|
|
FR
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
eey ff rustig serieus request!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:
idd held |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
ehhhh....jaaa?!?!... Had hem graag vaker aan t werk gezien, maar ja...we zullen de echte Baab nooit zien vrees ik...vandaar gaap.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 - 22:15 schreef craven het volgende:ehhhh....jaaa?!?!... Had hem graag vaker aan t werk gezien, maar ja...we zullen de echte Baab nooit zien vrees ik...vandaar gaap.... ik ben er ook bang voor..De enige speler na Gyan die een speler van 020 een bloedkop heeft verzorgt....
DE BAAB /////HELD.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 - 22:17 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] ik ben er ook bang voor..De enige speler na Gyan die een speler van 020 een bloedkop heeft verzorgt.... DE BAAB /////HELD.. spreekt wel in z'n voordeel, die aanslag op 020, dat dan weer wel |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Held! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 maart 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Been na Grunn thuis: 'Stefan is een ongelofelijke winnaar, een fantastische jongen, die het maximale geeft.'
De Baab moet blijven. Feyenoord.headliner betaald de transfersom.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 maart 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ooohhwww..........is dat zo? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zolang zn pa betaalt.. Prima |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote: nee die mag niet weg |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 - 21:19 schreef FR het volgende:BABOVIC MOET BLIJVEN!!!!!! dE CULTHELD VAN FEYENOORD, 1/2 KEER SPELEN EN HAD HET LEGIOEN AL ACHTER ZICH! HET IS EEN TOPVOETBALLER EN IK VIND HET JAMMER DAT HIJ NIET DE KANS KRIJGT TE SPELEN, IPV HEM ZETTEN ZE BRUINS EN/OF EL AMADI NEE. Bruins doet het gewoon goed. Ik denk dat Babovic gewoon niet speelt omdat men ziet dat hij geen toekomst bij Feyenoord heeft. (ze kunnen de transfersom niet betalen als ze hem over willen nemen). |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Of hij is gewoon niet goed genoeg en word zelfs door de Cler gedold op de training. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op maandag 15 maart 2010 - 08:14 schreef hotjumper het volgende:[..] Bruins doet het gewoon goed. Ik denk dat Babovic gewoon niet speelt omdat men ziet dat hij geen toekomst bij Feyenoord heeft. (ze kunnen de transfersom niet betalen als ze hem over willen nemen). Eens!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dan was ie al weg geweest net als ignatovic |
|
|
|
|
MS-13
|
|
|
elalmadi eruit babovic erin. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
BABOVICH 4 EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
babovic voor nog een paar wedstrijdjes!!!!!!!! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Ik zie het nog steeds zitten, let maar op, en Bruins had ook ff nodig toch voordat hij eindelijk 2 goede wedstrijden achter elkaar speelt? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 15 maart 2010 - 21:32 schreef detrapstaandervanvak het volgende:Ik zie het nog steeds zitten, let maar op, en Bruins had ook ff nodig toch voordat hij eindelijk 2 goede wedstrijden achter elkaar speelt? Zo'n 2 jaar.. |
|
|
|