BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bruins tegen Heracles opnieuw in de basis

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - donderdag 11 maart 2010 - 21:15
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Bruins tegen Heracles opnieuw in de basis (FeyenoordTime)

Stylzz
 Stylzz - maandag 15 maart 2010 - 18:48   quote  deeplink  
een eenmans hetze van iemand die we al eeuwen niet meer serieus nemen.
bjorn
 bjorn - maandag 15 maart 2010 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 17:13 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

ha ha een van de betere.............als ie goed bezig was had ie wel gescoord!!
Maar al met al was heel Feyenoord tegen heracles gewoon niet goed bezig, maar Bruins ??
Sorry dat ik dit moet zeggen maar dan kan je nog beter Lamzaad erin zetten dan was de balans in ieder geval beter geweest
bruins was wel een van de betere hoor
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 15 maart 2010 - 18:57   quote  deeplink  
Bruins was gisteren goed, ik vond de Vrij beter.....kwam goed mee op. Leuke wedstrijd met veel vermaak op het veld en in het vak:)Lekker zonnetje erbij, en nog ff snel 2 puntjes van onze Gert afgepakt, al hadden ze gewoon moeten winnen, al met al een leuke middag al heb ik de vlaggen aan mij voorbij laten gaan, want ik stond wel mijn jointje dicht te rollen.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 15 maart 2010 - 18:59   quote  deeplink  
En hij ging aan in de 12 minuut...........

en in de 25e
en in de 45e
en in de 63e
en in de 81e minuut, en toen naar de patatkraam.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 15 maart 2010 - 18:59   quote  deeplink  
Wel nadat de wedstrijd afgelopen was natuurlijk, ben geen neus
hotjumper
 hotjumper - maandag 15 maart 2010 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 17:13 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

ha ha een van de betere.............als ie goed bezig was had ie wel gescoord!!
Maar al met al was heel Feyenoord tegen heracles gewoon niet goed bezig, maar Bruins ??
Sorry dat ik dit moet zeggen maar dan kan je nog beter Lamzaad erin zetten dan was de balans in ieder geval beter geweest
Hij was de enige met een echte doelkans, goed ingekopt, net ff pech 2 cm lager en het was een wereld goal geweest. Ik kan me regelmatig in jou meningen vinden maar dat je landzaat boven bruins verkiest vind ik weer een beetje jammer. Je zag dat toen Bruins eruit ging de aanvoer naar voren helemaal weg was.
R()b
 R()b - maandag 15 maart 2010 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 19:10 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hij was de enige met een echte doelkans, goed ingekopt, net ff pech 2 cm lager en het was een wereld goal geweest. Ik kan me regelmatig in jou meningen vinden maar dat je landzaat boven bruins verkiest vind ik weer een beetje jammer. Je zag dat toen Bruins eruit ging de aanvoer naar voren helemaal weg was.
Eens!
En ook nog die bal op de paal.
sevillana
 sevillana - dinsdag 16 maart 2010 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 17:13 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

ha ha een van de betere.............als ie goed bezig was had ie wel gescoord!!
Maar al met al was heel Feyenoord tegen heracles gewoon niet goed bezig, maar Bruins ??
Sorry dat ik dit moet zeggen maar dan kan je nog beter Lamzaad erin zetten dan was de balans in ieder geval beter geweest
nog meer onzin te melden?
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 16 maart 2010 - 06:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 00:13 schreef sevillana het volgende:

[..]

nog meer onzin te melden?
Nee geen onzin, alleen dat Bruins niet bij Feyenoord hoor.
Maar dat is hier aan dovemans oren gericht, en dan vonden ze Bruins nog een van de betere.
Blijkt maar weer dat de gemiddelde Feyenoord zeer snel tevreden is, kom op zeg met Bruins zal je NOOIT een (wed)STRIJD winnen
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - dinsdag 16 maart 2010 - 06:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 06:12 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Nee geen onzin, alleen dat Bruins niet bij Feyenoord hoor.
Maar dat is hier aan dovemans oren gericht, en dan vonden ze Bruins nog een van de betere.
Blijkt maar weer dat de gemiddelde Feyenoord zeer snel tevreden is, kom op zeg met Bruins zal je NOOIT een (wed)STRIJD winnen
vorige week zondag nog roda uit niet gezien zeker
bram
 bram - dinsdag 16 maart 2010 - 09:20   quote  deeplink  
BRUINS///DE VERLOSSER
sevillana
 sevillana - dinsdag 16 maart 2010 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 06:12 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Nee geen onzin, alleen dat Bruins niet bij Feyenoord hoor.
Maar dat is hier aan dovemans oren gericht, en dan vonden ze Bruins nog een van de betere.
Blijkt maar weer dat de gemiddelde Feyenoord zeer snel tevreden is, kom op zeg met Bruins zal je NOOIT een (wed)STRIJD winnen
opnieuw, .................................. onzin dus!
fredje
 fredje - dinsdag 16 maart 2010 - 11:18   quote  deeplink  
Twee wedstrijden de goede weg ingeslagen bruins
Nu volhouden.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 16 maart 2010 - 11:21   quote  deeplink  
Bruins! Held!!!!!!!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 maart 2010 - 11:24   quote  deeplink  
Bruins! HELD!!!
bram
 bram - dinsdag 16 maart 2010 - 11:31   quote  deeplink  
BRUINS HOORT THUIS IN HET RIJTJE,ZIDANE,MESSI,RONALDO
sevillana
 sevillana - dinsdag 16 maart 2010 - 11:35   quote  deeplink  
Luigi/ Nieuwe HELD !!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 16 maart 2010 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 11:31 schreef bram het volgende:
BRUINS HOORT THUIS IN HET RIJTJE,ZIDANE,MESSI,RONALDO
BRUINS HOORT THUIS IN HET RIJTJE, WILLEM VAN ORANJE, WILLEM VAN HANEGEM EN WILLEM VAN OLDENBARNEVELD

WILLEM BRUINS!
Djee
 Djee - dinsdag 16 maart 2010 - 11:58   quote  deeplink  
En ALS m'n tante klootjes had gehad...........
Ronneke
 Ronneke - dinsdag 16 maart 2010 - 15:41   quote  deeplink  
Bruins blijven opstellen en vertrouwen geven, bij wijnaldum hebben ze dat ook gedaan en presteert nu ook beter. Bruins heeft echt veel techniek en inzicht. Het valt mij op dat hij er nu ook wat meer in vliegt en wat beweeglijker over komt. Nooit weg doen zo'n speler.
sevillana
 sevillana - dinsdag 16 maart 2010 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 15:41 schreef Ronneke het volgende:
Bruins blijven opstellen en vertrouwen geven, bij wijnaldum hebben ze dat ook gedaan en presteert nu ook beter. Bruins heeft echt veel techniek en inzicht. Het valt mij op dat hij er nu ook wat meer in vliegt en wat beweeglijker over komt. Nooit weg doen zo'n speler.
beslist GEEN onzin!
johnno
 johnno - dinsdag 16 maart 2010 - 16:34   quote  deeplink  
bruins is een goeie speler met veel techniek. daar kan je niks over zeggen maar, dat hij 1 van de 2 kans die hij had er wel in had mogen schieten. maar dat komt omdat hij onzeker is en altijd word uit gefloten enzo. geef hem vertrouwen en het komt goed met dat mannetje. wijnaldum is ook zon geweldenaar echt hij kan ook veel dingen beslissen. maar ik weet niet wat bisseswar altijd heeft dan speelt hij zuper goed. en dan zie je hem weer niet dat is ook net niks die vent vorig jaar maakte hij geweldige goals en nu doet hij niks meer. wat vinden jullie?
bram
 bram - dinsdag 16 maart 2010 - 16:58   quote  deeplink  
BRUINS IS MAGIC
sevillana
 sevillana - dinsdag 16 maart 2010 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 16:34 schreef johnno het volgende:
bruins is een goeie speler met veel techniek. daar kan je niks over zeggen maar, dat hij 1 van de 2 kans die hij had er wel in had mogen schieten. maar dat komt omdat hij onzeker is en altijd word uit gefloten enzo. geef hem vertrouwen en het komt goed met dat mannetje. wijnaldum is ook zon geweldenaar echt hij kan ook veel dingen beslissen. maar ik weet niet wat bisseswar altijd heeft dan speelt hij zuper goed. en dan zie je hem weer niet dat is ook net niks die vent vorig jaar maakte hij geweldige goals en nu doet hij niks meer. wat vinden jullie?
Biseswar is gewoon geen team-speler, gaat te vaak op zoek naar eigen geluk
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 16 maart 2010 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 11:16 schreef sevillana het volgende:

[..]

opnieuw, .................................. onzin dus!
Hier blijkt maar weer dat je een gemiddelde feyenoord-supporter ben die heel snel tevreden is !!! En whatever ......... jij vind het onzin en met jou helaas vele anderen en daarom zal feyenoord nooit meer een TOP club worden helaas!! Door toedoen van jullie simpele zielen die zo gauw tevreden zijn. Kan je beter supporter worden van Sparta.......
Dat is gemiddeld en daar hoor Bruins thuis, Feyenoord moet gewoon TOP zijn en niks minder
Jeroen.
 Jeroen. - dinsdag 16 maart 2010 - 18:47   quote  deeplink  
"Feyenoord moet gewoon TOP zijn en niks minder"
En dan denk jij dat we supporters zoals jou hierbij nodig hebben?
Alleen maar ouwehoeren over dat Bruins niet goed genoeg is.
Lijkt mij wel duidelijk waarom Been hem het vertrouwen geef. Hij kan het niveau gewoon aan moet alleen aan meer speelminuten maken.
Vond hem erg goed tegen Heracles, ben benieuwd of die beter kan tegen Vitesse
sevillana
 sevillana - dinsdag 16 maart 2010 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 18:23 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Hier blijkt maar weer dat je een gemiddelde feyenoord-supporter ben die heel snel tevreden is !!! En whatever ......... jij vind het onzin en met jou helaas vele anderen en daarom zal feyenoord nooit meer een TOP club worden helaas!! Door toedoen van jullie simpele zielen die zo gauw tevreden zijn. Kan je beter supporter worden van Sparta.......
Dat is gemiddeld en daar hoor Bruins thuis, Feyenoord moet gewoon TOP zijn en niks minder
En jij moet maar lekker door blijven gaan met azijn pissen.
Ik krijg steeds sterker het idee dat jij zo'n gefrustreerd mannetje bent die zelf nooit hoger dan bij FC Bal op 't dak in de C3 heeft kunnen spelen.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 16 maart 2010 - 21:41   quote  deeplink  
daarmee doe je mij te kort!!!
sevillana
 sevillana - dinsdag 16 maart 2010 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 21:41 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
daarmee doe je mij te kort!!!
pffffffffffffffffffffffffffffff, .................. is het nog geen tijd voor jou om je nest in te duiken?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 maart 2010 door sevillana --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 16 maart 2010 - 21:45   quote  deeplink  
die verwijzing naar zijn voetbal carriere is laag, ik heb overigens geen enkele frustratie over mijn voetbal verleden. Wij zijn er zelfs 1 x in geslaagd de hele eerste seizoenshelft de nul te houden. Voorin dan he!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 16 maart 2010 - 21:45   quote  deeplink  
eigenlijk wel maar me oppas is dood
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 16 maart 2010 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 21:45 schreef hotjumper het volgende:
die verwijzing naar zijn voetbal carriere is laag, ik heb overigens geen enkele frustratie over mijn voetbal verleden. Wij zijn er zelfs 1 x in geslaagd de hele eerste seizoenshelft de nul te houden. Voorin dan he!
hahaahahahahaaha
sevillana
 sevillana - dinsdag 16 maart 2010 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 21:45 schreef hotjumper het volgende:
die verwijzing naar zijn voetbal carriere is laag, ik heb overigens geen enkele frustratie over mijn voetbal verleden. Wij zijn er zelfs 1 x in geslaagd de hele eerste seizoenshelft de nul te houden. Voorin dan he!
da's ook een kunst
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 16 maart 2010 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 21:45 schreef hotjumper het volgende:
die verwijzing naar zijn voetbal carriere is laag, ik heb overigens geen enkele frustratie over mijn voetbal verleden. Wij zijn er zelfs 1 x in geslaagd de hele eerste seizoenshelft de nul te houden. Voorin dan he!
dan stond jij vast in de spits??
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 16 maart 2010 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 21:49 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

dan stond jij vast in de spits??
links buiten he.

eerste wedstrijd na de winterstop stonden we met rust nog 0-0, hebben we maar snel bier gehaald om te vieren.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 16 maart 2010 - 21:52   quote  deeplink  
hahahahahaha
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 16 maart 2010 - 21:52   quote  deeplink  
en daarna net zo dronken als japie op een normale dag en toch maar gescoord..........in eigen doel*vraagteken*
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 16 maart 2010 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 21:52 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
en daarna net zo dronken als japie op een normale dag en toch maar gescoord..........in eigen doel*vraagteken*
nee nee, was ook de eindstand.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 16 maart 2010 - 21:57   quote  deeplink  
toen ben je een week lazerus geweest?
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 16 maart 2010 - 21:58   quote  deeplink  
en toen alcoholvergiftiging....
sevillana
 sevillana - dinsdag 16 maart 2010 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 21:56 schreef hotjumper het volgende:

[..]

nee nee, was ook de eindstand.
is wel een puntje
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 16 maart 2010 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 21:58 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
en toen alcoholvergiftiging....
bij mij heeft de alcohol eerder hotjumper-vergiftiging
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 16 maart 2010 - 22:06   quote  deeplink  
hahahahaha
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 16 maart 2010 - 22:20   quote  deeplink  
hahahahahahahaha
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 16 maart 2010 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 21:40 schreef sevillana het volgende:

[..]

En jij moet maar lekker door blijven gaan met azijn pissen.
Ik krijg steeds sterker het idee dat jij zo'n gefrustreerd mannetje bent die zelf nooit hoger dan bij FC Bal op 't dak in de C3 heeft kunnen spelen.
haha ga lekker door.......................... waarom denk je dat ik a.s maandag naar Australïe vertrekt?? lekker training geven aan jonge talentvolle voetballers, in ieder geval tot de zomer van 2014 en lekker mijn ervaring opdoen om dan de laatste cursus te doen namelijk coach betaald voetbal bij de KNVB. Daarom moet ik minimaal 2 jaar assistent trainer of 2 jaar jeugd trainer bij een betaald voetbal organisatie.

Dus de ballen en misschien moedig je mij nog wel eens aan!! Hahahahaha dat zou pas lachen zijn, dan ga ik echt azijn pissen in de kuip dan weten jullie wie ik was!!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 17 maart 2010 - 00:14   quote  deeplink  
Droom lekker knul..................
bram
 bram - woensdag 17 maart 2010 - 07:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 23:51 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

haha ga lekker door.......................... waarom denk je dat ik a.s maandag naar Australïe vertrekt?? lekker training geven aan jonge talentvolle voetballers, in ieder geval tot de zomer van 2014 en lekker mijn ervaring opdoen om dan de laatste cursus te doen namelijk coach betaald voetbal bij de KNVB. Daarom moet ik minimaal 2 jaar assistent trainer of 2 jaar jeugd trainer bij een betaald voetbal organisatie.

Dus de ballen en misschien moedig je mij nog wel eens aan!! Hahahahaha dat zou pas lachen zijn, dan ga ik echt azijn pissen in de kuip dan weten jullie wie ik was!!
we kunnen niet wachten,hoe laat gaat je vliegtuig,kom ik je niet uitzwaaien.en jij trainer,laat me niet lachen een fantast dat ben je,een soort van Bassie
Milo
 Milo - woensdag 17 maart 2010 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 23:51 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

haha ga lekker door.......................... waarom denk je dat ik a.s maandag naar Australïe vertrekt?? lekker training geven aan jonge talentvolle voetballers, in ieder geval tot de zomer van 2014 en lekker mijn ervaring opdoen om dan de laatste cursus te doen namelijk coach betaald voetbal bij de KNVB. Daarom moet ik minimaal 2 jaar assistent trainer of 2 jaar jeugd trainer bij een betaald voetbal organisatie.

Dus de ballen en misschien moedig je mij nog wel eens aan!! Hahahahaha dat zou pas lachen zijn, dan ga ik echt azijn pissen in de kuip dan weten jullie wie ik was!!
Ben jij in bezit van oefenmeester 1? waar heb jij die dan gehaald? waar heb jij dan oefenmeester 2 en 3 gehaald? ik ben zelf in bezit van 2 en 3.
Om oefenmeester 1 te halen hoef je niet bij een betaalde organisatie te zitten.

Je wordt niet zo maar toe gelaten tot de curcus coaches betaaldvoetbal.
Je moet zeker connecties hebben binnen de voetbalwereld al wil je in aanmerking komen voor een betaalde baan als trainer. en zeker in Australie.
bram
 bram - woensdag 17 maart 2010 - 09:55   quote  deeplink  
@milo,hij krijgt niet eens een werkvergunning,grote fantast is het.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 maart 2010 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 23:51 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

haha ga lekker door.......................... waarom denk je dat ik a.s maandag naar Australïe vertrekt?? lekker training geven aan jonge talentvolle voetballers, in ieder geval tot de zomer van 2014 en lekker mijn ervaring opdoen om dan de laatste cursus te doen namelijk coach betaald voetbal bij de KNVB. Daarom moet ik minimaal 2 jaar assistent trainer of 2 jaar jeugd trainer bij een betaald voetbal organisatie.

Dus de ballen en misschien moedig je mij nog wel eens aan!! Hahahahaha dat zou pas lachen zijn, dan ga ik echt azijn pissen in de kuip dan weten jullie wie ik was!!
ja.. vooral doei!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5884
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bruins tegen Heracles opnieuw in de basis









0.0089180