BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bruins tegen Heracles opnieuw in de basis

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - donderdag 11 maart 2010 - 21:15
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Bruins tegen Heracles opnieuw in de basis (FeyenoordTime)

FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 17 maart 2010 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 - 09:33 schreef Milo het volgende:

[..]

Ben jij in bezit van oefenmeester 1? waar heb jij die dan gehaald? waar heb jij dan oefenmeester 2 en 3 gehaald? ik ben zelf in bezit van 2 en 3.
Om oefenmeester 1 te halen hoef je niet bij een betaalde organisatie te zitten.

Je wordt niet zo maar toe gelaten tot de curcus coaches betaaldvoetbal.
Je moet zeker connecties hebben binnen de voetbalwereld al wil je in aanmerking komen voor een betaalde baan als trainer. en zeker in Australie.
jij een trainer??? hmmn........... dit moet ik even verwerken:)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 maart 2010 door FeyenoordRandwijk --
sevillana
 sevillana - woensdag 17 maart 2010 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 23:51 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

haha ga lekker door.......................... waarom denk je dat ik a.s maandag naar Australïe vertrekt?? lekker training geven aan jonge talentvolle voetballers, in ieder geval tot de zomer van 2014 en lekker mijn ervaring opdoen om dan de laatste cursus te doen namelijk coach betaald voetbal bij de KNVB. Daarom moet ik minimaal 2 jaar assistent trainer of 2 jaar jeugd trainer bij een betaald voetbal organisatie.

Dus de ballen en misschien moedig je mij nog wel eens aan!! Hahahahaha dat zou pas lachen zijn, dan ga ik echt azijn pissen in de kuip dan weten jullie wie ik was!!
betwijfel dit alles sterk
hotjumper
 hotjumper - woensdag 17 maart 2010 - 13:26   quote  deeplink  
Waarom gelooft niemand antonio toch? Is toch leuk voor hem dat hij naar australie gaat!

Maar Antonio naar welk gedeelte van Oz ga je nou eigenlijk?
Milo
 Milo - woensdag 17 maart 2010 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 - 13:20 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

jij een trainer??? hmmn........... dit moet ik even verwerken:)
Dat begrijp ik ;) op dit moment doe ik er niks meer, mee heb dit wel jaren gedaan.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 17 maart 2010 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 - 13:27 schreef Milo het volgende:

[..]

Dat begrijp ik ;) op dit moment doe ik er niks meer, mee heb dit wel jaren gedaan.
WSV 30?
Milo
 Milo - woensdag 17 maart 2010 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 - 13:28 schreef hotjumper het volgende:

[..]

WSV 30?
yep!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 17 maart 2010 - 13:30   quote  deeplink  
veel tegen gespeeld
Milo
 Milo - woensdag 17 maart 2010 - 13:33   quote  deeplink  
leuke club, alleen te arrogant.
Stond op het punt een contract te tekenen bij volendam als jeugdtrainer echter er ging iets mis, wat? weet ik op de dag vandaag nog niet.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 17 maart 2010 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 - 13:33 schreef Milo het volgende:
leuke club, alleen te arrogant.
Stond op het punt een contract te tekenen bij volendam als jeugdtrainer echter er ging iets mis, wat? weet ik op de dag vandaag nog niet.
ze kwamen erachter dat je stadionverbod had?:)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 maart 2010 door FeyenoordRandwijk --
bram
 bram - woensdag 17 maart 2010 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 - 16:22 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

ze kwamen erachter dat je stadionverbod had?:)
geen leuke opmerking
Milo
 Milo - woensdag 17 maart 2010 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 - 16:22 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

ze kwamen erachter dat je stadionverbod had?:)
Ik heb nu een stadion verbod van 1,5 jaar
Milo
 Milo - woensdag 17 maart 2010 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 - 16:35 schreef bram het volgende:

[..]

geen leuke opmerking
ach eigenschuld
antoniorijen
 antoniorijen - woensdag 17 maart 2010 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 - 09:33 schreef Milo het volgende:

[..]

Ben jij in bezit van oefenmeester 1? waar heb jij die dan gehaald? waar heb jij dan oefenmeester 2 en 3 gehaald? ik ben zelf in bezit van 2 en 3.
Om oefenmeester 1 te halen hoef je niet bij een betaalde organisatie te zitten.

Je wordt niet zo maar toe gelaten tot de curcus coaches betaaldvoetbal.
Je moet zeker connecties hebben binnen de voetbalwereld al wil je in aanmerking komen voor een betaalde baan als trainer. en zeker in Australie.
Je heb gelijk dat je niet zomaar wordt toe gelaten tot de cursus coach betaald voetbal vandaar mijn stage/werk als jeugdtrainer isn Australïe! Als je dat minimaal 2 jaar doet dan moeten ze je toe laten, al is het niet direct,om coach betaald voetbal te halen moet je 2 jaar jeugdtrainer of assistent trainer van een betaald voetbal club achter de rug hebben!! En oefenmeester 1,2 en 3 heb ik allemaal al gehaald.
Dus luitjes veel succes en geluk komende zaterdag tegen Vitesse
antoniorijen
 antoniorijen - woensdag 17 maart 2010 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 - 13:26 schreef hotjumper het volgende:
Waarom gelooft niemand antonio toch? Is toch leuk voor hem dat hij naar australie gaat!

Maar Antonio naar welk gedeelte van Oz ga je nou eigenlijk?
Ik ga werken in Perth .
bram
 bram - woensdag 17 maart 2010 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 - 16:37 schreef Milo het volgende:

[..]

ach eigenschuld
nee amigo,die snotneus moet niet altijd denken dat hij leuk is,ik merk best dat je het er niet echt makkelijk mee hebt.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 17 maart 2010 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 - 16:36 schreef Milo het volgende:

[..]

Ik heb nu een stadion verbod van 1,5 jaar
lijkt me wel kut voor je idd, maar wel respect dat je dan nog alles doet voor Feyenoord
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 17 maart 2010 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 - 16:45 schreef bram het volgende:

[..]

nee amigo,die snotneus moet niet altijd denken dat hij leuk is,ik merk best dat je het er niet echt makkelijk mee hebt.
idd
Milo
 Milo - woensdag 17 maart 2010 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 - 16:41 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Je heb gelijk dat je niet zomaar wordt toe gelaten tot de cursus coach betaald voetbal vandaar mijn stage/werk als jeugdtrainer isn Australïe! Als je dat minimaal 2 jaar doet dan moeten ze je toe laten, al is het niet direct,om coach betaald voetbal te halen moet je 2 jaar jeugdtrainer of assistent trainer van een betaald voetbal club achter de rug hebben!! En oefenmeester 1,2 en 3 heb ik allemaal al gehaald.
Dus luitjes veel succes en geluk komende zaterdag tegen Vitesse
dus je gaat werken Bij glory fc?
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 17 maart 2010 - 16:48   quote  deeplink  
Denk dat ie met kluivert op kangeroes gaat jagen......
Milo
 Milo - woensdag 17 maart 2010 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 - 16:45 schreef bram het volgende:

[..]

nee amigo,die snotneus moet niet altijd denken dat hij leuk is,ik merk best dat je het er niet echt makkelijk mee hebt.
pas op want ik word nog emotioneel hahahahaha FUCKING FEYENOORD FOR EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 17 maart 2010 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 - 16:45 schreef bram het volgende:

[..]

nee amigo,die snotneus moet niet altijd denken dat hij leuk is,ik merk best dat je het er niet echt makkelijk mee hebt.
Ik vond h`m wel grappig,
wat doe je weer dramatich Bram.
Milo
 Milo - woensdag 17 maart 2010 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 - 16:46 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

lijkt me wel kut voor je idd, maar wel respect dat je dan nog alles doet voor Feyenoord
Ach je moet niet altijd het achterste van je tong laten zien ;)
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 17 maart 2010 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 - 16:49 schreef Milo het volgende:

[..]

GODVERDOMME KUT FEYENOORDRANWIJK MET JE KK GROTE BEK, JE HEBT VEEL TE VEEL BABBELS VOOR EEN 15JARIGE SNOTNEUS WAS MAAR IN DE WOESTIJN GEBLEVEN, HAD DE BELASTINGBETALER ER OOK NOG WAT AAN GEHAD!!!!!
Gooi het er maar uit hoor:)
Milo
 Milo - woensdag 17 maart 2010 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 - 16:49 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Ik vond h`m wel grappig,
wat doe je weer dramatich Bram.
Bram is mijn held!
Milo
 Milo - woensdag 17 maart 2010 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 - 16:50 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Gooi het er maar uit hoor:)
wat ben jij een klootzak! teksten aanpassen jij bent de eerste die eraan gaat als ik je tegen kom op varkenoord
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 17 maart 2010 - 16:52   quote  deeplink  
hahahahahahaha

daar zul je me nooit vinden, want ik zit hier veilig achter txt:)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 maart 2010 door FeyenoordRandwijk --
Milo
 Milo - woensdag 17 maart 2010 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 - 16:52 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
hahahahahahaha

daar zul je me nooit vinden, want ik zit hier veilig achter txt:)
ik heb nog nooit iemand zien lachen wetende dat het gebeurd is met hem, hahahahahaha
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 17 maart 2010 - 16:54   quote  deeplink  
ach ja, dood ga ik toch wel een keer de vraag is wanneer:)
Milo
 Milo - woensdag 17 maart 2010 - 16:54   quote  deeplink  
schijtbak!!!!!! ik weet waar je woont vriend
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 17 maart 2010 - 16:54   quote  deeplink  
Prins Bernhardstraat...(teveel van het goede hahahahaha) randwijk
Milo
 Milo - woensdag 17 maart 2010 - 16:56   quote  deeplink  
ik dacht in die zandbank bij hoek van holland!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 17 maart 2010 - 16:57   quote  deeplink  
eerst wel, maar toen hoorde ik van een uiterst geblondeerde necrofiel dat ik me moet aanpassen aan de Nederlandse cultuur, vandaag dat ik nu tussen de eekhoorntjes woon...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 17 maart 2010 - 17:28   quote  deeplink  
Die geblondeerde necrofiel die van Nederland weer een land gaat maken waar je trots op bent als je er woont??? (ook moslims) Moeten jullie inderdaad weleens gaan aanpassen.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 17 maart 2010 - 17:29   quote  deeplink  
zal wel.............................................
hotjumper
 hotjumper - woensdag 17 maart 2010 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 - 17:28 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Die geblondeerde necrofiel die van Nederland weer een land gaat maken waar je trots op bent als je er woont??? (ook moslims) Moeten jullie inderdaad weleens gaan aanpassen.
ik schaam me rot voor Nederland om wilders
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 17 maart 2010 - 17:32   quote  deeplink  
Discussiontime.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 17 maart 2010 - 17:33   quote  deeplink  
Wilders is een nietszeggend brutaal ventje die denkt wat Jan Modaal denkt, maar daarin vééééél te ver gaat en doordraaft wat uiteindelijk weer in onzin eindigt. Bovendien zijn de plannen van hem onuitvoerbaar. Niemand heeft een oplossing voor alles, daarom zeg ik:

Partij van de Dieren aan de macht!!

Zo, dit was mijn zegje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 maart 2010 door FeyenoordRandwijk --
Milo
 Milo - woensdag 17 maart 2010 - 18:00   quote  deeplink  
pechtold
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 17 maart 2010 - 18:01   quote  deeplink  
me ouders als moslims stemmen, jawel....................................CDA
hotjumper
 hotjumper - woensdag 17 maart 2010 - 18:18   quote  deeplink  
Wilders is destijds in de kamer gekomen op basis van het programma van de VVD. Op een bepaald moment vond hij dat dat programma niet meer over één kwam met zijn eigen gedachte goed. Op dat moment had hij de zetel terug moeten geven aan de VVD (daar hebben die mensen op gestemd). Dit geeft al aan hij zijn persoonlijke belang boven dat van het algemeen belang stelt.
Als één persoon fractie had hij natuurlijk weinig in te brokkelen in het politieke landschap. Hij moest zich onderscheiden van de rest. Nadat hij met een opmerkelijke grijsspoeling de plank mis had geslagen, besloot hij gebruik te maken van 's werelds machtigste emotie, angst!
Zijn cinematografische orgasme 'fitwa' toonde beelden van islam gerelateerde wantoestanden willekeurig in een half uurtje van het internet geplukt. In dezelfde tijd maakt iedere handige youtubert een filmpje over christelijke wantoestanden (IRA).
Wilders probeert een tweedeling in Nederland te creëren tussen moslims en de rest. deze tweedeling is net zo belachelijk als de verzuiling zoals wij die tot ver in de vorige eeuw kende in Nederland en maakt van Nederland een kleingeestig en bekrompen landje.
Er is 1 kracht die er bij gebaat is om deze 2 deling in stand te houden en wel het amerikaanse-israelische pact. Het is dan ook niet vreemd dat de heer Wilders uit die hoek gefinancieerd wordt.
De heer wilders heeft dus niks met behoud van nederlandse cultuur te maken. Dan had hij namelijk beter een standpunt in kunnen nemen tegen werkgevers die "goedkope" oostblokkers kiezen boven nederlanders.
Wat betreft hufterig gedrag in de samenleving, daarbij is de geloofsovertuiging van de hufter absoluut niet van belang, die moet gewoon aangepakt worden.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 17 maart 2010 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 - 18:18 schreef hotjumper het volgende:
Wilders is destijds in de kamer gekomen op basis van het programma van de VVD. Op een bepaald moment vond hij dat dat programma niet meer over één kwam met zijn eigen gedachte goed. Op dat moment had hij de zetel terug moeten geven aan de VVD (daar hebben die mensen op gestemd). Dit geeft al aan hij zijn persoonlijke belang boven dat van het algemeen belang stelt.
Als één persoon fractie had hij natuurlijk weinig in te brokkelen in het politieke landschap. Hij moest zich onderscheiden van de rest. Nadat hij met een opmerkelijke grijsspoeling de plank mis had geslagen, besloot hij gebruik te maken van 's werelds machtigste emotie, angst!
Zijn cinematografische orgasme 'fitwa' toonde beelden van islam gerelateerde wantoestanden willekeurig in een half uurtje van het internet geplukt. In dezelfde tijd maakt iedere handige youtubert een filmpje over christelijke wantoestanden (IRA).
Wilders probeert een tweedeling in Nederland te creëren tussen moslims en de rest. deze tweedeling is net zo belachelijk als de verzuiling zoals wij die tot ver in de vorige eeuw kende in Nederland en maakt van Nederland een kleingeestig en bekrompen landje.
Er is 1 kracht die er bij gebaat is om deze 2 deling in stand te houden en wel het amerikaanse-israelische pact. Het is dan ook niet vreemd dat de heer Wilders uit die hoek gefinancieerd wordt.
De heer wilders heeft dus niks met behoud van nederlandse cultuur te maken. Dan had hij namelijk beter een standpunt in kunnen nemen tegen werkgevers die "goedkope" oostblokkers kiezen boven nederlanders.
Wat betreft hufterig gedrag in de samenleving, daarbij is de geloofsovertuiging van de hufter absoluut niet van belang, die moet gewoon aangepakt worden.
Pro-Wilders stemmers kan je toch niks wijs maken. Alles is fout behalve Wilders want oh oh die luistert naar het volk. Een met moeite afgestudeerd Havo-leerlingetje die met ,theoretisch gezien, onverantwoorde en knullige ideeën komt schreeuwt als een Herr van Gaal dat onze achter-kleinkinderen misschien wel onder de Shaira moet leven. In het buitenland zal je je moeten schamen om te zeggen dat je Nederlander bent en ook de kans op een terroristische aanslag word groter. Handelen met Internationale grootmachten gevestigd in het Oosten zal als Nederlands bedrijf onmogelijk worden waardoor de economie tot onder het vriespunt zakt. Zelfs nu hoor ik hem geen korte of lange termijnoplossingen vertellen over de crisis die er nu gaande is/was, nee meneer heeft het te druk om overal in Europa te verkondigen dat Mohamed een pedofiel was...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 maart 2010 door FeyenoordRandwijk --
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 17 maart 2010 - 19:11   quote  deeplink  
Graag wel bij het topic blijven voor sommige van ons hé!!!! ;)
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 17 maart 2010 - 19:12   quote  deeplink  
daar hebben we jou toch voor?:)
sevillana
 sevillana - woensdag 17 maart 2010 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 - 17:31 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ik schaam me rot voor Nederland om wilders
slechte imitatie van Pim, gaat 't ook niet worden die Geert
hotjumper
 hotjumper - woensdag 17 maart 2010 - 21:17   quote  deeplink  
tis gewoon een omgebouwde rita verdonk
sevillana
 sevillana - woensdag 17 maart 2010 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 - 21:17 schreef hotjumper het volgende:
tis gewoon een omgebouwde rita verdonk
of iets in die richting
hotjumper
 hotjumper - woensdag 17 maart 2010 - 21:22   quote  deeplink  
wel knap dat die angora-cavia zo stil blijft zitten op zijn hoofd.
sevillana
 sevillana - woensdag 17 maart 2010 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 - 21:22 schreef hotjumper het volgende:
wel knap dat die angora-cavia zo stil blijft zitten op zijn hoofd.
die is iig wel vast goed afgericht
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 17 maart 2010 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 - 21:22 schreef hotjumper het volgende:
wel knap dat die angora-cavia zo stil blijft zitten op zijn hoofd.
hahahahahaha
bram
 bram - donderdag 18 maart 2010 - 12:09   quote  deeplink  
ik ben voor ERICA TERPSTRA

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bruins tegen Heracles opnieuw in de basis









0.0085990