|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het gat op de ranglijst tussen Feyenoord en Heracles Almelo blijft na het gelijkspel van zondag acht punten in het voordeel van de Rotterdammers. Feyenoord zag de nummer vijf in de competitie, AZ, twee punten inlopen. De Alkmaarders wonnen zaterdag met 6-2 van RKC Waalwijk en staan nu zes punten achter op Feyenoord. Aan kop van de competitie deed FC Twente deze speelronde goede zaken. De ploeg van coach Steve McClaren won afgelopen vrijdag met 3-1 van ADO Den Haag. Doordat Ajax zondag met 4-1 won van PSV, heeft Twente een gat van vijf punten geslagen met de Eindhovenaren, die tweede staan op de ranglijst.
Bron:fr-fanatic
Stomme titel omdat je alleen AZ in de gaten moet houden.. En ik wil het niet geloven maar AZ gaat de 4e plek pakken van Feyenoord. |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote:Op zondag 14 maart 2010 - 21:38 schreef Leon FR1908 het volgende:Het gat op de ranglijst tussen Feyenoord en Heracles Almelo blijft na het gelijkspel van zondag acht punten in het voordeel van de Rotterdammers. Feyenoord zag de nummer vijf in de competitie, AZ, twee punten inlopen. De Alkmaarders wonnen zaterdag met 6-2 van RKC Waalwijk en staan nu zes punten achter op Feyenoord. Aan kop van de competitie deed FC Twente deze speelronde goede zaken. De ploeg van coach Steve McClaren won afgelopen vrijdag met 3-1 van ADO Den Haag. Doordat Ajax zondag met 4-1 won van PSV, heeft Twente een gat van vijf punten geslagen met de Eindhovenaren, die tweede staan op de ranglijst. Bron:fr-fanatic Stomme titel omdat je alleen AZ in de gaten moet houden.. En ik wil het niet geloven maar AZ gaat de 4e plek pakken van Feyenoord. hahahaha tjah het mot niet gekker worden..... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 14 maart 2010 - 21:38 schreef Leon FR1908 het volgende:Het gat op de ranglijst tussen Feyenoord en Heracles Almelo blijft na het gelijkspel van zondag acht punten in het voordeel van de Rotterdammers. Feyenoord zag de nummer vijf in de competitie, AZ, twee punten inlopen. De Alkmaarders wonnen zaterdag met 6-2 van RKC Waalwijk en staan nu zes punten achter op Feyenoord. Aan kop van de competitie deed FC Twente deze speelronde goede zaken. De ploeg van coach Steve McClaren won afgelopen vrijdag met 3-1 van ADO Den Haag. Doordat Ajax zondag met 4-1 won van PSV, heeft Twente een gat van vijf punten geslagen met de Eindhovenaren, die tweede staan op de ranglijst. Bron:fr-fanatic Stomme titel omdat je alleen AZ in de gaten moet houden.. En ik wil het niet geloven maar AZ gaat de 4e plek pakken van Feyenoord. somere instelling, Leon. begrijp je wel hoor , maar met een beetje geluk (wat Feyenoord vandaaag niet had) moet de 4e plaats toch mogelijk zijn. begreep alleen de wissel Bruins vanmiddag niet, ik had persoonlijk eerder verwacht dat Biseswar naar de kant zou gaan. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 14 maart 2010 - 22:13 schreef sevillana het volgende:[..] somere instelling, Leon. begrijp je wel hoor , maar met een beetje geluk (wat Feyenoord vandaaag niet had) moet de 4e plaats toch mogelijk zijn. begreep alleen de wissel Bruins vanmiddag niet, ik had persoonlijk eerder verwacht dat Biseswar naar de kant zou gaan. ja was onvoorstelbaar, breng je makaay er in en haal je de enige eruit die hem in stelling kan brengen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 14 maart 2010 - 22:16 schreef hotjumper het volgende:[..] ja was onvoorstelbaar, breng je makaay er in en haal je de enige eruit die hem in stelling kan brengen. idd, onvoorstelbaar jumper, vond bruins helemaal niet zo slecht spelen, hij had wat pech maar dat vind ik niet direkt een reden om te wisselen |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Hij had een buikspierblessure, maar ik had Landzaat erin gezet. |
|
|
|
|
danossopranos
|
|
|
bruins speelde echt goed vandaag |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ok, dan had ik een ander spits in gebracht |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: castaignos misschien? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ik zie er nergens iets van terug,alleen van van dijk.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zoals ik al eerder melde, heb 't dus ook gemist, blijf 't een onbegrijpelijke wissel vinden |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: gaat weer helemaal nergens over, dit ....................................................... |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
quote:Op zondag 14 maart 2010 - 22:09 schreef hotjumper het volgende:wat een intens kankerkutwedstrijd.... en dan willen ze dat ik 50 euro extra ga betalen per jaar..... voor het salaris van die lapzwansen.... ja je moet er wat voor over hebben om je leven laten te vergallen... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|