|
|
bahbah
|
|
|
er vanuitgaande dat we er 10 hebben voor de wedstrijden van morgenavond ja....anders even afwachten he? |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
ik denk volendam-veendam 4-3 |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
ik ga plat...kijk morgen rond de middag nog wel ff...ga lekker dromen over zondag...... |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 - 23:39 schreef bahbah het volgende:ik ga plat...kijk morgen rond de middag nog wel ff...ga lekker dromen over zondag...... dromen kan altijd nog he:P |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
het mooie van dromen is dat niemand het van je af kan pakken:O |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
net als de punten zondag :P |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
ja,net als de punten zondag...hehehhe:P |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
precies! ik ga zo ook eens lekker dromen over zondag. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
2.20:onrustig draaien . 3.07:eerste kreetjes. 3.34:lange halen in de kreetjes 4.20:continu gegom met lange halen 5.10:door zweet bevangen hard krijsend... 7.00 goedemorgen Patrick,lekker geslapen jongen? |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
ik ga lekker dromen nu.....over zondag....en daarna:) |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
hahaha, ik ga toch niet om 7 uur op staan op zaterdagochtend?:P |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 - 23:55 schreef bahbah het volgende:2.20:onrustig draaien . 3.07:eerste kreetjes. 3.34:lange halen in de kreetjes 4.20:continu gegom met lange halen 5.10:door zweet bevangen hard krijsend... 7.00 goedemorgen Patrick,lekker geslapen jongen? Ja wtf :P 7 uur al :P Ik ga nu nog 2 uurtjes PS3-en, zodat ik morgen zo laat mogelijk opsta, zodat het sneller half 3 lijkt (wanneer ik moet voetballen :P) |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
ik al om 11 uur, dus doei! |
|
|
|
|
Medi..
|
|
|
|
|
|
Ricky888
|
|
|
Ik wil ook wel meedoen. Er willen volgens mij willen er wel meer dan 10. Anders maak je nu een deadline van 24 uur waarin mensen zich kunnen aanmelden. Daarna is de deadline gesloten en maak je een schema |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
ricky en medi zijn de laatste
10 is max
anders is het teveel werk :P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 maart 2010 door Johnqqqq -- |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
ik wil graag ook mee doen waar kan ik me aanmelden? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Aaah.. Shit.. Ik kan niet meer mee doen! Als er een uitzondering gemaakt kan worden, wil ik heel graag meedoen.. Ik had gister geen tijd opm op het forum te zijn :S |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Johnqqqq slaapt nog.............kijk maar...............................:)
|
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
haha idd ik ga nu een topic aanmaken |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
heb hasj kop en ajaxboy ook nog toegevoegd! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ik wil graag meedoen, ik kom net terug van wrk en kon niet ereder aanmelden, ik heb de uitslagen al gepost:) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Aaah bedankt! Ik stuur je een pm met de uitslag! |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
kan je nog mee doen? week te laat maar boeie |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ALLE HANDEN OP ELKAAR VOOR amsterdam4ever!!! :) |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
tja ik wil ook wel meedoen ik was op vakantie en had geen laptop bij me |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
TSJAAA Ik kan niet fan worden van iedereen die mee wil doen... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Toch nog wel van mij het Remco??? Maar ok ik heb mijn verlies genomen en wens jullie verder succes met de Toto en met die Pisvee-supporter.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 maart 2010 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|