|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Jeroen Slop sluit prijsverhoging niet uit (Supportersvereniging Ajax)
|
|
|
alibabba
|
|
|
Meneer Jeroen ( werkt Ajax in het ) Slop, sluit verhogingen van de kaartverkoop niet uit. Het is mij nu al 100% duidelijk dat kaarten voor een wedstrijd of een seizoenkaart voor volgend seizoen WEER omhoog gaan. VAN ZULKE BERICHTGEVING WALG IK. Weer zijn het de supporters die leeggemolken worden, dit terwijl ze zelf jarenlang een wanbeleid hebben gevoerd. Dit moeten WIJ ALS SUPPORTERS NIET PIKKEN, want mensen als Slop helpen Ajax naar de klote.
Zullen ze zelf salaris inleveren???? Geloof het maar niet, zij zorgen dat ze de schaapjes op het droge hebben. Nee, de supporters, mensen die de hele dag moeten werken om Ajax te steunen worden weer opgelicht. Politici in Den Haag gooien er ook met de pet naar, die brengen werkende burgers een punthoofd, met alle verhogingen her en der. Maar dat die akelige "Ajax" mensen nu ook al dat beleid gaan voeren, gaat mij toch echt te ver.
Alibabba vs Jeroen ( werkt Ajax in het ) Slop.
Jullie reacties.... |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
die kaartjes zijn net sigarettenpakjes, de prijzen blijven groeien...
off: hoe doe je die smiley's dan??:P |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Als er tegen over die prijsverhoging een aantal eventuele kampioenschappen staan, betaal ik gerust wat meer.. Daarna kunnen die prijzen weer omlaag. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
haha ja.. maar geld zegt niet egt veel is wel gebleken... |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op donderdag 11 maart 2010 - 19:08 schreef Johnnyafca het volgende:Als er tegen over die prijsverhoging een aantal eventuele kampioenschappen staan, betaal ik gerust wat meer.. Daarna kunnen die prijzen weer omlaag. volledig mee eens, ik koop een seizoenskaart ookal wordt ie 2x zo duur :D |
|
|
|
|
luis_suarez 16
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
belangelijk??? bedoel je nou belangrijk of bedoel je belachelijk??? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
lol remco :P nahja hoezo belachelijk.. je vergeet dat de kosten voor Ajax ook omhoog gaan jaarlijks.. elektrisch etc etc.. dus geen wonder dat het omhoog gaat.. en als Ajax je alles is haal je gewoon een seizoens kaart hoe duur ze ook zijn ! |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 - 16:54 schreef nummer10 het volgende:lol remco :P nahja hoezo belachelijk.. je vergeet dat de kosten voor Ajax ook omhoog gaan jaarlijks.. elektrisch etc etc.. dus geen wonder dat het omhoog gaat.. en als Ajax je alles is haal je gewoon een seizoens kaart hoe duur ze ook zijn ! vind ik echt je kan er ook misbruik van maken natuurlijk... er word toch al ingekort op salarissen, kijk al worden ze kampioen en bereiken ze eens een keer wat dan mag je het omhoog gooien.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 - 16:54 schreef nummer10 het volgende:lol remco :P nahja hoezo belachelijk.. je vergeet dat de kosten voor Ajax ook omhoog gaan jaarlijks.. elektrisch etc etc.. dus geen wonder dat het omhoog gaat.. en als Ajax je alles is haal je gewoon een seizoens kaart hoe duur ze ook zijn ! Ajax moet de benodigde centen niet van de supporters halen, die betalen al genoeg. Zorg eerst dat je het wanbeleid van de laatste jaren wegpoetst en laat de sporen niet door de achterban oplossen. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 - 20:53 schreef alibabba het volgende:[..] Ajax moet de benodigde centen niet van de supporters halen, die betalen al genoeg. Zorg eerst dat je het wanbeleid van de laatste jaren wegpoetst en laat de sporen niet door de achterban oplossen. Hier ben ik het helemaal mee eens alibabba. Ajax is gelukkig op dat vlak al aardig bezig door een streep bij lonen te plaatsen. Hierdoor zal er in ieder geval bespaard gaan worden op de salarissen. Bij het halen van de CL komt er ook aardig wat geld binnen en dat is zeer belangrijk. De sportieve successen moeten ervoor zorgen dat Ajax structureel in de plus gaat komen, echter is het nog niet zover. Helaas wordt dat altijd verhaald op de trouwe supporters. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Lekker verhogen, die kaartprijzen :D |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
LOL :P
Kaarten kunnen toch wel met 3 euro per kaartje omhoog? Scheelt weinig in je eigen portemonnee, en Ajax verdient 50.0000 x 3 extra per wedstrijd...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 maart 2010 door Yordee1 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 - 21:21 schreef Yordee1 het volgende:LOL :P Kaarten kunnen toch wel met 3 euro per kaartje omhoog? Scheelt weinig in je eigen portemonnee, en Ajax verdient 50.0000 x 3 extra per wedstrijd... 500 duizend x 3, zozo Yordee1 dat zijn wel heel veel stoeltjes gevuld per wedstrijd. |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
|
|
|
Aaaaight