BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hee Mulder

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 16 maart 2010 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 20:26 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Dit is dus waarom ik vorig jaar al riep dat we voorzichtig moeten zijn met onze JONGE ONERVAREN keepers. Zeker een keeper heeft vertrouwen nodig. Mulder word nu al afgebrand! Laat staan als hij een foutje maakt. We hebben drie zeer getalenteerde jonge keepers maar als we ze nu al zo lekker gaan afbranden komen ze bij ons nooit uit de verf door een gebrek aan zelfvertouwen. WIJ ZIJN HET LEGIOEN DIE JONGE SPELERS KUNNEN MAKEN OF BREKEN! DENK DAAR AAN!!! Niet gelijk kontverhalen ophangen dat ze daar tegen moeten kunnen. Pak 100 getalenteerde jongens van onder de 21 en zet ze in een volle Kuip in het doel terwijl ze aldoor uitgejouwt worden of dat ze overal lezen dat het toch niets word. Hoeveel denken jullie dat het er redden??? Ik denk 1 of hooguit 2. Die dan overigens wel zo snel mogelijk vertrekken naar plaatsen waar ze wel gewaardeerd worden voor hun kwaliteiten. Dat we drie jonge keepers hebben met zoveel talent is een luxe!! Laten we dat nu niet verzieken!!
Denk dat ik maar weer vertrek van dit forum want telkens als ik een punt probeert te maken reageert niemand. Alleen maar een hoop slap geouwehoer!!! Ja dat doe ik ook maar probeer ook nog een discussie te voeren. Vele anderen doen dat zelden of niet!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 16 maart 2010 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 20:40 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Denk dat ik maar weer vertrek van dit forum want telkens als ik een punt probeert te maken reageert niemand. Alleen maar een hoop slap geouwehoer!!! Ja dat doe ik ook maar probeer ook nog een discussie te voeren. Vele anderen doen dat zelden of niet!!!!
ik ga het lezen pik..
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 16 maart 2010 - 20:41   quote  deeplink  
aha dus die kapotte pc was een smoesje!!! ben jij niet stiekem rovert?? WAAR BLIJFT ROVERT TROUWENS??? HIJ ZOU TERUG KOMEN!!! En dan komt els ook terug en is alles weer bij het oude: slap geouwehoer
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 16 maart 2010 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 20:40 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Denk dat ik maar weer vertrek van dit forum want telkens als ik een punt probeert te maken reageert niemand. Alleen maar een hoop slap geouwehoer!!! Ja dat doe ik ook maar probeer ook nog een discussie te voeren. Vele anderen doen dat zelden of niet!!!!
jee man ik lees het net.... Ik denk niet dat ie die bal had kunnen hebben. Verder goed gedaan, gewoon rustig brengen beetje afwisselen met Darley komt het kelemaal goed
MMM
 MMM - dinsdag 16 maart 2010 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 20:37 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Met supporters als jij krijgt de jeugd vertrouwen!!! Jij kijkt alleen naar het verleden!! Kijk ook eens naar het heden of de toekomst!! De jongen heeft 0,0 vertrouwen gekregen en dan verwacht je direct een tweede Cassilas als hij dan een keer speelt. Wen er maar aan want de komende jaren krijg je alleen maar jeugd te zien die volgens jou waarschijnlijk niet voldoen.
Als een speler 2 jaar niet presteert achter elkaar, denk jij dan echt dat hij daarna een waarde kan zijn voor Feyenoord? Neeu, Bruins is een matige speler.

Over Mulder: Vorig jaar, ja ik kijk weer naar het verleden, heeft hij bij EXCELSIOR gewoon erg zwak gekeept. Moet ik dan vertrouwen hebben in die jongen? Gelukkig is hij 3e keeper en hebben we Rob en Darley nog.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 maart 2010 door MMM --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 16 maart 2010 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 20:26 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Dit is dus waarom ik vorig jaar al riep dat we voorzichtig moeten zijn met onze JONGE ONERVAREN keepers. Zeker een keeper heeft vertrouwen nodig. Mulder word nu al afgebrand! Laat staan als hij een foutje maakt. We hebben drie zeer getalenteerde jonge keepers maar als we ze nu al zo lekker gaan afbranden komen ze bij ons nooit uit de verf door een gebrek aan zelfvertouwen. WIJ ZIJN HET LEGIOEN DIE JONGE SPELERS KUNNEN MAKEN OF BREKEN! DENK DAAR AAN!!! Niet gelijk kontverhalen ophangen dat ze daar tegen moeten kunnen. Pak 100 getalenteerde jongens van onder de 21 en zet ze in een volle Kuip in het doel terwijl ze aldoor uitgejouwt worden of dat ze overal lezen dat het toch niets word. Hoeveel denken jullie dat het er redden??? Ik denk 1 of hooguit 2. Die dan overigens wel zo snel mogelijk vertrekken naar plaatsen waar ze wel gewaardeerd worden voor hun kwaliteiten. Dat we drie jonge keepers hebben met zoveel talent is een luxe!! Laten we dat nu niet verzieken!!
Ja daar heb je ergens een punt,alleen je mening geven in een forum wil nog niet zeggen dat we in de KUIP spelers moeten gaan uitjouwen.Daar ben ik het al jaren mee oneens...
Het gekke is toch dat vaak de nieuwkommers in het vak de grootste uitjouwers zijn..
Maar goed ook Mulder verdient zijn kans al vond ik hem vorig jaar bij Excelsior het laatste deel van de seizoen niet goed.En het jeugd EK was tie helemaal slecht.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 16 maart 2010 - 20:56   quote  deeplink  
Het eerste deel van het seizoen vond ik hem anders geweldig. Dat is dus die leeftijd. Je kan zo'n jongen maken en breken. Het is ook een jonge jongen die ook zeker op bijv. op het internet zit en daar komt hij al genoeg gezeik over zijn persoontje tegen. Kijk alleen al naar dit forum. Kritiek is niet verkeerd maar soms moet er verstandiger mee omgegaan worden! @MMM Mulder heeft bij Excelsior het grootste gedeelte van de tijd goed staan keepen en ik denk dat de meesten dat met me eens zijn. Vorig jaar was het tweede deel niet goed maar welke speler van zijn leeftijd prestert wel constant en op die leeftijd moet je ook kijken hoe de rest om hem heen presteerde. Zo jong moet je niet de kartrekkende speler zijn. Op die leeftijd deel je mee in de malaise!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 maart 2010 door Feyenoord till i die --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 16 maart 2010 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 20:41 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
aha dus die kapotte pc was een smoesje!!! ben jij niet stiekem rovert?? WAAR BLIJFT ROVERT TROUWENS??? HIJ ZOU TERUG KOMEN!!! En dan komt els ook terug en is alles weer bij het oude: slap geouwehoer
Pas op jij he!! Nee ik ben geen Rovert!!! Begin langzaam kaal en grijs te worden maar ben GEEN ROVERT! Laat Rovert maar niet horen dat je hem met mij associeerd want dan schiet hij je dood. Slap ouwehoeren moet ook kunnen maar geen pagina's lang of anders in een aparte topic. Je kan het zo niet bijhouden als je even ben weg geweest.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 maart 2010 door Feyenoord till i die --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 16 maart 2010 - 21:01   quote  deeplink  
ik vond zijn debuut destijds ijzersterk in de Kuip, stond echt overtuigend te keepen, helaas moest timmer er weer in, dat is erg jammer denk dat het voor zijn zelf vertrouwen beter was geweest als ie een reeksje had kunnen maken.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 16 maart 2010 - 21:09   quote  deeplink  
Ik bedoel maar!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 16 maart 2010 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 21:00 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Pas op jij he!! Nee ik ben geen Rovert!!! Begin langzaam kaal en grijs te worden maar ben GEEN ROVERT! Laat Rovert maar niet horen dat je hem met mij associeerd want dan schiet hij je dood. Slap ouwehoeren moet ook kunnen maar geen pagina's lang of anders in een aparte topic. Je kan het zo niet bijhouden als je even ben weg geweest.
wat is er dan....... heb je t met zijn man gedaan,,,,
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 16 maart 2010 - 21:22   quote  deeplink  
Nee. Onze meningen verschillen nogal. Is die homo dan??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 maart 2010 door Feyenoord till i die --
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 16 maart 2010 - 21:23   quote  deeplink  
is rovert hetero*vraagteken doet t niet*
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 16 maart 2010 - 21:24   quote  deeplink  
Weet ik niet?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 16 maart 2010 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 20:26 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Dit is dus waarom ik vorig jaar al riep dat we voorzichtig moeten zijn met onze JONGE ONERVAREN keepers. Zeker een keeper heeft vertrouwen nodig. Mulder word nu al afgebrand! Laat staan als hij een foutje maakt. We hebben drie zeer getalenteerde jonge keepers maar als we ze nu al zo lekker gaan afbranden komen ze bij ons nooit uit de verf door een gebrek aan zelfvertouwen. WIJ ZIJN HET LEGIOEN DIE JONGE SPELERS KUNNEN MAKEN OF BREKEN! DENK DAAR AAN!!! Niet gelijk kontverhalen ophangen dat ze daar tegen moeten kunnen. Pak 100 getalenteerde jongens van onder de 21 en zet ze in een volle Kuip in het doel terwijl ze aldoor uitgejouwt worden of dat ze overal lezen dat het toch niets word. Hoeveel denken jullie dat het er redden??? Ik denk 1 of hooguit 2. Die dan overigens wel zo snel mogelijk vertrekken naar plaatsen waar ze wel gewaardeerd worden voor hun kwaliteiten. Dat we drie jonge keepers hebben met zoveel talent is een luxe!! Laten we dat nu niet verzieken!!
Hier ging het over!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 16 maart 2010 - 21:26   quote  deeplink  
ben het met je eens, je moet hier gelijk presteren, denk aan loovens, persie etc.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 16 maart 2010 - 21:31   quote  deeplink  
Betere voorbeelden had ik niet kunnen geven!!!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 16 maart 2010 - 21:32   quote  deeplink  
daarom ben ik er ook, we vullen elkaar goed aan:)
MMM
 MMM - dinsdag 16 maart 2010 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 20:56 schreef Feyenoord till i die het volgende: @MMM Mulder heeft bij Excelsior het grootste gedeelte van de tijd goed staan keepen en ik denk dat de meesten dat met me eens zijn. Vorig jaar was het tweede deel niet goed maar welke speler van zijn leeftijd prestert wel constant en op die leeftijd moet je ook kijken hoe de rest om hem heen presteerde. Zo jong moet je niet de kartrekkende speler zijn. Op die leeftijd deel je mee in de malaise!
Ben ik het niet mee eens. Hij had er een paar aardige wedstrijden tussen zitten vorig seizoen maar het merendeel van zijn wedstrijden waren niet best.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 16 maart 2010 - 21:35   quote  deeplink  
Was jij nu een moslim??? hahahahahaahahah
Heb niets tegen moslims overigens. Alleen tegen de uitwassen van het geloof waar er toch steeds meer van komen. Heb dat trouwens met de alle geloven. Doe je geloof lekker binnenshuis belijden en laat anderen er geen last van hebben. Vond de vraaghstelling even leuk omdat ik bekent staat als een aanhanger van Wilders!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 maart 2010 door Feyenoord till i die --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 16 maart 2010 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 21:35 schreef MMM het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens. Hij had er een paar aardige wedstrijden tussen zitten vorig seizoen maar het merendeel van zijn wedstrijden waren niet best.
En de rest van dat verhaal?
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 16 maart 2010 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 21:35 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Was jij nu een moslim??? hahahahahaahahah
ja en jij een PVV stemmer........ tering hee wtf gebeurd hier hahaha
MMM
 MMM - dinsdag 16 maart 2010 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 21:35 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

En de rest van dat verhaal?
Ben het wel met je eens dat hij op die leeftijd niet de kartrekkende speler moet zijn.

Maargoed, Mario ziet het ook niet in 'm zitten. Dus ik denk dat we 'm sowieso niet veel meer zien spelen hier.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 16 maart 2010 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 21:35 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Was jij nu een moslim??? hahahahahaahahah
Heb niets tegen moslims overigens. Alleen tegen de uitwassen van het geloof waar er toch steeds meer van komen. Heb dat trouwens met de alle geloven. Doe je geloof lekker binnenshuis belijden en laat anderen er geen last van hebben. Vond de vraaghstelling even leuk omdat ik bekent staat als een aanhanger van Wilders!!
mijn aanpassing ook gelezen Randwijk??
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 16 maart 2010 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 21:38 schreef MMM het volgende:

[..]

Ben het wel met je eens dat hij op die leeftijd niet de kartrekkende speler moet zijn.

Maargoed, Mario ziet het ook niet in 'm zitten. Dus ik denk dat we 'm sowieso niet veel meer zien spelen hier.
dat hij de minste van de drie op het moment is ben ik met je eens. kan alleen maar zo zijn dat v. Dijk vertrekt, Lamprou weg gekaapt woord door een grote club en dan?? Dan heb je en keeper die in potentie echt wel een goede tot zeer goede keeper kan worden al helemaal afgebrand! Er is geen geld! Dus wees voorzichtig met wat je wel hebt! Beter kan ik het denk niet verwoorden.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 16 maart 2010 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 21:38 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

mijn aanpassing ook gelezen Randwijk??
Ja, maar ik ben overig geen moslim hoor. Oorspronkelijk wel maargoed, mijn ouders zijn ook voor FC Kebab maar ik ben aan het puberen dus ik deel die mening niet. Verder vind ik de Islam zwaar overtrokken natuurlijk zijn er wat enge mannen met baardjes maar daar blijft het ook bij, het ligt meer aan dat gekut van onze straatschoffies en het overdreven gebral van Wilders. En dan hoor ik dat je je hier aan de cultuur moet aanpassen... welke cultuur*vraagteken* ooit was hier ook geen christendom dus dan hadden die zich ook moeten aanpassen. Bovendien zijn er genoeg moslims waar mee te leven valt maar volgens Wilders is iedereen kut
MMM
 MMM - dinsdag 16 maart 2010 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 21:42 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

dat hij de minste van de drie op het moment is ben ik met je eens. kan alleen maar zo zijn dat v. Dijk vertrekt, Lamprou weg gekaapt woord door een grote club en dan?? Dan heb je en keeper die in potentie echt wel een goede tot zeer goede keeper kan worden al helemaal afgebrand! Er is geen geld! Dus wees voorzichtig met wat je wel hebt! Beter kan ik het denk niet verwoorden.
Ik hoop dat van Dijk nog een jaartje blijft. Denk dat Lamprou niet door een grote club weggekaapt word, al kan ik ook geen mening over die jongen geven. Heb 'm nog nooit zien spelen.

Nou nou, Mulder een goede tot zeer goede keeper in potentie? Dat vind ik heel erg overdreven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 maart 2010 door MMM --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 18 maart 2010 - 10:19   quote  deeplink  
De toekomst zal het uitwijzen!!
Milo
 Milo - donderdag 18 maart 2010 - 10:34   quote  deeplink  
Mulder kan het niveau niet aan. been had hem aan het begin van het seizoen terug gestuurd naar excelsior. maar omdat v dijk en darley geblesseerd waren heeft been mulder er toch maar bij gehaald.

Darley is ook jong en is onervaren. hij maakt ook kleine fouten, maar straalt veel meer uit dan mulder. dus jeugdige keepers krijgen dus wel een kans.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 18 maart 2010 - 10:35   quote  deeplink  
Wie zegt er dan van niet?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 18 maart 2010 - 10:35   quote  deeplink  
het is nu ff niet anders, mulder speelt, steun hem dan gewoon zaterdag, wie weet overstijgt ie zichzelf.
Milo
 Milo - donderdag 18 maart 2010 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 - 20:26 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Dit is dus waarom ik vorig jaar al riep dat we voorzichtig moeten zijn met onze JONGE ONERVAREN keepers. Zeker een keeper heeft vertrouwen nodig. Mulder word nu al afgebrand! Laat staan als hij een foutje maakt. We hebben drie zeer getalenteerde jonge keepers maar als we ze nu al zo lekker gaan afbranden komen ze bij ons nooit uit de verf door een gebrek aan zelfvertouwen. WIJ ZIJN HET LEGIOEN DIE JONGE SPELERS KUNNEN MAKEN OF BREKEN! DENK DAAR AAN!!! Niet gelijk kontverhalen ophangen dat ze daar tegen moeten kunnen. Pak 100 getalenteerde jongens van onder de 21 en zet ze in een volle Kuip in het doel terwijl ze aldoor uitgejouwt worden of dat ze overal lezen dat het toch niets word. Hoeveel denken jullie dat het er redden??? Ik denk 1 of hooguit 2. Die dan overigens wel zo snel mogelijk vertrekken naar plaatsen waar ze wel gewaardeerd worden voor hun kwaliteiten. Dat we drie jonge keepers hebben met zoveel talent is een luxe!! Laten we dat nu niet verzieken!!
?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 18 maart 2010 - 10:39   quote  deeplink  
Staat nergens dat ze van de clubleiding geen kans krijgen. Staat alleen dat wij als supporters de jonge jongens niet moeten afbranden ondanks dat ze nog niet brengen wat wel gewenst is. Ferry de Haan was bijvoorbeeld ook een laatbloeier. Je moet als supporter gewoon geen jonge spelers afbranden die je in de toekomst misschien nog hard nodig hebt.
Milo
 Milo - donderdag 18 maart 2010 - 10:47   quote  deeplink  
ik vind dat hij het niveau niet heeft, en ook niet gaat halen, kijk naar darley het verschil is nu al te groot in mijn ogen. de haan vond ik kut! denk even aan die jood met zijn actie aan de zijlijn pppppfffff.....
FEYENOORD 4EVER
 FEYENOORD 4EVER - donderdag 18 maart 2010 - 10:48   quote  deeplink  
MMM
stuur prive bericht

MMM - zondag 14 maart 2010 - 17:30 quote deeplink

We stonden niet 6-0 voor hoor.. Jezus man, Van Dijk trapt nog sneller uit op z'n 41e..

Wat een figuur die gozer

tsjaa heb het eerder geschreven... de rede waarom hij de rust nam met deze uitrappen is omdat HERACLES vol op de aanval ging, en er zo de 2de bij had kunnen leggen.. vandaar de rust..
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 18 maart 2010 - 10:48   quote  deeplink  
Was geen topper maar vond hem ook niet kut!
Milo
 Milo - donderdag 18 maart 2010 - 10:52   quote  deeplink  
We hebben niks aan gewone verdedigers, we moeten toppers hebben, zoals nu.
bram
 bram - donderdag 18 maart 2010 - 10:53   quote  deeplink  
KOSTAS///GRIEKSE HELD,GEWELDIGE KEEPER,BETER ALS MULDER EN DARLEY BIJ ELKAAR
Milo
 Milo - donderdag 18 maart 2010 - 11:00   quote  deeplink  
je caps lock blijft hangen
bram
 bram - donderdag 18 maart 2010 - 11:04   quote  deeplink  
nee hoor,wilde kijken of je scherp was,hoe is het met de zwangerschap,ik hoop alles goed
Milo
 Milo - donderdag 18 maart 2010 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 - 11:04 schreef bram het volgende:
nee hoor,wilde kijken of je scherp was,hoe is het met de zwangerschap,ik hoop alles goed
Prima, alles gaat goed! zaterdag ben ik alleen samen met me kleine meisje. eerst werken maar s'middags vrij. ben jij zaterdag op de zaak? komen we even gezellig langs.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hee Mulder









0.0102670