Op zaterdag 13 maart 2010 - 06:14 schreef Sajayden het volgende:Vanavond laat,
was ik weer eens rustig aan het kijken over het nieuws en de voorbereiding op de wedstrijd van zondag.
DE KRAKER VAN HET SEIZOEN,
AJAX-PSV wat een wedstrijd gaat dat worden.
ik dacht bij mij zelf,de mentale voorbereiding die wij als supporters hebben is al heel hoog bijna hatelijk eng : als ik persoonlijk naar mijzelf kijk, dan merk ik dat ik wel iedere 20 minuten op ajax.headliner.nl zit om te zien of er wat filmpjes op staan van trainingen of zelfs iemand geblesseerd is of voor psv er een geblesseerde of geschorste speler van hun bij zit.
mjah tot heden nog nix...
totdat ik een interesant stukje zag over onze enige echte suarez..
ik klikt op het interview en verwachte weer een standaard interview met de standaard vragen en antwoorden..
Met de hoop dat er iets in gezegd, zodat mijn haat tevens psv nog meer groeit en zodat ik ze harder kan uitschelden als ze zondag het veld op komen. omdat ik weet dat mijn team opgeladen is voor het duel en klaar is om hun benen te breken.
maar toen het filmpje starte zag ik een kalme suarez pratende over zijn belevenis van en over de jonge spelers die in nederland spelen..
dat de mentaliteit niet meer is om er 100% voor te gaan om te winnen..
omdat alle spelers al hebben wat ze willen, en er niet eens meer overdreven hard voor hoeven te werken..
als ze winnen of verliezen, ze hebben nog steeds die mooie telefoon, de mooiste auto's en de status van PROF voetballer.. het gene waar menig kind van droomt in menige nederlandse slaapkamer..
Toen het interview eindelijk afgelopen was schaamde ik mij aan de ene kant over mijn gedachtes over de haat die IK had tegen over de psv spelers en supporters,.
begrijp me niet verkeerd, het is nu niet in 1x dat ik liefde heb voor alles wat psv is, maar ik begrijp nu wel dat ik heel anders tegen een wedstrijd ga aankijken...
ik wil een supporter zijn die zijn team steunt van zijn team houd, en een supporter die weet waar de grens tuusen haat en spel ligt..
hier is het filmpje, wat denken jullie ervan?
http://www.sportweek.nl/voetbal/133146/Luis_Suarez_Neem_jonge_spelers_Ajax_auto_af