|
|
Marco12345
|
|
|
Dit zijn mogelijk de transfervrije spelers in de eredivisie deze zomer, dit is dus 1 van de vijvers waar Leo moet vissen, de lijst zal vast niet helemaal kloppen maar komt een aardig eind in de buurt:
Ado Den Haag: Coutinho Waterman Horvath Piqué Tillema Bosschaart Cornelisse Gielisse Knopper Koksal Schwiebbe Hulst Soltani Verhoek Vincento
020: Vermeer *Schijnt niet te kloppen (al is ie wel makkelijk te kloppen natuurlijk) Ogararu Enoh *Schijnt niet te kloppen Martina Rommedahl *Schijnt niet te kluppen (maar die willen we toch niet)
AZ: Didulica Veijnovic
Feyenoord: Van Dijk Van Bronckhorst De Guzman Landzaat Makaay Vincken
Groningen: Van Loo Luciano * Heeft volgens Bram bijgetekend. De Roover Sankoh Svejdik Lovre Matavz
Heerenveen: Dingsdag Henrique Sibon
Heracles: Kampjes Van Nieuwehuyzen Pieckenhagen Telgenkamp Jallo Van der linden Looms Mangafic Breukers Rosink Shayesteh Douglas Hakola John Overtoom Everton Schulmeister Steur
NAC: Fessem Jansen Hofstede Loran Penders Zwaanswijk Benomar Feher De Graaf Reuser Valles Prat Cairo Kolkka Pattinama Veenstra
NEC: Baart Skverer Burgzorg Pothuizen Brock Kivuvu Radomski Schone Weiser
RKC: Wevers Gudde D. Mulder T. Mulder Pauletta Varela Di Gredorio Obodai De Ceulaer Vink Vorm
Roda: Castro Mardulier Knops Saeijs De Jong Junker Van Tornhout Vandamme
Sparta: Varkevisser Van Bueren Van Gessel Aldogan Dissels Slot Rose
Twente: Mihaylov Paauwe Heubach Rajkovic Vidarsson Vujicevic Osei Rukavytsya
Utrecht: Sinouh Nesu Schut Van Mierlo Nijholt * Inmiddels bijgetekend. Somers
Vitesse: Room Van der Sman Van der linden Verhaegh Kaya Propper Pryor Pluim *Inmiddels nieuw contract bij Vitesse
VVV-Venlo: Timisela Van dessel Paauwe Calabro Dadda Ofrany Schaken Viana
Willem II: Aerts Pietersma Van dinter Janse Swinkels Veloso Akgun Boutahar Deul Gregoire Quasten Mourad Reniers Zijler
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 maart 2010 door Marco12345 -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
zie vooral veel namen die ik liever niet zie komen.... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Best veel spelers zeg!! Pluim heeft nieuw contract bij Vitesse. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Nijholt van Utrecht lijkt me wel een aanwinst |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
rommedahl en vermeer en enoh kloppen niet! Nijholt ook niet die heeft een contract tot 2013 |
|
|
|
|
Feyenoord-010
|
|
|
Misschien is Henrique wel een goeie aanwinst voor feyenoord is nog jong en heb wel talent |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Feyenoord-010
|
|
|
die is ook goed en ook veel talent . |
|
|
|
|
bram
|
|
|
je bent de eerste die het met mij eens is |
|
|
|
|
BtotdeZ
|
|
|
tim matavz, grootste talent dat er in Nederland loopt, maar deze heeft toch al verlengd. |
|
|
|
|
chef
|
|
|
Is het heel raar als ik Junker zeg?? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
NEE NIET RAAR,IS ZEKER DE MOEITE WAARD |
|
|
|
|
mdr8
|
|
|
wat te denken van Overtoom?
overigens zou ik niet treuren als ze Vincken en Erasmus en wellicht Pedro terughalen... |
|
|
|
|
Koos-C
|
|
|
Luciano (ipv Dudek), Nesu (ipv de Cler) en Zijler (ipv Schaken).
Wat vinden jullie? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Maar niet realistisch, denk niet dat roda hem zomaar laat gaan |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 - 09:48 schreef Feyenoord-010 het volgende:Misschien is Henrique wel een goeie aanwinst voor feyenoord is nog jong en heb wel talent Idd als die transfervrij is meteen contracteren. Wel in alle redelijkheid. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: Ik vind Overtoom een goede speler met een uitstekend afstandsschot.
Let zondag speciaal eens op deze speler. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: luciano is te klein en heeft bijgetekend |
|
|
|
|
tdg
|
|
|
hiervan henrique heerenveen, everton en overtoom van heracles, de jong van roda,gregoire van willem2 [in de breedte],schone van nec [heeft goed gepresteerd onder been bij nec], de roover van groningen, nesu van utrecht,als laatste didulica van az, je hoeft niet iedereen aan tetrekken ik denk alleen als vlaar wijnaldum en fer vertrekken, dat dit de beste vervangers zijn uit dit lijstje aan spelers, is best een ruime vijver zonder geld |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
yeah right. waarom al die middelmaat aantrekken. haal dan gewoon onze eigen jongens terug. pedro,erasmus,nieveld,mokotjo |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
nieveld, pedro
henrique radomski en boutahar
weet iemand nog een goede linkerverdediger? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 - 13:51 schreef de flh het volgende:nieveld, pedro henrique radomski en boutahar weet iemand nog een goede linkerverdediger? Bahia |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 - 12:25 schreef BRAYY het volgende:yeah right. waarom al die middelmaat aantrekken. haal dan gewoon onze eigen jongens terug. pedro,erasmus,nieveld,mokotjo Ja vindt je Henrique ook middelmaat dan? Lijkt me toch wel een aardige speler voor wat Feyenoord zoekt. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
zeker weten
en dat geldt ook voor Overtoom, Everton en Schaken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 maart 2010 door KKL -- |
|
|
|
|
kiprich9
|
|
|
Greene Lucius en Timmer... Deze 3 jongens zijn naar mijn idee nu wel genoeg gestaft. Wat mij betreft sluiten ze volgend jaar weer transfervrij aan bij de selectie. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Henrique, Loivre, Matavz, Boutahar en Everton mogen van mij wel een enkeltje Rotterdam boeken, maar zijn deze allemaal echt transfervrij? Kan het bijna niet geloven, Matavz en Henrique zijn top talenten. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 - 15:52 schreef moa het volgende:Henrique, Loivre, Matavz, Boutahar en Everton mogen van mij wel een enkeltje Rotterdam boeken, maar zijn deze allemaal echt transfervrij? Kan het bijna niet geloven, Matavz en Henrique zijn top talenten. Eens + Willy Overtoom |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote: 2 van dat stel komen a.s zondag al in de kuip kan beenhakker gelijk ff babbelen met ze |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
Zijler is ook een optie ipv Schaken, heeft misschien nog restwaarde ook |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
gewoon everton halen als dost niet lukt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote: Ja allemaal uitnodigen voor een trainingsstage toernooi en de beste houden we gewoon Doen ze met de jeugd ook, kan je het scoutingsapparaat uit de organisatie snijden, komt toch geen zinnig talent naar voren.
Stel een paar leuke teams samen en laat ze tegen Feyenoord spelen en de opbrengst van de kaart verkoop spek je de kas mee |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote: Ik hoop dat leo dit leest |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
misschien een leuk idee voor de opendag |
|
|
|
|
GDG
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
er bestaat al een team van werkloze voetballers, vvcs team, dus voor aankomende seizoen een hele grote selectie. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
-Schone -Dissels -Rajkovic
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 maart 2010 door Roy15 -- |
|
|
|
|
GDG
|
|
|
vejinovic speelt al vanaf begin dit seizoen bij heracles hoor |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
quote: oja... dacht dat die werd verhuurd door az |
|
|
|
|
Feyenoord-010
|
|
|
Van Dijk,Van Bronckhorst moeten blijven
en Everton ,Henrique,Schaken 2 van deze 3 halen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Geert den Ouden halen, .......... als pinchhitter! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Drie eventuele opties zie ik. Waterman maar we hebben al genoeg keepers. Everton en Henrique. Dat was het dan ook wel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 maart 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|