|
|
alibabba
|
|
|
1.1 2.1 3.1 4.1 5.1 6.1 7.2 8.X 9.2 |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
patrickpsv doet niet meer meee???????? |
|
|
|
|
tom
|
|
|
1. 1
2. 1 3. 1 4. 2 5. 1
6. 1 7. 2 8. 1 9. 2
Deze ronde geen gelijk spel |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
quote: Vind ik een beetje overdreven... Maar, face it. Je stond er niet echt riant voor :P |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
1.1 2.1 3.x 4.2 5.1 6.1 7.2 8.1 9.2 |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
quote: oh kan ik er dan bij ? wat is eigenlijk de reden |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 - 14:36 schreef Yordee1 het volgende:[..] Vind ik een beetje overdreven... Maar, face it. Je stond er niet echt riant voor :P jammer |
|
|
|
|
Ajax_bakel
|
|
|
1. 1 2. 1 3. 1 4. X 5. x 6. 2 7. 2 8. 1 9. 2 dit is wat ik er van denk |
|
|
|
|
Ajax_bakel
|
|
|
en ik zou graag mijn nickname willen veranderen haha aangezien ik dit al een hele poos terug heb aangemaakt,kan iemand me daarmee helpen ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 maart 2010 door Ajax_bakel -- |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Wie denkt dat ik na dit weekend (gedeeld) bovenaan sta? :D Ik niet. Helaas. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 - 17:41 schreef Ajax Winterkampioene het volgende:en ik zou graag mijn nickname willen veranderen haha aangezien ik dit al een hele poos terug heb aangemaakt,kan iemand me daarmee helpen ? Thomas of Boudewijn even PB'en |
|
|
|
|
E-J
|
|
|
quote:Op zondag 14 maart 2010 - 19:38 schreef Johnqqqq het volgende:De wedstrijden van deze week: Vrijdag 19-3 (19 maart 2010) 1. sc Heerenveen - NEC Zaterdag 20-3 (20 maart 2010) 2. Feyenoord - Vitesse 3. ADO Den Haag - VVV-Venlo 4. Willem II - FC Utrecht 5. PSV - FC Twente Zondag 21-3 (21 maart 2010) 6. Heracles Almelo - NAC Breda 7. Sparta Rotterdam - AZ 8. FC Groningen - Roda JC 9. RKC Waalwijk - Ajax 1.1 2.1 3.x 4.2 5.1 6.x 7.2 8.1 9.2 de tussenstand na 1 ronde: ej 5 remco k 5 guyt 4 Yordee 4 medi 4 thomass 3 alibabba 3 Bahbah 3 ajaxboy 2 John 2 alexafca 2 amsterdammer113 0 WAS PATRICK PSV DOET NIET MEER MEE) freakie 0 ricky888 0 hasjkopf 0 |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Ik heb tot nu toe gelijk met gelijkspel Heerenveen - NEC :D Sarpong had wel een uberkans. |
|
|
|
|
AlexAFCA
|
|
|
De eerste wedstrijd is begonnen! Suc6 allemaal! ;) |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
1-1. Voorlopig gaat het voor mijn X-je voorspoedig :) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
haha eerste punt is binnen:P |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
haha ja was niet heel lastig:P |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
denk dat iedereen die wel goed had:P |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
Medi..
|
|
|
quote: Ik ook in ieder geval;) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja toch hebben het er ongv 4 fout:P weet niet of daar dan iemand bij staat die niet mee telt.. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
nee prima hereveen is ook beter dan nec.. en vind ik een mooiere club..nec speeld scheid voetbal.. hereveen ook wel alleen dat is van dit jaar.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Tis toch wat. Mijn eerste wedstrijdvoorspelling en gelijk de eerste wedstrijd fout. Heerenveen kruipt volgens mij uit het dal waarvan ik dacht dat ze er nog in zaten. Maar ja als ik de wedstrijd van Ajax maar goed heb dan ben ik tevreden. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Tot nu toe die ene goed :P Nu de rest nog! |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
ik heb alles bijgehouden in een excel bestand zal morgen weer de tussenstanden posten |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
haha kom op!! ziet er goed uit voor mij:P als t zo blijft heb k al 3 punten! |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
was stoch zen moeder er nu net bij :P
(die vrouw met da blonde haar) |
|
|
|
|
Medi..
|
|
|
Van de 2 wedstrijden, heb ik al 2 punten dit weekend. Heracles - Nac lijk ik ook al goed te hebben. Dat zijn er al 3. Gaat goed dit weekend. Nu Psv nog;) |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
yeah psv voor, voor mijn toto minder
maar voor ajax des te beter! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Yeah:P hahahaha:P tot nu toe op alle uitslagen alles goed:P |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Als het zo allemaal eindigt heb ik een goed weekende:P |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
is voor ajax ook wel gunstig dat gelijke spel,.
sowiso 2e dan |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ja prima gelijk spel is voor tot minder voor mij:P |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
pff nee he.. gelijk bij feyenoord? |
|
|
|
|
Medi..
|
|
|
Wat is er bij Feyenoord gebeurt? |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote: het veld is onbespeelbaar dus de wedstrijd gaat niet door |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
he john kan ik niet meedoen? ipv patrick |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Tot nu toe heb ik alles goed!! |
|
|
|
|
tom
|
|
|
quote: tot nu toe alleen psv-twente fout.
feyenoord-vitesse is dan andere keer
nu al 5 pounten |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op zondag 21 maart 2010 - 14:56 schreef tom het volgende:[..] tot nu toe alleen psv-twente fout. feyenoord-vitesse is dan andere keer nu al 5 pounten jij doet niet eens mee kijk de ranglijsten :P
LOOL |
|
|
|
|
tom
|
|
|
quote: voor mezelf wel:P vind leuk om te voorspellen:P miss word ik wel 1e:P |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote: ok maar moet dit dan in dit topic, is voor deelnemers |
|
|
|
|
Medi..
|
|
|
Ajax ook weer goed:) Op dit moment staat Ado-VVV gelijk, heb ik voospeld. Sparta-Az , winst voor AZ voorspeld staat ut. Tot slot Groningen-ROda , ik winst groningen. Groningen staat inderdaad voor. Als het zo blijft heb ik deze speelronde 7 punten gehaald. Natuurlijk die van Feyenoord buiten beschouwing. Ik dan alleen Psv-Twente fout |
|
|
|
|
Medi..
|
|
|
Zozo, 7 van de 8 wedstrijden goed verspeld. Goed weekend dit. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ik precies hetzelfde, hahaha, nog steeds aan kop dus. en feijenoord zal de inhaalpot ook wel winnen naar mijn verwachting.. |
|
|
|