BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Clarence Seedorf

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
anoe in anoe 12e
 anoe in anoe 12e - maandag 15 maart 2010 - 00:58   quote  deeplink  
optimistisch maar, zo moet je het wereldkampionschap ingaan.

CS heeft 4x de CL gewonnen en het maken onder zware druk. een leider die nederland goed kan gebruiken. die alle ego's kan bespelen en belangerijk kan zijn op het veld. d Sar en v Nistelrooy zijn er niet bij ervaring kan goed uitpakken zeker op het middenveld.

Marco wou hem niet en marwijk ook niet. v Bommel is er alleen tevreden mee. laat staan de andere midds die allemaal vrij fit zijn en spelen. ik heb liever Clarence dan Afflay want snelheid hebben we genoeg en dribbelaars ook.

hij is nu 30+ als hij moe is zijn er prachtige wissels op de bank die als nederland in de kwart/halve finale zeker en dienst kunnen bewijzen.

verwijzing: http://www.sport1.nl/Video/106806-ac-milan-chievo.html

vind niemand het raar dat hij niet mee gaat naar het wk
zeker nu en zeker in Zuid Afrika?
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 15 maart 2010 - 12:50   quote  deeplink  
Het probleem met Clarence is dat hij gaat mokken als ie op de bank zit. Daarom neemt Bert hem niet mee, maar uit verhalen van o.a. Robin van Persie lijkt het me in de privé-sfeer een hele aardige jongen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 15 maart 2010 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 00:58 schreef anoe in anoe 12e het volgende:
optimistisch maar, zo moet je het wereldkampionschap ingaan.

CS heeft 4x de CL gewonnen en het maken onder zware druk. een leider die nederland goed kan gebruiken. die alle ego's kan bespelen en belangerijk kan zijn op het veld. d Sar en v Nistelrooy zijn er niet bij ervaring kan goed uitpakken zeker op het middenveld.

Marco wou hem niet en marwijk ook niet. v Bommel is er alleen tevreden mee. laat staan de andere midds die allemaal vrij fit zijn en spelen. ik heb liever Clarence dan Afflay want snelheid hebben we genoeg en dribbelaars ook.

hij is nu 30+ als hij moe is zijn er prachtige wissels op de bank die als nederland in de kwart/halve finale zeker en dienst kunnen bewijzen.

verwijzing: http://www.sport1.nl/Video/106806-ac-milan-chievo.html

vind niemand het raar dat hij niet mee gaat naar het wk
zeker nu en zeker in Zuid Afrika?
Ik vind dat seedorf er sowieso bij moet. Maar dan wel ten koste van schaars of de zeeuw.
R()b
 R()b - maandag 15 maart 2010 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 12:52 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ik vind dat seedorf er sowieso bij moet. Maar dan wel ten koste van schaars of de zeeuw.
Idd liever Seedorf dan Schaars.
Maar er zal wel meer aan de hand zijn!
SanderS
 SanderS - maandag 15 maart 2010 - 16:10   quote  deeplink  
Kansloze discussie. 200x gevoerd en 199x zonder succes. Alleen MvB heeft hem ff terug gehaald. Toen heeft CS zelf weer ff laten zien waarom hij er niet bij hoort. Hij vind dat als hij erbij hoort hij ook hoort te spelen, en dat bepaald alleen de coach. Laat hem een voorbeeld aan Beckham nemen, die zit zonder enig probleem op de bank bij Engeland. Laat CS lekker thuis, en dan gaan we een WK te gemoed zonder gezeur...
bla bla bla
 bla bla bla - maandag 15 maart 2010 - 16:40   quote  deeplink  
luister sander gezeur dat gaan we toch wel krijgen op het wk er is altijd wel wat maar het feit is dat seedorf gewoon een wereld voetballer is en dat hij er bij hoort te zijn.
En seedorf is in de laatste 10 jaar wel veranderd dus ik zal hem zeker meenemen is iemand waar iedereen wel naar luisterd en nu van der sar niet meedoet en van nistelrooy ook een twijfel geval is zal ik zeggen dat hij er absoluut bij moet al is het maar voor de ervaring
anoe in anoe 12e
 anoe in anoe 12e - maandag 15 maart 2010 - 16:50   quote  deeplink  
discussies worden altijd meerdere keren gevoerd daarom is het een discussie :s
en de media hyped het up dat Clarence onhandelbaar is maar ik denk dat hij gewoon vertrouwen nodig heeft. wat hij niet wilt is meegaan naarhet wk zonder een minuut te spelen dat mij vrij logisch lijkt.

zonder gezeur? nee dat bestaat niet er moet altijd wel iets zijn zoals met vrije trappe bijvb.
R()b
 R()b - maandag 15 maart 2010 - 20:14   quote  deeplink  
Klopt altijd gezeik daarom winnen we het WK of EK ook nooit.
Randzaken worden problemen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Clarence Seedorf

0.0053229