|
|
bully
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 - 19:56 schreef bahbah het volgende:IK DENK DAT HET BELANGRIJK IS DAT WE IN IEDER GEVAL ZO SNEL MOGELIJK IN EERSTE INSTANTIE OP PLAATS TWEE TERECHT KOMEN... dan staan we op cl-voetbal...en die tukkers kunnen echt de druk niet aan....die gaan nog minimaal twee keer kopje onder......dus gelijkspel is het beste volgens mij... dat is dus het geval bij gelijkspel. de rest is dan gewoon afwachten. maar we moeten er dan ook wel van uitgaan dat ajax alles wint. het zou zuur zijn als psv wint en beide daarna geen punten meer verliezen. dus eerst voor tweede plaats gaan lijkt mij niet verkeerd. dan heb je die alvast, plus dat je dan vooronden cl speeld. dan kan je verder op je gemak afwachten hoe het verder verloopt. en dan hopelijk alsnog die derde ster binnen halen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 maart 2010 door bully -- |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
0-0 gok ik... En ook een heel saai duel zodat het thuis publiek weer lekker verwend wordt hahaha |
|
|
|
|
Sajayden
|
|
|
eerlijk,
ik zou zeggen gelijkspel ja we lopen dan achter twente aan , maar nu mag psv eens achter ons aan lopen dan,
en als wij winnen hebben we sowieso de voorrondes binnen en ik schat dat we daar toch kans in hebben met dit team...en kom op voor twente zou dit de 1e landskampioenschap zijn..en dit klinkt fout als we echt geen keus meer zouden hebben zou ik liever twente dan psv als kampioen willen hebben |
|
|
|
|
bully
|
|
|
beter geen van beide maar gewoon ajax |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
er is er maar een die de beslising in de hand heeft!! en dat is de grootste twente fan van nederland VINK |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
vink is niet voor niets op deze wedstrijt gezet door meneer( kesler) knvb???? elke doelpunt die psv krijgt?? wort er een penaltie van vink tegen over gezet!! |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Het beste is nog als PSV Afellay opstelt, en Twente een niet-speelgerechtigde, en dan beide teams oneindig veel punten in mindering :D |
|
|
|
|
Sajayden
|
|
|
quote:Op woensdag 17 maart 2010 - 00:04 schreef adriu het volgende:er is er maar een die de beslising in de hand heeft!! en dat is de grootste twente fan van nederland VINK hahahahaha dies is dope...
als het maar gelijkspel word:P
ik bedoel 1 punt voor psv en 4 achter twente die gaat zeker ook nog punten laten liggen |
|
|
|
|
Sajayden
|
|
|
en als wij dan alles blijven winnen zitten we good |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op woensdag 17 maart 2010 - 00:04 schreef adriu het volgende:er is er maar een die de beslising in de hand heeft!! en dat is de grootste twente fan van nederland VINK Vink is toch een feyenoorder? |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op woensdag 17 maart 2010 - 00:20 schreef Yordee1 het volgende:Het beste is nog als PSV Afellay opstelt, en Twente een niet-speelgerechtigde, en dan beide teams oneindig veel punten in mindering :D Mwhoehahahahahahaha
heeft psv al ervaring mee... |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
Ja maar de druk zegt op ditmoment niks Twente heeft de laatste 10 wedstrijden allemaal slecht gespeeld tenminste voor een titelkandidaad az en Feyenoord spelen zelfs beter dan Twente normaal gesproken gaat PSV echt met een monsteruitslag winnen van Twente |
|
|
|
|
Super AJAX
|
|
|
Moeilijk Moeilijk,
Ik zeg laat PSV maar winnen van twente. Ik zie beide nog punten verliezen tegen az, of feyenoord. Ik zie twente ook niet zo gauw winnen van NAC.
Ajax pakt 21 punten. Twente en PSV pakken niet meer dan 15 punten,
1 AJAX 85 punten. 2 FC TWENTE 85 punten. 3 psv 84 punten. |
|
|
|
|
liefdevoorajax
|
|
|
bahbah, maar weet je wat het ook is, als ze gelijk spelen dan heeft twente nog 4 punten voorsprong. als psv wint dan heeft twente ook nog maar 3 punten voorsprong. waardoor twente als psv geen fouten meer kunnen maken want dan gaat ajax over allebei heen als ajax al zijn wedstrijden ga ik wel van uit natuurlijk!
dus ik zeg psv win maar lekker, want ze verliezen toch nog wel een keer of ze spelen toch nog wel keer gelijk. net zoals twente..
ik zeg 3-1 voor psv |
|
|
|
|
reminho
|
|
|
Laat psv maar winnen,ik denk als dat gebeurt,en ajax blijft winnen, worden we kampioen. Beide teams moeten als ik mij niet vergis nog tegen az,en az in de vorm van de laatste weken, daar wint psv nog twente van. Ook krijgen beide teams feyenoord nog,en die kunnen ook pieken tegen psv en twente. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Resterend programma PSV:
PSV - FC Twente VVV Venlo - PSV Willem II - PSV PSV - Feyenoord SC Heerenveen - PSV PSV - FC Groningen AZ - PSV
Resterend programma FC Twente:
PSV - FC Twente FC Twente - Sparta Rotterdam VVV Venlo - FC Twente FC Twente - SC Heerenveen AZ - FC Twente FC Twente - Feyenoord NAC Breda - FC Twente
Resterend programma Ajax:
RKC Waalwijk - Ajax Ajax - FC Groningen ADO Den Haag - Ajax Ajax - VVV Venlo Willem II - Ajax Ajax - Heracles Almelo NEC - Ajax
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 maart 2010 door FsideVak129 -- |
|
|
|
|
dege
|
|
|
ik hoor iedereen over de wedstrijden van psv en twente tegen az of feyenoord. Maar word VVV niet een beetje overgeslagen, hebben een hele goede serie thuis staan en tegen de grote clubs kan zo'n clubbie zich erg opladen. En ja, psv en twente zullen punten laten liggen, toch gok ik op een gelijkspelletje tussen psv-twente |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Zijn maar 2 clubs dit seizoen die de volle punten meenam uit de Kloek... |
|
|
|
|
AjaxThebesteVanNL
|
|
|
Ik heb het gevoel dat het een saaie 0-0 wedstrijdje gaat worden!
Zonder die Appelvlaai is het helemaal niets. |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: NIjhuis is Twente supporter, Vink helemaal niet!!! |
|
|
|
|
Ajax_bakel
|
|
|
lijkt me duidelijk ,dat het voor ons het beste is dat psv wint ,echter zal twente er ook voor gaan dit word een leuke partij en ik hoop (niet gedacht dit te type) dat psv de punten in eindhoven kan houden :) |
|
|
|
|
bully
|
|
|
bij winst van psv heb je het nog steeds niet in eigen hand en moet afwachten of beide nog meer punten verliezen. als psv gelijk speeld heb sta je in ieder geval tweede. en heb je vooronde cl in eigen hand. wat nog meer komt is dan mee genomen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 maart 2010 door bully -- |
|
|
|
|
Dev
|
|
|
Ik zeg gelijkspel, want bij verlies van twente en winst ajax, staat ajax drie punten achter op twente, dus twente heeft dan nog steeds de ruimte om een keer gelijk te spelen en dan staan ze nog steeds 1 punt voor op ajax. Als twente gelijkspeelt tegen psv, dan komen we in een zelfde situatie terecht waarin Twente vier punten voorsprong heeft en dus zich nog 1 gelijkspel kan permiteren........ echter bij een gelijkspel met psv is ajax wel psv voorbij en bij winst van psv, staat ajax nog een punt achter op psv. Lijkt mij dus duidelijk dat een gelijkspel het beste is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 maart 2010 door Dev -- |
|
|
|
|
dege
|
|
|
ik hoop op een gelijkspel, morgen winnen van rkc, dan zijn we de lampekappies al voorbij. |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Zal wel 3-0 worden ja, maar liever 1-1, we moeten tweede komen, dus Twente mag winnen ook, die verliezen nog wel in Venlo en Alkmaar... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15