|
|
DGKJaapio
|
|
|
Nog net geen geweld maar 't kwam wel ff dichtbij:
langere -edit- versie:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 januari 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
De angst bij Amanda straalt er vanaf als Brian dichtbij komt staan. |
|
|
|
|
DGKJaapio
|
|
|
Moet ze ook maar d'r dronken waffel houden? :p |
|
|
|
|
hootch
|
|
|
Wat zijn dit 2 nare mensen zeg Hij is de agressieve lul zelf en zij is zo dom als een gans man man man dat hier in Nederland al tv mee gemaakt moet worden, erg hoor. |
|
|
|
|
mc-bjorn
|
|
|
zij kan gewoon niet tegen alchol dan gaat ze stoer doen en denkte ze dat ze alles is en brain word er boos op kan ik ook begrijpen ik was er ook boos om geworden Brain heeft haar gewoon hard aangesproken en toen is die gegaan hij heeft haar niet aangeraakt |
|
|
|
|
Decency
|
|
|
Brian is gewoon bang dat Amanda los gaat van hem. Als dat gaat gebeuren dan is Brian nergens meer. Ik vind zijn gedrag angs aanjagend eng. Ik denk dat Amanda meer haarzelf kan zijn en meer mens is zonder Brian. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
echt waar braĆn had zo tegen mij moeten praten! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
of het nou mog of nit ik had hem gewaarschuwd 1keer...dan zou ik hem toch echt wel aangevallen hebben,wat een gek zeg! |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
brain reageerde net zoals de kabouter tegen lieke . nu brain het doet is het slecht en als de kabouter het doet moet dat van de regie. weer recht praten wat krom is, maar dat gebeurt wel vaker als het on die kabouter gaat.
als ik die kabouter tegen kom zal ik heb wel vertellen hoe ik over hem denk met zijn oprechtheid en eerlijkheid. dit is geen dreigement maar een belofte. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Brian is bang dat Amanda tv zonder hem gaat maken denk ik. Bang dat zij meer in de spotlights gaat staan dan hemzelf want dan heeft hij minder kans om de villa te winnen! |
|
|
|
|
itsme
|
|
|
Bij het tweede fimpje is het overduidelijk hoe bang Amanda is van brian als hij zo een bui is. Gelijk als hij dicht in haar buurt komt dan dimt ze. Als hij niet in DGK was gewest had ze toch een pak slaag gehad.
En bij het filmpje met Selene zie je ook hoe ze snel indimt als hij weer dreigt. Wat een enge gladjakker. En die Selene met haar gezeik over een bord. A.d andere kant Amanda verdient niet beter. |
|
|
|