|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Bruins tegen Heracles opnieuw in de basis (FeyenoordTime)
|
|
|
kierewiet
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 - 17:53 schreef obiku010 het volgende:laten we gewoon lekker over voetbal praten. daar gaat het tenslotte om. juichen voor dzelfde club!!! Bruins verkopen en Pardo en acuna terug halen. Das denk een stap in de goeie richting.. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 - 18:28 schreef kierewiet het volgende:[..] Bruins verkopen en Pardo en acuna terug halen. Das denk een stap in de goeie richting.. wie zijn dat??? |
|
|
|
|
kierewiet
|
|
|
quote: Dat zijn onze helden van weleer knul. Samen met Fernando Picun trokken hun in de glorie tijd onder Arie Haan wekelijks ten strijde voor onze trots |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Het is jammer dat die zeikbal weer mee doet tegen heracles almelo, nu maar weer hopen dat de tegenstander snel een rode kaart krijgt dan kan die zeikbal van een Bruins weer eens 'iets' van zijn zogenaamde klasse laten zien??? Het was niks, is niks en zal nooit iets worden. Lang leve het drama dat Bruins heet...... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Jij zou toch naar Australie vertrekken?????? DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!!!!!!!!!!!!!!! Mafkees!!!!! |
|
|
|
|
mdr8
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 - 09:48 schreef antoniorijen het volgende:Het is jammer dat die zeikbal weer mee doet tegen heracles almelo, nu maar weer hopen dat de tegenstander snel een rode kaart krijgt dan kan die zeikbal van een Bruins weer eens 'iets' van zijn zogenaamde klasse laten zien??? Het was niks, is niks en zal nooit iets worden. Lang leve het drama dat Bruins heet...... Ik geloof nog steeds in Bruins. Tegen Roda was hij niet geweldig, he doelpunt wat hij maakte had elke andere speler ook gemaakt.. maar daarentegen was 4-1 van Makaay wel het resultaat van Bruins goede inzicht en perfect steekpass!
Bruins moet gewoon eens flink in elkaar getrapt worden zodat die kutgrijns van zn smoel gaat en hij gaat beseffen dat je ook moet zweten op een voetbalveld! Dan komt hij er nog wel.. kijk maar hij hij in zn eerste jaar de positie van linksbuiten invulde |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
denk dat we luigi bruins beter luigi brunette kunnen gaan noemen. want het zal altijd een wijf blijven. sahin was 8 keer beter |
|
|
|
|
bram
|
|
|
BRUINS///ZIDANE,TWEE WERELDTOPPERS |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
dat je Zidane in 1 adem met Bruins durft te noemen. Luigi staat op eenzame hoogte! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
MS-13
|
|
|
bruins gaat scoren morgen |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Bruins komt er wel heren, hij moet mentaal sterker worden. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Alcohol in de ochtend.....:) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
maakt meer kapot dan men denkt |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote: oneens een geweldige speler. Zou zich alleen wat meer moeten laten gelden. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
bruins zou echt een van de beteren zijn bij het korfbal. Zie hem al met die nichterige handjes zo in de lucht om de bal af te schermen. |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote: hij zou het veld op moeten komen met de instelling: hier ben ik en ik bepaal wat er gebeurt en niemand komt aan die bal. die instelling moet hij hebben dan heb je een wereldspeler. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
die instelling heeft hij al, alleen het werkt niet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 - 21:08 schreef obiku010 het volgende:bruins zou echt een van de beteren zijn bij het korfbal. Zie hem al met die nichterige handjes zo in de lucht om de bal af te schermen. Eens. |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 - 09:51 schreef Feyenoord till i die het volgende:Jij zou toch naar Australie vertrekken?????? DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!!!!!!!!!!!!!!! Mafkees!!!!! nog even geduld, maar dan kan ik jullie nog steeds tegengas geven.............als mafkezen onder elkaar! De ene mafkees reageert toch op de andere mafkees? |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote: haha dat is een goeie |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote: ja als er 2 heracles spelers rood hebben gekregen, anders kan ie nog geen lantaarnpaal passeren.............. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 - 22:34 schreef antoniorijen het volgende:[..] ja als er 2 heracles spelers rood hebben gekregen, anders kan ie nog geen lantaarnpaal passeren.............. hij is de antonio van feyenoord zeg maar... |
|
|
|
|
Roetboy>>BoyHavelaar
|
|
|
tja hij was altijd erg goed dus misschien kan tie het nog opbrengen? we zien het morgen. |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote: en jij? de lantaarnpaal van Feyenoord.......... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 - 22:50 schreef Roetboy>>BoyHavelaar het volgende:tja hij was altijd erg goed dus misschien kan tie het nog opbrengen? we zien het morgen. Heb ik wat gemist? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mario en Luigi, ja dat klinkt goed en vertrouwd! |
|
|
|
|
irsana
|
|
|
volgend seizoen krijgen wij er 3 goede bij van excelsior t.w. Mokotjo, Erasmus gaat steeds beter voetballen, en daar bij tenminste als Mario Been zijn oogkleppen afzet Ryan Koolwijk. deze is 3 klasse beter dan Bruins, landzaat en al die corveeen. Ik denk dat het volgend seizoen wel is heel leuk kan gaan worden bij Feijenoord met deze mannen erbij. |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
|
|
|
MS-13
|
|
|
ik denk dat luigi scoort vandaag en dat hoop ik ook. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 - 22:32 schreef antoniorijen het volgende:[..] nog even geduld, maar dan kan ik jullie nog steeds tegengas geven.............als mafkezen onder elkaar! De ene mafkees reageert toch op de andere mafkees? daar moet ik je gelijk in geven!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 14 maart 2010 - 08:03 schreef irsana het volgende:volgend seizoen krijgen wij er 3 goede bij van excelsior t.w. Mokotjo, Erasmus gaat steeds beter voetballen, en daar bij tenminste als Mario Been zijn oogkleppen afzet Ryan Koolwijk. deze is 3 klasse beter dan Bruins, landzaat en al die corveeen. Ik denk dat het volgend seizoen wel is heel leuk kan gaan worden bij Feijenoord met deze mannen erbij. Jupiler League stelt toch geen reet voor.. Benieuwd of Mokotjo en Erasmus het hier redden. |
|
|
|
|
rob
|
|
|
Bruins was een van de LOSERS van dit seizoen, volgend seizoen met andere "sterren"als Auassar en Schaken op naar de 6e plaats.... Leo B doe wat met je netwerk en haal wat goede vissen uit de vijver zoals je hebt vermeld in de VI en het AD! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Opstelling Feyenoord: Van Dijk; De Vrij, Vlaar, Bahia, Van Bronckhorst; El Ahmadi, Bruins, Fer; Wijnaldum, Cissé en Biseswar.
Wisselspelers: Erwin Mulder, Tim de Cler, Denny Landzaat, Roy Makaay, Stefan Babovic, Kelvin Leerdam en Luc Castaignos. |
|
|
|
|
MS-13
|
|
|
bruins heeft het niet slecht gedaan,hij wordt elke week een beetje beter. |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote: Hij had helemaal niet gewisseld moeten worden, na die wissel werden ze overlopen op het middelveld.
Waarom niet meteen met Makaay begonnen ipv " B is in de war"
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 maart 2010 door RedWhiteBlack -- |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Feyenoord-010
|
|
|
quote: Bruins speelde niet slecht nee |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Bruins was 1 van de betere vandaag |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote: ha ha een van de betere.............als ie goed bezig was had ie wel gescoord!! Maar al met al was heel Feyenoord tegen heracles gewoon niet goed bezig, maar Bruins ?? Sorry dat ik dit moet zeggen maar dan kan je nog beter Lamzaad erin zetten dan was de balans in ieder geval beter geweest |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote:Op maandag 15 maart 2010 - 17:13 schreef antoniorijen het volgende:[..] ha ha een van de betere.............als ie goed bezig was had ie wel gescoord!! Maar al met al was heel Feyenoord tegen heracles gewoon niet goed bezig, maar Bruins ?? Sorry dat ik dit moet zeggen maar dan kan je nog beter Lamzaad erin zetten dan was de balans in ieder geval beter geweest Hebben ze daar down under wel eredivisie live, volgens mij de wedstrijd weer gemist zeker |
|
|
|