond exemplaar met een kruisboog op de maasvlakte achterna wil zitten. Kortom er wordt een heleboel geld in een leuke herinnering gepompt, een herinnering, niets meer niets minder. En van herinneringen kan je nog steeds niet leven, laat staan een selectie onderhouden.

Een geluk, het kabinet waarinVvogelaar zetel had, is inmiddels gevallen, ik hoop alleen dat Feyenoord hier niet zo lang over doet

Milo
 Milo - donderdag 11 maart 2010 - 11:54   quote  deeplink  
dag de guzman over en sluiten!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 11 maart 2010 - 11:59   quote  deeplink  
De guzman kan je wat mij betreft bij onze vijanden uit 020 scharen!!! Een jongen met hoogmoedswaanzin die het doodschoppen nog niet waard is. Totaal geen respect voor de club die hem ontdekt heeft!!! Wat mij betreft mag zijn voetbalcarriere over zijn. Anders schoppen ze hem maar gelijk ongelukkig in de eerste wedstrijd dat hij ooit speelt wat mij betreft. Is gewoon joods gedrag!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 maart 2010 door Feyenoord till i die --
FEYENOORD 4EVER
 FEYENOORD 4EVER - donderdag 11 maart 2010 - 12:25   quote  deeplink  
OWWWWWWW.. ik kan me er weer verschrikkelijk aan ergeren aan de GUZMAN .. CLUBLIEFDE HO maar ... Toch kan het niet anders zijn dat misschien heel miscchien ook het falen is van de directie en de mensen die er over transfers gaan.. dat neemt niet weg dat hij meer en deel van de tijd geblesseerd is geweest maar hou dan je G.Veredommde bek dicht in de media... WHAAA NAGELS VRETEN

Mja opleuren en verder gaan, geen aandacht geven en stil laten vertrekken.

Goed stuk trouwens PRIMA vergelijking..
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 11 maart 2010 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 - 12:25 schreef FEYENOORD 4EVER het volgende:
OWWWWWWW.. ik kan me er weer verschrikkelijk aan ergeren aan de GUZMAN .. CLUBLIEFDE HO maar ... Toch kan het niet anders zijn dat misschien heel miscchien ook het falen is van de directie en de mensen die er over transfers gaan.. dat neemt niet weg dat hij meer en deel van de tijd geblesseerd is geweest maar hou dan je G.Veredommde bek dicht in de media... WHAAA NAGELS VRETEN

Mja opleuren en verder gaan, geen aandacht geven en stil laten vertrekken.

Goed stuk trouwens PRIMA vergelijking..
Precies!!
BRAYY
 BRAYY - donderdag 11 maart 2010 - 12:29   quote  deeplink  
3 jaar geleden was Guzman ons oogappeltje. nu is hij niets meer dan een veredelde jood. hoe snel kan het gaan in de voetballerij.

Toch zou ik Peter B. nog wel eens een flinke schop onder zn reet willen geven voor het weggooien van 14 miljoen. Als je het zo bekijkt heeft feyenoord meer dan 14 miljoen betaald voor 3 wedstijden en 1 rode kaart in twee complete seizoenen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 11 maart 2010 - 12:30   quote  deeplink  
Welkom in de wereld van Bosz!!! Zou ook een goede voor die neuzen zijn want heeft ook hoogmoedswaanzin!!!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 11 maart 2010 - 13:26   quote  deeplink  
grappig stukkie! ben het er niet helemaal mee eens, is een kans om eens een alternatieve behandelwijze te proberen zonder dat je het risico loopt een belangrijke speler verder te blesseren
Ronneke
 Ronneke - donderdag 11 maart 2010 - 15:02   quote  deeplink  
De Guzman is een domme jongen die nu zelf zijn kuil heeft gegraven. Zomaar roepen, ik teken niet bij "no matter what" is nou niet bepaald snugger. Het noodlot voor hem wordt bezegeld door de zoveelste blessure waardoor hij niet hot meer is onder de europese clubs, te groot risico in deze slechte tijd voor ook veel buitenlandse clubs. Nu heeft hij de achterdeur naar feyenoord met deze uitspraken dicht gegooid. Hij had beter een optie tot bijtekenen geregeld wanneer zich geen club naar wensen voor beide partijen zou komen, nu kan hij straks wellicht bij een mindere club nederlandse of 2e rangs buitenlandse club spelen en eindigen zoals van der Meyde (ex Ajax).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 maart 2010 door Ronneke --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 11 maart 2010 - 15:26   quote  deeplink  
Overigens wel netjes van Feyenoord dat ze hem toch helpen er weer bovenop te komen. Dat mag denk ik ook wel eens gezegd worden
FEYENOORD 4EVER
 FEYENOORD 4EVER - donderdag 11 maart 2010 - 15:31   quote  deeplink  
Een club is dat denk ik wel verplicht te doen.. het zal wat zijn als hij dat uit ze eigen zakkie moest betalen..

misschien de nieuwe lurling, zal die dan toch verkassen naar NAC hahah
R()b
 R()b - donderdag 11 maart 2010 - 16:23   quote  deeplink  
Zien we vast terug bij FC Toronto ofzo!
bram
 bram - donderdag 11 maart 2010 - 16:39   quote  deeplink  
fc.bal op het dak 7
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 maart 2010 - 16:42   quote  deeplink  
te veel tekst
fredje
 fredje - donderdag 11 maart 2010 - 17:00   quote  deeplink  
veels te veel tekst
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 11 maart 2010 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 - 16:42 schreef Stylzz het volgende:
te veel tekst
t.v.t
bram
 bram - donderdag 11 maart 2010 - 17:11   quote  deeplink  
lui
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 11 maart 2010 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 - 17:11 schreef bram het volgende:
lui
ja ik heb het gehad voor vandaag bram..
bram
 bram - donderdag 11 maart 2010 - 17:41   quote  deeplink  
je bent toch niet ziek jongen,anders kom ik alsnog met de muzikale fruitmand en een poolse hoer
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 11 maart 2010 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 - 17:41 schreef bram het volgende:
je bent toch niet ziek jongen,anders kom ik alsnog met de muzikale fruitmand en een poolse hoer
hahaha nee heel hard gewerkt bram,dus laat die fruitmand maar zitten ...
Als je met die poolse blijft zitten stuur je haar maar langs hoor..:P
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 maart 2010 - 22:02   quote  deeplink  
als zij maar niet te veel tekst heeft dan
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 11 maart 2010 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 - 22:02 schreef Stylzz het volgende:
als zij maar niet te veel tekst heeft dan
ach versta haar toch niet:)
hotjumper
 hotjumper - donderdag 11 maart 2010 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 - 22:03 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ach versta haar toch niet:)
en met een volle mond wordt er niet gesproken
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 11 maart 2010 - 22:10   quote  deeplink  
hahahahahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 11 maart 2010 - 22:13   quote  deeplink  
hahahahahaha
moa
 moa - vrijdag 12 maart 2010 - 07:53   quote  deeplink  
Misschien is deze blessure juist wel een geschenk voor Feyenoord?
Wat als er echt geen aansprekende clubs voor deze jood komen? Wat als echt alleen wat eredivisie laagvliegers interesse hebben? Wat als er echt niemand het risico van circa een miljoen per jaar durft te nemen met deze geldwolf?

Dan kan het misschien zomaar zo zijn, dat de guzman zich bedenkt en toch bijtekend bij Feyenoord? Persoonlijk zie ik em liever van de van Brienoord hangen, maar financieel en sportief zou het een zegen zijn voor Feyenoord! ? :)
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 12 maart 2010 - 08:04   quote  deeplink  
hoezo? Wat als ie weer een jaar in de lappenmand zit
moa
 moa - vrijdag 12 maart 2010 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 - 08:04 schreef Stylzz het volgende:
hoezo? Wat als ie weer een jaar in de lappenmand zit
Die kans is niet zo groot, gezien de reacties van de artsen, zij zeggen dat na deze operatie deze blessure niet meer zal terug komen
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 12 maart 2010 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 - 08:26 schreef moa het volgende:

[..]

Die kans is niet zo groot, gezien de reacties van de artsen, zij zeggen dat na deze operatie deze blessure niet meer zal terug komen
hij kan alleen de rest van zijn leven niet meer lopen......
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 12 maart 2010 - 09:18   quote  deeplink  
Alsof ze zullen zeggen, nou knul, tis heel, maar niet te hard lopen he!
Koos-C
 Koos-C - vrijdag 12 maart 2010 - 11:00   quote  deeplink  
Ik ben het helemaal met het verhaal eens!!!
moa
 moa - zaterdag 13 maart 2010 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 - 08:53 schreef hotjumper het volgende:

[..]

hij kan alleen de rest van zijn leven niet meer lopen......
Dat hoop ik ook, maar een meniscus blessure is wel goed te behandelen helaas.
bram
 bram - zaterdag 13 maart 2010 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 - 22:03 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ach versta haar toch niet:)
ze heet geen babbelaar
MS-13
 MS-13 - zondag 14 maart 2010 - 16:46   quote  deeplink  
MENISCUS UNITED

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Investeert Feyenoord tevergeefs in De Guzman?









0.0076160