|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Bruins tegen Heracles opnieuw in de basis (FeyenoordTime)
|
|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Been posteert Bruins zondag opnieuw in de basis |
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
Is het toch een betere speler dan bijna iedere feyenoord had gedacht??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 maart 2010 door feyenoord-fr12info -- |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
we nemen het jou niet kwalijk, MMM ging ook in de fout:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zijn talent staat niet ter discusie,het is zijn laconieken houding die de mensen vaak niet zien zitten. Het overzicht wat hij heeft is perfect,helaas heb je buiten Makaay er geen klote aan.Omdat de rest het toch niet begrijp om bepaalde ruimtes in te lopen om de pass op maat van luigi te ontvangen.Oke Tomasson ziet die ruimte ook wel. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
bruins hoort in excelsior en niets meer wat een waardeloze flapdrol |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja die Randwijk wordt een beetje opdringerig he...!! Zou dat met zijn culturelen achtergrond te maken hebben...?? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote: eindelijk iemand die ook verstand van voetbal heeft!! Helemaal mee eens een flapdrol is het die Luigi Bruins...................jammer dat Mario Been het nog in hem ziet zitten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 11 maart 2010 - 21:48 schreef antoniorijen het volgende:[..] eindelijk iemand die ook verstand van voetbal heeft!! Helemaal mee eens een flapdrol is het die Luigi Bruins...................jammer dat Mario Been het nog in hem ziet zitten Hij is de antoniorijen van Feyenoord zeg maar... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 11 maart 2010 - 21:40 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja die Randwijk wordt een beetje opdringerig he...!! Zou dat met zijn culturelen achtergrond te maken hebben...?? Denk het ja, erg vaag.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 11 maart 2010 - 21:48 schreef antoniorijen het volgende:[..] eindelijk iemand die ook verstand van voetbal heeft!! Helemaal mee eens een flapdrol is het die Luigi Bruins...................jammer dat Mario Been het nog in hem ziet zitten Eens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
hopen dat ie eindelijk eens een goeie reeks kan neerzetten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
precies. En als het na deze wedstrijden nog kak is, dan snel weg doen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
laatste kans............. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
gewoon de kans geven tot einde seizoen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nee, dat word teveel.. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
5 wedstrijden hoog uit.......... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: en als tie nou 3 op 1 speeld haha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat gebeurd niet!!! Maar komende zondag is z'n laatste kans. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zal je net zien....... je weet wel de dag van zijn leven.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zou me niet verbazen haha.. Maar dan hebben mijn woorden wel nut gehad! (Hij leest mee)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 maart 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
wie leest er nu niet mee zou je zeggen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Henk T.
Die heeft mijn adviezen nooit opgevolgd.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Liever Bruins dan de Guzman. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
hij speelt gewoon weer ipv JDT, ik vond hem tegen Roda niet slecht spelen, ben benieuwd of hij de goede lijn gaat doortrekken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 maart 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
bram
|
|
|
LUIGI BRUINS/// DE VERLOSSER |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Luigi is door God gezonden! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dat klinkt dan toch weer een stuk minder.... |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
fredje
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
vervelend met brood eten of in bad gaan. |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
bruins lekker laten spelen op 10. technisch de beste speler die we hebben |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Klasse,Bruins op 10,Mario een 10!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: hahahahahaha..........de beste zin van de week! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
bruins is de nieuwe ono. met een robuuste speler als bruins kunnen we europa in. altijd opstellen. ik zou het niet raar vinden als bert hem ook mee neemt naar afrika |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Met Bruins heeft Feyenoord goud in handen.
Nu maar hopen dat Bruins zich verder ontwikkeld tot een topper en dat een deel van het Feyenoord publiek hem een echte kans geeft. |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
bruins verkopen babovic houden |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 - 13:52 schreef obiku010 het volgende:bruins is de nieuwe ono. met een robuuste speler als bruins kunnen we europa in. altijd opstellen. ik zou het niet raar vinden als bert hem ook mee neemt naar afrika ik vind je irritant. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: HEB JIJ ER VERSTAND VAN? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: dus je hebt wel een mening? dacht echt niets zeggende posts van je te lezen |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
laten we gewoon lekker over voetbal praten. daar gaat het tenslotte om. juichen voor dzelfde club!!! |
|
|
|