|
|
voetbal-angerfist
|
|
|
Volgens Sport1 wilt Real Rooney naar Madrid halen, voorzitter Florentino PĂ©rez hoopt door een nieuwe megatransfer de aandacht af te leiden van het Europese debacle tegen Olympique Lyon.
Ik verwacht alleen niet dat Rooney zelf gaat, maar als hij een salaris strookje krijgt met iets hogere cijfers, dan is het altijd nog maar afwachten wat de speler zelf wilt doen.
http://www.sport1.nl/Voetbal/Nieuws/194708-geruchten-rooney-naar-real-pellegrini-weg-three-lions-neville.html
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 maart 2010 door voetbal-angerfist -- |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
Kan me niet voorstellen dat hij gaat.... maar je weet het nooit. Ik hoop het in iedergeval niet. Rooney hoort bij ManU. Misschien over een jaar of 5. Dan is ie 28 geloof ik. Prima leeftijd om eens verder te kijken dan Engeland. |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
Ik hoop dat de 6+5 regel z.s.m wordt ingevoert. Dan kan real wat sterren verkopen. Moet je eens kijken naar dat team, dat is toch niet leuk meer voor het voetbal. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
als ik hem was zou ik zowiezo niet naar real gaan |
|
|
|
|
DannyV
|
|
|
Van mij mogen ze de 8+3 regel wel weer invoeren Als ik hem was had ik echt niet weggegaan,je ziet toch vaak dat engelse spelers het niet redden in het buitenland al is Rooney wel een topspits |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
en maar blijven kopen...ze moeten eens geduld hebben en wachten totdat real madrid een echt team is. Als je rooney koopt heb je veel te veel onderlinge concurrentie want al deze spelers willen allemaal de beste zijn. Dat is ook het verschil met bijv. manchester united, ze denken in teamverband en niet aan zichzelf. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
rooney die slaagt overal.is echt voor elke topclub een aanwinst |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: ja maar dat kan (als hij boven ronaldo en kaka zou uitsteken) ten koste gaan van andere spelers die per se de beste willen zijn en dus ten koste van het team. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
die jongen scoort overal , maar ik zou zowiezo niet naar real gaan, lijkt me meer een speler voor ac milan ofzo of barca |
|
|
|
|
maartje
|
|
|
Ik word kotsmisselijk van Real, ze denken serieus alles te kunnen kopen. maar het blijkt wel dit staat niet gelijk aan succes! |
|
|
|
|
kneusie
|
|
|
lekkere kapitaalvernietiging.. benzema voor 35 miljoen halen, en na een half seizoen al weer bankie... |
|
|
|
|
Rene45
|
|
|
Ik hoop net zoveel dat Barcelona kampioen wordt als dat Twente kampioen wordt! :) |
|
|
|