|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 - 20:13 schreef willempje het volgende:[..] Ben hier zeker niet mee eens, hij kan van veel waarde zijn voor het elftal. Maar hij heeft nooit echt een kans gekregen door zijn verleden(althans bij een gedeelte van de supporters), wat gewoon dom gelul is. En hij had een hele tijd terug al aangegeven dat hij graag wilde blijven tegenover minder salaris dus......... dat was mijn mening al over hem voor hij bij ons kwam. Kom op zeg, als je het al niet red bij wigan.... wat heb je dan bij ons te zoeken.vind hem meer iemand voor in de zaal. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Ik zeg collin van rkc halen, lijkt me serieus goede speler voor ons
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 maart 2010 door thomASS -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 - 21:30 schreef hotjumper het volgende:[..] dat was mijn mening al over hem voor hij bij ons kwam. Kom op zeg, als je het al niet red bij wigan.... wat heb je dan bij ons te zoeken.vind hem meer iemand voor in de zaal. idd, ............. samen met z'n voormalige f-side maatjes lekker in de zaal ballen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 - 21:43 schreef sevillana het volgende:[..] idd, ............. samen met z'n voormalige f-side maatjes lekker in de zaal ballen ja... typische gevalletje van passant die we snel vergeten |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: oh, ............ die! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
achja... die wasik alweer vergeten joh |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
hillybilly
|
|
|
hallo snurkers ,landzaat is dit seizoen een van de betere,brengt rust in het veld en hoort hem nooit piepen,dus danny gewoon een contractje ondertekenen en natuurlijk voor wat minder knaken.
greetje |
|
|
|
|
hillybilly
|
|
|
en de BAAB is en blijft helemaal niets,loopt als een opgefokt paard over het veld,dus afscheid nemen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 - 23:52 schreef hillybilly het volgende:hallo snurkers ,landzaat is dit seizoen een van de betere,brengt rust in het veld en hoort hem nooit piepen,dus danny gewoon een contractje ondertekenen en natuurlijk voor wat minder knaken. greetje de paar keer dat ie speelt pakt ie onnodig rood en de rest zie je hem niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Babbelfiets volgend jaar te zien bij Het Gesprek |
|
|
|
|
willempje
|
|
|
quote: Dat is gelul, hij gaat er wel voor wat je van sommige spelers niet kan zeggen. Maar alleen omdat hij een amsterdams verleden heeft, moet ie van de meeste weg. Wat een bull shit zeg. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
De Baab nog wil ik nog een hele wedstrijd zien en Landzaat is zeker van toegevoegde waarde als hij voor veel minder geld wilt tekenen. De Baab ontbreekt het niet aan inzet maar laat hem is een hele wedstrijd voetballen dan kan je ook zijn voetbalkunsten beter beoordelen. Landzaat is op dit moment voor Feyenoord gewoon een belangrijke speler. Ook al is het maar voor de aanstormende jeugd. Je moet niet in een keer allle ouwertjes lozen. Als het voor minder kan moet je een gedeelte proberen te behouden. Is erg belangrijk voor aanstormende jeugd. Dacht je dat bijv. een Castaignos niet op keek tegen een Makaay????? Jongens met ervaring heb je ook nodig als ze maar niet meer te veel kosten!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 maart 2010 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 - 09:18 schreef Feyenoord till i die het volgende:De Baab nog wil ik nog een hele wedstrijd zien en Landzaat is zeker van toegevoegde waarde als hij voor veel minder geld wilt tekenen. De Baab ontbreekt het niet aan inzet maar laat hem is een hele wedstrijd voetballen dan kan je ook zijn voetbalkunsten beter beoordelen. Landzaat is op dit moment voor Feyenoord gewoon een belangrijke speler. Ook al is het maar voor de aanstormende jeugd. Je moet niet in een keer allle ouwertjes lozen. Als het voor minder kan moet je een gedeelte proberen te behouden. Is erg belangrijk voor aanstormende jeugd. Dacht je dat bijv. een Castaignos niet op keek tegen een Makaay????? Jongens met ervaring heb je ook nodig als ze maar niet meer te veel kosten!! Mee eens alleen tegen veel minder geld... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Zie er wel gek uit maar ben het niet! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Zie er wel gek uit maar ben het niet! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hahahaha wordt wel verdacht als iemand het 2x zegt...:) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
landzaat móet gewoon weg. niet alleen om het geld. |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 - 17:05 schreef Djee het volgende:@De Spot, ben ik niet met je eens........Landzaat mag (te duur) wel vertrekken, maar Babo heeft niet kunnen (mogen?) laten zien, wat er in zat! Dus,verkeerde inschatting van Leo.....??? ik betwijfel dat ten zeerste. Helaas voor beiden, maar we moeten dan TOCH vooruit(denken)kijken he....... Landzaat mag van mij blijven voor een normaal salaris,als Babovic echt een kanjer geweest was had hij toch al veel meer gespeeld...je moet ook de kans krijgen dat klopt maar een speler stelt zich zelf op niet de trainer! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Feyenoord-010
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het is te triest voor woorden dat de Baab niet mag blijven. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hiep-hoi, lamzaad en babelvic: EXIT |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
alhoewel, hoelang blijft alchohol in het bloed?? |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote: trainer kiest altijd voor de beste spelers al moet hij zijn schoonmoeder erin zetten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 maart 2010 door De Spot -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Duidelijk een financiele kwestie, zonde van de Baab, fijn dat Landzaat weg is, kost te veel. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Held! |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: de slechtste speler uit de geschiedenis van 020... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
dan kenne ze nog beter rommedahl gratis ophalen bij de snavels. is ook transfervrij |
|
|
|
|
FR
|
|
|
BABOVIC MOET BLIJVEN!!!!!! dE CULTHELD VAN FEYENOORD, 1/2 KEER SPELEN EN HAD HET LEGIOEN AL ACHTER ZICH! HET IS EEN TOPVOETBALLER EN IK VIND HET JAMMER DAT HIJ NIET DE KANS KRIJGT TE SPELEN, IPV HEM ZETTEN ZE BRUINS EN/OF EL AMADI NEE. |
|
|
|